Mariiiiiiiiaaaaaaquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico!Hoe ging jouw eerste dag van ons hernieuwde enthousiasme?
Ik ben zelf helemaal trots! Ik heb taart weerstaan! En taart is zo lekker! Ze hadden het op mn werk maar heb afgeslagen. Daarna was ik kort bij mn oma, en ik heb NIKS gesnaaid! Hoe is het mogelijk. Mijn oma zou een tientonner nog dwangvoederen als hij een koekje af sloeg. Yeah![]()
Nu is het een beetje lastig want mn zus is pas om half 8 thuis en we moeten op haar wachten met eten en nu krijg ik trek, maar heb het heel bescheiden op een klein blokje kaas gehouden. Whoo.
O: snee brood met kaas
T: klein bakje meloensalade van AH
L: snee brood met ham, snee brood met ardenner boterhamworst
T: weer meloensalade! Later een blokje kaas dus
D: zometeen boerenkool!
Gaat zeker goed, lekker water drinken en appels eten. Een plakje ontbijt/ouwe wijven koek neem ik trouwens wel hoor. En zelfs vanochtend Yoghurt gehadquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jodokus![]()
SHE was wijs in het vorige topic![]()
En yaaaay Chico!We gaan goed-hoed
Woei! Morgen weer!
Neen: gaat het met jou ook goed, ivm de te kopen jas?Zolang je paps alles eet gaat er bij jou iig niks naar binnen
Ik werd wakker van snorharen die in mijn neus priktenquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:55 schreef conleche het volgende:
Kim!! Die foto met Jodokus!! Te cute!!![]()
Ahhh, dat is echt zoo lief!quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:55 schreef k_i_m het volgende:
En nog maar even in de herhaling;
Ik hoor net van Jodokus dat het tijd is om naar bed te gaan. Nou denk je, waarom komt een kat vertellen dat het tijd is dat JIJ naar bed gaat? Nou, omdat hij ook graag op je kussen wil kwijlen, net zoals jij.
[ afbeelding ]
Boks, (D)ouwequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:03 schreef neen het volgende:
[..]
Gaat zeker goed, lekker water drinken en appels eten. Een plakje ontbijt/ouwe wijven koek neem ik trouwens wel hoor. En zelfs vanochtend Yoghurt gehad
Boks voor jou en chico toch
en teveel met leuke dingenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:04 schreef cyclechick het volgende:
Goedenavond dames!
Paste niet meer in het vorige topic, dus hier:
Moblo: wat goed dat je hulp aan je studieadviseur hebt gevraagd! Ik hoop dat je er veel aan zult hebben!
Ik herken het trouwens heel erg, ik ben momenteel ook echt te minimaal met mijn studie bezig.. :S
K_I_M_: Ik kan het met 1 woord: Chocoladeletterfuck beetje jammer, de rest van de dag was namelijk erg gezond.. Nou ja, gelukkig heb ik ook een lesje gespind..
Oh, wat grappig! Heb je er dan nog wel muziek bij? Of ook 'tour geluiden' ofzoiets? Geen zere kont gekregen zonder die zeemquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en teveel met leuke dingenSpinnen
was vandaag mn spinbroekje vergeten, met als gevolg dat ik maar in mn gewone broek (was een linnen broekgeen spijker ofzo) ben gaan spinnen. Had geen zin om af te haken
was wel weer lekker: was video-cycling! Dus een tour-rit rijden over de Alpe d'Huez onder andereErg leuk uitzicht, bijdraaien als de stijgingspercentages stegen etc. En zelfs even zitten als je over smeltwater reed, want 'dan kon je vallen'
morgen denk ik weer, tenzij we af spreken voor project
Koop een siamees. Hier kruipen ze alletwee het nest inquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:16 schreef Aventura het volgende:
Jee dat doet mijn Dondertje niet eens, en zij is een extreem afhankelijk poesje. Zit altijd op mijn schoot en loopt altijd met me mee, waarheen ik ook ga.
Ach, ik wil ze ook niet in mijn bed. Ik vind op al lastig af en toe met al die haren. Helaas kunnen ze zelf de deur openen dus ik accepteer het maarquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Koop een siamees. Hier kruipen ze alletwee het nest in.
gelukkig veel staande klim, dus het valt mee, vooralsnogquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh, wat grappig! Heb je er dan nog wel muziek bij? Of ook 'tour geluiden' ofzoiets? Geen zere kont gekregen zonder die zeem?
Enne spinnen doe ik allemaal in de avonduren he, ik kan gewoon van 9-5 studeren.scriptieen/nuttig zijn. Toch jammer dat ik zo'n teleurstelling ben voor mezelf
Zag je ook hoe schijnheilig hij eerst de vingers van mijn wederhelft aflikt, voordat hij zijn kop in de zak steekt?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
geweldig! Hoe hij ook meteen zo weg rent![]()
uh huhquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Zag je ook hoe schijnheilig hij eerst de vingers van mijn wederhelft aflikt, voordat hij zijn kop in de zak steekt?.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:52 schreef motorbloempje het volgende:
whehe
een schattige smeerlap, dat is 't
en ik wil een ieder nog even bedanken voor de schoppen onder de hol, bemoedigende woorden en goede tips
dat zei ik ook al bij thuiskomst tegen René:quote:
Het deprimerende vind ik dat ik wéét dat als ik echt zou werken en echt structuur had ik álles met >7 zou halen, ruimquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat lief, Jodokus.
Knuff voor Moblo.Je bent geen faler, want dan zou je wel bij de pakken neer gaan zitten en niks aan je situatie willen veranderen, zo ben je niet.
Hier in Utrecht biedt het studentenservicecentrum van de universiteit cursussen over motivatie en hoe je moet studeren enzo. Bestaat dat in Nijmegen niet ook?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het deprimerende vind ik dat ik wéét dat als ik echt zou werken en echt structuur had ik álles met >7 zou halen, ruim![]()
maar er gaat verandering komen, het moet wel, want anders eindig ik bij de plantsoenendienst, en ondanks dat het ook nuttig werk is, is dat niet mijn droombaan
Echt? hebben wij dat? Wat cool!quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hier in Utrecht biedt het studentenservicecentrum van de universiteit cursussen over motivatie en hoe je moet studeren enzo. Bestaat dat in Nijmegen niet ook?
Toen ik begon met studeren (2003) tenminste wel. Hoe het nu zit weet ik niet precies maar het zou wel stom zijn als ze dat afgeschaft hebben.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:14 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Echt? hebben wij dat? Wat cool!
Ik wilde vorige week meedoen met een cursus mindfiullness, maar die was al vol
Ha, ik zie dat je het inmiddels al weet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:16 schreef cyclechick het volgende:
Wat studeer je? (Of had ik dat al een x gevraagd?)
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:04 schreef vamperotica het volgende:
Bah... de oma vanligt in het ziekenhuis.. Ze ging voor nierproblemen en wat met een wervel en is nu een murmelend pijnlijdend hoopje mens....
Yep.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:27 schreef cyclechick het volgende:
Ja![]()
Leuke studie hoor!
Welterusten allemaal, ik duik lekker m 'n bedje in, met pyjama en zonder electrische deken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |