Mariiiiiiiiaaaaaaquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico!Hoe ging jouw eerste dag van ons hernieuwde enthousiasme?
Ik ben zelf helemaal trots! Ik heb taart weerstaan! En taart is zo lekker! Ze hadden het op mn werk maar heb afgeslagen. Daarna was ik kort bij mn oma, en ik heb NIKS gesnaaid! Hoe is het mogelijk. Mijn oma zou een tientonner nog dwangvoederen als hij een koekje af sloeg. Yeah![]()
Nu is het een beetje lastig want mn zus is pas om half 8 thuis en we moeten op haar wachten met eten en nu krijg ik trek, maar heb het heel bescheiden op een klein blokje kaas gehouden. Whoo.
O: snee brood met kaas
T: klein bakje meloensalade van AH
L: snee brood met ham, snee brood met ardenner boterhamworst
T: weer meloensalade! Later een blokje kaas dus
D: zometeen boerenkool!
Gaat zeker goed, lekker water drinken en appels eten. Een plakje ontbijt/ouwe wijven koek neem ik trouwens wel hoor. En zelfs vanochtend Yoghurt gehadquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jodokus![]()
SHE was wijs in het vorige topic![]()
En yaaaay Chico!We gaan goed-hoed
Woei! Morgen weer!
Neen: gaat het met jou ook goed, ivm de te kopen jas?Zolang je paps alles eet gaat er bij jou iig niks naar binnen
Ik werd wakker van snorharen die in mijn neus priktenquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:55 schreef conleche het volgende:
Kim!! Die foto met Jodokus!! Te cute!!![]()
Ahhh, dat is echt zoo lief!quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:55 schreef k_i_m het volgende:
En nog maar even in de herhaling;
Ik hoor net van Jodokus dat het tijd is om naar bed te gaan. Nou denk je, waarom komt een kat vertellen dat het tijd is dat JIJ naar bed gaat? Nou, omdat hij ook graag op je kussen wil kwijlen, net zoals jij.
[ afbeelding ]
Boks, (D)ouwequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:03 schreef neen het volgende:
[..]
Gaat zeker goed, lekker water drinken en appels eten. Een plakje ontbijt/ouwe wijven koek neem ik trouwens wel hoor. En zelfs vanochtend Yoghurt gehad
Boks voor jou en chico toch
en teveel met leuke dingenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:04 schreef cyclechick het volgende:
Goedenavond dames!
Paste niet meer in het vorige topic, dus hier:
Moblo: wat goed dat je hulp aan je studieadviseur hebt gevraagd! Ik hoop dat je er veel aan zult hebben!
Ik herken het trouwens heel erg, ik ben momenteel ook echt te minimaal met mijn studie bezig.. :S
K_I_M_: Ik kan het met 1 woord: Chocoladeletterfuck beetje jammer, de rest van de dag was namelijk erg gezond.. Nou ja, gelukkig heb ik ook een lesje gespind..
Oh, wat grappig! Heb je er dan nog wel muziek bij? Of ook 'tour geluiden' ofzoiets? Geen zere kont gekregen zonder die zeemquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en teveel met leuke dingenSpinnen
was vandaag mn spinbroekje vergeten, met als gevolg dat ik maar in mn gewone broek (was een linnen broekgeen spijker ofzo) ben gaan spinnen. Had geen zin om af te haken
was wel weer lekker: was video-cycling! Dus een tour-rit rijden over de Alpe d'Huez onder andereErg leuk uitzicht, bijdraaien als de stijgingspercentages stegen etc. En zelfs even zitten als je over smeltwater reed, want 'dan kon je vallen'
morgen denk ik weer, tenzij we af spreken voor project
Koop een siamees. Hier kruipen ze alletwee het nest inquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:16 schreef Aventura het volgende:
Jee dat doet mijn Dondertje niet eens, en zij is een extreem afhankelijk poesje. Zit altijd op mijn schoot en loopt altijd met me mee, waarheen ik ook ga.
Ach, ik wil ze ook niet in mijn bed. Ik vind op al lastig af en toe met al die haren. Helaas kunnen ze zelf de deur openen dus ik accepteer het maarquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Koop een siamees. Hier kruipen ze alletwee het nest in.
gelukkig veel staande klim, dus het valt mee, vooralsnogquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh, wat grappig! Heb je er dan nog wel muziek bij? Of ook 'tour geluiden' ofzoiets? Geen zere kont gekregen zonder die zeem?
Enne spinnen doe ik allemaal in de avonduren he, ik kan gewoon van 9-5 studeren.scriptieen/nuttig zijn. Toch jammer dat ik zo'n teleurstelling ben voor mezelf
Zag je ook hoe schijnheilig hij eerst de vingers van mijn wederhelft aflikt, voordat hij zijn kop in de zak steekt?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
geweldig! Hoe hij ook meteen zo weg rent![]()
uh huhquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Zag je ook hoe schijnheilig hij eerst de vingers van mijn wederhelft aflikt, voordat hij zijn kop in de zak steekt?.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:52 schreef motorbloempje het volgende:
whehe
een schattige smeerlap, dat is 't
en ik wil een ieder nog even bedanken voor de schoppen onder de hol, bemoedigende woorden en goede tips
dat zei ik ook al bij thuiskomst tegen René:quote:
Het deprimerende vind ik dat ik wéét dat als ik echt zou werken en echt structuur had ik álles met >7 zou halen, ruimquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat lief, Jodokus.
Knuff voor Moblo.Je bent geen faler, want dan zou je wel bij de pakken neer gaan zitten en niks aan je situatie willen veranderen, zo ben je niet.
Hier in Utrecht biedt het studentenservicecentrum van de universiteit cursussen over motivatie en hoe je moet studeren enzo. Bestaat dat in Nijmegen niet ook?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het deprimerende vind ik dat ik wéét dat als ik echt zou werken en echt structuur had ik álles met >7 zou halen, ruim![]()
maar er gaat verandering komen, het moet wel, want anders eindig ik bij de plantsoenendienst, en ondanks dat het ook nuttig werk is, is dat niet mijn droombaan
Echt? hebben wij dat? Wat cool!quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hier in Utrecht biedt het studentenservicecentrum van de universiteit cursussen over motivatie en hoe je moet studeren enzo. Bestaat dat in Nijmegen niet ook?
Toen ik begon met studeren (2003) tenminste wel. Hoe het nu zit weet ik niet precies maar het zou wel stom zijn als ze dat afgeschaft hebben.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:14 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Echt? hebben wij dat? Wat cool!
Ik wilde vorige week meedoen met een cursus mindfiullness, maar die was al vol
Ha, ik zie dat je het inmiddels al weet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:16 schreef cyclechick het volgende:
Wat studeer je? (Of had ik dat al een x gevraagd?)
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:04 schreef vamperotica het volgende:
Bah... de oma vanligt in het ziekenhuis.. Ze ging voor nierproblemen en wat met een wervel en is nu een murmelend pijnlijdend hoopje mens....
Yep.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:27 schreef cyclechick het volgende:
Ja![]()
Leuke studie hoor!
Welterusten allemaal, ik duik lekker m 'n bedje in, met pyjama en zonder electrische deken
Neuropsychologie, ook best leuk, maar niet wat ik later echt wil gaan doen. Klinische trekt me dan meer, en sportpsycholoog worden lijkt me ook tof. En fietskoerier ook, en spinningsinstructrice ookquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Yep.Ik ben er heel blij mee.
Wat studeer jij dan?
Truste aan iedereen die naar bed gaat!
Vamp: wat naar. Komt ze er wel weer bovenop?
Dat weten we niet...quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Yep.Ik ben er heel blij mee.
Wat studeer jij dan?
Truste aan iedereen die naar bed gaat!
Vamp: wat naar. Komt ze er wel weer bovenop?
Vreselijke DGKflashback...quote:Op woensdag 3 december 2008 00:14 schreef Greys het volgende:
[...]Ik ben zelf aan het bewerkstelligen dat ik niet in het top-zoveel lijstje van posters kom deze maand![]()
hier ook, in Leiden. Cursusen via t studentencentrum, en via de studentpsychologen. Varierend van een cursus time management tot studiegroepjes en anti-faalangst trainingen enzo.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hier in Utrecht biedt het studentenservicecentrum van de universiteit cursussen over motivatie en hoe je moet studeren enzo. Bestaat dat in Nijmegen niet ook?
Qua uitzicht kan ik me wat ergers bedenken...quote:Op woensdag 3 december 2008 08:49 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Vreselijke DGKflashback...
[ afbeelding ]
Hartonderderiem voor Vamp, studiesterkte+troostcappuccino voor MoBlo en goedemorgen in het algemeen.
nee, maar dat maakt niet uitquote:Op woensdag 3 december 2008 09:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Is iedereen vandaag weer vrolijk en vol zelfvertrouwen?![]()
zit maar te wachten op antwoord van de studiebegeleiderquote:Op woensdag 3 december 2008 10:10 schreef AKnynke het volgende:
voor MoBlo. Komop meid, je kunt het wel!
Hee je bent er weer!!quote:Op woensdag 3 december 2008 08:49 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Vreselijke DGKflashback...
[ afbeelding ]
Hartonderderiem voor Vamp, studiesterkte+troostcappuccino voor MoBlo en goedemorgen in het algemeen.
Zijn die er ook voor HBO? Meestal is mijn patroon hoe meer het winter wordt hoe grager ik van een brug wil springen en motivatie weg gaat. Concentratie en planning is het hele jaar door een probleem.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:20 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hier ook, in Leiden. Cursusen via t studentencentrum, en via de studentpsychologen. Varierend van een cursus time management tot studiegroepjes en anti-faalangst trainingen enzo.
soms kan t helpen gewoon even bij t inloopspreekuur van de studentpsycholoog langs te gaan, die zijn er juist voor dingen als motivatie en cocnentratie en plannings moeilijkheden. als ze denken dat er een groter probleem is sturen ze je namelijk juist door naar je huisarts, dus t is heel laagdrempelig opgezet.
Gebruik je geen firefox?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Oeps, 2x hetzelfde gepost.
* Mini_rulez moet nog even wennen aan de Mac-browser.
Zo krijg je je postcount ook wel omhoog.
Sterker nog, je hoeft je dan helemaal niet schuldig te voelen. Van groente ed. kan je nooit teveel eten.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:18 schreef Faithy het volgende:
als jij ook cherrytomaatjes enzo en stukjes komkommer hebt gemaakt, of geblancheerde groenten (broccoli en wortel enzo) met een magere yoghurt dip ofzo, dan kun je heel verantwoord gewoon lekker mee snoepen. Niet dat je dan de hele bak moet leegeten, maar dan hoef je je minder schuldig te voelen
Heb je ze het ooit voorgezet dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:24 schreef Anneque het volgende:
mja, maar die gezonde hapjes zijn aan de mensen die over de vloer komen echt niet besteedmannelijke bierdrinkende musici!
DAn maak je er wat van die hapjes bij en eet jij alles opquote:Op woensdag 3 december 2008 11:24 schreef Anneque het volgende:
mja, maar die gezonde hapjes zijn aan de mensen die over de vloer komen echt niet besteedmannelijke bierdrinkende musici!
ja precies!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAn maak je er wat van die hapjes bij en eet jij alles op
en dat ookquote:Op woensdag 3 december 2008 11:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Heb je ze het ooit voorgezet dan?
Mevrouw besparing! Jou had ik net nodig, ik heb de eerste stap al gezet door dingen NIET te kopen. Heb je nog meer tips?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAn maak je er wat van die hapjes bij en eet jij alles op
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mevrouw besparing! Jou had ik net nodig, ik heb de eerste stap al gezet door dingen NIET te kopen. Heb je nog meer tips?
Mijn tip:
Ik koop geen eten gewoon zo maar ergens, ik haal het uit de kasten wat eerst gewoon bij de wekelijkse boodschappen zat. Nog beter voor de lijn ook
Ze maakt toch nergens een probleem van?quote:
Omdat die andere dingen VEUL en VEUL lekkerder zijn!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:36 schreef Faithy het volgende:
nou, waarom maak je voor jezelf niet wat lekkere snacks die gezond zijn, zodat je niet op je handen hoeft te gaan zitten vanavond als de rest de bitterballen en melba's met vette eiersalade wegkaant?
Greys, thanks. Krijg bijna het gevoel dat als ik geen probleem heb ik niks mag zeggen.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:39 schreef Anneque het volgende:
ja, misschien wel. probleem opgelost.
ik ben heul niet aangebrand, maar probeer alleen wat tips te geven omdat ze bij voorbaat al zat te miepen dat ze er vanaf MOET blijvenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat die andere dingen VEUL en VEUL lekkerder zijn!
Dus ze kan wel een alternatief maken, maar ik zou het ook lastig vinden als ik op een komkommer moest knagen (hm....) als de rest aan de lekkere bitterballen zit!
En verder zal ik me er niet meer mee bemoeien, maar ik vind dat je nogal aangebrand reageert. Maar da's Faithy's eigen geloof ik he? Geef MoBlo terug!![]()
Ja ik reis nooit meer in het weekend, dan rij ik mee in de auto bij papa. Ik zou eigenlijk 2 fietsen moeten kopen maar dat is ook weer duur aangezien ik ook OV heb. Dat zou alleen tijd besparen. En nachtbus!! a 3,50, maar ik ga een nachtbus strippenkaart kopen wss dat scheeltquote:Op woensdag 3 december 2008 11:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben ik mevrouw besparing?
Waar kan je op besparen dan?
Reiskosten: ov
Kleding: nieuw = niet nodig en overbodige kleding verkopen
Boeken: kopieren, lenen of downloaden
UItgaan ed: niet
Eten en drinken: met je ouders meeeten (je woont toch thuis?) . Nooit iets halen als je onderweg bent maar meenemen van thuis. Doe je toch boodschappen: haal alleen wat echt nodg is en let op de aanbiedingen.
Cadeautjes: recyclen of gewoon goedkopere cadeautjes halen
Andere tips voor energiebesparing, besparen op verzekeringen ed heb je nog niet nodig, toch?
Ik vind het altijd ranzig om kaasblokjes te eten die iemand al heeft staan snijden uit zo'n groot blok, dat je zeg maar van die vetvegen erop ziet zitten van vingerafdrukkenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hey Faithy/Moblo, niet iedereen vindt het prettig zoals jij het doet. Als ze zich er prettiger bij voelt om niks te eten dan wel, kan ik me dat prima voorstellen.
Jij hebt helemaal geen tips nodig. Je bent al een kniertquote:Op woensdag 3 december 2008 11:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:Het pf-besparingsplan
Vooral blijven doen! Het blijft nou eenmaal wel een (voornamelijk)vrouwenclubje dus er zijn nog wel eens strubbelingenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:47 schreef Anneque het volgende:
hoe dan ook, ik had geen probleem, ik heb geen probleem, ik wou gewoon wat delen, even er over kletsen, aangezien ik nog nooit heb gelet op mn eten.
En niet op alle linkjes van webwinkels klikken die hier worden gepost.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:46 schreef Tinkepink het volgende:
Ohja, nog een tip: niet meteen alle crèmetjes ed. aanschaffen waarover in dit topic gesproken wordt
zeg je lijkt mij wel! neem t niet zo persoonlijk johquote:Op woensdag 3 december 2008 11:50 schreef Faithy het volgende:
gezeur of gemiep is misschien wat te groot gezegd, maar als ze zegt dat ze het er moeilijk mee heeft of dat door laat schemeren dan is er toch NIETS mis mee om met een tip te komen?
nah jah, het ligt allemaal wel weer aan mij, ik ga wel weer een mandarijntje pellen
Yeah hoort erbij natuurlijkquote:Op woensdag 3 december 2008 11:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Vooral blijven doen! Het blijft nou eenmaal wel een (voornamelijk)vrouwenclubje dus er zijn nog wel eens strubbelingen.
Ja ik heb 2 potten revlon in de aanbieding, ik kan er niet tegenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen tips nodig. Je bent al een kniert![]()
Ohja, nog een tip: niet meteen alle crèmetjes ed. aanschaffen waarover in dit topic gesproken wordt
Mis! Precies op het moment dat jij dit postte, ging hier de zon schijnen.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:52 schreef Faithy het volgende:
er is geen bright side of life vandaag
Moet je zo drastisch bezuinigen, of ben je nu aan het doorschieten? Het is nogal verleidelijk om in je enthousiasme overambitieuze plannen te maken. Ik heb het tegen Moblo ookal gezegd, maar je doet er beter aan een haalbaar plan te maken. Voor mij werkt een begroting heel aardig:quote:
Nee joh! Maar als je katterig wil doen. Mensen, doe het tegen mijquote:Op woensdag 3 december 2008 11:50 schreef Faithy het volgende:
gezeur of gemiep is misschien wat te groot gezegd, maar als ze zegt dat ze het er moeilijk mee heeft of dat door laat schemeren dan is er toch NIETS mis mee om met een tip te komen?
nah jah, het ligt allemaal wel weer aan mij, ik ga wel weer een mandarijntje pellen
WELLUS! Je hebt mandarijntjes, de kindertjes in Afrika......quote:Op woensdag 3 december 2008 11:52 schreef Faithy het volgende:
er is geen bright side of life vandaag
ik bedoel dus ook de studnetpsycholoog, die je gewoon kan helpen met motivatie en concentratie op een praktische manier júist omdat je een gewone psych niks vindt....quote:Op woensdag 3 december 2008 11:55 schreef Faithy het volgende:
kwak: ik heb de psycholoog al een keer bezocht en dat was niet aan mij besteed.. nare mensen vind ik het, al kunnen ze voor anderen prima werken
ik botvier mijn frustraties wel in WoW enzo
Nee hij is pianist. Maar werkt ook met een ensemble, die krijgen we dan vanavond over de vloer. Ja samenwonen.. ik vind het spannend! Lijkt me heerlijk en gezellig.. ben benieuwd! Ik ben nu toch al altijd bij hem, ik zal vandaag mn huur maar eens opzeggen haha.. hoef alleen mn spulletjes maar over te gooien.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Leuk! Zit je vriend in een orkest/band?
Samenwonen isgeweldig
. Echt de beste beslissing die we ooit gemaakt hebben. En dat terwijl ik je keihard had uitgelachen als je het me had voorgesteld 5 jaar geleden
.
Voorzichtig rijden he, lekker rustig aan doen. En gelukkig geen sneeuw of andere gladdigheid onderweg!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:53 schreef conleche het volgende:
Sterker nog: ik zou lekker meepeuzelen van de lekkere hapjes. Maar ik begrijp heel goed als je pas 3 dagen bezig bent dat je dat dan niet doet.
Ben toch ziekig geworden en nu moet ik met m'n snotterige kop richting Belgie rijden. Gelukkig is het wel mooi rijweer.
Anos: kussie op de snoet, voor de afwijzing!!
Sinds ik m'n kasboek invul ben ik kniert 1e klas. Heb nog maar 1x boodschappen gedaan à 22 euro en nu ga naar Belgie en daar doet meneer C. meestal de boodschappen
Ik heb mijn mandarijntjes op maar in de fruitschaal beneden liggen er nog 20quote:Op woensdag 3 december 2008 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
WELLUS! Je hebt mandarijntjes, de kindertjes in Afrika......![]()
* Greys ook een mandarijntje meepelt
Werk ze en jij ook een goedemorgen, ondanks je zielig piepenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:41 schreef Anosmie het volgende:
Ja gofter! Afwijzing binnen. Nog 1 solli lopend. Grumbl..
Verders druk op t werk en met t verrassingsfeestje voor mijn mams.
En met Sint en de bijbehorende rijmelarij en met niet slapen en met.. erm.. nee. Dat was het wel.
Ik kwam even zielig piepen en jullie een hele goedemorgen wensen poppetjes!
* Weer gaat werken.*
Nou ik stond drie weken geleden opeens 500 euro rood (en ik kan pas 2 maanden rood staan en maximaal 500 euro!) en al m'n spaargeld was opeens op!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Moet je zo drastisch bezuinigen, of ben je nu aan het doorschieten? Het is nogal verleidelijk om in je enthousiasme overambitieuze plannen te maken. Ik heb het tegen Moblo ookal gezegd, maar je doet er beter aan een haalbaar plan te maken. Voor mij werkt een begroting heel aardig:
- Mijn reiskosten worden al afgetrokken van mijn salaris.
- Als ik mijn geld binnen heb, stort ik eerst alle vaste lasten op een aparte rekening (huur, gas/water/licht, boodschappen inclusief een bedrag voor cadeautjes).
- Dan maak ik een bedrag over op mijn spaarrekening.
- Ik betaal meteen al mijn verzekeringen (woonverzekering, uitvaartverzekering, zorgverzekering), mijn internetkosten en de telefoonrekening.
- De rest van mijn geld mag ik uitgeven aan wat ik maar wil: boeken, kleding, et cetera.
dat issie gisteren nog gedaan geloof ik na een topic over weekelijkse eet-kostenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je het Kniertentopic weer even omhoog schoppen!
Kijk je er tegenop, of is het onderdeel geworden van je leven?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:00 schreef Muis006 het volgende:
En vrijdag moet ik naar het AMC voor een intake-gesprek, en er is geen wachtlijst voor bestraling dus misschien gebeurt het volgende week al! Anders waarschijnlijk de week daarop, maar ik hoop volgende week want die daarna heb ik tentamen.
Het klinkt zo gek zoals jij het zegt, 'Er is geen wachtlijst voor bestraling!'. Je roept er nog net geen JIPPIE!!!! achteraan!quote:Op woensdag 3 december 2008 12:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb mijn mandarijntjes op maar in de fruitschaal beneden liggen er nog 20![]()
En vanavond eet ik spaghetti![]()
En vrijdag moet ik naar het AMC voor een intake-gesprek, en er is geen wachtlijst voor bestraling dus misschien gebeurt het volgende week al! Anders waarschijnlijk de week daarop, maar ik hoop volgende week want die daarna heb ik tentamen.
ok (mijn studeiadviseur had ik gewoon niks aan...vandaar...) maar k hoop dat die je idd. verder kan helpen.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:57 schreef Faithy het volgende:
ik had toch al gezegd dat ik naar de studieadviseur ging? da's genoeg
Mwoahquote:Op woensdag 3 december 2008 12:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kijk je er tegenop, of is het onderdeel geworden van je leven?
Oh dan ga ik weer even kijken, inspiratie opdoen en geld besparen!quote:Op woensdag 3 december 2008 12:01 schreef Faithy het volgende:
[..]
dat issie gisteren nog gedaan geloof ik na een topic over weekelijkse eet-kosten
quote:Op woensdag 3 december 2008 12:03 schreef Muis006 het volgende:
En als de bestraling zijn werk doet ben ik hopelijk van al het gezeik afdus daar doen we het voor.
Haha ja, ik wil écht zo snel mogelijk geholpen worden. Want die tumor groeit vrolijk door en dadelijk is 'ie te groot om bestraald te worden. Maar ik wil bijv. ook niet in de week van kerst bestraald worden, dan wil ik het eigenlijk al achter de rug hebben.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Het klinkt zo gek zoals jij het zegt, 'Er is geen wachtlijst voor bestraling!'. Je roept er nog net geen JIPPIE!!!! achteraan!Ik vind je een bikkel!
neequote:Op woensdag 3 december 2008 12:03 schreef Tinkepink het volgende:
Moblo: weet jij toevallig hoeveel kcal er zittenn in 5 opscheplepels roerbakgroenten met currysaus en naar ik vermoed veel olie?
Ja inderdaadquote:Op woensdag 3 december 2008 12:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mwoahik heb al zoveel artsen gezien dat het normaal is. Nog een arts erbij, het gaat goed met de maatschappij zullen we maar zeggen.
En als de bestraling zijn werk doet ben ik hopelijk van al het gezeik afdus daar doen we het voor.
CULquote:Op woensdag 3 december 2008 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan ga ik weer even kijken, inspiratie opdoen en geld besparen!
Stond ie nou in CUL of in LIF? Eeeeeeeeeeeeerst zoeken Greys, dan pas gillen.... oke....
Hangt er vanaf wat je als ziek beschouwtquote:Op woensdag 3 december 2008 12:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bestraling? Ik heb wat gemist geloof ik. Ben je erg ziek Muis?
Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic! (2)quote:
Ach, ik bedoel alleen maar te zeggen dat het fijn is als je een systeem hebt dat je vrij makkelijk je leven lang vol kunt houden. Net als met diëten eigenlijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou nu sta ik nog -150 of zo.. Alleen komt kerst er nog aanEn nee ik sla niet door. Ik SLOEG door. Soms heb ik meer dan 200 euro als ik meer werk, maar dat is heel flexibel. Vorige maand 50 die maand daarvoor 0 deze maand 170. Dus ik hoop dat er nog heel veel aankomt maar die declaraties moet ik volgens mij nog invullen..
Ja natuurlijk! Maar ik hoop de rest van mijn leven wel wat meer geld te hebbenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ach, ik bedoel alleen maar te zeggen dat het fijn is als je een systeem hebt dat je vrij makkelijk je leven lang vol kunt houden. Net als met diëten eigenlijk.
Eng is het he?! Om jezelf bloot te geven en te praten over dingen die niet leuk zijn. Die muur om je heen is lekker veilig.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:55 schreef Faithy het volgende:
kwak: ik heb de psycholoog al een keer bezocht en dat was niet aan mij besteed.. nare mensen vind ik het, al kunnen ze voor anderen prima werken
ik botvier mijn frustraties wel in WoW enzo
Hey wel aardig doen hequote:
Er is best veel onderzoek gedaan naar de manier waarop patiënten en 'de samenleving' zoiets als 'quality of life' beoordelen. Iemand die te maken krijgt met een ziekte of kwaal zal vrij snel zijn doelen en verwachtingen bijstellen en schat daardoor zijn eigen quality of life hoger in dan een buitenstaander zou doen. Het menselijk brein is een fantastisch ding.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha ja, ik wil écht zo snel mogelijk geholpen worden. Want die tumor groeit vrolijk door en dadelijk is 'ie te groot om bestraald te worden. Maar ik wil bijv. ook niet in de week van kerst bestraald worden, dan wil ik het eigenlijk al achter de rug hebben.
nou geweldig voor jequote:Op woensdag 3 december 2008 12:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hey wel aardig doen heis toch mooi dat het goed gaat voor iemand die nooit gedacht had op de uni te komen
En in het 1e jaar heb je er maar 45 nodig om naar het 2e te gaan
Ik deed goede doelen aansmerenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:13 schreef Anneque het volgende:
wat doe je voor werk dan Principessa?
Bedenk me ineens dat ik thuis prei en venkel heb.. soep!
En dan durf jij iets over liejannuh te zeggen....quote:
volgens mij bedoelde ze het dus aardig...als in "ik ken het gevoel"...quote:
Ja je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 3 december 2008 12:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er is best veel onderzoek gedaan naar de manier waarop patiënten en 'de samenleving' zoiets als 'quality of life' beoordelen. Iemand die te maken krijgt met een ziekte of kwaal zal vrij snel zijn doelen en verwachtingen bijstellen en schat daardoor zijn eigen quality of life hoger in dan een buitenstaander zou doen. Het menselijk brein is een fantastisch ding.
Daarmee wil ik natuurlijk geen afbreuk doen aan je positieve houding! Er zijn genoeg mensen die zich alleen maar een slachtoffer van hun situatie kunnen voelen (zelfs al mankeert hun niets noemenswaardigs).
Nou gelukkig maarquote:Op woensdag 3 december 2008 12:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je als ziek beschouwtik ga er niet dood aan in ieder geval!
Ik heb NF2
You don't solve money problems with money, m'kay?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Maar ik hoop de rest van mijn leven wel wat meer geld te hebben200 euro met een fulltime baan is zielig.
volgens mij bedoelde moblo dat óók niet zo onaardig. misschien moesten we maar stoppen met elkaar interpreteren...quote:Op woensdag 3 december 2008 12:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En dan durf jij iets over liejannuh te zeggen....
Het is kut dat het niet lekker gaat met je studie maar dan hoef je toch nog niet zo te doen?
Ik ga uit van minimaal een uitkering jeweetssquote:Op woensdag 3 december 2008 12:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
You don't solve money problems with money, m'kay?
[ afbeelding ]
Feestjequote:Op woensdag 3 december 2008 12:12 schreef cyclechick het volgende:
Zo, even wat positieve vibes hier rondgestrooid, het is tenslotte bijna sinterklaas
Juist!quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 12:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe mooier en dunner je wordt hoe onaardiger chicks tegen je doen
en dudes praten niet meer met je om je persoonlijkheid.
Dun en mooi zijn is een last, begin er niet aan!!
Nou, zo was het niet bedoeld hoor. Ik vind het ook doodeng om me open op te stellen naar vreemden en krijg verschrikkelijke jeuk van mensen die mij proberen te analyseren. Maar dat neemt niet weg dat het soms wel eens heel erg goed voor je kan zijn om eens met een professional te praten die misschien de juiste vragen kan stellen waardoor jij zelf je problemen op kunt lossen.quote:
Dan moet je vriendjes worden met Sigme! Die weet alles van groenten verbouwen!quote:Op woensdag 3 december 2008 12:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ga uit van minimaal een uitkering jeweetss
en dan verbouw ik mijn eigen groente wel.
Dankjequote:Op woensdag 3 december 2008 12:26 schreef Anneque het volgende:
Hey muis, Ik vind het wel knap wat je doet. Hoe simpel je het ook laat klinken. chapeau.
Ik wel, waarom denk je dat ik systeembeheerder ben geworden?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jullie geloven mij niet eh
Ik had het over de fruitella, waar had jij het overquote:Op woensdag 3 december 2008 12:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik wel, waarom denk je dat ik systeembeheerder ben geworden?.
Oh, ik had het erover dat meisjes niet aardig tegen je waren als je dun wasquote:Op woensdag 3 december 2008 12:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik had het over de fruitella, waar had jij het over?
Oh en omdat ik sociaal ben ga ik mijn eigen was en die van de rest ook opvouwenGreys kom je strijken?
Tot later, en ik meen het van die group hug
Dat is goed hoor, laat maar weten wanneer je er klaar voor bent!quote:Op woensdag 3 december 2008 12:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik had het over de fruitella, waar had jij het over?
Oh en omdat ik sociaal ben ga ik mijn eigen was en die van de rest ook opvouwenGreys kom je strijken?
Tot later, en ik meen het van die group hug
OMG.. Je hebt het spelletje wel goed doorzien PF, hulde!quote:Op woensdag 3 december 2008 12:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Greys?? Kom je??? de was wacht!!
Een jongens opleiding geeft je gegarandeerd mannelijk aandacht. Een vriendenkring met alleen mannen ook. Het is zo leerzaam om op een 95% vrouw opleiding te zitten. Tactieken, schijnheiligheid, je zelf boven een ander zetten maar het niet laten merken uit eigen belang, altijd aardig zijn zodat iedereen jou ook aardig vindt. Met de goede mensen omgaan omdat als je met de verkeerde mensen omgaat de "leuke" mensen jou niet leuk vinden enz enz. En dit is nog maar het begin
Oh een tip: kleed je zoals hun, iedereen is opeens zo aardig.
tip 2: begin niet over belangrijke zaken in het leven. geef een complimentje over haar uggs. en over haar haar. en o wat een leuke tas. succes gegarandeerd. (niet alles tegelijk)
O: Brinta met halfvolle melk & zoetstof en kaneel (goeie tip was dat!)quote:Op woensdag 3 december 2008 12:53 schreef SHE het volgende:
Ik zie te weinig eetlijstjes.
Hop, met de billen bloot ladies.
Te weinigquote:Op woensdag 3 december 2008 12:56 schreef BlaatschaaP het volgende:. Lijstje:
O: Dubbele boterham pindakaas, 1 boterham jam
D: Geen idee,kookt
.
Het lijstje is prima hoor, zelfs zonder sport.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
O: Brinta met halfvolle melk & zoetstof en kaneel (goeie tip was dat!)
T: Sneetje met kalkoen
L: Twee sneetjes met kalkoen
T: Appel
D: Vega lasagna
En dan proberen te vergeten dat er Cote D'or in de kast ligt. En speculaas. En dat ik de zandkoekjes in de berging heb verstopt. En dat er drop is. En dat als ik zou sporten het allemaal wat minder uit zou maken![]()
Waarom haat ik sport?! WHY?
* Syrena gaat maar braaf boodschappenlijstje maken
Dat had ik gemistquote:Op woensdag 3 december 2008 12:58 schreef Greys het volgende:
PF, darlinggggg. Die was moet even wachten, want ik ben op het werk (ik weet, zo lijkt het soms niet, maar het is echt zo).
Jamaar, ik ben net pas wakker! Dus het is meer ontbijt/lunch! En ik wil tot 6 uur even niets meer eten. Misschien vanavond na het eten nog wel iets, maar we hebben niet echt iets in huisquote:
In mijn vakgroep zitten alleen maar vrouwen (op mijn promotor na) en ik heb er nooit problemen mee. Dikke pret hier. Ben ik nu lelijk of een conformist?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:56 schreef cyclechick het volgende:
OMG.. Je hebt het spelletje wel goed doorzien PF, hulde!
Maarrr wat ben ik blij dat ik gewoon lekker genoeg mannen in mijn omgeving heb, die zijn zoveel simpeler
Ja het is de chocolade die me nekt. En het feit dat ineens na mijn 32e mijn stofwisseling zegtquote:Op woensdag 3 december 2008 12:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Het lijstje is prima hoor, zelfs zonder sport.
Waarom wil je niets meer eten tot 6 uur?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Jamaar, ik ben net pas wakker! Dus het is meer ontbijt/lunch! En ik wil tot 6 uur even niets meer eten. Misschien vanavond na het eten nog wel iets, maar we hebben niet echt iets in huis. Hopen dat meneer boodschappen gaat doen.
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Waarom wil je niets meer eten tot 6 uur?
Je moet eten. Veel.
Van te weinig eten word je dik, lelijk en chagerijnig.
Heel Claudiaans. Een voorbeeldig lijstje. Genoeg en meest voedzaam.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In mijn vakgroep zitten alleen maar vrouwen (op mijn promotor na) en ik heb er nooit problemen mee. Dikke pret hier. Ben ik nu lelijk of een conformist?![]()
Eetlijstje voor vandaag dan maar:
O: 2 geroosterde volkoren boterhammen met 2 gekookte eitjes
T: bak magere yoghurt en een appel
L: 2 volkoren boterhammen pindakaas
T: 1 volkoren boterham met weetiknogniet
T: een appel
D: gegrilde zalm/sla/roze peperkorrels/citroen/olijfolie, misschien een paprikasoepje vooraf
Ik had geen fruit vandaag, dus ik heb de pindakaas vervangen door äppelströöpquote:Op woensdag 3 december 2008 12:53 schreef SHE het volgende:
Ik zie te weinig eetlijstjes.
Hop, met de billen bloot ladies.
Dit slaat echt he-le-maal nergens op.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat had ik gemistWaar werk je/wat voor werk doe je?
Mijn lijstje:
O: enorme capuchinno met magere melk, met echte grote pepernoten, 7 of zo (kwam door m'n moeder)
T: 1 mandarijntje 1 rol fruitella op 3 na
L: 4 kleine merci crocant
niet slaanIk ga zo iets goeds eten, weet nog niet wat.
Nadat ik klaar ben met mijn kamer. Misschien moet ik buiten gezonder ook meer eten want ik ben steeds duizelig. Net ook al.![]()
![]()
Tuurlijk smart. ijzer verzamelen!quote:Op woensdag 3 december 2008 13:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik had geen fruit vandaag, dus ik heb de pindakaas vervangen door äppelströöp.
Smart thinking?
O: 2 boterhammen met appelstroop
L: 2 boterhammen met appelstroop
Bakje milde yoghurt met cruesli
D: ??? Ik ben eigenlijk wel voor de nicoise. Maar dan moet ik vis regelen, want die van de Appie is.
Geen idee dus nog.
Meest calorie rijke onder de noten, maar ook redelijk gezond. Cholesterol patientjes moeten zich er vooral te goed aan doen.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:12 schreef Syrena het volgende:
Oja, de eieren! Die moet ik er ook weer in gaan gooien
En hoe slecht zijn walnoten als notentussendoortje?
Nee hequote:Op woensdag 3 december 2008 13:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Dit slaat echt he-le-maal nergens op.
Eigenlijk verdien jij het helemaal niet om graatmager te zijn
Leuk verhaal, maar je bent een grote meid. Je poten werken ook prima dus je kan best even naar de super wandelen om normaal voedsel te halen.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee heNiet slaaan.
Ik wil iets eten maar het aanbod is beperkt (mijn ouders leven op pepernoten en speculaas)
broodje bapao, mandarijnen, meer koekjes, meer chocolade of oud brood. en misschien is er soep maar dan hoef ik meteen de rest van de dag niet meer te eten.
Oud brood toasten met appel- en wortelschijfjes (schijfjes kan je met de kaasschaaf maken)quote:Op woensdag 3 december 2008 13:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee heNiet slaaan.
Ik wil iets eten maar het aanbod is beperkt (mijn ouders leven op pepernoten en speculaas)
broodje bapao, mandarijnen, meer koekjes, meer chocolade of oud brood. en misschien is er soep maar dan hoef ik meteen de rest van de dag niet meer te eten.
Steeds als ik je voorbij zie komen denk ik aan pastaquote:Op woensdag 3 december 2008 13:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee heNiet slaaan.
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oud brood toasten met appel- en wortelschijfjes (schijfjes kan je met de kaasschaaf maken)
Mandarijen met melk
Soep
Genoeg gezonds
Zelf hummus maken? Blik kikkererwten uitlekken, knoflookje erbij, beetje kerriepoeder of kurkuma ofzo, beetje citroensap, evt. beetje olie. Pureren klaar. Ook andere combinaties zijn mogelijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Lijstje had ik al geplaats, maar ik heb nog wel een OT-vraag.![]()
Volgens mij is mijn Slankie op knackebrot niet zo'n gezond idee?![]()
Wat is een beter alternatief als mijn hummus op is?
Zoet vind ik vies, vlees en vis eet ik niet en pindakaas gaat niet goed.
Slankie kan geen kwaad; het bevat weinig kcal en nauwelijks vet.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Lijstje had ik al geplaats, maar ik heb nog wel een OT-vraag.![]()
Volgens mij is mijn Slankie op knackebrot niet zo'n gezond idee?![]()
Wat is een beter alternatief als mijn hummus op is?
Zoet vind ik vies, vlees en vis eet ik niet en pindakaas gaat niet goed.
Gelukkig. Mijn vader heeft problemen met z'n cholesterol, en dat kan erfelijk zijn.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Meest calorie rijke onder de noten, maar ook redelijk gezond. Cholesterol patientjes moeten zich er vooral te goed aan doen.
Als je verder geen vetten tot je neemt vandaag, dan kan je best een flinke hand hebben.
Ik eet nooit pasta omdat ik dat zonde van m'n energie en eetlust vind. Het is altijddddd koud of te heet. Ik eet liever vlees met groente en 1 sliertje pasta voor de vorm. Stupid, i knowzquote:Op woensdag 3 december 2008 13:19 schreef Anneque het volgende:
[..]
Steeds als ik je voorbij zie komen denk ik aan pasta
In de zakken soep van Unox ( de reeks met tomatensoepen, kippensoep e.d. ) zitten geen kleur-geur en smaakstoffen en geen conserveringsmiddelen. Ook bevat het echt nauwelijks suikers en zit het boordevol gezonde groenten.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Gister een halve tot een liter melk gedronken dus wel weer genoeg schat ik. En nog een mandarijn eet ik uiteraard. mandarijnen stinken. Ik eet eigenlijk alleen zelfgemaakte soep anders heb ik het idee dat ik er ziek van wordt of zo. 1. ze smaken allemaal het zelfde 2. er zitten vast nare dingen in. Dus ga ik zoeken of er nog zelfgemaakte pompoensoep is.
Oh, het was poedersoepquote:Op woensdag 3 december 2008 13:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Gister een halve tot een liter melk gedronken dus wel weer genoeg schat ik. En nog een mandarijn eet ik uiteraard. mandarijnen stinken. Ik eet eigenlijk alleen zelfgemaakte soep anders heb ik het idee dat ik er ziek van wordt of zo. 1. ze smaken allemaal het zelfde 2. er zitten vast nare dingen in. Dus ga ik zoeken of er nog zelfgemaakte pompoensoep is.
Ja die soep in zak is de enige die ik wel eet, die smaakt naar tomaat en zo! Ik ga even naar de schuur. Waarom staat een schuur altijd achterin de tuin. Veel te ver. Alleen zit ik na een half kommetje soep al vol en krijg ik het veel te warm met gevolg dat ik daarna NIETS meer op krijg. En meestal krijg ik te veel dorst van soep.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:24 schreef SHE het volgende:
[..]
In de zakken soep van Unox ( de reeks met tomatensoepen, kippensoep e.d. ) zitten geen kleur-geur en smaakstoffen en geen conserveringsmiddelen. Ook bevat het echt nauwelijks suikers en zit het boordevol gezonde groenten.
De KH's zijn ook superlaag, dus echt helemaal failproof.
Ik heb ze standaard in de koelkast ; vooral de tomaten-paprika soep met cayennepeper. Die is licht pittig en heeft flinke stukken tomaat erdoor.
Echt fantastisch spul.
De rest van de prefab soepen heb ik allemaal doorgelicht en zijn stuk voor stuk crap.
Unox krijgt een lintje van Sjors.
Pepers hebben een positief effect op je darmflora. ( Ook een goed middel tegen buikpijn trouwens )quote:
Ze staan op de lijst! En ik ga je quoten als de wederhelft gaat mekkeren dat het uit een zak komtquote:Op woensdag 3 december 2008 13:24 schreef SHE het volgende:
[..]
In de zakken soep van Unox ( de reeks met tomatensoepen, kippensoep e.d. ) zitten geen kleur-geur en smaakstoffen en geen conserveringsmiddelen. Ook bevat het echt nauwelijks suikers en zit het boordevol gezonde groenten.
De KH's zijn ook superlaag, dus echt helemaal failproof.
Ik heb ze standaard in de koelkast ; vooral de tomaten-paprika soep met cayennepeper. Die is licht pittig en heeft flinke stukken tomaat erdoor.
Echt fantastisch spul.
De rest van de prefab soepen heb ik allemaal doorgelicht en zijn stuk voor stuk crap.
Unox krijgt een lintje van Sjors.
Gazpachoquote:Op woensdag 3 december 2008 13:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja die soep in zak is de enige die ik wel eet, die smaakt naar tomaat en zo! Ik ga even naar de schuur. Waarom staat een schuur altijd achterin de tuin. Veel te ver. Alleen zit ik na een half kommetje soep al vol en krijg ik het veel te warm met gevolg dat ik daarna NIETS meer op krijg. En meestal krijg ik te veel dorst van soep.
Oplossing = koude soep eten?
Zou ik sowieso liever doen, maar dat is zo kort houdbaar.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:21 schreef Tinkepink het volgende:
Zelf hummus maken?
Ah, ok, dat valt nogal mee.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:22 schreef SHE het volgende:
Slankie kan geen kwaad; het bevat weinig kcal en nauwelijks vet.
Als je er nog wat sambal opgooit dan heeft het zelfs nog iets nuttigs.
Pff, het is ook allemaal ingewikkeld.quote:Een teveel aan voedingswaarden is ook niet goed he.
Dat is man eigen volgens mij. Als ik fris in huis haal gaan er ook liters doorheen per dag.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:32 schreef Syrena het volgende:
Zijn record is trouwens 6 anderhalf literpakken Dubbelfris in vier dagen. I kid you not, ik heb van 1 pak net 1 glaasje kunnen drinken, toen was het al op.
Voeg er brinta aan toe en je hebt het standaard ontbijt van mijn man (afgewisseld met vanillesmaakk en chocolade).quote:Op woensdag 3 december 2008 13:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Milkshake a la PF!
3 scheppen havermout
3 scheppen whey poeder aardbei
aanvullen met 250 ml koude magere melk
even mixen en meteen opdrinken.
Je moet wel een sukkel hebben die zo stom is om whey poeder te kopen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Voeg er brinta aan toe en je hebt het standaard ontbijt van mijn man (afgewisseld met vanillesmaakk en chocolade).
Wij hebben hier drie 10 literemmers in de kast staan (of misschien zelfs wel 15-20 liter, ben niet zo goed met maten en gewichtenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik vind het lekker en het duurt tenminste niet zo lang. ik wil er ook nog een keer kwarktaart van maken maar dat vind m'n broertje vast al helemaal geen goed idee
Ja, zo groot. Dat met die biscuitjes klinkt wel lekker,maar ik vraag me af of het wel stevig genoeg wordt (en niet ongezond is)quote:Op woensdag 3 december 2008 13:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
5lbs/2.2 kg hier. Ik denk ook 10 liter??
Joh dat is heus niet bedacht door de schrijvers van six feet under. Ga maar eens zoeken op internet en je komt het op allerlei sites van overleden kindjes tegen en dat gaat nog wel verder terug dan 2001.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:07 schreef Viking84 het volgende:
Even hoi zeggen, want MoBlo mist me en ik wilde even zeggen dat jullie niet zo kribbig tegen elkaar moeten doen
.
Ik ben naar Six Feet Under aan 't kijken en ik heb net ontdekt dat een gedeelte uit het boek Schaduwkind van Thomèse rechtstreeks teruggaat op Six Feet Under
Six Feet Under (2001): 'If you lose a spouse, you're called a widow or a widower. If you're a child and you lose
your parents, then you're an orphan. But what's the word to describe a parent who loses a child?'
Thomèse (2003): 'Een vrouw die haar man begraaft, wordt weduwe genoemd, een man die zonder zijn vrouw achterblijft, weduwnaar. Een kind zonder ouders is wees. Maar hoe heten vader en moeder van een gestorven kind?'
Plagiaat!
Zijn dat jouw nagels? tssssquote:Op woensdag 3 december 2008 13:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Milkshake a la PF!
3 scheppen havermout
3 scheppen whey poeder aardbei
aanvullen met 250 ml koude magere melk
even mixen en meteen opdrinken.
Je moet wel een sukkel hebben die zo stom is om whey poeder te kopen
[ afbeelding ]
Hee, dat klinkt best lekker! welk bedrijf had de afwijzing gedaan?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:41 schreef Anosmie het volgende:
D: Velderwtjes met geruld rundergehakt, knof, ui en net voor t opdienen een flinke hand fijngesneden ijsbergsla erop.
Koop een 1e klas kaartje, daar is stroomquote:Op woensdag 3 december 2008 15:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is het raar om gossip girl te kijken in de trein of maak ik dan kans dat ik overvallen word?
Hangt er vanaf waar je trein naar toe gaatquote:Op woensdag 3 december 2008 15:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is het raar om gossip girl te kijken in de trein of maak ik dan kans dat ik overvallen word?
adam centraalquote:Op woensdag 3 december 2008 15:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je trein naar toe gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |