Euh..omdat je het anders koud hebt? En het is ook lekker om erin op de bank te snoezelenquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat mensen met pyjama's moeten.Waarom zou je kleren aantrekken als je gaat slapen?
Tegen de kou, voornamelijk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat mensen met pyjama's moeten.Waarom zou je kleren aantrekken als je gaat slapen?
Dan heb je mazzel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:30 schreef Isegrim het volgende:
Tegen de kou heb ik een dekbed.Al is het min twintig, ik heb het echt niet koud onder een dik, warm dekbed.
Ik wel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:30 schreef Isegrim het volgende:
Tegen de kou heb ik een dekbed.Al is het min twintig, ik heb het echt niet koud onder een dik, warm dekbed.
nou ik wel en als de mr weg is doe ik mooi een pyama aan... Als hij er wel is gebruik ik hem wel als kachelquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:30 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb er ook 15 minuten voor moeten rijdenquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:36 schreef Isegrim het volgende:
Ik wou dat ik sushi kon halen voor de lunch. Ik kan alleen maar broodjes bal en patat krijgen in de buurt van mijn werk.
Ik zelfs dat nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:36 schreef Isegrim het volgende:
Ik wou dat ik sushi kon halen voor de lunch. Ik kan alleen maar broodjes bal en patat krijgen in de buurt van mijn werk.
Ik wel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:30 schreef Isegrim het volgende:
Hier in de buurt kan ik alleen van die vieze stationskiosk-broodjes krijgen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zelfs dat nietHier heb je de keuze uit pizza, belegde broodjes en schnitzels oid.
Doe ik ook. Maar soms heb ik daar geen zin in of heb ik niets in huis en dan is het natuurlijk wel fijn als wat af kunt halen. Overigens kan ik nergens in mijn omgeving sushi halen. Alleen de diepvriesaldi/lidl sushi behoort tot de mogelijkheden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hier in de buurt kan ik alleen van die vieze stationskiosk-broodjes krijgen.![]()
Maar op mijn werk heb ik een magnetron, kastruimte en koelkast, dus kan gewoon eten van huis meenemen.
Dat vind ik echt bah.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik wel.
Het liefst zou ik ook een electrische deken willen.
Niet doen!quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar soms heb ik daar geen zin in of heb ik niets in huis en dan is het natuurlijk wel fijn als wat af kunt halen. Overigens kan ik nergens in mijn omgeving sushi halen. Alleen de diepvriesaldi/lidl sushi behoort tot de mogelijkheden.
Bij m'n ouders thuis had ik die ook! Een huis met tochtende kozijnen en alleen een houtkachel in de woonkamer, dus in m'n slaapkamer was het ongeveer even koud als buiten. Ik had daar een dikke pyama, electrische deken, 2 dekbedden en sokken aan, en dan nog had ik het steenkoud.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik wel.
Het liefst zou ik ook een electrische deken willen.
Ik héb een electrische deken, maar die ligt in de kast.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij m'n ouders thuis had ik die ook! Een huis met tochtende kozijnen en alleen een houtkachel in de woonkamer, dus in m'n slaapkamer was het ongeveer even koud als buiten. Ik had daar een dikke pyama, electrische deken, 2 dekbedden en sokken aan, en dan nog had ik het steenkoud..
Dat ken ikquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:55 schreef Greys het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen een pyama 's nachts.
Als ik dan ga draaien dan gaat alles zo 'wokkel' zitten.
Dat heb ik met nachthemden, ze staan leuk maar ik wurg mezelf er ś nachts meequote:Op dinsdag 2 december 2008 11:55 schreef Greys het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen een pyama 's nachts.
Als ik dan ga draaien dan gaat alles zo 'wokkel' zitten.
Oh, hoi peepz!
Second that dusquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dat heb ik met nachthemden, ze staan leuk maar ik wurg mezelf er ś nachts mee
Zoals ik zei, nonproductieve thuiswerkdanquote:
Heu, werken jijquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:17 schreef Merel het volgende:
[..]
Zoals ik zei, nonproductieve thuiswerkdan
Nu mag ik lunchpauze van mezelf. Daarna weer aan de slag, en dan vanavond de verloren uurtjes maar inhalen ofzo.
Ik moet er nog maar acht!quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heu, werken jijOf had je alles al nagekeken wat ik je heb verstuurd?
Er komt overigens nog veeeel meer aan. Dit was het topje van de ijsberg.
Arm zieltje.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:53 schreef vamperotica het volgende:
Monster is terug van de EHBO... duimpje is gebroken en zn nagelbed is van zn plek geweest ( vraag me nie hoe en wat) aan de binnenkant is het ook open.....
Nu ligt ie nog helemaal suffig te slapen.
Ooh ja, dat is altijd zo'n teleurstelling, heb je net iets moois gekocht en dan krijg je het niet in je huis! Mijn ouders hebben zelfs weleens een boxspring moeten terugbrengen omdat hij echt niet door het trapgat ging, en vriendje en ik hebben twee weken geleden nog een rol zeil van 4 meter lang doormidden zitten snijden omdat hij niet in de lift paste. Het leek zo'n goed idee, 1 lange rol.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och, arm Vampkindje!
Ik kon ook wel janken zonet, onze nieuwe bank werd gebracht maar hij past de trap niet op... 't Scheelt echt een cm of 2, maar ja. De bank staat nu nog in de gang beneden maar m'n vriend gaat vanavond met onze sterke huisgenoot (fitnessinstructeur) en een vriend van hem 'm het balkon op sjouwen. Ik maak me nog vreselijke zorgen maar de mannen zeggen dat het goed komt, dus daar moet ik dan maar op vertrouwen!
Ondertussen ben ik nog zo ziek als een hond ook..
Het kan:quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:57 schreef HunnY het volgende:
Ik heb een vraag aan SHE (of andere kokkinnen hier in het topic die het antwoord weten).
Ik heb laatst jouw ovenaardappeltjes gemaakt met cajun en zoete paprika, 190 graden 45 min in de oven, maar de aardappeltjes worden niet lekker gaar. Sommige delen zijn knapperig, andere weer heel zacht.
Ik gebruik vandaag aardappelschijfjes trouwens. Wat doe ik fout?
Het stomme is ook nog dat die bank heel Nederland voor ons door is gegaan! Deventer had er als één van de laatsten in Nederland nog eentje van staan, die is naar het hoofdkantoor in Brabant gegaan en daarna naar het filiaal in Groningen verzonden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ooh ja, dat is altijd zo'n teleurstelling, heb je net iets moois gekocht en dan krijg je het niet in je huis! Mijn ouders hebben zelfs weleens een boxspring moeten terugbrengen omdat hij echt niet door het trapgat ging, en vriendje en ik hebben twee weken geleden nog een rol zeil van 4 meter lang doormidden zitten snijden omdat hij niet in de lift paste. Het leek zo'n goed idee, 1 lange rol.Toen kon ik ook wel janken hoor.
Maar goed, je mannen krijgen hem vast wel boven.
Ziek? Wat heb je, gewoon griepje?
Mijn nieuwe bank had al beschadigingen opgelopen aan alle kanten voordat we bij de laatste ultieme poging opeens wel de manier vonden om 'm door de deur te krijgenquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och, arm Vampkindje!
Ik kon ook wel janken zonet, onze nieuwe bank werd gebracht maar hij past de trap niet op... 't Scheelt echt een cm of 2, maar ja. De bank staat nu nog in de gang beneden maar m'n vriend gaat vanavond met onze sterke huisgenoot (fitnessinstructeur) en een vriend van hem 'm het balkon op sjouwen. Ik maak me nog vreselijke zorgen maar de mannen zeggen dat het goed komt, dus daar moet ik dan maar op vertrouwen!
Ondertussen ben ik nog zo ziek als een hond ook..
Pivot, pivot!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:30 schreef conleche het volgende:
Jullie banken doen mij aan die aflevering van Friends denken waar R&R die gele bank naar boven proberen te krijgen. Dat ging ook niet helemaal goed.![]()
Ik zit alwéér tegen een griepje aan, laatst ook al, maar toen waaide het over. Nu zit ik al aan de Hot Coldrex, dus ik ben bang dat ik er deze keer niet doorheen zwijn. Jammer, want ik heb het te druk om ziek te worden eigenlijk. Dus stuur je positieve vibes naar de Co, misschien dat het helpt
M aria! Maria! ...I'll never stop saying, Mariaaaaaaaaaaa.quote:Op maandag 1 december 2008 19:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..dingen..]
....Mr. T
![]()
[..nog meer dingen&een mooie mantra..]
* Miss_S Stuur positieve vibes + mandarijntjes naar Coquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:30 schreef conleche het volgende:
Jullie banken doen mij aan die aflevering van Friends denken waar R&R die gele bank naar boven proberen te krijgen. Dat ging ook niet helemaal goed.![]()
Ik zit alwéér tegen een griepje aan, laatst ook al, maar toen waaide het over. Nu zit ik al aan de Hot Coldrex, dus ik ben bang dat ik er deze keer niet doorheen zwijn. Jammer, want ik heb het te druk om ziek te worden eigenlijk. Dus stuur je positieve vibes naar de Co, misschien dat het helpt
Senks!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Pivot, pivot!!!![]()
Als je er zelf in zit is het helaas wat minder grappig.Nu kwam mijn bank van marktplaats dus geen mega dure aanschaf maar hij was wel helemaal gaaf en het leer is nu beschadigd
![]()
* Dizzy-Miss-Lizzy stuurt alle positieve vibes die er zijn naar Co toe
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Senks!!![]()
Bel ik net naar de H&M om te vragen waar m'n pakje blijft, krijg ik zo'n gast aan de telefoon die vraagt naar m'n geboortedatum, dus geef ik die. Zegtie: "Oh, is het pakketje voor je moeder??" Ik:"Wablief??" ..........en na een korte stilte: "Hoezo?" "Nou...." zegt de jongen gegeneerd, want hij begint nattigheid te voelen: "Je hebt zo'n jonge stem"
Goftedomme, nu zou ik al moeder kunnen zijn van mijn eigen stem. Ik vind deze dag niet fijn.
Pivot, PIVOT!quote:Op dinsdag 2 december 2008 @ 15:30 schreef conleche het volgende:
Beterschap!quote:Ik zit alwéér tegen een griepje aan, laatst ook al, maar toen waaide het over. Nu zit ik al aan de Hot Coldrex, dus ik ben bang dat ik er deze keer niet doorheen zwijn. Jammer, want ik heb het te druk om ziek te worden eigenlijk. Dus stuur je positieve vibes naar de Co, misschien dat het helpt
Yup. Hij zat er waarschijnlijk al, maar die dingen hebben de neiging om zich te verplaatstee. Begint binnen in je wang, nu zie je het pas aan de buitenkant. Waarschijnlijk issie ook een stuk gezakt ten opzichte van waar het zat.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:57 schreef Miss_S het volgende:
Meiden kan het zijn dat ik 1 week na mijn kiezentrekken een blauwe plek op mijn wang krijg?anders zou ik niet weten wat ik gedaan heb.....
Nog 200 woorden en mijn presentatie is ook weer af
Aha bedankt voor de uitlegquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup. Hij zat er waarschijnlijk al, maar die dingen hebben de neiging om zich te verplaatstee. Begint binnen in je wang, nu zie je het pas aan de buitenkant. Waarschijnlijk issie ook een stuk gezakt ten opzichte van waar het zat.
Dat is verdomme een compliment Coquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Senks!!![]()
Bel ik net naar de H&M om te vragen waar m'n pakje blijft, krijg ik zo'n gast aan de telefoon die vraagt naar m'n geboortedatum, dus geef ik die. Zegtie: "Oh, is het pakketje voor je moeder??" Ik:"Wablief??" ..........en na een korte stilte: "Hoezo?" "Nou...." zegt de jongen gegeneerd, want hij begint nattigheid te voelen: "Je hebt zo'n jonge stem"
Goftedomme, nu zou ik al moeder kunnen zijn van mijn eigen stem. Ik vind deze dag niet fijn.
Elektrische deken onder het hoeslaken leggen? Dan merk je er minder vanquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik héb een electrische deken, maar die ligt in de kast.
Vriendlief vindt het echt verschrikkelijk als ik dat ding op bed leg.
Gelukkig gedoogt hij mijn sokken (zelfs zomers) en incidenteel een pyjama wel.
Aaahw arm monstertjequote:Op dinsdag 2 december 2008 12:53 schreef vamperotica het volgende:
Fluffy pyama's zijn heerlijk!!! Vooral om net gebadderd mee op de bank te zitten.... chocomelletje erbij...
Monster is terug van de EHBO... duimpje is gebroken en zn nagelbed is van zn plek geweest ( vraag me nie hoe en wat) aan de binnenkant is het ook open.....
Nu ligt ie nog helemaal suffig te slapen.
Ik weet nog niet eens zeker óf ik het wel wil verven. Mijn huidige kleur is best mooi, zonde om te verven enzo. En uitgroei/bijhouden van je kapsel, haar dat al pluizig is en eigenlijk is het zo wel prima. Maar vernieuwing is ook ok. Dus ik weet het niet. Als ik alles zou doen wat in me opkwam, zonder naar nadelen te kijken, had ik ook allang een ringetje door mijn lip en een tattoo aan de binnenkant van mn polsquote:Op maandag 1 december 2008 23:12 schreef cyclechick het volgende:
Chicolate: weet je al welke kleur je je haar wil verven? Ik wil eigenlijk ook wel, maar heb zo;n hekel aan de uitgroei! Krijgen we dan ook een before en after foto te zien?![]()
Als je het aan de balie had opgehaald zouden ze ook naar identificatie vragen bij het horen je geboortedatum.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Senks!!![]()
En dus had jij moeten antwoorden;quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Senks!!![]()
Mooi kerstcadeau: een nieuwe elektrische deken! Maar waarom zet je niet gewoon de verwarming aan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:59 schreef Chicolate het volgende:
Elektrische deken onder het hoeslaken leggen? Dan merk je er minder van. Ik had er ook 1, altijd koud, tot mijn broertje naar zolder verhuisde en daar was het kouder. Dus nu slaap ik in een dikke joggingbroek met shirt, 2 dekbedden en soms zelfs superdikke sokken aan. En nog heb ik het ijskoud.
Ik weet alleen niet wáár te beginnenquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Schoonmaken kan zo fijn zijn... Tenminste, het eindresultaat.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:15 schreef Greys het volgende:
Ja potver, nu voel ik me genoodzaakt ook zoiets te gaan doen Co. Iets waar 'iets' schoon door wordt
Ik stond op het punt om bijjjjjjjna de badkamer gaan soppen, maar toen werd ik gebeld en daarna had ik geen zin meer. Tsjah, zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Kan je niets tegen doen.
Ach, anders leg je je erbij neer dat je vandaag gewoon een lui dagje hebt en ga je morgen verder.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wáár te beginnen
En zo erg is het hier niet hoor, stel je nu alsjeblieft geen plakkende viezige bende voor. Maar... ik ben al te lui om de groene bak aan de weg te zetten vandaag
Bedankt voor de tip, ik vroeg me al af hoe ik die dingen ooit schoon zou krijgenquote:Op dinsdag 2 december 2008 @ 16:09 schreef conleche het volgende:
Ik heb net m'n fornuisrekjes en ronde vlamdingetjes schoongemaakt door ze een half uur in een gloeiend heet bad te leggen met soda en groene zeep. Zo fijn, je veegt het vet en vies er dan zo af
Dát kan ik als student volmondig beamen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Ga anders met je wondersponsje langs een vies richeltje, das ook dankbaar werk!!
Ik moet naar de winkels (100 meter lopen) voor pleisters (voor mn nagelquote:Op dinsdag 2 december 2008 @ 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wáár te beginnen
En zo erg is het hier niet hoor, stel je nu alsjeblieft geen plakkende viezige bende voor. Maar... ik ben al te lui om de groene bak aan de weg te zetten vandaag
Waar bemoeien ze zich mee zeg!quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:21 schreef Vivi het volgende:
"Dat u deze boeken niet mag lenen, er zij bepaalde codes die bij de leeftijden passen en een kind van 1 () snapt deze boeken toch nog niet! U moet prentenboeken nemen!"
Nou idd he! Nu snap ik wel dat er volwassenpasjes (niet gratis) en kinderpasjes (gratis) zijn, dus dat ze daar een scheiding in aanbrengen, soit, en er staan idd ook kleurencodes op de kinderboeken, met de leeftijd enzo, waar het boek voor is, maar dat lijken me toch echt richtlijnen en geen juridische statements ofzoquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waar bemoeien ze zich mee zeg!. Al lees ik Anna Kafka voor!
Daar was ze zelf ook te dom voor als je het mij vraagt.....quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Vivi: je hebt helemaal gelijk hoor. Dat haar kind nou toevallig te dom is voor Roald Dahl...
Waaaaaaaaaaaaaaat???quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hoevaak stofzuigen jullie eigenlijk thuis?
Wij zijn twee hardwerkende/studerende mensen en ik moet bekennen dat het er maar weinig van komt. Misschien 1 keer in de twee weken? Eigenlijk pas als ik het ook echt begin te zien
.
Een pyjama doe je toch aan als je uit bed komt? Ik wel - ik heb het niet zo op kamerjassen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:27 schreef Isegrim het volgende:
Oh oke, dat wordt dan een late lunch..of een vroege borrelquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:31 schreef conleche het volgende:
Nou ja!! Wat een muts die bieb-miep!! En wat als je Roald Dahl nu zelf zou willen lezen?? Ik lees hem ook graag heur!
En de 16e ben ik wél in Amsterdam, maar niet in de galerie, dus dan kunnen we wat leuks doen, of je komt eten of lunchen of zo?? (of borrelen)
En Blaatschaap: ik ben een slons hoor, dus ik stofzuig ook alleen maar als ik hele stofnesten zie rondvliegen. Laat je niet foppen door m'n spiegelend fornuis!
Hij is vooral nogal bang dat 'ie in brand vliegt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:59 schreef Chicolate het volgende:
Elektrische deken onder het hoeslaken leggen?
Ik help het je hopen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:59 schreef Miss_S het volgende:
Aha bedankt voor de uitlegnou hopelijk is ie snel weg want ziet er niet echt charmant uit
Gezellig!! Ik zet het in mijn agenda die ik vond onder heel veel kleding....quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh oke, dat wordt dan een late lunch..of een vroege borrel
Of een combi daarvan.
Dat was jouw kont toch, op je avatar? Sieht mal gut aus!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Een pyjama doe je toch aan als je uit bed komt? Ik wel - ik heb het niet zo op kamerjassen.
Ik ben begonnen met het 'start-to-run'programma van de belgische dame. Al twee keer gerend.
Dus nu ga ik ook strak, slank & gelukkig worden.
Een paaltje komt natuurlijk wel iets harder aanquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hij is vooral nogal bang dat 'ie in brand vliegt.
[..]
Ik help het je hopen.
Die van mij (tgv een paaltje en niet door het trekken van een kies) zit er al zes weken.
Begint wel minder te worden, maar is nog steeds geen gezicht.
Niets. Nog nooit gebruikt ook.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:39 schreef Miss_S het volgende:
Gebruik je nu veel makeup?
Jah, aber ik probeerde eergister een hoger sluitende broek und daarin pas ich doch nicht mehr.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat was jouw kont toch, op je avatar? Sieht mal gut aus!!
En.. ik durf het bijna niet te zeggen... maar CILLIT BANGGGGGGGGGGGGGG werkt ook echt!quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:34 schreef conleche het volgende:
O en MB, als je vlamdingetjes (hoe heet dat eiks??) echt heel zwart zijn, kan je ze ook koken in het sodawater, dan gaat het er nog beter af!
Er zijn van die lijsten op Fok! geloof ik! Ik ben me wel eens kapot geschrokken dat ik gewoon op nr. 6 stond van de top-100 van die dag, met de meeste postsquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:39 schreef conleche het volgende:
Ik ben m'n daggemiddelde aan het opkrikken, hebben jullie het in de gaten?
Ja, kut, ik dacht dat ik in het OUD SC topic zat. Daar staat dit verhaal namelijk ook.quote:
Viev is ook zo'n SC-snol he?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, kut, ik dacht dat ik in het OUD SC topic zat. Daar staat dit verhaal namelijk ook.
En: ja!
Nee hoor, dit is redelijk toepasselijk. Dankquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:54 schreef Greys het volgende:
Welkom sigme!(Of is dit weer een gevalletje Greys-onnozel, net als toen ik Troel welkom ging heten die er al lang eerder was?
)
Ok thanks!quote:Op dinsdag 2 december 2008 @ 16:34 schreef conleche het volgende:
O en MB, als je vlamdingetjes (hoe heet dat eiks??) echt heel zwart zijn, kan je ze ook koken in het sodawater, dan gaat het er nog beter af!
Minder hoeft niet, je kunt wel beter eten. En extra bewegen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:03 schreef sigme het volgende:
Ja maar dat eetlijstje he, wat moet ik daarmee? Ik wil niet minder eten.
Qua hoeveelheid vind ik het eigenlijk vrij weinig, maar het zou wel wat gezonder kunnen. Je hebt vrij vet broodbeleg en je eet vrij veel tegelijk. Als je de maaltijden wat meer spreidt, krijg je vanzelf wat minder honger (ik in ieder geval wel). En beleg: bacon/mayo zijn vrij vet. Je kan dit door 'mager' beleg vervangen. Dan ben je al een heel eind.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:03 schreef sigme het volgende:
Conleche post wel eens een eetlijstje waarvan je denkt 'Wow! Die heeft lekker veel gegeten!' en dan is het toch een bescheiden aantal calorietjes. Dus die moet je maar een beetje in het oog houden qua lijstjesquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:03 schreef sigme het volgende:
Met vanillesuiker is dat best welquote:
Niks gatver; het zit in een 16 personen schaal.quote:
Ja ik wou dat ik zoals Co kon etenquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Conleche post wel eens een eetlijstje waarvan je denkt 'Wow! Die heeft lekker veel gegeten!' en dan is het toch een bescheiden aantal calorietjes. Dus die moet je maar een beetje in het oog houden qua lijstjes
En anders in de openingspost het SHE dieet bekijken! Dan mag je ook veel eten, maar wel bepaalde dingen.
oi truttebol, ik bepaal zelf wel wat ik wel of niet gatver noem jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Niks gatver; het zit in een 16 personen schaal.
De laagjes heb ik juist heel dun gehouden. Eigenlijk had ik wel 1.5 kg kunnen gebruiken.
Hij's echt heel lekker geworden. Wel heb ik de brownies ook nog door de likeur gehaald.
En er zaten nog 6 eieren doorheen
Volgens mijn collega viel die taart tegen, maar afijn, geen idee of zij een culinair bakwonder is of niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:19 schreef Greys het volgende:
Ik ga donderdagmiddag als ik weer vrij ben de speculaastaart met peren proberen te maken (ik ben niet zo'n keuken- en bakwonder) voor SinterklaasavondRecept stond in de Allerhande. Kan je amandelspijs in de supermarkt kopen?
[ afbeelding ]
Dank, ik ga even kijken op die link!quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Volgens mijn collega viel die taart tegen, maar afijn, geen idee of zij een culinair bakwonder is of niet.
Amandelspijs kun je iig in de supermarkt kopen.
In geval van twijfel moet je gewoon kijken op www.kokenmetkarin.nl Geweldige recepten die eigenlijk niet kunnen mislukken en geweldig lekker zijn. Mijn favoriet is de chocoladetaart met frambozen.
Die heb ik gemaakt, vorige weekquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:19 schreef Greys het volgende:
Ik ga donderdagmiddag als ik weer vrij ben de speculaastaart met peren proberen te maken (ik ben niet zo'n keuken- en bakwonder) voor SinterklaasavondRecept stond in de Allerhande. Kan je amandelspijs in de supermarkt kopen?
[ afbeelding ]
Ik weiger ook om minder te eten. Zoals Chicolate al zei kun je wat verstandigere keuzes maken. Als je diezelfde vier boterhammen eet met een lading gezond vleesbeleg (rosbief bijvoorbeeld) en bladgroente (rucola ofzo), dan zul je geen honger lijden maar krijg je wel minder vet binnen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:03 schreef sigme het volgende:
Dan zal ik mijn lijstje even postenquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:31 schreef Greys het volgende:
Ah, Syrena! Je beantwoord mijn vraag al terwijl ik hem boven jou nog aan het typen was!
Dankjewel! Goede tip ook, van die taartvorm. Ik heb volgens mij ook alleen maar vrij grote vormen trouwens. Zal even een kleinere springvorm halen dan![]()
Thanks! En ook als je geen dikke kont hebt mag je meeposten he, je hoeft niet te blijven lurken
Huh? Wat bedoellu?quote:
Om een uur of 3 's middags gaat het licht uit. En 's morgens weet ik eigenlijk niet hoelaat het licht wordt, ik slaap dan meestal nog. (sta niet vaak voor 8 uur op). Dat betekend dus dat het iig voor 8 uur licht wordt!quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:50 schreef DarkElf het volgende:
Hoe kleiner ze zijn des te beter.. en dan nog kan je pech hebben.
Hoe laat wordt het licht bij jou Nynke? Want t wordt toch al heel vroeg donker ook?
Dankjewel!quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:42 schreef Aventura het volgende:
@ Greys: jij moet even de nieuw LINDA kopen. Wel 10 pagina's met foto's en een interview met La Kaandorp!
echt? ongeloofelijk! Ik slaap eigenlijk alleen maar in een onderbroek, 's winters en 'zomers. Zonder onderbroek slapen vind ik echt niet fijn. Maar ik slaap wel altijd met het raam open, zelfs hier. Ben alleen benieuwd hoe ik dat ga doen als het -10 of meer is...quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:59 schreef Merel het volgende:
Wat een rust hier!
Ik slaap altijd in een joggingbroek, hempje, capuchontrui, met thermosokken, onder twee fleecedekens en een dekbed. En dan nog heb ik het koud.
Heb vandaag een thuiswerkdag. Maar ik ben uren kwijt aan sollicitatiegebeuren en mogelijknieuwappartementbekijkgebeuren dus dat werken schiet er een beetje bij in
O ja, K_I_M is ook fan. Het is echt een leuk artikel met maffe foto's. Ik vind LINDA sws. een leuk bladquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel!
K_i_m, heb jij het ook gelezen?
Wentelteefjes van maken voor ontbijt morgenochtend!quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:15 schreef Greys het volgende:
Vraagje: heb gister 2 stokbroden gekocht waarvan we er maar eentje gebruikt hebben (weet ook niet waarom ik er 2 kocht). Kan ik die tweede vandaag nog oppiepen door hem even in de oven te doen, of is stokbrood een dag later echt niet meer te eten?
Jij bent ook echt nooit thuis hequote:Op dinsdag 2 december 2008 17:41 schreef kwakveense het volgende:
@ Greys: je moet er meestal nog wel even een eitje doorheen kneden!
gevulde speculaas is ook niet moeilijk (uit de pakjes vind ik t best lekker) speculaasmix en spijs heb je dan nodig, en amandelen...
ik ga er vandoor, net twee uur thee gedronken met een even brak vriendinnetje (geweldige borrel gisteren) en nu naar rotterdam uit eten met een paar vrienden, bij de bazar.
xx
Hoi, nou, dat had ik laatst ook! Gewoon klein beetje vochtig maken en niet te lang in de oven doen, dan kan het bestquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:43 schreef Greys het volgende:
Of kan ik beter een afbakstokbrood gebruiken en het normale stokbrood weggooien?
Maakt het serieus verschil, 1 plakje bacon om 1 plakje rosbief?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weiger ook om minder te eten. Zoals Chicolate al zei kun je wat verstandigere keuzes maken. Als je diezelfde vier boterhammen eet met een lading gezond vleesbeleg (rosbief bijvoorbeeld) en bladgroente (rucola ofzo), dan zul je geen honger lijden maar krijg je wel minder vet binnen.
Helaas snaai en snoep ik nooit. Niks. Dus daar valt niet op te bezuinigen.quote:Ik kies er ook voor om licht te dineren. Dat is in tijden dat ik gewend ben 's avonds nog wat te snaaien wel afzien maar ook daar wen ik snel aan, als ik overdag maar genoeg eet.
Ik sta op 93 en op nummer 241quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:52 schreef Greys het volgende:
Ik vind LINDA ook een leuk blad!
Oh god, ik sta op nr. 55 in de top 500 posters van 2008![]()
[FORUM STATS] Top 500 posters van 2008 - update topic
Ik had heel leuks linkjes geplaatst van taarten die ik ga bakken komend weekend, maar de hele layout ging eraan en ik moest per direct beneden komen om te etenquote:
Wij doen hem soms nog even in de oven, en soms 'roosteren' boven de broodrooster (zit zo'n rekje op). Eet wel vaker stokbrood van meer dan een dag oudquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:43 schreef Greys het volgende:
Door die spijs, Kwak?Hoi! En veel plezier en eet smakelijk, bij Bazar etenis leuk!!!
En wist iemand toevallig ook nog of je een stokbrood dat gister gekocht is, vandaag nog kunt eten?
Of kan ik beter een afbakstokbrood gebruiken en het normale stokbrood weggooien?
Dank je Bellah!quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:00 schreef Bellah het volgende:
[..]
Hoi, nou, dat had ik laatst ook! Gewoon klein beetje vochtig maken en niet te lang in de oven doen, dan kan het best
*verstopt weer*
Oh ja, jij kunt het weten he?quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:00 schreef YPPY het volgende:
Wat willen jullie weten over de kont van Jarno?
Oh ja, inderdaad vochtig maken. Niet verdrinken, maar dan krijg je een lekker knapperig korstjequote:Op dinsdag 2 december 2008 18:00 schreef Bellah het volgende:
[..]
Hoi, nou, dat had ik laatst ook! Gewoon klein beetje vochtig maken en niet te lang in de oven doen, dan kan het best
*verstopt weer*
Ik sta op nr 60 en ik dacht dat ik veel meer gepost heb dan jijquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:52 schreef Greys het volgende:
Oh god, ik sta op nr. 55 in de top 500 posters van 2008![]()
[FORUM STATS] Top 500 posters van 2008 - update topic
Ik ben eigenlijk 24equote:Op dinsdag 2 december 2008 18:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik sta op nr 60 en ik dacht dat ik veel meer gepost heb dan jij. Ik vind het best erg om in zo'n top zoveel te staan
.
Barbie en Ken?quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Woah, volgend jaar ren ik zo langs het strand
[ afbeelding ]
Doe dan wel een mooier broekje aan, dat ding wat zij aanheeft is lelijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of je dan echt veel mooier bent geworden Principessa!quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
En ik weet wel zeker van niet!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dan echt veel mooier bent geworden Principessa!
Ik sta op 252. En ik dacht dat ik er niet in zou staan!quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik sta op nr 60 en ik dacht dat ik veel meer gepost heb dan jij. Ik vind het best erg om in zo'n top zoveel te staan
.
Hij is leuk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:24 schreef Greys het volgende:
Oh ja, jij kunt het weten he?
Nou vertel, wat wil je er over kwijt!?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja mijn vriendje traint ook, dus wie weetAl hou ik meer van mager.
Nee, ik heb Pete maar een keertje over geslagen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:34 schreef conleche het volgende:
[..]
En ik weet wel zeker van niet!!![]()
Ben je nog naar Pete gegaan in de melkweg? Ik hoorde een gerucht dat hij in Amsterdam zou komen wonen!!
Allebei. Z'n kont is echtquote:
Je moest 'ns wetenquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:24 schreef Greys het volgende:
Wat hebben wij een hoop aardige lurkers!![]()
Shit, deze gaat dus niet op, want ik zie dat ik ook in het novemberlijstje sta qua meeste posts.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:32 schreef Greys het volgende:
Vik, bij mij zit het hem ook vooral in de Asielactie hoor, toen heb ik me echt de touwtandjes gepost
Ik ben in Belgie as vrijdag en de NCC ken ik niet. Bovendien lig ik dan waarschijnlijk nog bij te komen van Manifesto wat de 27e in Paradiso wordt gehouden!quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee, ik heb Pete maar een keertje over geslagen.
Ter compensatie vrijdag naar dEUS en op 29 december naar de New Cool Collective.![]()
Ook zin om mee te gaan?
In wat voor een klas zat jijquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als ik ga fitnessen dan ben ik zo afgetraind dat ik net als allemaal oud klasgenootjes hier aan mee kan doen. Kan.
[ afbeelding ]
Heb in je fotoboek gekeken en ik snap dat je het bij lurken houdt.quote:
Nee, ik ben geen zoetigheid mens. Ik moest natuurlijk wel proeven tussendoor, maar dat is te overzien.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oi truttebol, ik bepaal zelf wel wat ik wel of niet gatver noem ja![]()
maar goed, je hebt er zelf niets van gegeten?
Ja! Vooral omdat je meestal rond half 8 je honger alweer bijna voorbij bentquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:57 schreef YPPY het volgende:
Dat vind ik altijd zo lastig Maria. Als je op een ander moet wachten tot je mag eten als je zelf al graag wilt beginnen.
Ach popje, wil het niet met die kamer?? Je mag me altijd bellen als je ergens moet logeren hè? Als ik er dan ben: no problemo!quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
co, mag ik niet in een hoekje in je galerij komen wonen?
Wat lief! Nee het wil echt nietttttquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ach popje, wil het niet met die kamer?? Je mag me altijd bellen als je ergens moet logeren hè? Als ik er dan ben: no problemo!
Even spammen: 10 jaar geleden ongeveer, met donkerbruin haar:
[ afbeelding ]
Dankjewel ookal was het lang niet zo goed als BJquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:01 schreef AKnynke het volgende:
Feli BJ! Oh, en MissS ook, ik las laatst ook een goed cijfer.
Zo. Ik ga naar het vriendje. Een avondje risk spelen met vrienden, en daarna proberen in een 1 persoonsbed te slapen. Zie er nu al een beetje tegenop. Maar goed, wat moet dat moet he! Fijne avond allen!
Ja? Plz plz plz pleaaasequote:Op dinsdag 2 december 2008 19:25 schreef neen het volgende:
Ik vind je op een jongen met een babyface lijken
op die 2e niet
Ik heb familie in Amsterdam die voorheen altijd iets verhuurden in de jordaan... geen idee of ze dat ding nog hebben... kan wel eens vragen
Een dooie musquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja? Plz plz plz pleaaaseDat zou echt awesome zijn!
Amper. Maar bacon én mayonaise én worst wel. En dan ook nog pizza als avondeten (véél calorieën)!quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Maakt het serieus verschil, 1 plakje bacon om 1 plakje rosbief?
Ik doe het momenteel niet. Nu ik fulltime werk weet ik niet zo goed wanneer ik moet lopen. Ik ben een ochtendmens en kan/wil 's avonds de deur niet meer uit. Ik wil proberen om weer te gaan hardlopen op mijn thuiswerkdagen.quote:Jij loopt toch ook hard? Wat doet dat met je lichaam?
Ik mis de massage olie!quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
Heeft iemand nog romantische tips? Ik zoek nog leuke extra dingen voor de verjaardag van m'n vriend donderdag. Ik heb nu de hotelkamer, een fles champagne, kaarsjes, rozenblaadjes, aardbeien + slagroom, muziek.. vergeet ik iets? Of weten jullie nog iets leuks/lekkers (wat in een minibar koud kan blijven.)
Dan is het goedquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
Die staat ook op het lijstje, met nog wat andere producten.
Wat veel!quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:59 schreef HunnY het volgende:
Vinden jullie het goed dat ik even spam met mijn opruimingstopic in V&A? (Vanwege overvloed aan kleding maat 40-42)
[TK] Dameskleding maat 40-42 grote opruiming
En wat een ogen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
en o ja dat vergat ik ff te zeggen: Co ik vind je met donker haar ook echt gorgeus
Pizza:quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Amper. Maar bacon én mayonaise én worst wel. En dan ook nog pizza als avondeten (véél calorieën)!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even afgezien van die spoiler; is dit heel calorierijk?'s Ochtends voor het werk aan, kan dat niet? Ik werk niet, dat scheelt, maar ik loop nu voor zonsopgang.quote:[..]
Ik doe het momenteel niet. Nu ik fulltime werk weet ik niet zo goed wanneer ik moet lopen. Ik ben een ochtendmens en kan/wil 's avonds de deur niet meer uit. Ik wil proberen om weer te gaan hardlopen op mijn thuiswerkdagen.Ok, maar het vormt je lichaam dus wel, het heeft niet alleen maar effect op je conditie. Aangezien mijn doel heel beperkt is, zou ik dan misschien wel hiermee kunnen volstaan.quote:Wat deed het met m'n lichaam? Slankere heupen, strakkere ledematen, kleinere borsten en een ingevallen bekkie. Maar ik denk dat dat van persoon tot persoon verschilt. Het is maar net waar jij je vetopslag hebt, en waar jij het eerst afvalt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:
oh nee, dit is de volgende falerquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:11 schreef Greys het volgende:
MoBlo, je had toch een mailtje gekregen dat er nog even iemand naar ging kijken omdat het zo'n klein verschil was?
Inderdaad, doorzettingsvermogen heb je dus sowiesoquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het is je anders wél gelukt om meer dan 20 kilo(!!!) af te vallen. Dat doen er maar weinig je na hoor. Niet alleen kijken naar wat je niet kunt, maar vooral naar wat je WEL kunt.
Ik heb begrepen dat een pizza voornamelijk zoveel calorieën bevat door de bodem. Je zou het kunnen controleren door je ingrediënten door een caloriechecker te halen. Ik doe daar niet aan, want ik maal eigenlijk niet zo om calorieën. Maar ik probeer mijn eten voor m'n gevoel wel in balans te houden. Als ik 's avonds koolhydraten bij m'n avondeten neem, dan probeer ik overdag wat minder volkoren boterhammen te eten. Als ik 's avonds relatief vet eet, dan neem ik overdag mager beleg.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:06 schreef sigme het volgende:
Even afgezien van die spoiler; is dit heel calorierijk?
Ik sta nu om 6 uur op. Ik zou op zich wel om 5 uur op kunnen staan, maar dat zal mijn lief me niet in dank afnemen.quote:'s Ochtends voor het werk aan, kan dat niet? Ik werk niet, dat scheelt, maar ik loop nu voor zonsopgang.
Absoluut. Wat dat betreft heb ik er dezelfde ervaring mee als Conleche.quote:Ok, maar het vormt je lichaam dus wel, het heeft niet alleen maar effect op je conditie. Aangezien mijn doel heel beperkt is, zou ik dan misschien wel hiermee kunnen volstaan.
Heb je niet gewoon een te druk weekschema? Ik zag pas een schema dat je voor jezelf gemaakt had en dat vond ik rijkelijk ambitieus. Ik zou er spontaan gestrest van raken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:13 schreef motorbloempje het volgende:ik ben te goed in andere dingen vinden die leuker zijn dan studeren, óndanks het feit dat ik 't dolgraag af wil ronden.. concentreren lukt me gewoon NIET
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon een te druk weekschema? Ik zag pas een schema dat je voor jezelf gemaakt had en dat vond ik rijkelijk ambitieus. Ik zou er spontaan gestrest van raken.
Je lijkt zo streng voor jezelf! Voor een buitenstaander is dat moeilijk om te begrijpen, omdat je al zo ver bent gekomen. Je hebt je leven op orde, je hebt een studie gevonden die je leuk vindt, je bent veel afgevallen. Je hebt alle reden om jezelf leuk te vinden en lief voor jezelf te zijn.
Probeer een haalbaar plan te maken en de rest zal allemaal ook wel lukken.
Het schema is al vrij coulant en gebaseerd op het feit dat ik na 6 uur 's avonds helemaal niet meer functioneer... dus moest alles in een 'gewone full-time werkdag' passen, zeg maar, was het idee, maar ook dat trek ik niet...quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon een te druk weekschema? Ik zag pas een schema dat je voor jezelf gemaakt had en dat vond ik rijkelijk ambitieus. Ik zou er spontaan gestrest van raken.
Je lijkt zo streng voor jezelf! Voor een buitenstaander is dat moeilijk om te begrijpen, omdat je al zo ver bent gekomen. Je hebt je leven op orde, je hebt een studie gevonden die je leuk vindt, je bent veel afgevallen. Je hebt alle reden om jezelf leuk te vinden en lief voor jezelf te zijn.
Probeer een haalbaar plan te maken en de rest zal allemaal ook wel lukken.
Ik heb het schema niet meer in mijn hoofd, maar wat móet je doen? DAt 's avonds niets meer kunnen opnemen herken ik overigens. Mijn ontspantijd begint ook om 8 uur. Dan wordt er zelfs niets meer in het huishouden gedaan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het schema is al vrij coulant en gebaseerd op het feit dat ik na 6 uur 's avonds helemaal niet meer functioneer... dus moest alles in een 'gewone full-time werkdag' passen, zeg maar, was het idee, maar ook dat trek ik niet...
Toen ik nog fulltime werkte trok ik dat wel: 8 uur pc aan op 't werk, half uurtje pauze, 5 uur pc uit, naar huis, eten, relaxen, slapen en om 7 uur ging de wekker weer
Dit is zo'n onregelmatig leven dat ik 's avonds als ik thuis kom nog zo weinig op kan nemen, dat ik alles wel in de daguren moet proppen omdat het 's avonds gewoon écht om te huilen is...
Ik weet niet (suggesties zijn welkom!!!) wat ik meer kan doen dan me proberen aan dit schema te houden... of een ander schema (wederom: suggesties zijn welkom) zodat het én goed gaat en ik ook nog plezier houd in het studeren....
wat een eisen hè?
Daar ga je de fout in, met die onrealistische verwachtingen waar je een dagschema op baseert. Als je een dagschema maakt dat je niet waar kunt maken, dan ga je je gegarandeerd rot over jezelf voelen. Elke dag word je geconfronteerd met je 'falen'. Op een gegeven moment voel je je alleen nog maar schuldig over hetgeen je níet doet, ookal krijg je uiteindelijk nog best veel gedaan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het schema is al vrij coulant en gebaseerd op het feit dat ik na 6 uur 's avonds helemaal niet meer functioneer... dus moest alles in een 'gewone full-time werkdag' passen, zeg maar, was het idee, maar ook dat trek ik niet...
Toen ik nog fulltime werkte trok ik dat wel: 8 uur pc aan op 't werk, half uurtje pauze, 5 uur pc uit, naar huis, eten, relaxen, slapen en om 7 uur ging de wekker weer
Dit is zo'n onregelmatig leven dat ik 's avonds als ik thuis kom nog zo weinig op kan nemen, dat ik alles wel in de daguren moet proppen omdat het 's avonds gewoon écht om te huilen is...
Ik weet niet (suggesties zijn welkom!!!) wat ik meer kan doen dan me proberen aan dit schema te houden... of een ander schema (wederom: suggesties zijn welkom) zodat het én goed gaat en ik ook nog plezier houd in het studeren....
wat een eisen hè?
Geen tips voor je rooster, sorryquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
is wat ik gemaakt heb.. en deze dingen moeten allemaal...![]()
blauw is college, groen zelfstudie..
en dan mist er zelfs nog een vak dat te onregelmatig is om in te roosteren
Informatiekundequote:Op dinsdag 2 december 2008 20:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen tips voor je rooster, sorry.
Maar wat studeer je?
Ja. Het helpt iig om de boel op een rijtje te zetten. En daarnaast kan de studieadviseur misschien ook wel iets voor je doen. Het is ook in het belang van de universiteit dat je je P snel haalt (bestaat propedeuse dan nog? was dat niet afgeschaft? )quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
.. ik ga misschien zo maar even de studieadviseur mailen.. is dat niets?
Ziet er geweldig uit (je vakken op je schema).quote:
het is wel zaak dat ik m uiterlijk volgend jaar haal, 2010 denk ik.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Het helpt iig om de boel op een rijtje te zetten. En daarnaast kan de studieadviseur misschien ook wel iets voor je doen. Het is ook in het belang van de universiteit dat je je P snel haalt (bestaat propedeuse dan nog? was dat niet afgeschaft? )
Ik had heel weinig aan mijn studieadviseur, maar zulke dingen hebben me wel geholpen om mezelf het gevoel te geven dat ik ermee bezig was in plaats van mijn kop in het zand te steken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
Dat ik mn P dit jaar (2009) nog niet ga halen calculeer ik al in, maar de vakken kiezen die ik wel ga halen zijn zo moeilijk.. ik ga misschien zo maar even de studieadviseur mailen.. is dat niets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ach, wat kan je anders verwachten van iemand die van Brigitte Kaandorp houdtquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:11 schreef Greys het volgende:
Hoe erg is het met me gesteld als ik heel hard moest lachen toen ik hier bij de gesloten topics keek?![]()
Klaagbaak
Ik weet een vogeltje te woooohooonuhhhhh, ripipiiiiiiiiiiiiii.....quote:
en denken:quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Leuk trouwens om eens zo'n weekrooster van iemand te zien.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en denken:
'toen zat ze te Fok!ken.. en toen... en toen.. faler'
Nokken negatieveling.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en denken:
'toen zat ze te Fok!ken.. en toen... en toen.. faler'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |