abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:19:54 #1
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63690053

Het vorige deel: Slank met een banaanvraag #346

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:21:32 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63690085
Oh, saliebranden doe ik ook soms als het er op lijkt dat mijn huis of ikzelf omringd wordt door slechte energien. Ik geloof er eigenlijk niet in, maar het lijkt toch te werken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_63690100
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:21 schreef Liejannuh het volgende:
FiPo!
Nietus
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:24:17 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63690147
Auwie Vamp!
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:26:51 #6
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63690202
ik ga maar eens aan t werk. doeidoei.... (tevepe enzo)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63690213
Ik heb nooit begrepen wat mensen met pyjama's moeten. Waarom zou je kleren aantrekken als je gaat slapen?
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:27:21 #8
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63690220
Ik brand altijd salie voordat ik in een nieuwe woning trek. Volgens mij gaat er dan toch een ander soort Chi stromen. Maar ja, ik verkeer dan ook in een eclectisch niemandsland tussen zweefteverigheid en volslagen scepsis .

Maar baat het niet dan schaadt het niet!

Er bestaan trouwens bizar veel hybride mandarijnen, ontdekte ik net.

http://www.degezondeapotheker.nl/vensterpags/vemandarijnen.htm
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:28:11 #9
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63690237
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat mensen met pyjama's moeten. Waarom zou je kleren aantrekken als je gaat slapen?
Euh..omdat je het anders koud hebt? En het is ook lekker om erin op de bank te snoezelen
pi_63690250
quote:
Tegen de kou, voornamelijk. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63690266
Tegen de kou heb ik een dekbed. Al is het min twintig, ik heb het echt niet koud onder een dik, warm dekbed.
pi_63690298
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:30 schreef Isegrim het volgende:
Tegen de kou heb ik een dekbed. Al is het min twintig, ik heb het echt niet koud onder een dik, warm dekbed.
Dan heb je mazzel.
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:33:46 #13
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63690352
quote:
Ik wel.
pi_63690359
Sinterklaasshopmissie geslaagd
Dat wil tenminste zeggen ik heb de cadeaus voor mijn vriendinnen, alleen ben ik ook langs de Hunkemoller geweest en bijna 100 euro aan leuke pakjes voor in bed uitgegeven (maar goed dat is dan een cadeau voor mijn vriend en mij)

En weer sushi gehaald voor de lunch
pi_63690399
Ik wou dat ik sushi kon halen voor de lunch. Ik kan alleen maar broodjes bal en patat krijgen in de buurt van mijn werk.
pi_63690426
quote:
nou ik wel en als de mr weg is doe ik mooi een pyama aan... Als hij er wel is gebruik ik hem wel als kachel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63690476
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:36 schreef Isegrim het volgende:
Ik wou dat ik sushi kon halen voor de lunch. Ik kan alleen maar broodjes bal en patat krijgen in de buurt van mijn werk.
Ik heb er ook 15 minuten voor moeten rijden maar goed dat kan op een vrije dag
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:40:23 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63690492
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:36 schreef Isegrim het volgende:
Ik zelfs dat niet Hier heb je de keuze uit pizza, belegde broodjes en schnitzels oid.
pi_63690593
quote:
Ik wel.
Het liefst zou ik ook een electrische deken willen.
pi_63690644
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zelfs dat niet Hier heb je de keuze uit pizza, belegde broodjes en schnitzels oid.
Hier in de buurt kan ik alleen van die vieze stationskiosk-broodjes krijgen.
Maar op mijn werk heb ik een magnetron, kastruimte en koelkast, dus kan gewoon eten van huis meenemen.
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:50:06 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63690691
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Hier in de buurt kan ik alleen van die vieze stationskiosk-broodjes krijgen.
Maar op mijn werk heb ik een magnetron, kastruimte en koelkast, dus kan gewoon eten van huis meenemen.
Doe ik ook. Maar soms heb ik daar geen zin in of heb ik niets in huis en dan is het natuurlijk wel fijn als wat af kunt halen. Overigens kan ik nergens in mijn omgeving sushi halen. Alleen de diepvriesaldi/lidl sushi behoort tot de mogelijkheden.
pi_63690733
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik wel.
Dat vind ik echt bah. Vrienden van ons met een boerderij hadden ook van die dingen, terwijl ik het juist zo heerlijk vond om tussen die ijskoude lakens te kruipen en dan met mijn adem een lekker wam holletje te maken.
pi_63690740
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Doe ik ook. Maar soms heb ik daar geen zin in of heb ik niets in huis en dan is het natuurlijk wel fijn als wat af kunt halen. Overigens kan ik nergens in mijn omgeving sushi halen. Alleen de diepvriesaldi/lidl sushi behoort tot de mogelijkheden.
Niet doen!
pi_63690788
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik wel.
Bij m'n ouders thuis had ik die ook! Een huis met tochtende kozijnen en alleen een houtkachel in de woonkamer, dus in m'n slaapkamer was het ongeveer even koud als buiten. Ik had daar een dikke pyama, electrische deken, 2 dekbedden en sokken aan, en dan nog had ik het steenkoud. .
pi_63690877
Vanavond gaan we een hapje eten bij Taberna Dushi omdat onze keuken buiten gebruik is door het vloergedoe.

Gister gegeten bij een lunchroom van een Portugees vrouwtje. Ik was daar vorige week ook. Ze kan echt lekker koken. Ik had een heerlijke tomatensoep, een broodje met geitenkaas en gebakken bacon en een stuk cheesecake.
pi_63690906
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij m'n ouders thuis had ik die ook! Een huis met tochtende kozijnen en alleen een houtkachel in de woonkamer, dus in m'n slaapkamer was het ongeveer even koud als buiten. Ik had daar een dikke pyama, electrische deken, 2 dekbedden en sokken aan, en dan nog had ik het steenkoud. .
Ik héb een electrische deken, maar die ligt in de kast.
Vriendlief vindt het echt verschrikkelijk als ik dat ding op bed leg.
Gelukkig gedoogt hij mijn sokken (zelfs zomers ) en incidenteel een pyjama wel.
pi_63691029
Nou de opdrachten zijn ook klaar
Nu alleen nog een presentatie van 2 minuutjes uitschrijven en hoofdstuk lezen
Wat ben ik toch goed bezig, begin alleen honger te krijgen..............
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:16:14 #28
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63691272
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:33 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik wel.
Ik ook .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63691505
Ik draag een hemdje en bedsokken sinds ik single ben. En als het héél koud is neem ik lekker een kind in bed
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 11:55:35 #30
163650 Greys
pi_63692179
Ik kan niet zo goed tegen een pyama 's nachts.
Als ik dan ga draaien dan gaat alles zo 'wokkel' zitten.

Oh, hoi peepz!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:59:16 #31
331 Merel
Be here now.
pi_63692267
Wat een rust hier!

Ik slaap altijd in een joggingbroek, hempje, capuchontrui, met thermosokken, onder twee fleecedekens en een dekbed. En dan nog heb ik het koud.

Heb vandaag een thuiswerkdag. Maar ik ben uren kwijt aan sollicitatiegebeuren en mogelijknieuwappartementbekijkgebeuren dus dat werken schiet er een beetje bij in
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:59:32 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63692273
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:55 schreef Greys het volgende:
Dat ken ik .

Ik draag in de winter meestal een t-shirt, maar momenteel een nachtpon, omdat de t-shirts in de was zitten en ik raak er áltijd in verstrikt .

En ook hoi peepz .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:59:33 #33
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63692274
het is op kantoor ook heel koud meuh!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:59:59 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63692289
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:59 schreef Merel het volgende:
Wat een rust hier!
Ja, dan kom jij weer terug hč .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:01:16 #35
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63692313
Ik slaap nakend trouwens.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_63692329
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:55 schreef Greys het volgende:

Oh, hoi peepz!
Dat heb ik met nachthemden, ze staan leuk maar ik wurg mezelf er ś nachts mee
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:06:22 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63692425
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:01 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Dat heb ik met nachthemden, ze staan leuk maar ik wurg mezelf er ś nachts mee
Second that dus .
Niet meer actief op Fok!
pi_63692526
Ik heb een pyama als huispak, maar daar gaat 's nachts de broek van uit, ook vanwege wokkelheid. Zomers slaap ik ook nakende...
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:17:01 #39
331 Merel
Be here now.
pi_63692654
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, dan kom jij weer terug hč .
Zoals ik zei, nonproductieve thuiswerkdan

Nu mag ik lunchpauze van mezelf. Daarna weer aan de slag, en dan vanavond de verloren uurtjes maar inhalen ofzo.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63692718
Mijn moeder komt net thuis met cheeseburgers voor lunch, gelukkig had ik de sushi al gekocht anders weet ik niet of ik zo braaf had kunnen blijven

En hoor ik hier nu een jongen die naakt slaapt?
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:22:10 #41
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63692749
Ja. En ik ga nu broodjes halen, niet naakt though.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:38:12 #42
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63693160
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:17 schreef Merel het volgende:

[..]

Zoals ik zei, nonproductieve thuiswerkdan

Nu mag ik lunchpauze van mezelf. Daarna weer aan de slag, en dan vanavond de verloren uurtjes maar inhalen ofzo.
Heu, werken jij Of had je alles al nagekeken wat ik je heb verstuurd? Er komt overigens nog veeeel meer aan. Dit was het topje van de ijsberg.
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:44:33 #43
331 Merel
Be here now.
pi_63693309
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heu, werken jij Of had je alles al nagekeken wat ik je heb verstuurd? Er komt overigens nog veeeel meer aan. Dit was het topje van de ijsberg.
Ik moet er nog maar acht! En eigenlijk moet ik ook gewoon werken nu, voor m'n gewone 40-uurs-baan, maar dat wordt 'm niet vandaag
pi_63693372
TVP vanaf mijn stageplek. Hier ook geen superproductieve dag. Vanochtend migraine gehad en ben nu nog steeds misselijk. Blegh.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_63693515
Fluffy pyama's zijn heerlijk!!! Vooral om net gebadderd mee op de bank te zitten.... chocomelletje erbij...

Monster is terug van de EHBO... duimpje is gebroken en zn nagelbed is van zn plek geweest ( vraag me nie hoe en wat) aan de binnenkant is het ook open.....
Nu ligt ie nog helemaal suffig te slapen.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:55:20 #46
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63693544
Ach wat sneu vamp .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63693560
Aaah wat zielig Vamp
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63693639
Och, arm Vampkindje!

Ik kon ook wel janken zonet, onze nieuwe bank werd gebracht maar hij past de trap niet op... 't Scheelt echt een cm of 2, maar ja. De bank staat nu nog in de gang beneden maar m'n vriend gaat vanavond met onze sterke huisgenoot (fitnessinstructeur ) en een vriend van hem 'm het balkon op sjouwen. Ik maak me nog vreselijke zorgen maar de mannen zeggen dat het goed komt, dus daar moet ik dan maar op vertrouwen!

Ondertussen ben ik nog zo ziek als een hond ook. .
  Vis een optie? dinsdag 2 december 2008 @ 13:02:14 #49
70532 loveli
N
pi_63693736
Och Vampie, arm monstertje. Sterkte enzo.
crap in = crap out
pi_63693753
Wat zielig Vamp... Ze moeten jouw gezin wel hebben he?
Kun je geen groepskorting vragen bij de dokter?
pi_63693777
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:53 schreef vamperotica het volgende:
Monster is terug van de EHBO... duimpje is gebroken en zn nagelbed is van zn plek geweest ( vraag me nie hoe en wat) aan de binnenkant is het ook open.....
Arm zieltje.

Heb vertrouwen in de mannen, DaD.
Het gaat vast wel lukken.
pi_63694490
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och, arm Vampkindje!

Ik kon ook wel janken zonet, onze nieuwe bank werd gebracht maar hij past de trap niet op... 't Scheelt echt een cm of 2, maar ja. De bank staat nu nog in de gang beneden maar m'n vriend gaat vanavond met onze sterke huisgenoot (fitnessinstructeur ) en een vriend van hem 'm het balkon op sjouwen. Ik maak me nog vreselijke zorgen maar de mannen zeggen dat het goed komt, dus daar moet ik dan maar op vertrouwen!

Ooh ja, dat is altijd zo'n teleurstelling, heb je net iets moois gekocht en dan krijg je het niet in je huis! Mijn ouders hebben zelfs weleens een boxspring moeten terugbrengen omdat hij echt niet door het trapgat ging, en vriendje en ik hebben twee weken geleden nog een rol zeil van 4 meter lang doormidden zitten snijden omdat hij niet in de lift paste. Het leek zo'n goed idee, 1 lange rol. Toen kon ik ook wel janken hoor.
Maar goed, je mannen krijgen hem vast wel boven.

Ziek? Wat heb je, gewoon griepje?
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:42:12 #53
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63694733
Aaaww vamp, wat een pech Arm mannetje, klinkt erg pijnlijk

Ik wilde komen melden dat ik zojuist mn halve nagel van mn duim gescheurd heb (per ongeluk) maar dat maakt nu geen indruk meer natuurlijk
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63695100
Ik heb een vraag aan SHE (of andere kokkinnen hier in het topic die het antwoord weten).

Ik heb laatst jouw ovenaardappeltjes gemaakt met cajun en zoete paprika, 190 graden 45 min in de oven, maar de aardappeltjes worden niet lekker gaar. Sommige delen zijn knapperig, andere weer heel zacht.
Ik gebruik vandaag aardappelschijfjes trouwens. Wat doe ik fout?
Smoke City - Underwater love
pi_63695497
HunnY: misschien moet je ze wat vaker omdraaien of door elkaar husselen, zodat ze meer gelijkmatig gaar worden? Iets anders kan ik niet verzinnen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 14:20:45 #56
163650 Greys
pi_63695736
Vampje, agossie! Het gaat lekker daar in Huize Krakkemikkie he?
Sterkte

MissBliss, ook kus op duim! (auw!)

HunnY: misschien dat idd alleen de aardappeltjes die bovenop liggen in je schaal knapperig worden? En de rest onderin wel gaar maar dus alleen zacht? Zijn sommigen delen gewoon nog on-gaar? Want dan zou het een kwestie van af en toe omscheppen en de oventijd iets verlengen moeten zijn misschien?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:24:10 #57
331 Merel
Be here now.
pi_63695837
Ik doe aardappels die in de oven moeten vaak even voorkoken, dat scheelt ook alweer
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:24:53 #58
331 Merel
Be here now.
pi_63695848
En Vamp, jullie zijn wel de familie Brekebeen hč? Alles weer goed met het monster?
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:39:44 #59
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63696160
Ik heb een electrisch kussentje

En een voor het arme Vampkind.
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:44:19 #60
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63696237
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:57 schreef HunnY het volgende:
Ik heb een vraag aan SHE (of andere kokkinnen hier in het topic die het antwoord weten).

Ik heb laatst jouw ovenaardappeltjes gemaakt met cajun en zoete paprika, 190 graden 45 min in de oven, maar de aardappeltjes worden niet lekker gaar. Sommige delen zijn knapperig, andere weer heel zacht.
Ik gebruik vandaag aardappelschijfjes trouwens. Wat doe ik fout?
Het kan:

dat je de verkeerde aardappels hebt gebruikt. ( kruimige moet je hebben )
dat de ovenstand niet goed was ( heb je hetelucht toevallig? )
dat er teveel aardappels in 1 keer in de schaal zijn gegaan.
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:45:23 #61
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63696251
When it rains, it pours Vampie!

pi_63696416
Bedankt voor de reacties meiden!

Ik gebruik ook voorgekookte aardappelschijfjes, gebruik niet de gewone oven, en leg de aardappeltjes eigenlijk gewoon op een grote bakplaat, dus er ligt niks 'onderin' zeg maar.

@ Greys, het is inderdaad wel zo dat sommige delen niet goed gaar zijn, en andere weer erg knapperig.

Zal inderdaad vaker husselen.
Smoke City - Underwater love
pi_63696544
Meiden kan het zijn dat ik 1 week na mijn kiezentrekken een blauwe plek op mijn wang krijg? anders zou ik niet weten wat ik gedaan heb.....
Nog 200 woorden en mijn presentatie is ook weer af
pi_63696866
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:33 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ooh ja, dat is altijd zo'n teleurstelling, heb je net iets moois gekocht en dan krijg je het niet in je huis! Mijn ouders hebben zelfs weleens een boxspring moeten terugbrengen omdat hij echt niet door het trapgat ging, en vriendje en ik hebben twee weken geleden nog een rol zeil van 4 meter lang doormidden zitten snijden omdat hij niet in de lift paste. Het leek zo'n goed idee, 1 lange rol. Toen kon ik ook wel janken hoor.
Maar goed, je mannen krijgen hem vast wel boven.

Ziek? Wat heb je, gewoon griepje?
Het stomme is ook nog dat die bank heel Nederland voor ons door is gegaan! Deventer had er als één van de laatsten in Nederland nog eentje van staan, die is naar het hoofdkantoor in Brabant gegaan en daarna naar het filiaal in Groningen verzonden.

Verkouden, snotterig, hoofdpijn, keelpijn. Moest vorige week op m'n zieke nichtje passen en die zal me wel hebben aangestoken. Lig lekker op bed met de laptop een filmpje te kijken. .

En nagel scheuren doet ook pijn, MissBliss! Maar als die kleine kindertjes iets hebben heb je het nog liever zelf...
pi_63697029
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och, arm Vampkindje!

Mijn nieuwe bank had al beschadigingen opgelopen aan alle kanten voordat we bij de laatste ultieme poging opeens wel de manier vonden om 'm door de deur te krijgen
Dit soort dingen zijn echt naar.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63697451
Jullie banken doen mij aan die aflevering van Friends denken waar R&R die gele bank naar boven proberen te krijgen. Dat ging ook niet helemaal goed.

Ik zit alwéér tegen een griepje aan, laatst ook al, maar toen waaide het over. Nu zit ik al aan de Hot Coldrex, dus ik ben bang dat ik er deze keer niet doorheen zwijn. Jammer, want ik heb het te druk om ziek te worden eigenlijk. Dus stuur je positieve vibes naar de Co, misschien dat het helpt
pi_63697455
Hoi poppetjes!

Druk! Argh! Bleuh!

voor Vap en vampekind
voor DaD en de stribbelende sofa
voor MissBliss en dr gescheurde nagel

Ik ga even een topic teruglezen!
Fok!bejaarde
pi_63697547
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:30 schreef conleche het volgende:
Jullie banken doen mij aan die aflevering van Friends denken waar R&R die gele bank naar boven proberen te krijgen. Dat ging ook niet helemaal goed.

Ik zit alwéér tegen een griepje aan, laatst ook al, maar toen waaide het over. Nu zit ik al aan de Hot Coldrex, dus ik ben bang dat ik er deze keer niet doorheen zwijn. Jammer, want ik heb het te druk om ziek te worden eigenlijk. Dus stuur je positieve vibes naar de Co, misschien dat het helpt
Pivot, pivot!!!
Als je er zelf in zit is het helaas wat minder grappig. Nu kwam mijn bank van marktplaats dus geen mega dure aanschaf maar hij was wel helemaal gaaf en het leer is nu beschadigd

* Dizzy-Miss-Lizzy stuurt alle positieve vibes die er zijn naar Co toe
The way you rock'n'roll
pi_63697746
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..dingen..]

.... Mr. T

[..nog meer dingen&een mooie mantra..]
M aria! Maria! ...I'll never stop saying, Mariaaaaaaaaaaa.

Ik zag vanochtend op televisie dat Mr T bijklust op TellSell.
Hij prijst een oven aan.

Jammer dat het begin mist, hij komt keistoer dwars door de deur zetten
Fok!bejaarde
pi_63697753
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:30 schreef conleche het volgende:

* Miss_S Stuur positieve vibes + mandarijntjes naar Co
pi_63697893
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Pivot, pivot!!!
Als je er zelf in zit is het helaas wat minder grappig. Nu kwam mijn bank van marktplaats dus geen mega dure aanschaf maar hij was wel helemaal gaaf en het leer is nu beschadigd

* Dizzy-Miss-Lizzy stuurt alle positieve vibes die er zijn naar Co toe
Senks!!

Bel ik net naar de H&M om te vragen waar m'n pakje blijft, krijg ik zo'n gast aan de telefoon die vraagt naar m'n geboortedatum, dus geef ik die. Zegtie: "Oh, is het pakketje voor je moeder??" Ik:"Wablief??" ..........en na een korte stilte: "Hoezo?" "Nou...." zegt de jongen gegeneerd, want hij begint nattigheid te voelen: "Je hebt zo'n jonge stem"

Goftedomme, nu zou ik al moeder kunnen zijn van mijn eigen stem. Ik vind deze dag niet fijn.
pi_63697957
Ik vind het wel een complimentje Co!
The way you rock'n'roll
pi_63697985
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Senks!!

Bel ik net naar de H&M om te vragen waar m'n pakje blijft, krijg ik zo'n gast aan de telefoon die vraagt naar m'n geboortedatum, dus geef ik die. Zegtie: "Oh, is het pakketje voor je moeder??" Ik:"Wablief??" ..........en na een korte stilte: "Hoezo?" "Nou...." zegt de jongen gegeneerd, want hij begint nattigheid te voelen: "Je hebt zo'n jonge stem"

Goftedomme, nu zou ik al moeder kunnen zijn van mijn eigen stem. Ik vind deze dag niet fijn.
!

* Ying Yang, Feng Shui, Mojo, Kling Klang, flow en de hele flikkerse bende inpakt, strikje omheen vouwt en per expresse opstuurt naar Co
Fok!bejaarde
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:49:46 #74
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63697987
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 @ 15:30 schreef conleche het volgende:
Pivot, PIVOT! Ja, die is leuk
quote:
Beterschap!
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:53:50 #75
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_63698095
* zwahiel gaat zich vandaag inschrijven bij de sportschool.
Lang ff zitten twijfelen omdat ik niet echt 275 op mijn rug heb groeien (leuk hé vooruit betalen )
Krijg langzaam genoeg van al dat vooruit betaal, kabelabo -> per jaar. Hakt er nogal in!

Sta al rood en ik moet nog 't een en ander betalen LEUK! December, bah, hier komen altijd alle jaarrekeningen vanaf november t/m december. En ik vergeet ze altijd, elk jaar weer een koude verassing.

Dat hardlopen heb ik eventjes uitgesteld naar de loopband in de sportschool, want het regent hier redelijk veel en warm is 't ook niet echt
But! Dan wel weer los gaan @ sportschool, heb d'r zin in! Misschien dat ik deze week nog ga squashen, maar dat valt even te bezien qua tijd. Handig wonen in Antwerpen en dan squashpartners in Utrecht hebben

@Conleche, ben blij dat je nog zo'n jonge stem heb. Uitbuiten!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  Vis een optie? dinsdag 2 december 2008 @ 15:57:43 #76
70532 loveli
N
pi_63698203
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:57 schreef Miss_S het volgende:
Meiden kan het zijn dat ik 1 week na mijn kiezentrekken een blauwe plek op mijn wang krijg? anders zou ik niet weten wat ik gedaan heb.....
Nog 200 woorden en mijn presentatie is ook weer af
Yup. Hij zat er waarschijnlijk al, maar die dingen hebben de neiging om zich te verplaatstee. Begint binnen in je wang, nu zie je het pas aan de buitenkant. Waarschijnlijk issie ook een stuk gezakt ten opzichte van waar het zat.
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 15:58:43 #77
163650 Greys
pi_63698225
Co met d'r jonge baronessenstemmetje!

Ik moet allerlei nuttigs doen maar ik heb geen zihinnnnnnnnnnnnn
Toch maar even wat was in de machine mikken, dan kan ik in elk geval 'ja, de was!' roepen als Heer G vraagt of ik nog iets nuttigs gedaan heb, of alleen maar Oprah heb gekeken (wát toevallig ook heel nuttig kan zijn, soms!).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63698235
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Yup. Hij zat er waarschijnlijk al, maar die dingen hebben de neiging om zich te verplaatstee. Begint binnen in je wang, nu zie je het pas aan de buitenkant. Waarschijnlijk issie ook een stuk gezakt ten opzichte van waar het zat.
Aha bedankt voor de uitleg nou hopelijk is ie snel weg want ziet er niet echt charmant uit
pi_63698261
quote:

[..]

Senks!!

Dat is verdomme een compliment Co . Hierdoor zou je moeten gaan dansen en springen en zingen van blijdschap.
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik héb een electrische deken, maar die ligt in de kast.
Vriendlief vindt het echt verschrikkelijk als ik dat ding op bed leg.
Gelukkig gedoogt hij mijn sokken (zelfs zomers ) en incidenteel een pyjama wel.
Elektrische deken onder het hoeslaken leggen? Dan merk je er minder van . Ik had er ook 1, altijd koud, tot mijn broertje naar zolder verhuisde en daar was het kouder. Dus nu slaap ik in een dikke joggingbroek met shirt, 2 dekbedden en soms zelfs superdikke sokken aan. En nog heb ik het ijskoud.
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:53 schreef vamperotica het volgende:
Fluffy pyama's zijn heerlijk!!! Vooral om net gebadderd mee op de bank te zitten.... chocomelletje erbij...

Aaahw arm monstertje .
quote:
Op maandag 1 december 2008 23:12 schreef cyclechick het volgende:
Chicolate: weet je al welke kleur je je haar wil verven? Ik wil eigenlijk ook wel, maar heb zo;n hekel aan de uitgroei! Krijgen we dan ook een before en after foto te zien?
Ik weet nog niet eens zeker óf ik het wel wil verven. Mijn huidige kleur is best mooi, zonde om te verven enzo. En uitgroei/bijhouden van je kapsel, haar dat al pluizig is en eigenlijk is het zo wel prima. Maar vernieuwing is ook ok. Dus ik weet het niet. Als ik alles zou doen wat in me opkwam, zonder naar nadelen te kijken, had ik ook allang een ringetje door mijn lip en een tattoo aan de binnenkant van mn pols .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? dinsdag 2 december 2008 @ 16:01:05 #80
70532 loveli
N
pi_63698306
quote:

[..]

Senks!!

Als je het aan de balie had opgehaald zouden ze ook naar identificatie vragen bij het horen je geboortedatum.
crap in = crap out
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:04:17 #81
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63698382
quote:

[..]

Senks!!

En dus had jij moeten antwoorden;

' wat heb je aan? '

Jezus Co.
pi_63698412
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:59 schreef Chicolate het volgende:

Elektrische deken onder het hoeslaken leggen? Dan merk je er minder van . Ik had er ook 1, altijd koud, tot mijn broertje naar zolder verhuisde en daar was het kouder. Dus nu slaap ik in een dikke joggingbroek met shirt, 2 dekbedden en soms zelfs superdikke sokken aan. En nog heb ik het ijskoud.
Mooi kerstcadeau: een nieuwe elektrische deken! Maar waarom zet je niet gewoon de verwarming aan?

Conleche: jij ook beterschap. *stuurt anti-griepvibes*
Heeft iemand toevallig nog wat anti-migrainevibes over?
Wat een ziekenboeg hier... je zou bijna gaan denken dat lijnen niet gezond is. Maar ja, herfst ook niet.
pi_63698522
Oh, jullie bekijken het glas halfvol wijze, dat kan natuurlijk ook (ik dacht alleen maar dat die jongen dacht dat ik al een volwassen dochter had)

En SHE, dit was geen wijnboer hoor, deze klonk als een puberjoch met een vakantiebaantje. Dus ik weet precies wattie aanhad: een hoodie met sterretjes, een skinny, die ook nog half van z'n kont zakt en van die stomme bootschoenen, die nu anders heten, hoe dat ben ik vergeten...

Ik heb net m'n fornuisrekjes en ronde vlamdingetjes schoongemaakt door ze een half uur in een gloeiend heet bad te leggen met soda en groene zeep. Zo fijn, je veegt het vet en vies er dan zo af
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 16:15:15 #84
163650 Greys
pi_63698643
Ja potver, nu voel ik me genoodzaakt ook zoiets te gaan doen Co. Iets waar 'iets' schoon door wordt

Ik stond op het punt om bijjjjjjjna de badkamer gaan soppen, maar toen werd ik gebeld en daarna had ik geen zin meer. Tsjah, zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Kan je niets tegen doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 16:16:29 #85
163650 Greys
pi_63698676
Hč, hoerendemrblgrbl.... ik ga toch maar wat doen. Lang leve de hygiënische doekjes, zullen we maar zeggen. Zwieperdezwapper en het toont en ruikt weer schoon
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63698679
Schoonmaken kan zo fijn zijn... Tenminste, het eindresultaat.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 16:16:58 #87
163650 Greys
pi_63698691
Ik weet me geen raad met mezelf vanmiddag.
Valt het op?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:17:20 #88
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63698708
Bwuh, voel me ook lichtelijk beroerd . Maar zometeen gewoon even sporten, want ik weiger om ziek te worden! Net wel heerlijk geshopt (dat zeg ik niet vaak, geloof me), want ik heb daadwerkelijk kunnen vinden wat ik zocht! Een lekkere trui, 6 hempjes, lichaams- en makeup-prutjes en een zak rozenblaadjes voor donderdag .
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:17:48 #89
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63698723
Wat erg trouwens, vamp . Het komt ook echt allemaal tegelijk zeg .
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 16:17:52 #90
163650 Greys
pi_63698728
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Schoonmaken kan zo fijn zijn... Tenminste, het eindresultaat.
Ik weet alleen niet wáár te beginnen
En zo erg is het hier niet hoor, stel je nu alsjeblieft geen plakkende viezige bende voor. Maar... ik ben al te lui om de groene bak aan de weg te zetten vandaag
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63698763
Je weet je gewoon geen raad met je geweten dat zegt dat je eigenlijk iets nuttigs zou moeten doen.
Ruilen? Ga ik jouw badkamer soppen, pak jij mijn verhuisdozen uit.
pi_63698791
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:15 schreef Greys het volgende:
Ja potver, nu voel ik me genoodzaakt ook zoiets te gaan doen Co. Iets waar 'iets' schoon door wordt

Ik stond op het punt om bijjjjjjjna de badkamer gaan soppen, maar toen werd ik gebeld en daarna had ik geen zin meer. Tsjah, zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Kan je niets tegen doen.

Nou ja, echt lopen boenen heb ik dus niet he. Bad laten vollopen en dingen laten weken: er zijn ergere dingen. Ik ga er nu ook maar een wasje ingooien, das ook te doen. Ik zou eigenlijk naar Belgie gaan vandaag, maar wegens drukte op de weg heb ik dat fijn uitgesteld tot morgen, dus kan hier nog wel een paar klusjes doen.

Ga anders met je wondersponsje langs een vies richeltje, das ook dankbaar werk!!
pi_63698802
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:17 schreef Greys het volgende:

[..]

En zo erg is het hier niet hoor, stel je nu alsjeblieft geen plakkende viezige bende voor. Maar... ik ben al te lui om de groene bak aan de weg te zetten vandaag
Ach, anders leg je je erbij neer dat je vandaag gewoon een lui dagje hebt en ga je morgen verder.
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:21:07 #94
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63698829
Co! "Moeder van je eigen stem" Raap me op .

Ow, ms kom ik de 16e even bij je langs in ze galerie, dan moet ik naar het AMC nml (jij dan, niet het AMC).

Zo, ff hier ook mijn irritatie kwijt: ik had ruzie net joh! Jahaa, mensen, nu hóór ik jullie al denken "Góh.. " maar het was écht niet mijn schuld dit keer .

Ik was bij de bieb om wat boeken op te halen voor Dean, en ik had wat leuke uitgezocht van Roald Dahl enzo, om voor te lezen als ie in bed ligt ook. Zegt dat afstempelmens:

"[insert hoofd als een pissebed]

"U heeft nog een boete staan van ZES-TIG-CENT en die MOET u nu betalen!!!!

Ikke: U ook goedemiddag, en ja hoor prima *werpt 60 cent op de balie*

"Deze boeken zijn niet bestemd voor 1 jaar"

Ik : "Hij is 2, maar goed, wat bedoelt u? ".

"Dat u deze boeken niet mag lenen, er zij bepaalde codes die bij de leeftijden passen en een kind van 1 ( ) snapt deze boeken toch nog niet! U moet prentenboeken nemen!"

Ik: "Maar ik lees hem voor, dus dan maakt het niet uit. "

"Dit is anders niet gebruikelijk!!!!

Moi: "Mevrouw, het interesseert me niet zoveel wat er wel en niet gebruikelijk is, als ik me daar aan moet conformeren had ik een erg vervelend leven. En ik heb nog nooit meegemaakt dat ik een boek hier niet kon lenen omdat degene achter de balie bepaalt dat mijn zoontje het geen leuk boek vindt!!! En daarbij staat uw toon mij he-le-maal niet aan (<--die dacht ik erbij)".

Stom pissebedmens begint de boeken af te stempelen ondertussen murmelend dat mijn toon haar ook niet aanstaat, tja, actie reactie zei ik maar. Ik heb nog wel even haar naam gevraagd, toen trok ze wel wit weg (en het was een negert).

Stom mens, misschien is mijn kind wel hoogbegaafd, weet zij veel! Maak je druk om belangrijke dingen zou ik zeggen .

Gelukkig kwam ik buiten mensen tegen die achter mij hadden gestaan en het ook belachelijk vonden, gelukkig, anders was ik nog aan mijn eigen vredelievendheid gaan twijfelen .

Oh, en dit was de ingekorte versie he. Echt, mijn humeur was meteen verpest!
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:22:02 #95
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63698857
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 @ 16:09 schreef conleche het volgende:

Ik heb net m'n fornuisrekjes en ronde vlamdingetjes schoongemaakt door ze een half uur in een gloeiend heet bad te leggen met soda en groene zeep. Zo fijn, je veegt het vet en vies er dan zo af
Bedankt voor de tip, ik vroeg me al af hoe ik die dingen ooit schoon zou krijgen
Ziggy played guitar
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:22:22 #96
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63698868
Hoevaak stofzuigen jullie eigenlijk thuis?

Wij zijn twee hardwerkende/studerende mensen en ik moet bekennen dat het er maar weinig van komt . Misschien 1 keer in de twee weken? Eigenlijk pas als ik het ook echt begin te zien .
pi_63698910
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Ga anders met je wondersponsje langs een vies richeltje, das ook dankbaar werk!!
Dát kan ik als student volmondig beamen.
Schoonmaken is het fijnst als het écht nodig is, dan zie je tenminste resultaat.
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:24:15 #98
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63698934
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 @ 16:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik moet naar de winkels (100 meter lopen) voor pleisters (voor mn nagel ) en een lampje.. Ik kan me ook niet toe zetten
Ziggy played guitar
pi_63698941
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:21 schreef Vivi het volgende:

"Dat u deze boeken niet mag lenen, er zij bepaalde codes die bij de leeftijden passen en een kind van 1 ( ) snapt deze boeken toch nog niet! U moet prentenboeken nemen!"
Waar bemoeien ze zich mee zeg! . Al lees ik Anna Kafka voor!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_63699037
Vivi: je hebt helemaal gelijk hoor. Dat haar kind nou toevallig te dom is voor Roald Dahl...
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:27:47 #101
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63699046
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:24 schreef Jarno het volgende:

[..]

Waar bemoeien ze zich mee zeg! . Al lees ik Anna Kafka voor!
Nou idd he! Nu snap ik wel dat er volwassenpasjes (niet gratis) en kinderpasjes (gratis) zijn, dus dat ze daar een scheiding in aanbrengen, soit, en er staan idd ook kleurencodes op de kinderboeken, met de leeftijd enzo, waar het boek voor is, maar dat lijken me toch echt richtlijnen en geen juridische statements ofzo .
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:28:29 #102
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63699062
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Vivi: je hebt helemaal gelijk hoor. Dat haar kind nou toevallig te dom is voor Roald Dahl...
Daar was ze zelf ook te dom voor als je het mij vraagt.....
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:29:16 #103
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63699088
Kon je mijn vet er maar afvegen na een badje met groene zeep...
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:29:39 #104
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63699101
Wat een belachelijk verhaal, Vivi! Waar bemoeit ze zich mee?
Ziggy played guitar
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:30:58 #105
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63699140
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hoevaak stofzuigen jullie eigenlijk thuis?

Wij zijn twee hardwerkende/studerende mensen en ik moet bekennen dat het er maar weinig van komt . Misschien 1 keer in de twee weken? Eigenlijk pas als ik het ook echt begin te zien .
Waaaaaaaaaaaaaaat???

Hier elke dag!
Maar ja, hier lopen ook 2 harige wezentjes rond.

Ik zie het al als het een dag niet gedaan is! Maar ik hou dan ook wel van squeeky clean.
pi_63699158
Nou ja!! Wat een muts die bieb-miep!! En wat als je Roald Dahl nu zelf zou willen lezen?? Ik lees hem ook graag heur!

En de 16e ben ik wél in Amsterdam, maar niet in de galerie, dus dan kunnen we wat leuks doen, of je komt eten of lunchen of zo?? (of borrelen )

En Blaatschaap: ik ben een slons hoor, dus ik stofzuig ook alleen maar als ik hele stofnesten zie rondvliegen. Laat je niet foppen door m'n spiegelend fornuis!
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:32:13 #107
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63699183
Wij hebben dan ook geen dieren of planten of enig ander afgevend spul . En in huis dragen we ook amper schoenen.

.
pi_63699192
quote:
Een pyjama doe je toch aan als je uit bed komt? Ik wel - ik heb het niet zo op kamerjassen.

Ik ben begonnen met het 'start-to-run'programma van de belgische dame. Al twee keer gerend .
Dus nu ga ik ook strak, slank & gelukkig worden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:33:41 #109
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63699224
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:31 schreef conleche het volgende:
Nou ja!! Wat een muts die bieb-miep!! En wat als je Roald Dahl nu zelf zou willen lezen?? Ik lees hem ook graag heur!

En de 16e ben ik wél in Amsterdam, maar niet in de galerie, dus dan kunnen we wat leuks doen, of je komt eten of lunchen of zo?? (of borrelen )

En Blaatschaap: ik ben een slons hoor, dus ik stofzuig ook alleen maar als ik hele stofnesten zie rondvliegen. Laat je niet foppen door m'n spiegelend fornuis!
Oh oke, dat wordt dan een late lunch..of een vroege borrel

Of een combi daarvan .
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:33:52 #110
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63699234
Ik moet trouwens ook echt een pyjama dragen als ik niet als ijsklontje teruggevonden wil worden 's ochtends . Lekkere broek, shirt en de laatste tijd ook weer sokken. En dan helemaal tegen m'n warme vriend aangekropen. Dan krijg ik het misschien wel warm .
pi_63699260
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:59 schreef Chicolate het volgende:
Elektrische deken onder het hoeslaken leggen?
Hij is vooral nogal bang dat 'ie in brand vliegt.
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:59 schreef Miss_S het volgende:
Aha bedankt voor de uitleg nou hopelijk is ie snel weg want ziet er niet echt charmant uit
Ik help het je hopen.
Die van mij (tgv een paaltje en niet door het trekken van een kies) zit er al zes weken.
Begint wel minder te worden, maar is nog steeds geen gezicht.
pi_63699272
O en MB, als je vlamdingetjes (hoe heet dat eiks??) echt heel zwart zijn, kan je ze ook koken in het sodawater, dan gaat het er nog beter af!
pi_63699295
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:33 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh oke, dat wordt dan een late lunch..of een vroege borrel

Of een combi daarvan .
Gezellig!! Ik zet het in mijn agenda die ik vond onder heel veel kleding....
pi_63699364
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Een pyjama doe je toch aan als je uit bed komt? Ik wel - ik heb het niet zo op kamerjassen.

Ik ben begonnen met het 'start-to-run'programma van de belgische dame. Al twee keer gerend .
Dus nu ga ik ook strak, slank & gelukkig worden.
Dat was jouw kont toch, op je avatar? Sieht mal gut aus!!
pi_63699385
Ik ben m'n daggemiddelde aan het opkrikken, hebben jullie het in de gaten?
pi_63699389
Voor het vette schoonmaakwerk gebruik ik Dasty Geel en voor ruiten en spiegels Dasty Roze.
Dat koop je voor een prikkie bij de Wibra. Het produkt heeft in bepaalde kringen een cultstatus.

@Vivi: afgezien van de raarheid van het afstempelmens vind ik het feit dat ze de boeken nog écht ĺfstempelt, nog vreemder
Hier hebben we van die scangevallen, er komt geen mens meer aan te pas!
pi_63699402
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Hij is vooral nogal bang dat 'ie in brand vliegt.
[..]

Ik help het je hopen.
Die van mij (tgv een paaltje en niet door het trekken van een kies) zit er al zes weken.
Begint wel minder te worden, maar is nog steeds geen gezicht.
Een paaltje komt natuurlijk wel iets harder aan
Gebruik je nu veel makeup?
pi_63699446
En over stofzuigen: ik heb 1 katje, maar stofzuig niet vaker dan eenmaal per week!
pi_63699560
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:39 schreef Miss_S het volgende:
Gebruik je nu veel makeup?
Niets. Nog nooit gebruikt ook.

Ik streef ernaar om elke dag te stofzuigen.
In de praktijk komt dat neer op om de dag, en dan vliegen de kattenharen je ook aan alle kanten om de oren.
pi_63699587
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat was jouw kont toch, op je avatar? Sieht mal gut aus!!
Jah, aber ik probeerde eergister een hoger sluitende broek und daarin pas ich doch nicht mehr.

Dat broekje op de avatar is al jaren mijn meetlat - ik moet daar ietwat charmant in passen. Ik durf niet te kijken (koud! mijn klerenkast is onverwarmd) of het uberhaubt nog past, ik weet sowieso zeker dat de buik er nu oncharmant overheen rolt.

Wat kan ik voor resultaat verwachten van een beetje hardlopen?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63699604
Er loopt hier sinds kort een harig beestje rond en twee in het gezin zijn zeer allergiegevoelig, dus hier wordt tegenwoordig iedere dag gestofzuigd. Daarvoor alleen als je de troep zag liggen .

@Vivi: leuk mens ja . Ik had vroeger ook altijd problemen daarmee, moest ik werkstukken oid maken, nam ik volwassenboeken en kreeg ik ze soms niet mee. Of leesboeken, had op mn 12e de halve bieb al uit en wilde wel eens wat moeilijkers ... maar dat mocht niet met een gratis pas ofzo.
  Vis een optie? dinsdag 2 december 2008 @ 16:46:15 #122
70532 loveli
N
pi_63699611
Totaal niet slank gerelateerd, maar wat mij nou weer opviel...
Ik ging tanken bij de Total en bedacht dat ik voor X euro en 02 cent contant ging afrekenen (cheap, ik weet het, maar soms pleeg ik kleinschalig verzet tegen verplicht afronden). Gaat de teller van 01 naar 03! Ook bij 06 sprong het naar 08. Stelletje afzetters hebben de tweetjes en zevens gewoon weggelaten.

Voor de vorm maar een lijstje:
O: havermoutpap
L: yoghurt met stukjes appel
T: 4 boterhammen met gerookte zalmsalade
D: kip met iets en rijst
T: hopelijk kan ik vanavond de Bossche bollen weerstaan
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 16:49:27 #123
163650 Greys
pi_63699732
Welkom Jarno! Heb jij een dikke kont?

Viev! Stoer dat je haar even lieflijk je eigen visie hierop hebt medegedeeld.
Ik was waarschijnlijk iets van 'Oh... euh.....' gaan mompelen. En nee, ik had de boeken niet teruggelegd, dát dan weer niet. Maar eenmaal buiten had ik waarschijnlijk haar allerlei verwensingen naar het hoofd toegeslingerd. Buiten gehoorsafstand natuurlijk, zo dapper ben ik dan ook wel weer
Ik vind het top van je! Dat die mevrouw het bemoeien maar fijn af mag leren

Co, die wondersponsjes... dat doet mij er aan denken dat ik even het Fok! Flyladies-topic en het Wondersponsjes topic omhoog moet schoppen. Het lezen van die topics gaaf mij altijd erg veel aanmoediging om zelf ook iets nuttigs te gaan doen... hell... ik kreeg er gewoon ZIN in!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? dinsdag 2 december 2008 @ 16:50:28 #124
70532 loveli
N
pi_63699759
De meeste mensen zeggen niet wat ze denken, Vief is eerlijk.
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 16:51:32 #125
163650 Greys
pi_63699796
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:34 schreef conleche het volgende:
O en MB, als je vlamdingetjes (hoe heet dat eiks??) echt heel zwart zijn, kan je ze ook koken in het sodawater, dan gaat het er nog beter af!
En.. ik durf het bijna niet te zeggen... maar CILLIT BANGGGGGGGGGGGGGG werkt ook echt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63699825
Ik zal ook eens zo'n lijstje proberen

O: brinta
T: fruitsalade
L: vier boterhammen (mayo, gekookt ei, kaas, bacon, worst) & twee krekker (boter & jam)
D: pizza (zelfgemaakt)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 16:52:52 #127
163650 Greys
pi_63699841
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:39 schreef conleche het volgende:
Ik ben m'n daggemiddelde aan het opkrikken, hebben jullie het in de gaten?
Er zijn van die lijsten op Fok! geloof ik! Ik ben me wel eens kapot geschrokken dat ik gewoon op nr. 6 stond van de top-100 van die dag, met de meeste posts
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63699883
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:49 schreef Greys het volgende:

Welkom Jarno! Heb jij een dikke kont?
Ja, kut, ik dacht dat ik in het OUD SC topic zat. Daar staat dit verhaal namelijk ook.

En: ja!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 16:54:30 #129
163650 Greys
pi_63699886
Welkom sigme! (Of is dit weer een gevalletje Greys-onnozel, net als toen ik Troel welkom ging heten die er al lang eerder was? )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 16:56:17 #130
163650 Greys
pi_63699948
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:54 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, kut, ik dacht dat ik in het OUD SC topic zat. Daar staat dit verhaal namelijk ook.

En: ja!
Viev is ook zo'n SC-snol he?

Krijgen we nu ook eetlijstjes van je?
Oh en je hoeft het echt een dikke kont te hebben om hier te posten hoor, wij doen ook alleen maar alsof
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63700006
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:54 schreef Greys het volgende:
Welkom sigme! (Of is dit weer een gevalletje Greys-onnozel, net als toen ik Troel welkom ging heten die er al lang eerder was? )
Nee hoor, dit is redelijk toepasselijk. Dank .

Ik ben wel eens eerder langsgekomen en ik lurk wel wat mee, maar jullie gaan zo ongelofelijk hard dat het me soms bang te moede wordt.

Dit kan ik niet bijbenen hoor. Rennen met Evy wil nog wel, maar jullie .

Zonder gekheid: ik wil er een kilo of 3 zeker af, nog 5 kilo meer mag ook. Ben 1.70 en zo'n 69kg.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 17:01:48 #132
163650 Greys
pi_63700109
Oh gelukkig sigme, dan was mijn welkom idd toepasselijk
(Het gaat voor mij ook wel eens te snel en dan lees ik dus wel eens over een post heen, vandaar dat ik bang was dat je al eerder langs was gekomen zonder dat ik het gezien had).

De laatste paar dagen gaat het hier voor ons doen vrij langzaam, dus gewoon er af en toe in springen joh en je eetlijstje en je bevinden van het afslanken posten Of roddels. Of andere interessante dingen. Alles is goed
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63700148
Ja maar dat eetlijstje he, wat moet ik daarmee? Ik wil niet minder eten .
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:05:04 #134
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63700202
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 @ 16:34 schreef conleche het volgende:
Ok thanks!
Niet dat ik het gelijk vandaag ga doen hoor Ik moet me straks eerst op de badkamer storten, die nog onherkenbaar is vanwege het henna-avontuur van zaterdag
Ziggy played guitar
  Vis een optie? dinsdag 2 december 2008 @ 17:06:11 #135
70532 loveli
N
pi_63700233
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:03 schreef sigme het volgende:
Minder hoeft niet, je kunt wel beter eten. En extra bewegen.
Welkom!
crap in = crap out
pi_63700269
quote:
Qua hoeveelheid vind ik het eigenlijk vrij weinig, maar het zou wel wat gezonder kunnen. Je hebt vrij vet broodbeleg en je eet vrij veel tegelijk. Als je de maaltijden wat meer spreidt, krijg je vanzelf wat minder honger (ik in ieder geval wel). En beleg: bacon/mayo zijn vrij vet. Je kan dit door 'mager' beleg vervangen. Dan ben je al een heel eind.

Wat drink je eigenlijk? Zijn maar weinig dranken zonder kcal, die dus onbewust ook energie geven.

Mijn lijstje tot nu toe (misschien inspiratie):
O: bak brinta met zoetstof en kaneel
T: hap wortel
T: 2 boterhammen 30+ kaas
L: Kop goulashsoep met snee brood
T: Versgeperste sinaasappelsap (3 stuks)
T: Kauwgompje
D: Spaghetti

Of je gaat eten volgens SHE, krijg je ook energie van .
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 17:07:56 #137
163650 Greys
pi_63700280
quote:
Conleche post wel eens een eetlijstje waarvan je denkt 'Wow! Die heeft lekker veel gegeten!' en dan is het toch een bescheiden aantal calorietjes. Dus die moet je maar een beetje in het oog houden qua lijstjes
En anders in de openingspost het SHE dieet bekijken! Dan mag je ook veel eten, maar wel bepaalde dingen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:10:04 #138
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63700352
Ik heb death by tiramisu verzonnen en gemaakt.

Erin zit:

1 kg mascarpone
200 gr vanillesuiker
pecannoten
2 lagen cheesecake brownies
2 lagen lange vingers in likeur gedeupt

Gelukkig kwam mijn vader langs, die heb ik de immense bak in zijn armen geduwd. Goed voor zijn diabetes

Ik heb braaf gegeten:

O: lasagne met salade
T: niks
D: tomatenpaprikasoep met cayennepeper en zuurdesemstokbrood.
T: yoghurt.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 17:11:55 #139
163650 Greys
pi_63700404
Heb je je avondeten al op dan SHE?
Of is dit lijstje wat je nog gaat eten? Die D en T dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63700450
1 kg mascarpone... gátver!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 17:15:46 #141
163650 Greys
pi_63700510
Vraagje: heb gister 2 stokbroden gekocht waarvan we er maar eentje gebruikt hebben (weet ook niet waarom ik er 2 kocht ). Kan ik die tweede vandaag nog oppiepen door hem even in de oven te doen, of is stokbrood een dag later echt niet meer te eten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63700528
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:13 schreef DarkElf het volgende:
Met vanillesuiker is dat best wel .
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:18:39 #143
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63700608
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:13 schreef DarkElf het volgende:
Niks gatver; het zit in een 16 personen schaal.
De laagjes heb ik juist heel dun gehouden. Eigenlijk had ik wel 1.5 kg kunnen gebruiken.

Hij's echt heel lekker geworden. Wel heb ik de brownies ook nog door de likeur gehaald.
En er zaten nog 6 eieren doorheen
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 17:19:10 #144
163650 Greys
pi_63700631
Ik ga donderdagmiddag als ik weer vrij ben de speculaastaart met peren proberen te maken (ik ben niet zo'n keuken- en bakwonder) voor Sinterklaasavond Recept stond in de Allerhande. Kan je amandelspijs in de supermarkt kopen?

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63700694
Mijn lijstje:

O: 2 happen Brinta
T: banaan
T: appel

Die appel was geen goed idee. Ik heb écht geen zin om te koken (zo lang blijf ik ook niet rechtop staan, denk ik ) dus ik duw er voor m'n vriend wel een pizza in vanavond. Ik sleep mezelf weer naar bed.

En Vivi, wat een beláchelijk verhaal. Wel goed gedaan zeg, ik zou het waarschijnlijk ŕ la Greys hebben gedaan.
pi_63700720
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Conleche post wel eens een eetlijstje waarvan je denkt 'Wow! Die heeft lekker veel gegeten!' en dan is het toch een bescheiden aantal calorietjes. Dus die moet je maar een beetje in het oog houden qua lijstjes
En anders in de openingspost het SHE dieet bekijken! Dan mag je ook veel eten, maar wel bepaalde dingen.
Ja ik wou dat ik zoals Co kon eten maar zulke dingen verzin in gewoon niet

Mijn lijstje:

O: Allbran met halfvolle melk
T: Banaan
L: 5 sushi hapjes
T: 2 mandarijntjes en 2 evergreen
A: spaghetti met pangafilet
  Vis een optie? dinsdag 2 december 2008 @ 17:23:08 #147
70532 loveli
N
pi_63700735
Amandelspijs kun je ook zelf maken. Is mij een keer gelukt toen ik marsepein wilde maken
Maar in de winkel is het een stuk goedkoper en kopen kost veel minder tijd.
crap in = crap out
pi_63700753
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:18 schreef SHE het volgende:

[..]

Niks gatver; het zit in een 16 personen schaal.
De laagjes heb ik juist heel dun gehouden. Eigenlijk had ik wel 1.5 kg kunnen gebruiken.

Hij's echt heel lekker geworden. Wel heb ik de brownies ook nog door de likeur gehaald.
En er zaten nog 6 eieren doorheen
oi truttebol, ik bepaal zelf wel wat ik wel of niet gatver noem ja

maar goed, je hebt er zelf niets van gegeten?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63700769
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:19 schreef Greys het volgende:
Ik ga donderdagmiddag als ik weer vrij ben de speculaastaart met peren proberen te maken (ik ben niet zo'n keuken- en bakwonder) voor Sinterklaasavond Recept stond in de Allerhande. Kan je amandelspijs in de supermarkt kopen?

[ afbeelding ]
Volgens mijn collega viel die taart tegen, maar afijn, geen idee of zij een culinair bakwonder is of niet.
Amandelspijs kun je iig in de supermarkt kopen.

In geval van twijfel moet je gewoon kijken op www.kokenmetkarin.nl Geweldige recepten die eigenlijk niet kunnen mislukken en geweldig lekker zijn. Mijn favoriet is de chocoladetaart met frambozen.
pi_63700793
Nah - ik eet niet speciaal veel, en natuurlijk kan ik mayo vervangen door roomboter, maar er gaat minder mayo op een boterham dan roomboter. (Margarine vind ik geen alternatief).
Verder drink ik drie koppen espresso (met een beetje suiker) op een dag, verder water, heel af en toe een glaasje ranja of sap.

Mijn "gewone" eten kan ik ook niet heel erg aanpassen; ik ben gebonden aan lamsvlees & eigenverbouwde groente.

Dus ik wil het van de andere kant aanpakken: hardlopen. En als dat geen soelaas biedt overweeg ik erbij te gaan krachttrainen, maar dat bezie ik over een maand of twee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')