Ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit is wel de meest domme opmerking ooit in dit topic
huh, afwerking is toch heel erg belangrijk voor een verdediger.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggenJezus mên..
Dude.........quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:52 schreef sezten het volgende:
[..]
huh, afwerking is toch heel erg belangrijk voor een verdediger.
Een verdediger moet nou eenmaal zijn sliding goed afwerken!
Ik ben jaloers, ik wil ook regens vinden, maar vind ze nooitquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:32 schreef GeneraalUli het volgende:
Heerlijk soms die sattelietclubjes:
[ afbeelding ]
Ik zag hem omdat Heracles er op bood.
quote:
Pakte een willekeurig getalletje eruit hoor, kon netzogoed Flair kiezen(die ik dus eerst niet opmerkte). Die gast heeft alles 15 of hoger, en dan staat er ineens een 5je tussen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit is wel de meest domme opmerking ooit in dit topic
Ja bij een eigenschap die hij helemaal niet nodig heeft voor zijn positie.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:15 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Pakte een willekeurig getalletje eruit hoor, kon netzogoed Flair kiezen(die ik dus eerst niet opmerkte). Die gast heeft alles 15 of hoger, en dan staat er ineens een 5je tussen.
Dus een speler is pas werelds in jouw ogen wanneer hij overal 15+ heeft staan.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:15 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Pakte een willekeurig getalletje eruit hoor, kon netzogoed Flair kiezen(die ik dus eerst niet opmerkte). Die gast heeft alles 15 of hoger, en dan staat er ineens een 5je tussen.
concentratie is ook nog een vrij belangrijkequote:Op vrijdag 5 december 2008 16:20 schreef RayMania het volgende:
Bij een verdediger let ik alleen maar op tackelen, mandekking, springen, positiespel, fysieke gesteldheid, lef en koppen. Rest vind ik niet zo belangrijk.
Zo zijn er ook zoveel eigenschappen die hij overbodig hoog scoort. ik vond het alleen prachtig dat zo'n complete speler op iets een 5je scoort. Ik kon ook gewoon 'haphaphap' neerzetten.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja bij een eigenschap die hij helemaal niet nodig heeft voor zijn positie.
Nu je het uitlegt vind ik je zelfs nog dommer overkomen
Ja, maar zulke dingen gelden eigenlijk voor iedereen. Net zoals doorzettingsvermogen en passing bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
concentratie is ook nog een vrij belangrijke
Zeg ik dat ik hem nu niet werelds vind?quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus een speler is pas werelds in jouw ogen wanneer hij overal 15+ heeft staan.
WTF heb je aan een doelman met sprinten 20 of een aanvaller met keepen 16.
Ja maar bij verdedigers is concentratie belangrijker dan bij middenvelders of aanvallers.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, maar zulke dingen gelden eigenlijk voor iedereen. Net zoals doorzettingsvermogen en passing bijvoorbeeld.
Voor een doelman is sprinten geloof ik met het oog op uitkomen wel enigszins van invloedquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus een speler is pas werelds in jouw ogen wanneer hij overal 15+ heeft staan.
WTF heb je aan een doelman met sprinten 20 of een aanvaller met keepen 16.
1 woord en 1 smilie:quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:07 schreef Jasza het volgende:
Het ging best aardig met RSCA:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de beker ook gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |