abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:19:54 #1
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63690053

Het vorige deel: Slank met een banaanvraag #346

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:21:32 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63690085
Oh, saliebranden doe ik ook soms als het er op lijkt dat mijn huis of ikzelf omringd wordt door slechte energien. Ik geloof er eigenlijk niet in, maar het lijkt toch te werken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_63690100
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:21 schreef Liejannuh het volgende:
FiPo!
Nietus
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:24:17 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63690147
Auwie Vamp!
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:26:51 #6
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63690202
ik ga maar eens aan t werk. doeidoei.... (tevepe enzo)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63690213
Ik heb nooit begrepen wat mensen met pyjama's moeten. Waarom zou je kleren aantrekken als je gaat slapen?
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:27:21 #8
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63690220
Ik brand altijd salie voordat ik in een nieuwe woning trek. Volgens mij gaat er dan toch een ander soort Chi stromen. Maar ja, ik verkeer dan ook in een eclectisch niemandsland tussen zweefteverigheid en volslagen scepsis .

Maar baat het niet dan schaadt het niet!

Er bestaan trouwens bizar veel hybride mandarijnen, ontdekte ik net.

http://www.degezondeapotheker.nl/vensterpags/vemandarijnen.htm
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:28:11 #9
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63690237
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat mensen met pyjama's moeten. Waarom zou je kleren aantrekken als je gaat slapen?
Euh..omdat je het anders koud hebt? En het is ook lekker om erin op de bank te snoezelen
pi_63690250
quote:
Tegen de kou, voornamelijk. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63690266
Tegen de kou heb ik een dekbed. Al is het min twintig, ik heb het echt niet koud onder een dik, warm dekbed.
pi_63690298
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:30 schreef Isegrim het volgende:
Tegen de kou heb ik een dekbed. Al is het min twintig, ik heb het echt niet koud onder een dik, warm dekbed.
Dan heb je mazzel.
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:33:46 #13
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63690352
quote:
Ik wel.
pi_63690359
Sinterklaasshopmissie geslaagd
Dat wil tenminste zeggen ik heb de cadeaus voor mijn vriendinnen, alleen ben ik ook langs de Hunkemoller geweest en bijna 100 euro aan leuke pakjes voor in bed uitgegeven (maar goed dat is dan een cadeau voor mijn vriend en mij)

En weer sushi gehaald voor de lunch
pi_63690399
Ik wou dat ik sushi kon halen voor de lunch. Ik kan alleen maar broodjes bal en patat krijgen in de buurt van mijn werk.
pi_63690426
quote:
nou ik wel en als de mr weg is doe ik mooi een pyama aan... Als hij er wel is gebruik ik hem wel als kachel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63690476
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:36 schreef Isegrim het volgende:
Ik wou dat ik sushi kon halen voor de lunch. Ik kan alleen maar broodjes bal en patat krijgen in de buurt van mijn werk.
Ik heb er ook 15 minuten voor moeten rijden maar goed dat kan op een vrije dag
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:40:23 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63690492
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:36 schreef Isegrim het volgende:
Ik zelfs dat niet Hier heb je de keuze uit pizza, belegde broodjes en schnitzels oid.
pi_63690593
quote:
Ik wel.
Het liefst zou ik ook een electrische deken willen.
pi_63690644
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zelfs dat niet Hier heb je de keuze uit pizza, belegde broodjes en schnitzels oid.
Hier in de buurt kan ik alleen van die vieze stationskiosk-broodjes krijgen.
Maar op mijn werk heb ik een magnetron, kastruimte en koelkast, dus kan gewoon eten van huis meenemen.
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:50:06 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63690691
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Hier in de buurt kan ik alleen van die vieze stationskiosk-broodjes krijgen.
Maar op mijn werk heb ik een magnetron, kastruimte en koelkast, dus kan gewoon eten van huis meenemen.
Doe ik ook. Maar soms heb ik daar geen zin in of heb ik niets in huis en dan is het natuurlijk wel fijn als wat af kunt halen. Overigens kan ik nergens in mijn omgeving sushi halen. Alleen de diepvriesaldi/lidl sushi behoort tot de mogelijkheden.
pi_63690733
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik wel.
Dat vind ik echt bah. Vrienden van ons met een boerderij hadden ook van die dingen, terwijl ik het juist zo heerlijk vond om tussen die ijskoude lakens te kruipen en dan met mijn adem een lekker wam holletje te maken.
pi_63690740
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Doe ik ook. Maar soms heb ik daar geen zin in of heb ik niets in huis en dan is het natuurlijk wel fijn als wat af kunt halen. Overigens kan ik nergens in mijn omgeving sushi halen. Alleen de diepvriesaldi/lidl sushi behoort tot de mogelijkheden.
Niet doen!
pi_63690788
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik wel.
Bij m'n ouders thuis had ik die ook! Een huis met tochtende kozijnen en alleen een houtkachel in de woonkamer, dus in m'n slaapkamer was het ongeveer even koud als buiten. Ik had daar een dikke pyama, electrische deken, 2 dekbedden en sokken aan, en dan nog had ik het steenkoud. .
pi_63690877
Vanavond gaan we een hapje eten bij Taberna Dushi omdat onze keuken buiten gebruik is door het vloergedoe.

Gister gegeten bij een lunchroom van een Portugees vrouwtje. Ik was daar vorige week ook. Ze kan echt lekker koken. Ik had een heerlijke tomatensoep, een broodje met geitenkaas en gebakken bacon en een stuk cheesecake.
pi_63690906
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij m'n ouders thuis had ik die ook! Een huis met tochtende kozijnen en alleen een houtkachel in de woonkamer, dus in m'n slaapkamer was het ongeveer even koud als buiten. Ik had daar een dikke pyama, electrische deken, 2 dekbedden en sokken aan, en dan nog had ik het steenkoud. .
Ik héb een electrische deken, maar die ligt in de kast.
Vriendlief vindt het echt verschrikkelijk als ik dat ding op bed leg.
Gelukkig gedoogt hij mijn sokken (zelfs zomers ) en incidenteel een pyjama wel.
pi_63691029
Nou de opdrachten zijn ook klaar
Nu alleen nog een presentatie van 2 minuutjes uitschrijven en hoofdstuk lezen
Wat ben ik toch goed bezig, begin alleen honger te krijgen..............
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:16:14 #28
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63691272
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:33 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik wel.
Ik ook .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63691505
Ik draag een hemdje en bedsokken sinds ik single ben. En als het héél koud is neem ik lekker een kind in bed
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 11:55:35 #30
163650 Greys
pi_63692179
Ik kan niet zo goed tegen een pyama 's nachts.
Als ik dan ga draaien dan gaat alles zo 'wokkel' zitten.

Oh, hoi peepz!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:59:16 #31
331 Merel
Be here now.
pi_63692267
Wat een rust hier!

Ik slaap altijd in een joggingbroek, hempje, capuchontrui, met thermosokken, onder twee fleecedekens en een dekbed. En dan nog heb ik het koud.

Heb vandaag een thuiswerkdag. Maar ik ben uren kwijt aan sollicitatiegebeuren en mogelijknieuwappartementbekijkgebeuren dus dat werken schiet er een beetje bij in
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:59:32 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63692273
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:55 schreef Greys het volgende:
Dat ken ik .

Ik draag in de winter meestal een t-shirt, maar momenteel een nachtpon, omdat de t-shirts in de was zitten en ik raak er áltijd in verstrikt .

En ook hoi peepz .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:59:33 #33
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63692274
het is op kantoor ook heel koud meuh!
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:59:59 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63692289
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:59 schreef Merel het volgende:
Wat een rust hier!
Ja, dan kom jij weer terug hè .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:01:16 #35
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63692313
Ik slaap nakend trouwens.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_63692329
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:55 schreef Greys het volgende:

Oh, hoi peepz!
Dat heb ik met nachthemden, ze staan leuk maar ik wurg mezelf er ś nachts mee
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:06:22 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63692425
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:01 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Dat heb ik met nachthemden, ze staan leuk maar ik wurg mezelf er ś nachts mee
Second that dus .
Niet meer actief op Fok!
pi_63692526
Ik heb een pyama als huispak, maar daar gaat 's nachts de broek van uit, ook vanwege wokkelheid. Zomers slaap ik ook nakende...
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:17:01 #39
331 Merel
Be here now.
pi_63692654
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, dan kom jij weer terug hè .
Zoals ik zei, nonproductieve thuiswerkdan

Nu mag ik lunchpauze van mezelf. Daarna weer aan de slag, en dan vanavond de verloren uurtjes maar inhalen ofzo.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63692718
Mijn moeder komt net thuis met cheeseburgers voor lunch, gelukkig had ik de sushi al gekocht anders weet ik niet of ik zo braaf had kunnen blijven

En hoor ik hier nu een jongen die naakt slaapt?
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:22:10 #41
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63692749
Ja. En ik ga nu broodjes halen, niet naakt though.
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:38:12 #42
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63693160
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:17 schreef Merel het volgende:

[..]

Zoals ik zei, nonproductieve thuiswerkdan

Nu mag ik lunchpauze van mezelf. Daarna weer aan de slag, en dan vanavond de verloren uurtjes maar inhalen ofzo.
Heu, werken jij Of had je alles al nagekeken wat ik je heb verstuurd? Er komt overigens nog veeeel meer aan. Dit was het topje van de ijsberg.
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:44:33 #43
331 Merel
Be here now.
pi_63693309
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heu, werken jij Of had je alles al nagekeken wat ik je heb verstuurd? Er komt overigens nog veeeel meer aan. Dit was het topje van de ijsberg.
Ik moet er nog maar acht! En eigenlijk moet ik ook gewoon werken nu, voor m'n gewone 40-uurs-baan, maar dat wordt 'm niet vandaag
pi_63693372
TVP vanaf mijn stageplek. Hier ook geen superproductieve dag. Vanochtend migraine gehad en ben nu nog steeds misselijk. Blegh.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_63693515
Fluffy pyama's zijn heerlijk!!! Vooral om net gebadderd mee op de bank te zitten.... chocomelletje erbij...

Monster is terug van de EHBO... duimpje is gebroken en zn nagelbed is van zn plek geweest ( vraag me nie hoe en wat) aan de binnenkant is het ook open.....
Nu ligt ie nog helemaal suffig te slapen.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:55:20 #46
14746 k_i_m
pi_63693544
Ach wat sneu vamp .
In my life
Why do I smile
pi_63693560
Aaah wat zielig Vamp
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63693639
Och, arm Vampkindje!

Ik kon ook wel janken zonet, onze nieuwe bank werd gebracht maar hij past de trap niet op... 't Scheelt echt een cm of 2, maar ja. De bank staat nu nog in de gang beneden maar m'n vriend gaat vanavond met onze sterke huisgenoot (fitnessinstructeur ) en een vriend van hem 'm het balkon op sjouwen. Ik maak me nog vreselijke zorgen maar de mannen zeggen dat het goed komt, dus daar moet ik dan maar op vertrouwen!

Ondertussen ben ik nog zo ziek als een hond ook. .
  Vis een optie? dinsdag 2 december 2008 @ 13:02:14 #49
70532 loveli
N
pi_63693736
Och Vampie, arm monstertje. Sterkte enzo.
crap in = crap out
pi_63693753
Wat zielig Vamp... Ze moeten jouw gezin wel hebben he?
Kun je geen groepskorting vragen bij de dokter?
pi_63693777
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:53 schreef vamperotica het volgende:
Monster is terug van de EHBO... duimpje is gebroken en zn nagelbed is van zn plek geweest ( vraag me nie hoe en wat) aan de binnenkant is het ook open.....
Arm zieltje.

Heb vertrouwen in de mannen, DaD.
Het gaat vast wel lukken.
pi_63694490
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och, arm Vampkindje!

Ik kon ook wel janken zonet, onze nieuwe bank werd gebracht maar hij past de trap niet op... 't Scheelt echt een cm of 2, maar ja. De bank staat nu nog in de gang beneden maar m'n vriend gaat vanavond met onze sterke huisgenoot (fitnessinstructeur ) en een vriend van hem 'm het balkon op sjouwen. Ik maak me nog vreselijke zorgen maar de mannen zeggen dat het goed komt, dus daar moet ik dan maar op vertrouwen!

Ooh ja, dat is altijd zo'n teleurstelling, heb je net iets moois gekocht en dan krijg je het niet in je huis! Mijn ouders hebben zelfs weleens een boxspring moeten terugbrengen omdat hij echt niet door het trapgat ging, en vriendje en ik hebben twee weken geleden nog een rol zeil van 4 meter lang doormidden zitten snijden omdat hij niet in de lift paste. Het leek zo'n goed idee, 1 lange rol. Toen kon ik ook wel janken hoor.
Maar goed, je mannen krijgen hem vast wel boven.

Ziek? Wat heb je, gewoon griepje?
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:42:12 #53
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63694733
Aaaww vamp, wat een pech Arm mannetje, klinkt erg pijnlijk

Ik wilde komen melden dat ik zojuist mn halve nagel van mn duim gescheurd heb (per ongeluk) maar dat maakt nu geen indruk meer natuurlijk
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63695100
Ik heb een vraag aan SHE (of andere kokkinnen hier in het topic die het antwoord weten).

Ik heb laatst jouw ovenaardappeltjes gemaakt met cajun en zoete paprika, 190 graden 45 min in de oven, maar de aardappeltjes worden niet lekker gaar. Sommige delen zijn knapperig, andere weer heel zacht.
Ik gebruik vandaag aardappelschijfjes trouwens. Wat doe ik fout?
Smoke City - Underwater love
pi_63695497
HunnY: misschien moet je ze wat vaker omdraaien of door elkaar husselen, zodat ze meer gelijkmatig gaar worden? Iets anders kan ik niet verzinnen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 14:20:45 #56
163650 Greys
pi_63695736
Vampje, agossie! Het gaat lekker daar in Huize Krakkemikkie he?
Sterkte

MissBliss, ook kus op duim! (auw!)

HunnY: misschien dat idd alleen de aardappeltjes die bovenop liggen in je schaal knapperig worden? En de rest onderin wel gaar maar dus alleen zacht? Zijn sommigen delen gewoon nog on-gaar? Want dan zou het een kwestie van af en toe omscheppen en de oventijd iets verlengen moeten zijn misschien?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:24:10 #57
331 Merel
Be here now.
pi_63695837
Ik doe aardappels die in de oven moeten vaak even voorkoken, dat scheelt ook alweer
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:24:53 #58
331 Merel
Be here now.
pi_63695848
En Vamp, jullie zijn wel de familie Brekebeen hè? Alles weer goed met het monster?
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:39:44 #59
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63696160
Ik heb een electrisch kussentje

En een voor het arme Vampkind.
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:44:19 #60
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63696237
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:57 schreef HunnY het volgende:
Ik heb een vraag aan SHE (of andere kokkinnen hier in het topic die het antwoord weten).

Ik heb laatst jouw ovenaardappeltjes gemaakt met cajun en zoete paprika, 190 graden 45 min in de oven, maar de aardappeltjes worden niet lekker gaar. Sommige delen zijn knapperig, andere weer heel zacht.
Ik gebruik vandaag aardappelschijfjes trouwens. Wat doe ik fout?
Het kan:

dat je de verkeerde aardappels hebt gebruikt. ( kruimige moet je hebben )
dat de ovenstand niet goed was ( heb je hetelucht toevallig? )
dat er teveel aardappels in 1 keer in de schaal zijn gegaan.
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:45:23 #61
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63696251
When it rains, it pours Vampie!

pi_63696416
Bedankt voor de reacties meiden!

Ik gebruik ook voorgekookte aardappelschijfjes, gebruik niet de gewone oven, en leg de aardappeltjes eigenlijk gewoon op een grote bakplaat, dus er ligt niks 'onderin' zeg maar.

@ Greys, het is inderdaad wel zo dat sommige delen niet goed gaar zijn, en andere weer erg knapperig.

Zal inderdaad vaker husselen.
pi_63696544
Meiden kan het zijn dat ik 1 week na mijn kiezentrekken een blauwe plek op mijn wang krijg? anders zou ik niet weten wat ik gedaan heb.....
Nog 200 woorden en mijn presentatie is ook weer af
pi_63696866
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:33 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ooh ja, dat is altijd zo'n teleurstelling, heb je net iets moois gekocht en dan krijg je het niet in je huis! Mijn ouders hebben zelfs weleens een boxspring moeten terugbrengen omdat hij echt niet door het trapgat ging, en vriendje en ik hebben twee weken geleden nog een rol zeil van 4 meter lang doormidden zitten snijden omdat hij niet in de lift paste. Het leek zo'n goed idee, 1 lange rol. Toen kon ik ook wel janken hoor.
Maar goed, je mannen krijgen hem vast wel boven.

Ziek? Wat heb je, gewoon griepje?
Het stomme is ook nog dat die bank heel Nederland voor ons door is gegaan! Deventer had er als één van de laatsten in Nederland nog eentje van staan, die is naar het hoofdkantoor in Brabant gegaan en daarna naar het filiaal in Groningen verzonden.

Verkouden, snotterig, hoofdpijn, keelpijn. Moest vorige week op m'n zieke nichtje passen en die zal me wel hebben aangestoken. Lig lekker op bed met de laptop een filmpje te kijken. .

En nagel scheuren doet ook pijn, MissBliss! Maar als die kleine kindertjes iets hebben heb je het nog liever zelf...
pi_63697029
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och, arm Vampkindje!

Mijn nieuwe bank had al beschadigingen opgelopen aan alle kanten voordat we bij de laatste ultieme poging opeens wel de manier vonden om 'm door de deur te krijgen
Dit soort dingen zijn echt naar.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63697451
Jullie banken doen mij aan die aflevering van Friends denken waar R&R die gele bank naar boven proberen te krijgen. Dat ging ook niet helemaal goed.

Ik zit alwéér tegen een griepje aan, laatst ook al, maar toen waaide het over. Nu zit ik al aan de Hot Coldrex, dus ik ben bang dat ik er deze keer niet doorheen zwijn. Jammer, want ik heb het te druk om ziek te worden eigenlijk. Dus stuur je positieve vibes naar de Co, misschien dat het helpt
pi_63697455
Hoi poppetjes!

Druk! Argh! Bleuh!

voor Vap en vampekind
voor DaD en de stribbelende sofa
voor MissBliss en dr gescheurde nagel

Ik ga even een topic teruglezen!
Fok!bejaarde
pi_63697547
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:30 schreef conleche het volgende:
Jullie banken doen mij aan die aflevering van Friends denken waar R&R die gele bank naar boven proberen te krijgen. Dat ging ook niet helemaal goed.

Ik zit alwéér tegen een griepje aan, laatst ook al, maar toen waaide het over. Nu zit ik al aan de Hot Coldrex, dus ik ben bang dat ik er deze keer niet doorheen zwijn. Jammer, want ik heb het te druk om ziek te worden eigenlijk. Dus stuur je positieve vibes naar de Co, misschien dat het helpt
Pivot, pivot!!!
Als je er zelf in zit is het helaas wat minder grappig. Nu kwam mijn bank van marktplaats dus geen mega dure aanschaf maar hij was wel helemaal gaaf en het leer is nu beschadigd

* Dizzy-Miss-Lizzy stuurt alle positieve vibes die er zijn naar Co toe
The way you rock'n'roll
pi_63697746
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..dingen..]

.... Mr. T

[..nog meer dingen&een mooie mantra..]
M aria! Maria! ...I'll never stop saying, Mariaaaaaaaaaaa.

Ik zag vanochtend op televisie dat Mr T bijklust op TellSell.
Hij prijst een oven aan.

Jammer dat het begin mist, hij komt keistoer dwars door de deur zetten
Fok!bejaarde
pi_63697753
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:30 schreef conleche het volgende:

* Miss_S Stuur positieve vibes + mandarijntjes naar Co
pi_63697893
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Pivot, pivot!!!
Als je er zelf in zit is het helaas wat minder grappig. Nu kwam mijn bank van marktplaats dus geen mega dure aanschaf maar hij was wel helemaal gaaf en het leer is nu beschadigd

* Dizzy-Miss-Lizzy stuurt alle positieve vibes die er zijn naar Co toe
Senks!!

Bel ik net naar de H&M om te vragen waar m'n pakje blijft, krijg ik zo'n gast aan de telefoon die vraagt naar m'n geboortedatum, dus geef ik die. Zegtie: "Oh, is het pakketje voor je moeder??" Ik:"Wablief??" ..........en na een korte stilte: "Hoezo?" "Nou...." zegt de jongen gegeneerd, want hij begint nattigheid te voelen: "Je hebt zo'n jonge stem"

Goftedomme, nu zou ik al moeder kunnen zijn van mijn eigen stem. Ik vind deze dag niet fijn.
pi_63697957
Ik vind het wel een complimentje Co!
The way you rock'n'roll
pi_63697985
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Senks!!

Bel ik net naar de H&M om te vragen waar m'n pakje blijft, krijg ik zo'n gast aan de telefoon die vraagt naar m'n geboortedatum, dus geef ik die. Zegtie: "Oh, is het pakketje voor je moeder??" Ik:"Wablief??" ..........en na een korte stilte: "Hoezo?" "Nou...." zegt de jongen gegeneerd, want hij begint nattigheid te voelen: "Je hebt zo'n jonge stem"

Goftedomme, nu zou ik al moeder kunnen zijn van mijn eigen stem. Ik vind deze dag niet fijn.
!

* Ying Yang, Feng Shui, Mojo, Kling Klang, flow en de hele flikkerse bende inpakt, strikje omheen vouwt en per expresse opstuurt naar Co
Fok!bejaarde
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:49:46 #74
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63697987
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 @ 15:30 schreef conleche het volgende:
Pivot, PIVOT! Ja, die is leuk
quote:
Beterschap!
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:53:50 #75
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_63698095
* zwahiel gaat zich vandaag inschrijven bij de sportschool.
Lang ff zitten twijfelen omdat ik niet echt 275 op mijn rug heb groeien (leuk hé vooruit betalen )
Krijg langzaam genoeg van al dat vooruit betaal, kabelabo -> per jaar. Hakt er nogal in!

Sta al rood en ik moet nog 't een en ander betalen LEUK! December, bah, hier komen altijd alle jaarrekeningen vanaf november t/m december. En ik vergeet ze altijd, elk jaar weer een koude verassing.

Dat hardlopen heb ik eventjes uitgesteld naar de loopband in de sportschool, want het regent hier redelijk veel en warm is 't ook niet echt
But! Dan wel weer los gaan @ sportschool, heb d'r zin in! Misschien dat ik deze week nog ga squashen, maar dat valt even te bezien qua tijd. Handig wonen in Antwerpen en dan squashpartners in Utrecht hebben

@Conleche, ben blij dat je nog zo'n jonge stem heb. Uitbuiten!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  Vis een optie? dinsdag 2 december 2008 @ 15:57:43 #76
70532 loveli
N
pi_63698203
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:57 schreef Miss_S het volgende:
Meiden kan het zijn dat ik 1 week na mijn kiezentrekken een blauwe plek op mijn wang krijg? anders zou ik niet weten wat ik gedaan heb.....
Nog 200 woorden en mijn presentatie is ook weer af
Yup. Hij zat er waarschijnlijk al, maar die dingen hebben de neiging om zich te verplaatstee. Begint binnen in je wang, nu zie je het pas aan de buitenkant. Waarschijnlijk issie ook een stuk gezakt ten opzichte van waar het zat.
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 15:58:43 #77
163650 Greys
pi_63698225
Co met d'r jonge baronessenstemmetje!

Ik moet allerlei nuttigs doen maar ik heb geen zihinnnnnnnnnnnnn
Toch maar even wat was in de machine mikken, dan kan ik in elk geval 'ja, de was!' roepen als Heer G vraagt of ik nog iets nuttigs gedaan heb, of alleen maar Oprah heb gekeken (wát toevallig ook heel nuttig kan zijn, soms!).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63698235
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Yup. Hij zat er waarschijnlijk al, maar die dingen hebben de neiging om zich te verplaatstee. Begint binnen in je wang, nu zie je het pas aan de buitenkant. Waarschijnlijk issie ook een stuk gezakt ten opzichte van waar het zat.
Aha bedankt voor de uitleg nou hopelijk is ie snel weg want ziet er niet echt charmant uit
pi_63698261
quote:

[..]

Senks!!

Dat is verdomme een compliment Co . Hierdoor zou je moeten gaan dansen en springen en zingen van blijdschap.
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik héb een electrische deken, maar die ligt in de kast.
Vriendlief vindt het echt verschrikkelijk als ik dat ding op bed leg.
Gelukkig gedoogt hij mijn sokken (zelfs zomers ) en incidenteel een pyjama wel.
Elektrische deken onder het hoeslaken leggen? Dan merk je er minder van . Ik had er ook 1, altijd koud, tot mijn broertje naar zolder verhuisde en daar was het kouder. Dus nu slaap ik in een dikke joggingbroek met shirt, 2 dekbedden en soms zelfs superdikke sokken aan. En nog heb ik het ijskoud.
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:53 schreef vamperotica het volgende:
Fluffy pyama's zijn heerlijk!!! Vooral om net gebadderd mee op de bank te zitten.... chocomelletje erbij...

Aaahw arm monstertje .
quote:
Op maandag 1 december 2008 23:12 schreef cyclechick het volgende:
Chicolate: weet je al welke kleur je je haar wil verven? Ik wil eigenlijk ook wel, maar heb zo;n hekel aan de uitgroei! Krijgen we dan ook een before en after foto te zien?
Ik weet nog niet eens zeker óf ik het wel wil verven. Mijn huidige kleur is best mooi, zonde om te verven enzo. En uitgroei/bijhouden van je kapsel, haar dat al pluizig is en eigenlijk is het zo wel prima. Maar vernieuwing is ook ok. Dus ik weet het niet. Als ik alles zou doen wat in me opkwam, zonder naar nadelen te kijken, had ik ook allang een ringetje door mijn lip en een tattoo aan de binnenkant van mn pols .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? dinsdag 2 december 2008 @ 16:01:05 #80
70532 loveli
N
pi_63698306
quote:

[..]

Senks!!

Als je het aan de balie had opgehaald zouden ze ook naar identificatie vragen bij het horen je geboortedatum.
crap in = crap out
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:04:17 #81
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63698382
quote:

[..]

Senks!!

En dus had jij moeten antwoorden;

' wat heb je aan? '

Jezus Co.
pi_63698412
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:59 schreef Chicolate het volgende:

Elektrische deken onder het hoeslaken leggen? Dan merk je er minder van . Ik had er ook 1, altijd koud, tot mijn broertje naar zolder verhuisde en daar was het kouder. Dus nu slaap ik in een dikke joggingbroek met shirt, 2 dekbedden en soms zelfs superdikke sokken aan. En nog heb ik het ijskoud.
Mooi kerstcadeau: een nieuwe elektrische deken! Maar waarom zet je niet gewoon de verwarming aan?

Conleche: jij ook beterschap. *stuurt anti-griepvibes*
Heeft iemand toevallig nog wat anti-migrainevibes over?
Wat een ziekenboeg hier... je zou bijna gaan denken dat lijnen niet gezond is. Maar ja, herfst ook niet.
pi_63698522
Oh, jullie bekijken het glas halfvol wijze, dat kan natuurlijk ook (ik dacht alleen maar dat die jongen dacht dat ik al een volwassen dochter had)

En SHE, dit was geen wijnboer hoor, deze klonk als een puberjoch met een vakantiebaantje. Dus ik weet precies wattie aanhad: een hoodie met sterretjes, een skinny, die ook nog half van z'n kont zakt en van die stomme bootschoenen, die nu anders heten, hoe dat ben ik vergeten...

Ik heb net m'n fornuisrekjes en ronde vlamdingetjes schoongemaakt door ze een half uur in een gloeiend heet bad te leggen met soda en groene zeep. Zo fijn, je veegt het vet en vies er dan zo af
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 16:15:15 #84
163650 Greys
pi_63698643
Ja potver, nu voel ik me genoodzaakt ook zoiets te gaan doen Co. Iets waar 'iets' schoon door wordt

Ik stond op het punt om bijjjjjjjna de badkamer gaan soppen, maar toen werd ik gebeld en daarna had ik geen zin meer. Tsjah, zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Kan je niets tegen doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 16:16:29 #85
163650 Greys
pi_63698676
Hè, hoerendemrblgrbl.... ik ga toch maar wat doen. Lang leve de hygiënische doekjes, zullen we maar zeggen. Zwieperdezwapper en het toont en ruikt weer schoon
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63698679
Schoonmaken kan zo fijn zijn... Tenminste, het eindresultaat.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 16:16:58 #87
163650 Greys
pi_63698691
Ik weet me geen raad met mezelf vanmiddag.
Valt het op?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:17:20 #88
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63698708
Bwuh, voel me ook lichtelijk beroerd . Maar zometeen gewoon even sporten, want ik weiger om ziek te worden! Net wel heerlijk geshopt (dat zeg ik niet vaak, geloof me), want ik heb daadwerkelijk kunnen vinden wat ik zocht! Een lekkere trui, 6 hempjes, lichaams- en makeup-prutjes en een zak rozenblaadjes voor donderdag .
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:17:48 #89
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63698723
Wat erg trouwens, vamp . Het komt ook echt allemaal tegelijk zeg .
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 16:17:52 #90
163650 Greys
pi_63698728
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Schoonmaken kan zo fijn zijn... Tenminste, het eindresultaat.
Ik weet alleen niet wáár te beginnen
En zo erg is het hier niet hoor, stel je nu alsjeblieft geen plakkende viezige bende voor. Maar... ik ben al te lui om de groene bak aan de weg te zetten vandaag
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63698763
Je weet je gewoon geen raad met je geweten dat zegt dat je eigenlijk iets nuttigs zou moeten doen.
Ruilen? Ga ik jouw badkamer soppen, pak jij mijn verhuisdozen uit.
pi_63698791
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:15 schreef Greys het volgende:
Ja potver, nu voel ik me genoodzaakt ook zoiets te gaan doen Co. Iets waar 'iets' schoon door wordt

Ik stond op het punt om bijjjjjjjna de badkamer gaan soppen, maar toen werd ik gebeld en daarna had ik geen zin meer. Tsjah, zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Kan je niets tegen doen.

Nou ja, echt lopen boenen heb ik dus niet he. Bad laten vollopen en dingen laten weken: er zijn ergere dingen. Ik ga er nu ook maar een wasje ingooien, das ook te doen. Ik zou eigenlijk naar Belgie gaan vandaag, maar wegens drukte op de weg heb ik dat fijn uitgesteld tot morgen, dus kan hier nog wel een paar klusjes doen.

Ga anders met je wondersponsje langs een vies richeltje, das ook dankbaar werk!!
pi_63698802
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:17 schreef Greys het volgende:

[..]

En zo erg is het hier niet hoor, stel je nu alsjeblieft geen plakkende viezige bende voor. Maar... ik ben al te lui om de groene bak aan de weg te zetten vandaag
Ach, anders leg je je erbij neer dat je vandaag gewoon een lui dagje hebt en ga je morgen verder.
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:21:07 #94
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63698829
Co! "Moeder van je eigen stem" Raap me op .

Ow, ms kom ik de 16e even bij je langs in ze galerie, dan moet ik naar het AMC nml (jij dan, niet het AMC).

Zo, ff hier ook mijn irritatie kwijt: ik had ruzie net joh! Jahaa, mensen, nu hóór ik jullie al denken "Góh.. " maar het was écht niet mijn schuld dit keer .

Ik was bij de bieb om wat boeken op te halen voor Dean, en ik had wat leuke uitgezocht van Roald Dahl enzo, om voor te lezen als ie in bed ligt ook. Zegt dat afstempelmens:

"[insert hoofd als een pissebed]

"U heeft nog een boete staan van ZES-TIG-CENT en die MOET u nu betalen!!!!

Ikke: U ook goedemiddag, en ja hoor prima *werpt 60 cent op de balie*

"Deze boeken zijn niet bestemd voor 1 jaar"

Ik : "Hij is 2, maar goed, wat bedoelt u? ".

"Dat u deze boeken niet mag lenen, er zij bepaalde codes die bij de leeftijden passen en een kind van 1 ( ) snapt deze boeken toch nog niet! U moet prentenboeken nemen!"

Ik: "Maar ik lees hem voor, dus dan maakt het niet uit. "

"Dit is anders niet gebruikelijk!!!!

Moi: "Mevrouw, het interesseert me niet zoveel wat er wel en niet gebruikelijk is, als ik me daar aan moet conformeren had ik een erg vervelend leven. En ik heb nog nooit meegemaakt dat ik een boek hier niet kon lenen omdat degene achter de balie bepaalt dat mijn zoontje het geen leuk boek vindt!!! En daarbij staat uw toon mij he-le-maal niet aan (<--die dacht ik erbij)".

Stom pissebedmens begint de boeken af te stempelen ondertussen murmelend dat mijn toon haar ook niet aanstaat, tja, actie reactie zei ik maar. Ik heb nog wel even haar naam gevraagd, toen trok ze wel wit weg (en het was een negert).

Stom mens, misschien is mijn kind wel hoogbegaafd, weet zij veel! Maak je druk om belangrijke dingen zou ik zeggen .

Gelukkig kwam ik buiten mensen tegen die achter mij hadden gestaan en het ook belachelijk vonden, gelukkig, anders was ik nog aan mijn eigen vredelievendheid gaan twijfelen .

Oh, en dit was de ingekorte versie he. Echt, mijn humeur was meteen verpest!
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:22:02 #95
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63698857
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 @ 16:09 schreef conleche het volgende:

Ik heb net m'n fornuisrekjes en ronde vlamdingetjes schoongemaakt door ze een half uur in een gloeiend heet bad te leggen met soda en groene zeep. Zo fijn, je veegt het vet en vies er dan zo af
Bedankt voor de tip, ik vroeg me al af hoe ik die dingen ooit schoon zou krijgen
Ziggy played guitar
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:22:22 #96
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63698868
Hoevaak stofzuigen jullie eigenlijk thuis?

Wij zijn twee hardwerkende/studerende mensen en ik moet bekennen dat het er maar weinig van komt . Misschien 1 keer in de twee weken? Eigenlijk pas als ik het ook echt begin te zien .
pi_63698910
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Ga anders met je wondersponsje langs een vies richeltje, das ook dankbaar werk!!
Dát kan ik als student volmondig beamen.
Schoonmaken is het fijnst als het écht nodig is, dan zie je tenminste resultaat.
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:24:15 #98
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63698934
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 @ 16:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik moet naar de winkels (100 meter lopen) voor pleisters (voor mn nagel ) en een lampje.. Ik kan me ook niet toe zetten
Ziggy played guitar
pi_63698941
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:21 schreef Vivi het volgende:

"Dat u deze boeken niet mag lenen, er zij bepaalde codes die bij de leeftijden passen en een kind van 1 ( ) snapt deze boeken toch nog niet! U moet prentenboeken nemen!"
Waar bemoeien ze zich mee zeg! . Al lees ik Anna Kafka voor!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_63699037
Vivi: je hebt helemaal gelijk hoor. Dat haar kind nou toevallig te dom is voor Roald Dahl...
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:27:47 #101
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63699046
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:24 schreef Jarno het volgende:

[..]

Waar bemoeien ze zich mee zeg! . Al lees ik Anna Kafka voor!
Nou idd he! Nu snap ik wel dat er volwassenpasjes (niet gratis) en kinderpasjes (gratis) zijn, dus dat ze daar een scheiding in aanbrengen, soit, en er staan idd ook kleurencodes op de kinderboeken, met de leeftijd enzo, waar het boek voor is, maar dat lijken me toch echt richtlijnen en geen juridische statements ofzo .
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:28:29 #102
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63699062
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Vivi: je hebt helemaal gelijk hoor. Dat haar kind nou toevallig te dom is voor Roald Dahl...
Daar was ze zelf ook te dom voor als je het mij vraagt.....
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:29:16 #103
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63699088
Kon je mijn vet er maar afvegen na een badje met groene zeep...
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:29:39 #104
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63699101
Wat een belachelijk verhaal, Vivi! Waar bemoeit ze zich mee?
Ziggy played guitar
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:30:58 #105
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63699140
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hoevaak stofzuigen jullie eigenlijk thuis?

Wij zijn twee hardwerkende/studerende mensen en ik moet bekennen dat het er maar weinig van komt . Misschien 1 keer in de twee weken? Eigenlijk pas als ik het ook echt begin te zien .
Waaaaaaaaaaaaaaat???

Hier elke dag!
Maar ja, hier lopen ook 2 harige wezentjes rond.

Ik zie het al als het een dag niet gedaan is! Maar ik hou dan ook wel van squeeky clean.
pi_63699158
Nou ja!! Wat een muts die bieb-miep!! En wat als je Roald Dahl nu zelf zou willen lezen?? Ik lees hem ook graag heur!

En de 16e ben ik wél in Amsterdam, maar niet in de galerie, dus dan kunnen we wat leuks doen, of je komt eten of lunchen of zo?? (of borrelen )

En Blaatschaap: ik ben een slons hoor, dus ik stofzuig ook alleen maar als ik hele stofnesten zie rondvliegen. Laat je niet foppen door m'n spiegelend fornuis!
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:32:13 #107
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63699183
Wij hebben dan ook geen dieren of planten of enig ander afgevend spul . En in huis dragen we ook amper schoenen.

.
pi_63699192
quote:
Een pyjama doe je toch aan als je uit bed komt? Ik wel - ik heb het niet zo op kamerjassen.

Ik ben begonnen met het 'start-to-run'programma van de belgische dame. Al twee keer gerend .
Dus nu ga ik ook strak, slank & gelukkig worden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:33:41 #109
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63699224
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:31 schreef conleche het volgende:
Nou ja!! Wat een muts die bieb-miep!! En wat als je Roald Dahl nu zelf zou willen lezen?? Ik lees hem ook graag heur!

En de 16e ben ik wél in Amsterdam, maar niet in de galerie, dus dan kunnen we wat leuks doen, of je komt eten of lunchen of zo?? (of borrelen )

En Blaatschaap: ik ben een slons hoor, dus ik stofzuig ook alleen maar als ik hele stofnesten zie rondvliegen. Laat je niet foppen door m'n spiegelend fornuis!
Oh oke, dat wordt dan een late lunch..of een vroege borrel

Of een combi daarvan .
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:33:52 #110
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63699234
Ik moet trouwens ook echt een pyjama dragen als ik niet als ijsklontje teruggevonden wil worden 's ochtends . Lekkere broek, shirt en de laatste tijd ook weer sokken. En dan helemaal tegen m'n warme vriend aangekropen. Dan krijg ik het misschien wel warm .
pi_63699260
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:59 schreef Chicolate het volgende:
Elektrische deken onder het hoeslaken leggen?
Hij is vooral nogal bang dat 'ie in brand vliegt.
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:59 schreef Miss_S het volgende:
Aha bedankt voor de uitleg nou hopelijk is ie snel weg want ziet er niet echt charmant uit
Ik help het je hopen.
Die van mij (tgv een paaltje en niet door het trekken van een kies) zit er al zes weken.
Begint wel minder te worden, maar is nog steeds geen gezicht.
pi_63699272
O en MB, als je vlamdingetjes (hoe heet dat eiks??) echt heel zwart zijn, kan je ze ook koken in het sodawater, dan gaat het er nog beter af!
pi_63699295
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:33 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh oke, dat wordt dan een late lunch..of een vroege borrel

Of een combi daarvan .
Gezellig!! Ik zet het in mijn agenda die ik vond onder heel veel kleding....
pi_63699364
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Een pyjama doe je toch aan als je uit bed komt? Ik wel - ik heb het niet zo op kamerjassen.

Ik ben begonnen met het 'start-to-run'programma van de belgische dame. Al twee keer gerend .
Dus nu ga ik ook strak, slank & gelukkig worden.
Dat was jouw kont toch, op je avatar? Sieht mal gut aus!!
pi_63699385
Ik ben m'n daggemiddelde aan het opkrikken, hebben jullie het in de gaten?
pi_63699389
Voor het vette schoonmaakwerk gebruik ik Dasty Geel en voor ruiten en spiegels Dasty Roze.
Dat koop je voor een prikkie bij de Wibra. Het produkt heeft in bepaalde kringen een cultstatus.

@Vivi: afgezien van de raarheid van het afstempelmens vind ik het feit dat ze de boeken nog écht åfstempelt, nog vreemder
Hier hebben we van die scangevallen, er komt geen mens meer aan te pas!
pi_63699402
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Hij is vooral nogal bang dat 'ie in brand vliegt.
[..]

Ik help het je hopen.
Die van mij (tgv een paaltje en niet door het trekken van een kies) zit er al zes weken.
Begint wel minder te worden, maar is nog steeds geen gezicht.
Een paaltje komt natuurlijk wel iets harder aan
Gebruik je nu veel makeup?
pi_63699446
En over stofzuigen: ik heb 1 katje, maar stofzuig niet vaker dan eenmaal per week!
pi_63699560
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:39 schreef Miss_S het volgende:
Gebruik je nu veel makeup?
Niets. Nog nooit gebruikt ook.

Ik streef ernaar om elke dag te stofzuigen.
In de praktijk komt dat neer op om de dag, en dan vliegen de kattenharen je ook aan alle kanten om de oren.
pi_63699587
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat was jouw kont toch, op je avatar? Sieht mal gut aus!!
Jah, aber ik probeerde eergister een hoger sluitende broek und daarin pas ich doch nicht mehr.

Dat broekje op de avatar is al jaren mijn meetlat - ik moet daar ietwat charmant in passen. Ik durf niet te kijken (koud! mijn klerenkast is onverwarmd) of het uberhaubt nog past, ik weet sowieso zeker dat de buik er nu oncharmant overheen rolt.

Wat kan ik voor resultaat verwachten van een beetje hardlopen?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63699604
Er loopt hier sinds kort een harig beestje rond en twee in het gezin zijn zeer allergiegevoelig, dus hier wordt tegenwoordig iedere dag gestofzuigd. Daarvoor alleen als je de troep zag liggen .

@Vivi: leuk mens ja . Ik had vroeger ook altijd problemen daarmee, moest ik werkstukken oid maken, nam ik volwassenboeken en kreeg ik ze soms niet mee. Of leesboeken, had op mn 12e de halve bieb al uit en wilde wel eens wat moeilijkers ... maar dat mocht niet met een gratis pas ofzo.
  Vis een optie? dinsdag 2 december 2008 @ 16:46:15 #122
70532 loveli
N
pi_63699611
Totaal niet slank gerelateerd, maar wat mij nou weer opviel...
Ik ging tanken bij de Total en bedacht dat ik voor X euro en 02 cent contant ging afrekenen (cheap, ik weet het, maar soms pleeg ik kleinschalig verzet tegen verplicht afronden). Gaat de teller van 01 naar 03! Ook bij 06 sprong het naar 08. Stelletje afzetters hebben de tweetjes en zevens gewoon weggelaten.

Voor de vorm maar een lijstje:
O: havermoutpap
L: yoghurt met stukjes appel
T: 4 boterhammen met gerookte zalmsalade
D: kip met iets en rijst
T: hopelijk kan ik vanavond de Bossche bollen weerstaan
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 16:49:27 #123
163650 Greys
pi_63699732
Welkom Jarno! Heb jij een dikke kont?

Viev! Stoer dat je haar even lieflijk je eigen visie hierop hebt medegedeeld.
Ik was waarschijnlijk iets van 'Oh... euh.....' gaan mompelen. En nee, ik had de boeken niet teruggelegd, dát dan weer niet. Maar eenmaal buiten had ik waarschijnlijk haar allerlei verwensingen naar het hoofd toegeslingerd. Buiten gehoorsafstand natuurlijk, zo dapper ben ik dan ook wel weer
Ik vind het top van je! Dat die mevrouw het bemoeien maar fijn af mag leren

Co, die wondersponsjes... dat doet mij er aan denken dat ik even het Fok! Flyladies-topic en het Wondersponsjes topic omhoog moet schoppen. Het lezen van die topics gaaf mij altijd erg veel aanmoediging om zelf ook iets nuttigs te gaan doen... hell... ik kreeg er gewoon ZIN in!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? dinsdag 2 december 2008 @ 16:50:28 #124
70532 loveli
N
pi_63699759
De meeste mensen zeggen niet wat ze denken, Vief is eerlijk.
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 16:51:32 #125
163650 Greys
pi_63699796
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:34 schreef conleche het volgende:
O en MB, als je vlamdingetjes (hoe heet dat eiks??) echt heel zwart zijn, kan je ze ook koken in het sodawater, dan gaat het er nog beter af!
En.. ik durf het bijna niet te zeggen... maar CILLIT BANGGGGGGGGGGGGGG werkt ook echt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63699825
Ik zal ook eens zo'n lijstje proberen

O: brinta
T: fruitsalade
L: vier boterhammen (mayo, gekookt ei, kaas, bacon, worst) & twee krekker (boter & jam)
D: pizza (zelfgemaakt)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 16:52:52 #127
163650 Greys
pi_63699841
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:39 schreef conleche het volgende:
Ik ben m'n daggemiddelde aan het opkrikken, hebben jullie het in de gaten?
Er zijn van die lijsten op Fok! geloof ik! Ik ben me wel eens kapot geschrokken dat ik gewoon op nr. 6 stond van de top-100 van die dag, met de meeste posts
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63699883
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:49 schreef Greys het volgende:

Welkom Jarno! Heb jij een dikke kont?
Ja, kut, ik dacht dat ik in het OUD SC topic zat. Daar staat dit verhaal namelijk ook.

En: ja!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 16:54:30 #129
163650 Greys
pi_63699886
Welkom sigme! (Of is dit weer een gevalletje Greys-onnozel, net als toen ik Troel welkom ging heten die er al lang eerder was? )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 16:56:17 #130
163650 Greys
pi_63699948
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:54 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, kut, ik dacht dat ik in het OUD SC topic zat. Daar staat dit verhaal namelijk ook.

En: ja!
Viev is ook zo'n SC-snol he?

Krijgen we nu ook eetlijstjes van je?
Oh en je hoeft het echt een dikke kont te hebben om hier te posten hoor, wij doen ook alleen maar alsof
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63700006
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:54 schreef Greys het volgende:
Welkom sigme! (Of is dit weer een gevalletje Greys-onnozel, net als toen ik Troel welkom ging heten die er al lang eerder was? )
Nee hoor, dit is redelijk toepasselijk. Dank .

Ik ben wel eens eerder langsgekomen en ik lurk wel wat mee, maar jullie gaan zo ongelofelijk hard dat het me soms bang te moede wordt.

Dit kan ik niet bijbenen hoor. Rennen met Evy wil nog wel, maar jullie .

Zonder gekheid: ik wil er een kilo of 3 zeker af, nog 5 kilo meer mag ook. Ben 1.70 en zo'n 69kg.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 17:01:48 #132
163650 Greys
pi_63700109
Oh gelukkig sigme, dan was mijn welkom idd toepasselijk
(Het gaat voor mij ook wel eens te snel en dan lees ik dus wel eens over een post heen, vandaar dat ik bang was dat je al eerder langs was gekomen zonder dat ik het gezien had).

De laatste paar dagen gaat het hier voor ons doen vrij langzaam, dus gewoon er af en toe in springen joh en je eetlijstje en je bevinden van het afslanken posten Of roddels. Of andere interessante dingen. Alles is goed
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63700148
Ja maar dat eetlijstje he, wat moet ik daarmee? Ik wil niet minder eten .
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:05:04 #134
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63700202
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 @ 16:34 schreef conleche het volgende:
Ok thanks!
Niet dat ik het gelijk vandaag ga doen hoor Ik moet me straks eerst op de badkamer storten, die nog onherkenbaar is vanwege het henna-avontuur van zaterdag
Ziggy played guitar
  Vis een optie? dinsdag 2 december 2008 @ 17:06:11 #135
70532 loveli
N
pi_63700233
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:03 schreef sigme het volgende:
Minder hoeft niet, je kunt wel beter eten. En extra bewegen.
Welkom!
crap in = crap out
pi_63700269
quote:
Qua hoeveelheid vind ik het eigenlijk vrij weinig, maar het zou wel wat gezonder kunnen. Je hebt vrij vet broodbeleg en je eet vrij veel tegelijk. Als je de maaltijden wat meer spreidt, krijg je vanzelf wat minder honger (ik in ieder geval wel). En beleg: bacon/mayo zijn vrij vet. Je kan dit door 'mager' beleg vervangen. Dan ben je al een heel eind.

Wat drink je eigenlijk? Zijn maar weinig dranken zonder kcal, die dus onbewust ook energie geven.

Mijn lijstje tot nu toe (misschien inspiratie):
O: bak brinta met zoetstof en kaneel
T: hap wortel
T: 2 boterhammen 30+ kaas
L: Kop goulashsoep met snee brood
T: Versgeperste sinaasappelsap (3 stuks)
T: Kauwgompje
D: Spaghetti

Of je gaat eten volgens SHE, krijg je ook energie van .
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 17:07:56 #137
163650 Greys
pi_63700280
quote:
Conleche post wel eens een eetlijstje waarvan je denkt 'Wow! Die heeft lekker veel gegeten!' en dan is het toch een bescheiden aantal calorietjes. Dus die moet je maar een beetje in het oog houden qua lijstjes
En anders in de openingspost het SHE dieet bekijken! Dan mag je ook veel eten, maar wel bepaalde dingen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:10:04 #138
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63700352
Ik heb death by tiramisu verzonnen en gemaakt.

Erin zit:

1 kg mascarpone
200 gr vanillesuiker
pecannoten
2 lagen cheesecake brownies
2 lagen lange vingers in likeur gedeupt

Gelukkig kwam mijn vader langs, die heb ik de immense bak in zijn armen geduwd. Goed voor zijn diabetes

Ik heb braaf gegeten:

O: lasagne met salade
T: niks
D: tomatenpaprikasoep met cayennepeper en zuurdesemstokbrood.
T: yoghurt.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 17:11:55 #139
163650 Greys
pi_63700404
Heb je je avondeten al op dan SHE?
Of is dit lijstje wat je nog gaat eten? Die D en T dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63700450
1 kg mascarpone... gátver!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 17:15:46 #141
163650 Greys
pi_63700510
Vraagje: heb gister 2 stokbroden gekocht waarvan we er maar eentje gebruikt hebben (weet ook niet waarom ik er 2 kocht ). Kan ik die tweede vandaag nog oppiepen door hem even in de oven te doen, of is stokbrood een dag later echt niet meer te eten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63700528
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:13 schreef DarkElf het volgende:
Met vanillesuiker is dat best wel .
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:18:39 #143
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63700608
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:13 schreef DarkElf het volgende:
Niks gatver; het zit in een 16 personen schaal.
De laagjes heb ik juist heel dun gehouden. Eigenlijk had ik wel 1.5 kg kunnen gebruiken.

Hij's echt heel lekker geworden. Wel heb ik de brownies ook nog door de likeur gehaald.
En er zaten nog 6 eieren doorheen
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 17:19:10 #144
163650 Greys
pi_63700631
Ik ga donderdagmiddag als ik weer vrij ben de speculaastaart met peren proberen te maken (ik ben niet zo'n keuken- en bakwonder) voor Sinterklaasavond Recept stond in de Allerhande. Kan je amandelspijs in de supermarkt kopen?

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63700694
Mijn lijstje:

O: 2 happen Brinta
T: banaan
T: appel

Die appel was geen goed idee. Ik heb écht geen zin om te koken (zo lang blijf ik ook niet rechtop staan, denk ik ) dus ik duw er voor m'n vriend wel een pizza in vanavond. Ik sleep mezelf weer naar bed.

En Vivi, wat een beláchelijk verhaal. Wel goed gedaan zeg, ik zou het waarschijnlijk à la Greys hebben gedaan.
pi_63700720
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Conleche post wel eens een eetlijstje waarvan je denkt 'Wow! Die heeft lekker veel gegeten!' en dan is het toch een bescheiden aantal calorietjes. Dus die moet je maar een beetje in het oog houden qua lijstjes
En anders in de openingspost het SHE dieet bekijken! Dan mag je ook veel eten, maar wel bepaalde dingen.
Ja ik wou dat ik zoals Co kon eten maar zulke dingen verzin in gewoon niet

Mijn lijstje:

O: Allbran met halfvolle melk
T: Banaan
L: 5 sushi hapjes
T: 2 mandarijntjes en 2 evergreen
A: spaghetti met pangafilet
  Vis een optie? dinsdag 2 december 2008 @ 17:23:08 #147
70532 loveli
N
pi_63700735
Amandelspijs kun je ook zelf maken. Is mij een keer gelukt toen ik marsepein wilde maken
Maar in de winkel is het een stuk goedkoper en kopen kost veel minder tijd.
crap in = crap out
pi_63700753
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:18 schreef SHE het volgende:

[..]

Niks gatver; het zit in een 16 personen schaal.
De laagjes heb ik juist heel dun gehouden. Eigenlijk had ik wel 1.5 kg kunnen gebruiken.

Hij's echt heel lekker geworden. Wel heb ik de brownies ook nog door de likeur gehaald.
En er zaten nog 6 eieren doorheen
oi truttebol, ik bepaal zelf wel wat ik wel of niet gatver noem ja

maar goed, je hebt er zelf niets van gegeten?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63700769
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:19 schreef Greys het volgende:
Ik ga donderdagmiddag als ik weer vrij ben de speculaastaart met peren proberen te maken (ik ben niet zo'n keuken- en bakwonder) voor Sinterklaasavond Recept stond in de Allerhande. Kan je amandelspijs in de supermarkt kopen?

[ afbeelding ]
Volgens mijn collega viel die taart tegen, maar afijn, geen idee of zij een culinair bakwonder is of niet.
Amandelspijs kun je iig in de supermarkt kopen.

In geval van twijfel moet je gewoon kijken op www.kokenmetkarin.nl Geweldige recepten die eigenlijk niet kunnen mislukken en geweldig lekker zijn. Mijn favoriet is de chocoladetaart met frambozen.
pi_63700793
Nah - ik eet niet speciaal veel, en natuurlijk kan ik mayo vervangen door roomboter, maar er gaat minder mayo op een boterham dan roomboter. (Margarine vind ik geen alternatief).
Verder drink ik drie koppen espresso (met een beetje suiker) op een dag, verder water, heel af en toe een glaasje ranja of sap.

Mijn "gewone" eten kan ik ook niet heel erg aanpassen; ik ben gebonden aan lamsvlees & eigenverbouwde groente.

Dus ik wil het van de andere kant aanpakken: hardlopen. En als dat geen soelaas biedt overweeg ik erbij te gaan krachttrainen, maar dat bezie ik over een maand of twee.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 17:29:33 #151
163650 Greys
pi_63700905
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:24 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Volgens mijn collega viel die taart tegen, maar afijn, geen idee of zij een culinair bakwonder is of niet.
Amandelspijs kun je iig in de supermarkt kopen.

In geval van twijfel moet je gewoon kijken op www.kokenmetkarin.nl Geweldige recepten die eigenlijk niet kunnen mislukken en geweldig lekker zijn. Mijn favoriet is de chocoladetaart met frambozen.
Dank, ik ga even kijken op die link!
De speculaastaart leek me leuk met Sint door die speculaas, maar misschien zie ik wel een leuk alternatief. En een gekke vraag nog even: ziet amandelspijs in de winkel er uit als de binnenkant van je amandelbroodje, of is dat in eh... ik noem maar wat... poedervorm en moet je daar dan nog wat bij gooien?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63700914
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:19 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
Die heb ik gemaakt, vorige week Amandelspijs hebben ze bij de Albert Heijn, bij de bakspullen. Rood pakje van de Oetker. De speculaaskruiden hangen in het rekje bij de kruiden, Koek- en Speculaaskruiden.

Ik heb nog spijs, dus ik ga 'm deze week weer maken. Alleen doe ik de peren in kwarten denk ik (heb er nog maar twee over) en ik ga deze keer een vorm van 24 cm doen. Ik had nu een tamelijk platte vlaaivorm van 26 cm en ik vond de koek wat aan de dunne (en dus droge) kant.

Uh ja, deze lurkert trekt zich weer terug Ben wel benieuwd hoe ie bij jou wordt!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 17:31:28 #153
163650 Greys
pi_63700965
Ah, Syrena! Je beantwoord mijn vraag al terwijl ik hem boven jou nog aan het typen was!
Dankjewel! Goede tip ook, van die taartvorm. Ik heb volgens mij ook alleen maar vrij grote vormen trouwens. Zal even een kleinere springvorm halen dan

Thanks! En ook als je geen dikke kont hebt mag je meeposten he, je hoeft niet te blijven lurken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63700975
quote:
Ik weiger ook om minder te eten. Zoals Chicolate al zei kun je wat verstandigere keuzes maken. Als je diezelfde vier boterhammen eet met een lading gezond vleesbeleg (rosbief bijvoorbeeld) en bladgroente (rucola ofzo), dan zul je geen honger lijden maar krijg je wel minder vet binnen.

Ik kies er ook voor om licht te dineren. Dat is in tijden dat ik gewend ben 's avonds nog wat te snaaien wel afzien maar ook daar wen ik snel aan, als ik overdag maar genoeg eet.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_63700984
Voorbeeld van pakje:

Wat er in zit ziet er idd net zo uit als de binnenkant van een amandelbroodje.
Ik heb me de pleuris gezocht in diverse winkels, vandaar het plaatje
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_63701043
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:31 schreef Greys het volgende:
Ah, Syrena! Je beantwoord mijn vraag al terwijl ik hem boven jou nog aan het typen was!
Dankjewel! Goede tip ook, van die taartvorm. Ik heb volgens mij ook alleen maar vrij grote vormen trouwens. Zal even een kleinere springvorm halen dan

Thanks! En ook als je geen dikke kont hebt mag je meeposten he, je hoeft niet te blijven lurken
Dan zal ik mijn lijstje even posten

O: Brinte met zoetstof (zag net ergens kaneel voorbijkomen, ga ik morgen proberen)
L: Sneetje met kipfilet met een pietsie sambal en mayonaise
T: Appel
D: 3 sneetje met kipfilet met een pietsie sambal en mayonaise (avonddienst, dus eten op magnetronloos werk)

En nu heb ik al twee uur zin in CHOCOLADE
pi_63701054
Zo, ik ging posten wat voor taarten ik ga bakken van het weekend . Zie verderop

[ Bericht 93% gewijzigd door Chicolate op 02-12-2008 18:19:05 ]
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:35:26 #158
236335 neen
schone schijn
pi_63701073
'avond maar weer
Eens even kijken wat de pot zo schaft

Hoi allemaal
het lijkt niet wat het is
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 17:35:57 #159
163650 Greys
pi_63701083
Merci, Syrena! Dat scheelt mij waarschijnlijk ook weer heel erg zoeken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 17:39:47 #160
163650 Greys
pi_63701202
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:34 schreef Chicolate het volgende:
Nu eten, verneukende linkjes
Huh? Wat bedoellu?

Hoi neen!!!

Heb ook trek. Nu in zo'n broodje kipfilet met sambal en mayo van Syrena
Maar even op de meneer wachten en dan ga ik broodjes warm vlees maken Champignonnetjes, uitjes, beetje tomatenketchup en een scheutje ketjap manis, daarna reepjes fricandeau er bij en dat op brood. Mjammieeeeeeeeee! Het zal vast niet geheel slank-gewijs-gezien-verantwoord zijn, maar vandaag heb ik nog maar weinig op
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:41:36 #161
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63701264
@ Greys: je moet er meestal nog wel even een eitje doorheen kneden!

gevulde speculaas is ook niet moeilijk (uit de pakjes vind ik t best lekker) speculaasmix en spijs heb je dan nodig, en amandelen...

ik ga er vandoor, net twee uur thee gedronken met een even brak vriendinnetje (geweldige borrel gisteren) en nu naar rotterdam uit eten met een paar vrienden, bij de bazar.

xx
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:42:26 #162
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63701287
@ Greys: jij moet even de nieuw LINDA kopen. Wel 10 pagina's met foto's en een interview met La Kaandorp!
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:42:50 #163
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63701313
Jullie gaan te snel!
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 08:50 schreef DarkElf het volgende:
Hoe kleiner ze zijn des te beter.. en dan nog kan je pech hebben.

Hoe laat wordt het licht bij jou Nynke? Want t wordt toch al heel vroeg donker ook?
Om een uur of 3 's middags gaat het licht uit. En 's morgens weet ik eigenlijk niet hoelaat het licht wordt, ik slaap dan meestal nog. (sta niet vaak voor 8 uur op). Dat betekend dus dat het iig voor 8 uur licht wordt!

oh, wat een pech Vamp, met je kindje! Hoe staat het er nu voor?

Ik ben gaar na een heleboel uren college vandaag. En ook niet veel nuttgs geleerd. Maar, m'n computer is weer gerepareerd. Hoewel er geen garantie opzat, heeft Toshiba er gratis een nieuw moederbord ingezet, en staat hij nu weer in Nederland!

Even dit topic bijlezen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 17:43:44 #164
163650 Greys
pi_63701327
Door die spijs, Kwak? Hoi! En veel plezier en eet smakelijk, bij Bazar etenis leuk!!!

En wist iemand toevallig ook nog of je een stokbrood dat gister gekocht is, vandaag nog kunt eten?
Of kan ik beter een afbakstokbrood gebruiken en het normale stokbrood weggooien?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 17:46:07 #165
163650 Greys
pi_63701386
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:42 schreef Aventura het volgende:
@ Greys: jij moet even de nieuw LINDA kopen. Wel 10 pagina's met foto's en een interview met La Kaandorp!
Dankjewel!
K_i_m, heb jij het ook gelezen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:47:02 #166
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63701405
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:59 schreef Merel het volgende:
Wat een rust hier!

Ik slaap altijd in een joggingbroek, hempje, capuchontrui, met thermosokken, onder twee fleecedekens en een dekbed. En dan nog heb ik het koud.

Heb vandaag een thuiswerkdag. Maar ik ben uren kwijt aan sollicitatiegebeuren en mogelijknieuwappartementbekijkgebeuren dus dat werken schiet er een beetje bij in
echt? ongeloofelijk! Ik slaap eigenlijk alleen maar in een onderbroek, 's winters en 'zomers. Zonder onderbroek slapen vind ik echt niet fijn. Maar ik slaap wel altijd met het raam open, zelfs hier. Ben alleen benieuwd hoe ik dat ga doen als het -10 of meer is...
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:48:33 #167
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63701444
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Dankjewel!
K_i_m, heb jij het ook gelezen?
O ja, K_I_M is ook fan. Het is echt een leuk artikel met maffe foto's. Ik vind LINDA sws. een leuk blad
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 17:52:02 #168
163650 Greys
pi_63701521
Ik vind LINDA ook een leuk blad!

Oh god, ik sta op nr. 55 in de top 500 posters van 2008
[FORUM STATS] Top 500 posters van 2008 - update topic
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63701605
ikke 142, heb wel eens véél hoger gestaan dus ik vind dit netjes
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:56:16 #170
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63701630
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:15 schreef Greys het volgende:
Vraagje: heb gister 2 stokbroden gekocht waarvan we er maar eentje gebruikt hebben (weet ook niet waarom ik er 2 kocht ). Kan ik die tweede vandaag nog oppiepen door hem even in de oven te doen, of is stokbrood een dag later echt niet meer te eten?
Wentelteefjes van maken voor ontbijt morgenochtend!
pi_63701655
Woah gertje
ik ben net t/m 1 december 2009 ingeschreven voor fitness
pi_63701658
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:41 schreef kwakveense het volgende:
@ Greys: je moet er meestal nog wel even een eitje doorheen kneden!

gevulde speculaas is ook niet moeilijk (uit de pakjes vind ik t best lekker) speculaasmix en spijs heb je dan nodig, en amandelen...

ik ga er vandoor, net twee uur thee gedronken met een even brak vriendinnetje (geweldige borrel gisteren) en nu naar rotterdam uit eten met een paar vrienden, bij de bazar.

xx
Jij bent ook echt nooit thuis he ik zou helemaal gek worden
Maar veel plezier
pi_63701712
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:43 schreef Greys het volgende:
Of kan ik beter een afbakstokbrood gebruiken en het normale stokbrood weggooien?
Hoi, nou, dat had ik laatst ook! Gewoon klein beetje vochtig maken en niet te lang in de oven doen, dan kan het best

*verstopt weer*
pi_63701722
Wat willen jullie weten over de kont van Jarno?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63702234
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik weiger ook om minder te eten. Zoals Chicolate al zei kun je wat verstandigere keuzes maken. Als je diezelfde vier boterhammen eet met een lading gezond vleesbeleg (rosbief bijvoorbeeld) en bladgroente (rucola ofzo), dan zul je geen honger lijden maar krijg je wel minder vet binnen.
Maakt het serieus verschil, 1 plakje bacon om 1 plakje rosbief?
quote:
Ik kies er ook voor om licht te dineren. Dat is in tijden dat ik gewend ben 's avonds nog wat te snaaien wel afzien maar ook daar wen ik snel aan, als ik overdag maar genoeg eet.
Helaas snaai en snoep ik nooit. Niks. Dus daar valt niet op te bezuinigen.

Jij loopt toch ook hard? Wat doet dat met je lichaam?
pi_63702272
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:52 schreef Greys het volgende:
Ik vind LINDA ook een leuk blad!

Ik sta op 93 en op nummer 241
pi_63702317
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Huh? Wat bedoellu?
Ik had heel leuks linkjes geplaatst van taarten die ik ga bakken komend weekend, maar de hele layout ging eraan en ik moest per direct beneden komen om te eten .

Chocoladetruffeltaart

Sinaasappeltaart

Kersenmonchoutaart en misschien nog een superlekkere appeltaart.

En dat terwijl de oven kapot is . Ze moeten hem wel maken hoor.
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:43 schreef Greys het volgende:
Door die spijs, Kwak? Hoi! En veel plezier en eet smakelijk, bij Bazar etenis leuk!!!

En wist iemand toevallig ook nog of je een stokbrood dat gister gekocht is, vandaag nog kunt eten?
Wij doen hem soms nog even in de oven, en soms 'roosteren' boven de broodrooster (zit zo'n rekje op). Eet wel vaker stokbrood van meer dan een dag oud . Is het al eerder afgebakken in je eigen oven? Zo nee, moet prima lukken.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 18:24:06 #178
163650 Greys
pi_63702328
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:00 schreef Bellah het volgende:

[..]

Hoi, nou, dat had ik laatst ook! Gewoon klein beetje vochtig maken en niet te lang in de oven doen, dan kan het best

*verstopt weer*
Dank je Bellah!
Wat hebben wij een hoop aardige lurkers!
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:00 schreef YPPY het volgende:
Wat willen jullie weten over de kont van Jarno?
Oh ja, jij kunt het weten he?
Nou vertel, wat wil je er over kwijt!?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63702395
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:00 schreef Bellah het volgende:

[..]

*verstopt weer*
Oh ja, inderdaad vochtig maken. Niet verdrinken, maar dan krijg je een lekker knapperig korstje .
pi_63702424
Je kan stokbrood meestal nog gewoon eten, anders een stuk er af snijden als hij al doorgesneden was. Hangt erg van het soort stokbrood af ook.
  dinsdag 2 december 2008 @ 18:29:20 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63702435
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:52 schreef Greys het volgende:
Ik sta op nr 60 en ik dacht dat ik veel meer gepost heb dan jij . Ik vind het best erg om in zo'n top zoveel te staan .
Niet meer actief op Fok!
pi_63702453
Woah, volgend jaar ren ik zo langs het strand
pi_63702463
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik sta op nr 60 en ik dacht dat ik veel meer gepost heb dan jij . Ik vind het best erg om in zo'n top zoveel te staan .
Ik ben eigenlijk 24e !!!
pi_63702486
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
Barbie en Ken?
pi_63702498
quote:
[ afbeelding ]
Doe dan wel een mooier broekje aan, dat ding wat zij aanheeft is lelijk . En laat je haar groeien.
pi_63702499
Ik op 223.

Hardlopen doet heul veul vind ik. Echt waar. Behalve dat je conditie enorm verbetert, krijg je er ook slankere benen en armen van. Ik heb ook het idee dat je algehele weerstand ervan opkrikt. Ik heb nu al een paar x tegen een griepje aangezeten en dat dan mijn immuunsysteem het won, terwijl ik voorheen wel 3 of 4x per jaar een virus te pakken had! Ook kan je gewoon meer eten zonder aan te komen en dat is natuurlijk ook een voordeel. Nou ja, ik zou het iedereen willen aanraden, dus.

Jullie goede vibes hebben volgens mij geholpen. Ik heb na de Hot Coldrex wat moed bijeengeraapt en ben toch gaan sporten en ik voel me best prima nu. Hopen dat het zo blijft!! Dank jullie allen
pi_63702507
quote:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of je dan echt veel mooier bent geworden Principessa!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 18:32:13 #188
163650 Greys
pi_63702509
Vik, bij mij zit het hem ook vooral in de Asielactie hoor, toen heb ik me echt de touwtandjes gepost
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 december 2008 @ 18:32:57 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63702533
Het zijn gemiddeld gewoon 30 posts per dag . Jezus, ik schaam me dood! .
Goede voornemen voor 2009: niet weer in de top 500 staan .
Niet meer actief op Fok!
pi_63702574
Ik kom niet voor in de top . Ik ben vast een slechte SC'er .
pi_63702579
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Barbie en Ken?
Ja mijn vriendje traint ook, dus wie weet Al hou ik meer van mager.
pi_63702582
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:32 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik weet niet of je dan echt veel mooier bent geworden Principessa!
En ik weet wel zeker van niet!!

Ben je nog naar Pete gegaan in de melkweg? Ik hoorde een gerucht dat hij in Amsterdam zou komen wonen!!
  dinsdag 2 december 2008 @ 18:34:51 #193
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63702586
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik sta op 252. En ik dacht dat ik er niet in zou staan!
pi_63702608
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:24 schreef Greys het volgende:

Oh ja, jij kunt het weten he?
Nou vertel, wat wil je er over kwijt!?
Hij is leuk.

Dat was het.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_63702617
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja mijn vriendje traint ook, dus wie weet Al hou ik meer van mager.
ik ben benieuwd naar de foto's van jullie over een jaar
pi_63702659
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:35 schreef YPPY het volgende:

[..]

Hij is leuk.

Dat was het.
Jarno, of z'n kont?
pi_63702726
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:34 schreef conleche het volgende:

[..]

En ik weet wel zeker van niet!!

Ben je nog naar Pete gegaan in de melkweg? Ik hoorde een gerucht dat hij in Amsterdam zou komen wonen!!
Nee, ik heb Pete maar een keertje over geslagen.

Ter compensatie vrijdag naar dEUS en op 29 december naar de New Cool Collective.
Ook zin om mee te gaan?
pi_63702761
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Jarno, of z'n kont?
Allebei. Z'n kont is echt En dit kan ik best posten, want hij is nu toch bezig om Anna eten te geven.
Z'n buik is lekker zacht.
*OUD heilige*
  dinsdag 2 december 2008 @ 18:42:42 #199
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63702783
Ik sta op 300
Ik post ook best weinig de laatste tijd.
Ziggy played guitar
pi_63702832
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:24 schreef Greys het volgende:
Wat hebben wij een hoop aardige lurkers!
Je moest 'ns weten
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 18:44:51 #201
163650 Greys
pi_63702833
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:32 schreef Greys het volgende:
Vik, bij mij zit het hem ook vooral in de Asielactie hoor, toen heb ik me echt de touwtandjes gepost
Shit, deze gaat dus niet op, want ik zie dat ik ook in het novemberlijstje sta qua meeste posts.
En toen was de asielactie al lang over
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63702835
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:40 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nee, ik heb Pete maar een keertje over geslagen.

Ter compensatie vrijdag naar dEUS en op 29 december naar de New Cool Collective.
Ook zin om mee te gaan?
Ik ben in Belgie as vrijdag en de NCC ken ik niet. Bovendien lig ik dan waarschijnlijk nog bij te komen van Manifesto wat de 27e in Paradiso wordt gehouden!
pi_63702886
Als ik ga fitnessen dan ben ik zo afgetraind dat ik net als allemaal oud klasgenootjes hier aan mee kan doen. Kan.

pi_63702931
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als ik ga fitnessen dan ben ik zo afgetraind dat ik net als allemaal oud klasgenootjes hier aan mee kan doen. Kan.

[ afbeelding ]
In wat voor een klas zat jij
Maar ziet er goed uit, zo zie ik er volgend jaar ook uit (yeah right)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 18:49:06 #205
163650 Greys
pi_63702942
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:44 schreef Bellah het volgende:

[..]

Je moest 'ns weten
Heb in je fotoboek gekeken en ik snap dat je het bij lurken houdt.
Je hebt het slanktopic niet nodig
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 december 2008 @ 18:55:06 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63703074
Bonjour!

In een notendop!
Vamp! Arm kindje! Veel kusjes op geven
Anosmie - die Mr T reclame En ik heb een naamliedje!
Vivi's biebmiep

Chico! Hoe ging jouw eerste dag van ons hernieuwde enthousiasme?

Ik ben zelf helemaal trots! Ik heb taart weerstaan! En taart is zo lekker! Ze hadden het op mn werk maar heb afgeslagen. Daarna was ik kort bij mn oma, en ik heb NIKS gesnaaid! Hoe is het mogelijk. Mijn oma zou een tientonner nog dwangvoederen als hij een koekje af sloeg. Yeah
Nu is het een beetje lastig want mn zus is pas om half 8 thuis en we moeten op haar wachten met eten en nu krijg ik trek, maar heb het heel bescheiden op een klein blokje kaas gehouden. Whoo.

O: snee brood met kaas
T: klein bakje meloensalade van AH
L: snee brood met ham, snee brood met ardenner boterhamworst
T: weer meloensalade! Later een blokje kaas dus
D: zometeen boerenkool!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 2 december 2008 @ 18:56:59 #207
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63703120
tvp

ik ben ook eindelijk weer thuis.... drukke dag gehad.
maar wel weer met een goed resultaat. Een 8,2 op een nogal moeilijke toets.
op naar de volgende in januari

en nu ga ik lekker pizza eten mag best een keertje dacht ik zo

tot straks!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_63703136
Dat vind ik altijd zo lastig Maria. Als je op een ander moet wachten tot je mag eten als je zelf al graag wilt beginnen.
*OUD heilige*
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:01:15 #209
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63703231
Feli BJ! Oh, en MissS ook, ik las laatst ook een goed cijfer.

Zo. Ik ga naar het vriendje. Een avondje risk spelen met vrienden, en daarna proberen in een 1 persoonsbed te slapen. Zie er nu al een beetje tegenop. Maar goed, wat moet dat moet he! Fijne avond allen!
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:01:45 #210
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63703248
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:23 schreef DarkElf het volgende:

[..]

oi truttebol, ik bepaal zelf wel wat ik wel of niet gatver noem ja

maar goed, je hebt er zelf niets van gegeten?
Nee, ik ben geen zoetigheid mens. Ik moest natuurlijk wel proeven tussendoor, maar dat is te overzien.
Ik vind die perentaart er ontzettend leuk uitzien! Die ga ik ook eens proberen, amandelspijs lust ik dan weer wel
pi_63703286
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:49 schreef Greys het volgende:
Je hebt het slanktopic niet nodig
Welles, voor m'n SOG Jullie zijn veels te gezellig!
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:03:59 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63703322
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:57 schreef YPPY het volgende:
Dat vind ik altijd zo lastig Maria. Als je op een ander moet wachten tot je mag eten als je zelf al graag wilt beginnen.
Ja! Vooral omdat je meestal rond half 8 je honger alweer bijna voorbij bent Dieettechnisch is met twee happen vol zitten misschien niet eens zo'n slecht idee, maar in the long run worden we er niet gelukkig van!

*neemt nog maar een kop thee en werkt aan mini-paper over saaiste zeikmuts EVER, Madame Bovary*
pi_63703346
Risk is leuk! Vorige week heb ik in m'n eentje met 4 spelers zitten catannen en J. lachte me gewoon uit toen huis thuis kwam.
*OUD heilige*
pi_63703461
Ik geloof dat ik mijzelf gelukkig mag prijzen dat ik niet echt het bakgen heb. Ik maak eens per jaar een voortreffelijke tarte tatin en ik weet ook hoe je een Hollandse appeltaart bakt, maar ik wéét dat ik er zelf niet vanaf kan blijven, dus doe ik het ook nooit.

Dat wil zeggen: vroeger had ik nog weleens een zoetaanval en bijna niks in huis. Toen heb ik weleens koekjes in een koekenpan gemaakt van oliebollenmix met custard poeder, boter en suiker. (en verdomd dat dat nog best lekker was ook ) Het komt waarschijnlijk ook dat bij patisserie de verhoudingen vrij precies liggen en ik normaal gesproken maar wat aanrommel, net zo lang proef tot het naar mijn zin is en dat kan natuurlijk niet bij een taart die al in de oven zit....
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:11:16 #215
236335 neen
schone schijn
pi_63703550
Ik heb een keer een taart geprobeerd te maken van pannenkoekenmix, koekenpan volgegoten en in de oven gedaan.

Geen succes overigens.
pi_63703586
Ikea , leuk hoor al dat spul maar als er potdomme een wit rondje boven de stelling staat verwacht ik ook een witte kast en geen zwarte zodat ik met het hele zware zwikkie weer terug kan en uit DEZELFDE! stelling nu wel een witte kast pak.
Ik heb 3 buurmannen om hulp moeten vragen. Gisteren eentje die het uit de auto naar boven bracht. Vanavond eentje die het van boven weer naar de auto bracht en net weer een ander die het weer naar boven bracht.
Ik moet maar eens een taart gaan bakken en bij mijn buren langs gaan geloof ik
The way you rock'n'roll
pi_63703617
co, mag ik niet in een hoekje in je galerij komen wonen ?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 19:13:24 #218
163650 Greys
pi_63703629
Allemaal aan de speculaas-peren-taart, inclusief de buren van DML!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63703733
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 19:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
co, mag ik niet in een hoekje in je galerij komen wonen ?
Ach popje, wil het niet met die kamer?? Je mag me altijd bellen als je ergens moet logeren hè? Als ik er dan ben: no problemo!

Even spammen: 10 jaar geleden ongeveer, met donkerbruin haar:

pi_63703816
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 19:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Ach popje, wil het niet met die kamer?? Je mag me altijd bellen als je ergens moet logeren hè? Als ik er dan ben: no problemo!

Even spammen: 10 jaar geleden ongeveer, met donkerbruin haar:

[ afbeelding ]
Wat lief! Nee het wil echt niettttt Ik ga nu maar alle kenissen die ik nog uit Amsterdam heb (via m'n ouders) stalken. Je weet maar nooit.

Donkerbruin staat ook eigenlijk wel!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 19:19:41 #221
163650 Greys
pi_63703833
Zo lijk je wel een Indiaantje! Net als Maria!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63703853
Nee meer een eskimotje/IJsland achtig
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 19:20:22 #223
163650 Greys
pi_63703857
Je kijkt trouwens niet echt gezellig Co, voelde je je meteen emo ende bruut door dat donkere haar?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63703901
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 19:01 schreef AKnynke het volgende:
Feli BJ! Oh, en MissS ook, ik las laatst ook een goed cijfer.

Zo. Ik ga naar het vriendje. Een avondje risk spelen met vrienden, en daarna proberen in een 1 persoonsbed te slapen. Zie er nu al een beetje tegenop. Maar goed, wat moet dat moet he! Fijne avond allen!
Dankjewel ookal was het lang niet zo goed als BJ gefeliciteerd

En veel plezier met Risk en 1persoonbed, dat lukt makkelijk doe ik ook om de week
pi_63703936
Ik weenie meer, ik heb er ook nog 1 met sigaret, zal ik zo uploaden. Zo te zien voelde ik me een Franse actrice

Ik was ook echt de enige die het mooi vond. De rest schrok zich dood!
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:24:02 #226
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63703975
! Als ik kon tijdreizen waren Conleche en ik zusjes, echt!

Nee maar het STAAT wel ja! Wat een smooth gezicht!
pi_63704028
Voila:

dinsdag 2 december 2008 @ 19:25:34 #228
236335 neen
schone schijn
pi_63704037
Ik vind je op een jongen met een babyface lijken
op die 2e niet
Ik heb familie in Amsterdam die voorheen altijd iets verhuurden in de jordaan... geen idee of ze dat ding nog hebben... kan wel eens vragen
pi_63704107
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 19:25 schreef neen het volgende:
Ik vind je op een jongen met een babyface lijken
op die 2e niet
Ik heb familie in Amsterdam die voorheen altijd iets verhuurden in de jordaan... geen idee of ze dat ding nog hebben... kan wel eens vragen
Ja? Plz plz plz pleaaase Dat zou echt awesome zijn!
pi_63704312
Met alle klussende mensen hier. Ik heb in het betreffende subforum een expedit 5x5 te koop.

/einde offtopic
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 19:35:11 #231
163650 Greys
pi_63704356
Co! Very French actress inderdaad!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:46:49 #232
236335 neen
schone schijn
pi_63704747
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 19:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja? Plz plz plz pleaaase Dat zou echt awesome zijn!
Een dooie mus
Zit dus al een tijd iemand in die er prbly nog wel even blijft, ik kan wel een hospiteerding in Utrecht regelen
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:48:45 #233
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63704815
thanx dames ben dr ook erg blij mee

nu lekker een avondje helemaal niets

lekker op de bank voor de tv...
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:49:05 #234
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63704821
Heeft iemand nog romantische tips? Ik zoek nog leuke extra dingen voor de verjaardag van m'n vriend donderdag. Ik heb nu de hotelkamer, een fles champagne, kaarsjes, rozenblaadjes, aardbeien + slagroom, muziek.. vergeet ik iets? Of weten jullie nog iets leuks/lekkers (wat in een minibar koud kan blijven .)
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:50:08 #235
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63704849
Oooh, die tweede foto sta je mooi op, Co!
Ziggy played guitar
pi_63704901
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Maakt het serieus verschil, 1 plakje bacon om 1 plakje rosbief?
Amper. Maar bacon én mayonaise én worst wel. En dan ook nog pizza als avondeten (véél calorieën)!
quote:
Jij loopt toch ook hard? Wat doet dat met je lichaam?
Ik doe het momenteel niet. Nu ik fulltime werk weet ik niet zo goed wanneer ik moet lopen. Ik ben een ochtendmens en kan/wil 's avonds de deur niet meer uit. Ik wil proberen om weer te gaan hardlopen op mijn thuiswerkdagen.

Wat deed het met m'n lichaam? Slankere heupen, strakkere ledematen, kleinere borsten en een ingevallen bekkie. Maar ik denk dat dat van persoon tot persoon verschilt. Het is maar net waar jij je vetopslag hebt, en waar jij het eerst afvalt.
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:56:02 #237
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63705065
en o ja dat vergat ik ff te zeggen: Co ik vind je met donker haar ook echt gorgeus
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 19:56:14 #238
163650 Greys
pi_63705077
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 19:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
Heeft iemand nog romantische tips? Ik zoek nog leuke extra dingen voor de verjaardag van m'n vriend donderdag. Ik heb nu de hotelkamer, een fles champagne, kaarsjes, rozenblaadjes, aardbeien + slagroom, muziek.. vergeet ik iets? Of weten jullie nog iets leuks/lekkers (wat in een minibar koud kan blijven .)
Ik mis de massage olie!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:57:34 #239
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63705121
Die staat ook op het lijstje, met nog wat andere producten .
pi_63705195
Vinden jullie het goed dat ik even spam met mijn opruimingstopic in V&A? (Vanwege overvloed aan kleding maat 40-42)

[TK] Dameskleding maat 40-42 grote opruiming
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 20:00:01 #241
163650 Greys
pi_63705227
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 19:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
Die staat ook op het lijstje, met nog wat andere producten .
Dan is het goed
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:02:47 #242
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63705324
Ik moet ineens denken aan een actie die wij hadden gepland, zoals blaatschaap omschrijft.
Alles erop en eraan, helemaal rozemantisch.
Hebben we uiteindelijk de hele nacht zitten gamen

Wij zijn niet zo heel goed in romantiek geloof ik.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 20:04:52 #243
163650 Greys
pi_63705409
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 19:59 schreef HunnY het volgende:
Vinden jullie het goed dat ik even spam met mijn opruimingstopic in V&A? (Vanwege overvloed aan kleding maat 40-42)

[TK] Dameskleding maat 40-42 grote opruiming
Wat veel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63705449
ik ben een faler, ik blijf een faler en ga me zodadelijk bezatten... kan dan maar beter rode wijn nemen ipv bier me dunkt??

Bah!!!

Zelfs de dingen die ik eigenlijk wel wist heb ik op de toets verknald Misschien de voorwaarde voor de wereldreis maar aanpassen, want mn studie afmaken falers maken geen studie af

Voel me kut en klote, maar als ik dan vamp d'r misere hoor (arm kind!!! gaat het inmiddels weer wat beter?) denk ik: wijf, houd je waffel
Ja doei.
pi_63705468
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 19:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
en o ja dat vergat ik ff te zeggen: Co ik vind je met donker haar ook echt gorgeus
En wat een ogen.
pi_63705472
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 19:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Amper. Maar bacon én mayonaise én worst wel. En dan ook nog pizza als avondeten (véél calorieën)!
Pizza:
225 gr bloem / snufje zout / 0,5cc olijfolie
1 blikje tomaten
1/2 blikje tonijn-in-water
1/2 paprika
1/2 tomaat
12 kappertjes
12 groene olijven
1 teentje knoflook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even afgezien van die spoiler; is dit heel calorierijk?
quote:
[..]

Ik doe het momenteel niet. Nu ik fulltime werk weet ik niet zo goed wanneer ik moet lopen. Ik ben een ochtendmens en kan/wil 's avonds de deur niet meer uit. Ik wil proberen om weer te gaan hardlopen op mijn thuiswerkdagen.
's Ochtends voor het werk aan, kan dat niet? Ik werk niet, dat scheelt, maar ik loop nu voor zonsopgang.
quote:
Wat deed het met m'n lichaam? Slankere heupen, strakkere ledematen, kleinere borsten en een ingevallen bekkie. Maar ik denk dat dat van persoon tot persoon verschilt. Het is maar net waar jij je vetopslag hebt, en waar jij het eerst afvalt.
Ok, maar het vormt je lichaam dus wel, het heeft niet alleen maar effect op je conditie. Aangezien mijn doel heel beperkt is, zou ik dan misschien wel hiermee kunnen volstaan.
pi_63705532
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat veel!
Ja... lief vond het tijd dat ik ging opruimen. En ik dacht dat ik geen gat in mijn hand had
pi_63705564
MoBlo, even een vraagje: wil je later iets worden wat direct met je studie te maken heeft? En kan je dat ook bereiken op een andere manier? Misschien een idee om dat dan te doen, dat je daar gelukkiger van wordt??
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:08:46 #249
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63705581
Oi, Moblo! Je faalt pas als je zo gaat zwelgen in zelfmedelijden . Je bent niet perfect, live with it. Toetsen verknallen doet iedereen wel eens, maar als dat al genoeg is om je van je wereldreis te weerhouden, moet je misschien maar helemaal niet meer gaan! Nee, get your act together, rug recht, tieten vooruit en sterk blijven!

TSJAKKA!
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:09:37 #250
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63705618
Voor wie wil weten hoe het níet moet: mijn lijstje van vandaag:
O: magere melk met weetabix + peer
T: 3 snack a jacks
T: bakje yoghurt
L: bord preisoep
T: 4 chocolaatjes
T: banaan
D: één volle bak noodles van de Chinees en een halve bak met groente van de chinees
T: nog 2 chocolaatjes en een jägermeister

Morgen een lowcarbdag. Dan eet ik tenminste weer normaal. Highcarb werkt bij mij gewoon niet. Ik ga er van vreten. Niet dat ik het niet kan hebben overigens. Woog vanmorgen 58,5 kg.
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:10:00 #251
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63705632
wat balen van die toets MoBlo... heb je er er al een uitslag van> of heb je er alleen een slecht gevoel over?
misschien valt het uiteindelijk wel mee?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 20:11:15 #252
163650 Greys
pi_63705699
MoBlo, je had toch een mailtje gekregen dat er nog even iemand naar ging kijken omdat het zo'n klein verschil was?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63705780
Dat is 't hele probleem dit ís de weg om te kunnen wat ik later wil..
en opzich vind ik het allemaal ook wel LEUK: de opleiding is leuk, de universiteit is leuk, de mensen zijn leuk, mn leven is leuk, maar ik heb compleet geen concentratie, compleet geen doorzettingsvermogen en door het minste of geringste kan ik al helemaal van mn apropos raken en mezelf compleet achterlijk vinden omdat ik wéét dat ik niet genoeg doe, wél alles wil én niet weet hoe ik wél meer zal gaan doen...

internet weg is geen optie: boeken
boeken weg is geen optie: tijdschriften
tijdschriften weg is geen optie: afwas
afwas weg is geen optie: was

ik ben te goed in andere dingen vinden die leuker zijn dan studeren, óndanks het feit dat ik 't dolgraag af wil ronden.. concentreren lukt me gewoon NIET
Ja doei.
pi_63705802
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:11 schreef Greys het volgende:
MoBlo, je had toch een mailtje gekregen dat er nog even iemand naar ging kijken omdat het zo'n klein verschil was?
oh nee, dit is de volgende faler
die andere zit ik nog op antwoord van te wachten
Ja doei.
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:15:47 #255
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63705898
Het is je anders wél gelukt om meer dan 20 kilo(!!!) af te vallen. Dat doen er maar weinig je na hoor . Niet alleen kijken naar wat je niet kunt, maar vooral naar wat je WEL kunt.
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:17:19 #256
236335 neen
schone schijn
pi_63705958
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het is je anders wél gelukt om meer dan 20 kilo(!!!) af te vallen. Dat doen er maar weinig je na hoor . Niet alleen kijken naar wat je niet kunt, maar vooral naar wat je WEL kunt.
Inderdaad, doorzettingsvermogen heb je dus sowieso
Kop op! Die studie ga je ook wel halen gok ik... en anders kom je er wel op een andere manier.
pi_63705979
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:06 schreef sigme het volgende:

Even afgezien van die spoiler; is dit heel calorierijk?
Ik heb begrepen dat een pizza voornamelijk zoveel calorieën bevat door de bodem. Je zou het kunnen controleren door je ingrediënten door een caloriechecker te halen. Ik doe daar niet aan, want ik maal eigenlijk niet zo om calorieën. Maar ik probeer mijn eten voor m'n gevoel wel in balans te houden. Als ik 's avonds koolhydraten bij m'n avondeten neem, dan probeer ik overdag wat minder volkoren boterhammen te eten. Als ik 's avonds relatief vet eet, dan neem ik overdag mager beleg.

Maar ach, je moet vooral doen wat bij jou past. Wil je alleen je buikje kwijt? Dan is hardlopen misschien al genoeg. Wil je gezond zijn? Dan moet je misschien op je inname van vetten en koolhydraten gaan letten.
quote:
's Ochtends voor het werk aan, kan dat niet? Ik werk niet, dat scheelt, maar ik loop nu voor zonsopgang.
Ik sta nu om 6 uur op. Ik zou op zich wel om 5 uur op kunnen staan, maar dat zal mijn lief me niet in dank afnemen.
quote:
Ok, maar het vormt je lichaam dus wel, het heeft niet alleen maar effect op je conditie. Aangezien mijn doel heel beperkt is, zou ik dan misschien wel hiermee kunnen volstaan.
Absoluut. Wat dat betreft heb ik er dezelfde ervaring mee als Conleche.
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:24:32 #258
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63706286
Scrollt weer naar boven. Leest post van Moblo. Geeft Moblo aai over haar hoofd.
Kop op! Iedereen verknalt weleens wat in het leven. Ben je daarom een loser en een faler? Nee toch? Volgende keer beter hoor.

Verder: staat je mooi conleche, dat Franse uiterlijk, maar met lang haar ben je nog mooier.
En de rest heb ik niet kunnen onthouden. Ohja, sigme: eet meer groente en minder mayo. Dan ben je er al bijna.
pi_63706290
MoBlo, wat bij mij heel goed hielp was ergens gaan zitten waar ik niet afgeleid kon worden. In mijn geval was het de TU bieb. Ga met iemand samen studeren en neem gewoon om de 2 uur pauze.
Het is een hel af en toe, ik weet het, maar het werkt wel!
pi_63706502
*zucht*

ik kan ook wel wát... ik kan wel lekker koken kan altijd nog proberen om ergens kok te worden, dat lijkt me ook geen verkeerde baan

Maar je weet wat ze zeggen 'never trust a skinny chef', dus dan moet ik wel weer aankomen

Ik moet het studieknopje gewoon vinden, net als dat lijn-knopje, maar dat duurt al zo lang
hoop dat hij nu dichtbij is
Ja doei.
pi_63706641

dit was nog vóór de toets, samen met Slarioux
Ja doei.
pi_63706672
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:13 schreef motorbloempje het volgende:

ik ben te goed in andere dingen vinden die leuker zijn dan studeren, óndanks het feit dat ik 't dolgraag af wil ronden.. concentreren lukt me gewoon NIET
Heb je niet gewoon een te druk weekschema? Ik zag pas een schema dat je voor jezelf gemaakt had en dat vond ik rijkelijk ambitieus. Ik zou er spontaan gestrest van raken.

Je lijkt zo streng voor jezelf! Voor een buitenstaander is dat moeilijk om te begrijpen, omdat je al zo ver bent gekomen. Je hebt je leven op orde, je hebt een studie gevonden die je leuk vindt, je bent veel afgevallen. Je hebt alle reden om jezelf leuk te vinden en lief voor jezelf te zijn.

Probeer een haalbaar plan te maken en de rest zal allemaal ook wel lukken.
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:36:23 #263
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63706778
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Heb je niet gewoon een te druk weekschema? Ik zag pas een schema dat je voor jezelf gemaakt had en dat vond ik rijkelijk ambitieus. Ik zou er spontaan gestrest van raken.

Je lijkt zo streng voor jezelf! Voor een buitenstaander is dat moeilijk om te begrijpen, omdat je al zo ver bent gekomen. Je hebt je leven op orde, je hebt een studie gevonden die je leuk vindt, je bent veel afgevallen. Je hebt alle reden om jezelf leuk te vinden en lief voor jezelf te zijn.

Wijze woorden van Claudia.
pi_63706845
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het schema is al vrij coulant en gebaseerd op het feit dat ik na 6 uur 's avonds helemaal niet meer functioneer... dus moest alles in een 'gewone full-time werkdag' passen, zeg maar, was het idee, maar ook dat trek ik niet...

Toen ik nog fulltime werkte trok ik dat wel: 8 uur pc aan op 't werk, half uurtje pauze, 5 uur pc uit, naar huis, eten, relaxen, slapen en om 7 uur ging de wekker weer

Dit is zo'n onregelmatig leven dat ik 's avonds als ik thuis kom nog zo weinig op kan nemen, dat ik alles wel in de daguren moet proppen omdat het 's avonds gewoon écht om te huilen is...

Ik weet niet (suggesties zijn welkom!!!) wat ik meer kan doen dan me proberen aan dit schema te houden... of een ander schema (wederom: suggesties zijn welkom) zodat het én goed gaat en ik ook nog plezier houd in het studeren....

wat een eisen hè?
Ja doei.
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:40:49 #265
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63706967
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het schema is al vrij coulant en gebaseerd op het feit dat ik na 6 uur 's avonds helemaal niet meer functioneer... dus moest alles in een 'gewone full-time werkdag' passen, zeg maar, was het idee, maar ook dat trek ik niet...

Toen ik nog fulltime werkte trok ik dat wel: 8 uur pc aan op 't werk, half uurtje pauze, 5 uur pc uit, naar huis, eten, relaxen, slapen en om 7 uur ging de wekker weer

Dit is zo'n onregelmatig leven dat ik 's avonds als ik thuis kom nog zo weinig op kan nemen, dat ik alles wel in de daguren moet proppen omdat het 's avonds gewoon écht om te huilen is...

Ik weet niet (suggesties zijn welkom!!!) wat ik meer kan doen dan me proberen aan dit schema te houden... of een ander schema (wederom: suggesties zijn welkom) zodat het én goed gaat en ik ook nog plezier houd in het studeren....

wat een eisen hè?
Ik heb het schema niet meer in mijn hoofd, maar wat móet je doen? DAt 's avonds niets meer kunnen opnemen herken ik overigens. Mijn ontspantijd begint ook om 8 uur. Dan wordt er zelfs niets meer in het huishouden gedaan.
pi_63707035

is wat ik gemaakt heb.. en deze dingen moeten allemaal...
blauw is college, groen zelfstudie..
en dan mist er zelfs nog een vak dat te onregelmatig is om in te roosteren
Ja doei.
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:43:04 #267
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63707059
Je reactie op het vele werk doet mij ook op een andere manier denken aan mezelf. Als ik te veel onder druk sta (of denk te staan) kan ik niet meer zo goed helder denken en komt er ook niets meer uit mijn vingers (ben helaas niet zo stressresistent als ik graag zou zijn). Op dit moment heb ik het zo druk dat ik maar aan de valeriaan ben gegaan om ontspannen te blijven. En het werkt! Ik ben al drie dagen superproductief. Misschien ook een tip voor jou om de druk wat van de ketel te halen.
pi_63707132
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wat een eisen hè?
Daar ga je de fout in, met die onrealistische verwachtingen waar je een dagschema op baseert. Als je een dagschema maakt dat je niet waar kunt maken, dan ga je je gegarandeerd rot over jezelf voelen. Elke dag word je geconfronteerd met je 'falen'. Op een gegeven moment voel je je alleen nog maar schuldig over hetgeen je níet doet, ookal krijg je uiteindelijk nog best veel gedaan.

Je hebt ondervonden dat het niet werkt, en dus moet je een ander schema maken. Misschien betekent het dat je hier en daar moet schrappen, bepaalde dingen moet laten die je eigenlijk ook leuk vindt. Het kan ook betekenen dat je besluit langer te doen over je studie of dat je ermee stopt. Het kan álle kanten op. Het is maar net wat jij het belangrijkst vindt. Je vriend kan je wel helpen om daar gedachten over te vormen, want het is niet makkelijk om te moeten kiezen.

Als je toe gaat geven dat je het gewoon niet allemaal kunt en dat je minder van jezelf moet gaan eisen, dan ga je je zó opgelucht voelen!
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:46:44 #269
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63707186
Kan je niet proberen je week wat flexibeler in te delen. Een beetje zoals het Margrietpuntendieet? Je moet zoveel uur aan bepaaldet taken besteden en elk uur is 1 punt. Na ieder uur streep je een punt weg en aan het einde van de week moeten alle punten weggestreept worden. Zo leg je jezelf niet te veel vast en blijf je flexibel, maar hou je wel in de gaten of je genoeg doet.
pi_63707194
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

is wat ik gemaakt heb.. en deze dingen moeten allemaal...
blauw is college, groen zelfstudie..
en dan mist er zelfs nog een vak dat te onregelmatig is om in te roosteren
Geen tips voor je rooster, sorry .

Maar wat studeer je?
pi_63707226
Trouwens: ik bedoel hier niet mee te zeggen dat je per se zoiets als een schema moet hebben. Elke uur vooruit plannen geeft sommige mensen rust, maar anderen voelen zich er juist door onder druk gezet.
pi_63707229
true true...

iedereen is hier zo slim en lief en behulpzaam..

mn vriend is dat overigens ook hoor zonder hem had ik bepaalde vakken uberhaupt niet gehaald..
En het schijnt leuker te worden volgend jaar: dit zijn de meer technische vakken die me totaal niet liggen en waar ik echt voor moet werken, terwijl ik, als ik een scriptie of een plan van aanpak of een bedrijfsplan moet schrijven dat bij wijze van spreken zo uit mn duim zuig en er een 8 voor haal..

dus het wórdt beter, maar zelfs dat is gewoon niet genoeg om door te zetten..

Dat ik mn P dit jaar (2009) nog niet ga halen calculeer ik al in, maar de vakken kiezen die ik wel ga halen zijn zo moeilijk.. ik ga misschien zo maar even de studieadviseur mailen.. is dat niets?
Ja doei.
pi_63707268
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Geen tips voor je rooster, sorry .

Maar wat studeer je?
Informatiekunde

Ja doei.
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:51:22 #274
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63707329
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
.. ik ga misschien zo maar even de studieadviseur mailen.. is dat niets?
Ja. Het helpt iig om de boel op een rijtje te zetten. En daarnaast kan de studieadviseur misschien ook wel iets voor je doen. Het is ook in het belang van de universiteit dat je je P snel haalt (bestaat propedeuse dan nog? was dat niet afgeschaft? )
pi_63707341
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Informatiekunde

Ziet er geweldig uit (je vakken op je schema).
* is jaloers

Veel succes meid
pi_63707408
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. Het helpt iig om de boel op een rijtje te zetten. En daarnaast kan de studieadviseur misschien ook wel iets voor je doen. Het is ook in het belang van de universiteit dat je je P snel haalt (bestaat propedeuse dan nog? was dat niet afgeschaft? )
het is wel zaak dat ik m uiterlijk volgend jaar haal, 2010 denk ik.

Niet dat ze me weg zullen schoppen, de opleiding is al klein genoeg maar het kan zijn dat door de kleinschaligheid van de studie (dit jaar maar 13 eerstejaars ondanks de grote vraag naar informatiekundigen! ) dat deze wordt opgeheven. En dan heb je slechts een bepaalde tijd om je studie af te ronden

* motorbloempje gaat mailen
Ja doei.
pi_63707468
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:48 schreef motorbloempje het volgende:

Dat ik mn P dit jaar (2009) nog niet ga halen calculeer ik al in, maar de vakken kiezen die ik wel ga halen zijn zo moeilijk.. ik ga misschien zo maar even de studieadviseur mailen.. is dat niets?
Ik had heel weinig aan mijn studieadviseur, maar zulke dingen hebben me wel geholpen om mezelf het gevoel te geven dat ik ermee bezig was in plaats van mijn kop in het zand te steken.

Misschien is jouw schema voor een ander die informatiekunde studeert wel een haalbaar schema. Misschien gaat het jou wat moeilijker af. So what. Logica ging mij als alpha ook niet makkelijk af, maar ik ben er uiteindelijk wel in afgestudeerd. Ik had weer andere kwaliteiten dan de wiskundenerds.
pi_63707720
Logica vind ik niet eens 'niet leuk' ofzo

kan inmiddels natuurlijke deductie toepassen vond het echt een sport op een gegeve moment om die zooi op te lossen
Dat vak heb ik dan ook wél gehaald
Ja doei.
pi_63707763
mailtje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 21:09:17 #280
163650 Greys
pi_63707911
Je mail ziet er prima uit MoBlo! Sowieso goed dat je hulp vraagt, een andere blik op de zaken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 21:11:34 #281
163650 Greys
pi_63707959
Hoe erg is het met me gesteld als ik heel hard moest lachen toen ik hier bij de gesloten topics keek?

Klaagbaak
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:14:56 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63708078
Oei moblo, wat lastig allemaal! Maar wel goed dat je ECHT wilt! Dan komt het vast goed.

Wat bij mij erg goed werkte: prioriteiten. Als ik geen tijd/energie had om alles te doen, dan koos ik ervoor om bijv. presentaties voor te bereiden en essays te schrijven, en om teksten die alleen voor een les gelezen moesten worden te laten zitten. Of samenvattingen van internet te plukken. Zoiets.

Ook momenteel nu ik het erg druk heb (moet 2 vakken van blok 1 nog afronden vanwege dat gedoe met mn vader toen en heb nu nog 3 vakken, essays aplenty), beslis ik gewoon om het voor mezelf 'doe-baar' te maken door alles te doen waar ik cijfers voor krijg, en voorbereidende zaken voor lessen e.d. te laten zitten. Anders zou ik denk ik helemaal gek worden! (nog gekker, Maria? Ja, nog gekker)

Ik bedoel overigens niet dat ik je aanstuur op minimaal studeren Maar soms helpt het om dat iig tijdelijk te doen om ruimte voor jezelf te creeëren.
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:20:04 #283
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63708226
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:11 schreef Greys het volgende:
Hoe erg is het met me gesteld als ik heel hard moest lachen toen ik hier bij de gesloten topics keek?

Klaagbaak
Ach, wat kan je anders verwachten van iemand die van Brigitte Kaandorp houdt
pi_63708298
hulp vragen is zo moeilijk
aan rene durf ik het nog net, maar dat is binnenshuis

overigens, bij het vertellen over de wereldreis aan mijn ouders, heeft René ook gezegd dat we binnen nu en 4 jaar gaan trouwen aan mn ouders

dus euh... het wachten is nu op een aanzoek ofzo?
Ja doei.
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:22:49 #285
14746 k_i_m
pi_63708324
3 words.

Leonidas fuckin' pralines

. . .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:23:03 #286
14746 k_i_m
pi_63708341
Argh .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:23:23 #287
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_63708349
* zwahiel gaat morgen naar de sportschool, blijkt ie eerder dicht te zijn.
Sta ik voor een dichte deur

En en ik heb me opgegeven voor de groententas. Krijg ik dus een tas met vier dagen (shit eigenlijk had ik vijf dagen moeten doen!) verse groenten en elke keer is 't een verassing welke groente dat je krijgt. Ook krijg je voor vier dagen vers fruit. Wist dat 't in Utrecht ook was, maar sinds kort is 't hier in Antwerpen dus ook. Ben erg benieuwd maar weet wel dat 't veel gezonder is dan wat ik nu eigenlijk de hele tijd eet
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_63708409
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:22 schreef k_i_m het volgende:
3 words.

. . .
RIP aan de praliné's..

waren ze wel lekker?
Ja doei.
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:37:58 #289
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63708783
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:22 schreef k_i_m het volgende:
3 words.

. . .
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 21:38:59 #290
163650 Greys
pi_63708813
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:23 schreef k_i_m het volgende:
Argh .
Ik weet een vogeltje te woooohooonuhhhhh, ripipiiiiiiiiiiiiii.....

Zo. Feel better?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63708816

Ja doei.
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:39:32 #292
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63708832
Leuk trouwens om eens zo'n weekrooster van iemand te zien.
pi_63708877
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Leuk trouwens om eens zo'n weekrooster van iemand te zien.
en denken:

'toen zat ze te Fok!ken.. en toen... en toen.. faler '
Ja doei.
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:41:22 #294
14746 k_i_m
pi_63708892
Ze waren heerlijk. Gelukkig moet ik morgen werken, en ben ik niet voor sluitingstijd klaar .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:41:48 #295
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63708907
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:39 schreef motorbloempje het volgende:

[ afbeelding ]
Ja und?

Mensen worden oud. Dat is al een prestatie op zich.
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:42:22 #296
14746 k_i_m
pi_63708918
Ik heb ze gekregen ook he? En ook netjes gedeeld met mijn wederhelft. Dus eigenlijk is het niet zo erg.
In my life
Why do I smile
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:42:24 #297
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63708920
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en denken:

pi_63708933
Arnie is heul niet oud
Ja doei.
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:47:49 #299
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63709059
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en denken:

Nokken negatieveling.

Je kraakt Arnold af ( en Arnold rules, dus fail. )
Je kraakt jezelf continu af.

Je hebt mazzel dat je ver weg woont, ik was je een kopje whoop-ass komen brengen.
Normaal doen.
Nu!

Ik denk dat er niets mis is met je schema. Er is iets gruwelijk mis met je zelfvertrouwen.
Niet lullig bedoeld, maar heb je weleens overwogen om eens wat hulp daarbij te zoeken? Gewoon iemand die je zelfbeeld een beetje bijstelt?.
Je zit jezelf te saboteren.
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:49:33 #300
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63709111
En als ik niet beter zou weten, dan zou ik zeggen dat het lijkt alsof je jezelf het niet gunt.

Om slank en lekker te zijn.
Om een uitdagende opleiding te doen.
Om vrolijk en positief in het leven te staan.

Je hebt onze toestemming hoor, het mag!
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:50:12 #301
14746 k_i_m
pi_63709134
Ik hoor net van Jodokus dat het tijd is om naar bed te gaan. Nou denk je, waarom komt een kat vertellen dat het tijd is dat JIJ naar bed gaat? Nou, omdat hij ook graag op je kussen wil kwijlen, net zoals jij .

In my life
Why do I smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')