Shit, deze gaat dus niet op, want ik zie dat ik ook in het novemberlijstje sta qua meeste posts.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:32 schreef Greys het volgende:
Vik, bij mij zit het hem ook vooral in de Asielactie hoor, toen heb ik me echt de touwtandjes gepost
Ik ben in Belgie as vrijdag en de NCC ken ik niet. Bovendien lig ik dan waarschijnlijk nog bij te komen van Manifesto wat de 27e in Paradiso wordt gehouden!quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee, ik heb Pete maar een keertje over geslagen.
Ter compensatie vrijdag naar dEUS en op 29 december naar de New Cool Collective.![]()
Ook zin om mee te gaan?
In wat voor een klas zat jijquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als ik ga fitnessen dan ben ik zo afgetraind dat ik net als allemaal oud klasgenootjes hier aan mee kan doen. Kan.
[ afbeelding ]
Heb in je fotoboek gekeken en ik snap dat je het bij lurken houdt.quote:
Nee, ik ben geen zoetigheid mens. Ik moest natuurlijk wel proeven tussendoor, maar dat is te overzien.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oi truttebol, ik bepaal zelf wel wat ik wel of niet gatver noem ja![]()
maar goed, je hebt er zelf niets van gegeten?
Ja! Vooral omdat je meestal rond half 8 je honger alweer bijna voorbij bentquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:57 schreef YPPY het volgende:
Dat vind ik altijd zo lastig Maria. Als je op een ander moet wachten tot je mag eten als je zelf al graag wilt beginnen.
Ach popje, wil het niet met die kamer?? Je mag me altijd bellen als je ergens moet logeren hè? Als ik er dan ben: no problemo!quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
co, mag ik niet in een hoekje in je galerij komen wonen?
Wat lief! Nee het wil echt nietttttquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ach popje, wil het niet met die kamer?? Je mag me altijd bellen als je ergens moet logeren hè? Als ik er dan ben: no problemo!
Even spammen: 10 jaar geleden ongeveer, met donkerbruin haar:
[ afbeelding ]
Dankjewel ookal was het lang niet zo goed als BJquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:01 schreef AKnynke het volgende:
Feli BJ! Oh, en MissS ook, ik las laatst ook een goed cijfer.
Zo. Ik ga naar het vriendje. Een avondje risk spelen met vrienden, en daarna proberen in een 1 persoonsbed te slapen. Zie er nu al een beetje tegenop. Maar goed, wat moet dat moet he! Fijne avond allen!
Ja? Plz plz plz pleaaasequote:Op dinsdag 2 december 2008 19:25 schreef neen het volgende:
Ik vind je op een jongen met een babyface lijken
op die 2e niet
Ik heb familie in Amsterdam die voorheen altijd iets verhuurden in de jordaan... geen idee of ze dat ding nog hebben... kan wel eens vragen
Een dooie musquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja? Plz plz plz pleaaaseDat zou echt awesome zijn!
Amper. Maar bacon én mayonaise én worst wel. En dan ook nog pizza als avondeten (véél calorieën)!quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Maakt het serieus verschil, 1 plakje bacon om 1 plakje rosbief?
Ik doe het momenteel niet. Nu ik fulltime werk weet ik niet zo goed wanneer ik moet lopen. Ik ben een ochtendmens en kan/wil 's avonds de deur niet meer uit. Ik wil proberen om weer te gaan hardlopen op mijn thuiswerkdagen.quote:Jij loopt toch ook hard? Wat doet dat met je lichaam?
Ik mis de massage olie!quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
Heeft iemand nog romantische tips? Ik zoek nog leuke extra dingen voor de verjaardag van m'n vriend donderdag. Ik heb nu de hotelkamer, een fles champagne, kaarsjes, rozenblaadjes, aardbeien + slagroom, muziek.. vergeet ik iets? Of weten jullie nog iets leuks/lekkers (wat in een minibar koud kan blijven.)
Dan is het goedquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
Die staat ook op het lijstje, met nog wat andere producten.
Wat veel!quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:59 schreef HunnY het volgende:
Vinden jullie het goed dat ik even spam met mijn opruimingstopic in V&A? (Vanwege overvloed aan kleding maat 40-42)
[TK] Dameskleding maat 40-42 grote opruiming
En wat een ogen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
en o ja dat vergat ik ff te zeggen: Co ik vind je met donker haar ook echt gorgeus
Pizza:quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Amper. Maar bacon én mayonaise én worst wel. En dan ook nog pizza als avondeten (véél calorieën)!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even afgezien van die spoiler; is dit heel calorierijk?'s Ochtends voor het werk aan, kan dat niet? Ik werk niet, dat scheelt, maar ik loop nu voor zonsopgang.quote:[..]
Ik doe het momenteel niet. Nu ik fulltime werk weet ik niet zo goed wanneer ik moet lopen. Ik ben een ochtendmens en kan/wil 's avonds de deur niet meer uit. Ik wil proberen om weer te gaan hardlopen op mijn thuiswerkdagen.Ok, maar het vormt je lichaam dus wel, het heeft niet alleen maar effect op je conditie. Aangezien mijn doel heel beperkt is, zou ik dan misschien wel hiermee kunnen volstaan.quote:Wat deed het met m'n lichaam? Slankere heupen, strakkere ledematen, kleinere borsten en een ingevallen bekkie. Maar ik denk dat dat van persoon tot persoon verschilt. Het is maar net waar jij je vetopslag hebt, en waar jij het eerst afvalt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |