Dan moet je vriendjes worden met Sigme! Die weet alles van groenten verbouwen!quote:Op woensdag 3 december 2008 12:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ga uit van minimaal een uitkering jeweetss
en dan verbouw ik mijn eigen groente wel.
Dankjequote:Op woensdag 3 december 2008 12:26 schreef Anneque het volgende:
Hey muis, Ik vind het wel knap wat je doet. Hoe simpel je het ook laat klinken. chapeau.
Ik wel, waarom denk je dat ik systeembeheerder ben geworden?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jullie geloven mij niet eh
Ik had het over de fruitella, waar had jij het overquote:Op woensdag 3 december 2008 12:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik wel, waarom denk je dat ik systeembeheerder ben geworden?.
Oh, ik had het erover dat meisjes niet aardig tegen je waren als je dun wasquote:Op woensdag 3 december 2008 12:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik had het over de fruitella, waar had jij het over?
Oh en omdat ik sociaal ben ga ik mijn eigen was en die van de rest ook opvouwenGreys kom je strijken?
Tot later, en ik meen het van die group hug
Dat is goed hoor, laat maar weten wanneer je er klaar voor bent!quote:Op woensdag 3 december 2008 12:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik had het over de fruitella, waar had jij het over?
Oh en omdat ik sociaal ben ga ik mijn eigen was en die van de rest ook opvouwenGreys kom je strijken?
Tot later, en ik meen het van die group hug
OMG.. Je hebt het spelletje wel goed doorzien PF, hulde!quote:Op woensdag 3 december 2008 12:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Greys?? Kom je??? de was wacht!!
Een jongens opleiding geeft je gegarandeerd mannelijk aandacht. Een vriendenkring met alleen mannen ook. Het is zo leerzaam om op een 95% vrouw opleiding te zitten. Tactieken, schijnheiligheid, je zelf boven een ander zetten maar het niet laten merken uit eigen belang, altijd aardig zijn zodat iedereen jou ook aardig vindt. Met de goede mensen omgaan omdat als je met de verkeerde mensen omgaat de "leuke" mensen jou niet leuk vinden enz enz. En dit is nog maar het begin
Oh een tip: kleed je zoals hun, iedereen is opeens zo aardig.
tip 2: begin niet over belangrijke zaken in het leven. geef een complimentje over haar uggs. en over haar haar. en o wat een leuke tas. succes gegarandeerd. (niet alles tegelijk)
O: Brinta met halfvolle melk & zoetstof en kaneel (goeie tip was dat!)quote:Op woensdag 3 december 2008 12:53 schreef SHE het volgende:
Ik zie te weinig eetlijstjes.
Hop, met de billen bloot ladies.
Te weinigquote:Op woensdag 3 december 2008 12:56 schreef BlaatschaaP het volgende:. Lijstje:
O: Dubbele boterham pindakaas, 1 boterham jam
D: Geen idee,kookt
.
Het lijstje is prima hoor, zelfs zonder sport.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
O: Brinta met halfvolle melk & zoetstof en kaneel (goeie tip was dat!)
T: Sneetje met kalkoen
L: Twee sneetjes met kalkoen
T: Appel
D: Vega lasagna
En dan proberen te vergeten dat er Cote D'or in de kast ligt. En speculaas. En dat ik de zandkoekjes in de berging heb verstopt. En dat er drop is. En dat als ik zou sporten het allemaal wat minder uit zou maken![]()
Waarom haat ik sport?! WHY?
* Syrena gaat maar braaf boodschappenlijstje maken
Dat had ik gemistquote:Op woensdag 3 december 2008 12:58 schreef Greys het volgende:
PF, darlinggggg. Die was moet even wachten, want ik ben op het werk (ik weet, zo lijkt het soms niet, maar het is echt zo).
Jamaar, ik ben net pas wakker! Dus het is meer ontbijt/lunch! En ik wil tot 6 uur even niets meer eten. Misschien vanavond na het eten nog wel iets, maar we hebben niet echt iets in huisquote:
In mijn vakgroep zitten alleen maar vrouwen (op mijn promotor na) en ik heb er nooit problemen mee. Dikke pret hier. Ben ik nu lelijk of een conformist?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:56 schreef cyclechick het volgende:
OMG.. Je hebt het spelletje wel goed doorzien PF, hulde!
Maarrr wat ben ik blij dat ik gewoon lekker genoeg mannen in mijn omgeving heb, die zijn zoveel simpeler
Ja het is de chocolade die me nekt. En het feit dat ineens na mijn 32e mijn stofwisseling zegtquote:Op woensdag 3 december 2008 12:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Het lijstje is prima hoor, zelfs zonder sport.
Waarom wil je niets meer eten tot 6 uur?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Jamaar, ik ben net pas wakker! Dus het is meer ontbijt/lunch! En ik wil tot 6 uur even niets meer eten. Misschien vanavond na het eten nog wel iets, maar we hebben niet echt iets in huis. Hopen dat meneer boodschappen gaat doen.
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Waarom wil je niets meer eten tot 6 uur?
Je moet eten. Veel.
Van te weinig eten word je dik, lelijk en chagerijnig.
Heel Claudiaans. Een voorbeeldig lijstje. Genoeg en meest voedzaam.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In mijn vakgroep zitten alleen maar vrouwen (op mijn promotor na) en ik heb er nooit problemen mee. Dikke pret hier. Ben ik nu lelijk of een conformist?![]()
Eetlijstje voor vandaag dan maar:
O: 2 geroosterde volkoren boterhammen met 2 gekookte eitjes
T: bak magere yoghurt en een appel
L: 2 volkoren boterhammen pindakaas
T: 1 volkoren boterham met weetiknogniet
T: een appel
D: gegrilde zalm/sla/roze peperkorrels/citroen/olijfolie, misschien een paprikasoepje vooraf
Ik had geen fruit vandaag, dus ik heb de pindakaas vervangen door äppelströöpquote:Op woensdag 3 december 2008 12:53 schreef SHE het volgende:
Ik zie te weinig eetlijstjes.
Hop, met de billen bloot ladies.
Dit slaat echt he-le-maal nergens op.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat had ik gemistWaar werk je/wat voor werk doe je?
Mijn lijstje:
O: enorme capuchinno met magere melk, met echte grote pepernoten, 7 of zo (kwam door m'n moeder)
T: 1 mandarijntje 1 rol fruitella op 3 na
L: 4 kleine merci crocant
niet slaanIk ga zo iets goeds eten, weet nog niet wat.
Nadat ik klaar ben met mijn kamer. Misschien moet ik buiten gezonder ook meer eten want ik ben steeds duizelig. Net ook al.![]()
![]()
Tuurlijk smart. ijzer verzamelen!quote:Op woensdag 3 december 2008 13:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik had geen fruit vandaag, dus ik heb de pindakaas vervangen door äppelströöp.
Smart thinking?
O: 2 boterhammen met appelstroop
L: 2 boterhammen met appelstroop
Bakje milde yoghurt met cruesli
D: ??? Ik ben eigenlijk wel voor de nicoise. Maar dan moet ik vis regelen, want die van de Appie is.
Geen idee dus nog.
Meest calorie rijke onder de noten, maar ook redelijk gezond. Cholesterol patientjes moeten zich er vooral te goed aan doen.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:12 schreef Syrena het volgende:
Oja, de eieren! Die moet ik er ook weer in gaan gooien
En hoe slecht zijn walnoten als notentussendoortje?
Nee hequote:Op woensdag 3 december 2008 13:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Dit slaat echt he-le-maal nergens op.
Eigenlijk verdien jij het helemaal niet om graatmager te zijn
Leuk verhaal, maar je bent een grote meid. Je poten werken ook prima dus je kan best even naar de super wandelen om normaal voedsel te halen.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee heNiet slaaan.
Ik wil iets eten maar het aanbod is beperkt (mijn ouders leven op pepernoten en speculaas)
broodje bapao, mandarijnen, meer koekjes, meer chocolade of oud brood. en misschien is er soep maar dan hoef ik meteen de rest van de dag niet meer te eten.
Oud brood toasten met appel- en wortelschijfjes (schijfjes kan je met de kaasschaaf maken)quote:Op woensdag 3 december 2008 13:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee heNiet slaaan.
Ik wil iets eten maar het aanbod is beperkt (mijn ouders leven op pepernoten en speculaas)
broodje bapao, mandarijnen, meer koekjes, meer chocolade of oud brood. en misschien is er soep maar dan hoef ik meteen de rest van de dag niet meer te eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |