Euh..omdat je het anders koud hebt? En het is ook lekker om erin op de bank te snoezelenquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat mensen met pyjama's moeten.Waarom zou je kleren aantrekken als je gaat slapen?
Tegen de kou, voornamelijk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat mensen met pyjama's moeten.Waarom zou je kleren aantrekken als je gaat slapen?
Dan heb je mazzel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:30 schreef Isegrim het volgende:
Tegen de kou heb ik een dekbed.Al is het min twintig, ik heb het echt niet koud onder een dik, warm dekbed.
Ik wel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:30 schreef Isegrim het volgende:
Tegen de kou heb ik een dekbed.Al is het min twintig, ik heb het echt niet koud onder een dik, warm dekbed.
nou ik wel en als de mr weg is doe ik mooi een pyama aan... Als hij er wel is gebruik ik hem wel als kachelquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:30 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb er ook 15 minuten voor moeten rijdenquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:36 schreef Isegrim het volgende:
Ik wou dat ik sushi kon halen voor de lunch. Ik kan alleen maar broodjes bal en patat krijgen in de buurt van mijn werk.
Ik zelfs dat nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:36 schreef Isegrim het volgende:
Ik wou dat ik sushi kon halen voor de lunch. Ik kan alleen maar broodjes bal en patat krijgen in de buurt van mijn werk.
Ik wel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:30 schreef Isegrim het volgende:
Hier in de buurt kan ik alleen van die vieze stationskiosk-broodjes krijgen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zelfs dat nietHier heb je de keuze uit pizza, belegde broodjes en schnitzels oid.
Doe ik ook. Maar soms heb ik daar geen zin in of heb ik niets in huis en dan is het natuurlijk wel fijn als wat af kunt halen. Overigens kan ik nergens in mijn omgeving sushi halen. Alleen de diepvriesaldi/lidl sushi behoort tot de mogelijkheden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hier in de buurt kan ik alleen van die vieze stationskiosk-broodjes krijgen.![]()
Maar op mijn werk heb ik een magnetron, kastruimte en koelkast, dus kan gewoon eten van huis meenemen.
Dat vind ik echt bah.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik wel.
Het liefst zou ik ook een electrische deken willen.
Niet doen!quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar soms heb ik daar geen zin in of heb ik niets in huis en dan is het natuurlijk wel fijn als wat af kunt halen. Overigens kan ik nergens in mijn omgeving sushi halen. Alleen de diepvriesaldi/lidl sushi behoort tot de mogelijkheden.
Bij m'n ouders thuis had ik die ook! Een huis met tochtende kozijnen en alleen een houtkachel in de woonkamer, dus in m'n slaapkamer was het ongeveer even koud als buiten. Ik had daar een dikke pyama, electrische deken, 2 dekbedden en sokken aan, en dan nog had ik het steenkoud.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik wel.
Het liefst zou ik ook een electrische deken willen.
Ik héb een electrische deken, maar die ligt in de kast.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij m'n ouders thuis had ik die ook! Een huis met tochtende kozijnen en alleen een houtkachel in de woonkamer, dus in m'n slaapkamer was het ongeveer even koud als buiten. Ik had daar een dikke pyama, electrische deken, 2 dekbedden en sokken aan, en dan nog had ik het steenkoud..
Dat ken ikquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:55 schreef Greys het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen een pyama 's nachts.
Als ik dan ga draaien dan gaat alles zo 'wokkel' zitten.
Dat heb ik met nachthemden, ze staan leuk maar ik wurg mezelf er ś nachts meequote:Op dinsdag 2 december 2008 11:55 schreef Greys het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen een pyama 's nachts.
Als ik dan ga draaien dan gaat alles zo 'wokkel' zitten.
Oh, hoi peepz!
Second that dusquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dat heb ik met nachthemden, ze staan leuk maar ik wurg mezelf er ś nachts mee
Zoals ik zei, nonproductieve thuiswerkdanquote:
Heu, werken jijquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:17 schreef Merel het volgende:
[..]
Zoals ik zei, nonproductieve thuiswerkdan
Nu mag ik lunchpauze van mezelf. Daarna weer aan de slag, en dan vanavond de verloren uurtjes maar inhalen ofzo.
Ik moet er nog maar acht!quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heu, werken jijOf had je alles al nagekeken wat ik je heb verstuurd?
Er komt overigens nog veeeel meer aan. Dit was het topje van de ijsberg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |