Er zijn van die lijsten op Fok! geloof ik! Ik ben me wel eens kapot geschrokken dat ik gewoon op nr. 6 stond van de top-100 van die dag, met de meeste postsquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:39 schreef conleche het volgende:
Ik ben m'n daggemiddelde aan het opkrikken, hebben jullie het in de gaten?
Ja, kut, ik dacht dat ik in het OUD SC topic zat. Daar staat dit verhaal namelijk ook.quote:
Viev is ook zo'n SC-snol he?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, kut, ik dacht dat ik in het OUD SC topic zat. Daar staat dit verhaal namelijk ook.
En: ja!
Nee hoor, dit is redelijk toepasselijk. Dankquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:54 schreef Greys het volgende:
Welkom sigme!(Of is dit weer een gevalletje Greys-onnozel, net als toen ik Troel welkom ging heten die er al lang eerder was?
)
Ok thanks!quote:Op dinsdag 2 december 2008 @ 16:34 schreef conleche het volgende:
O en MB, als je vlamdingetjes (hoe heet dat eiks??) echt heel zwart zijn, kan je ze ook koken in het sodawater, dan gaat het er nog beter af!
Minder hoeft niet, je kunt wel beter eten. En extra bewegen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:03 schreef sigme het volgende:
Ja maar dat eetlijstje he, wat moet ik daarmee? Ik wil niet minder eten.
Qua hoeveelheid vind ik het eigenlijk vrij weinig, maar het zou wel wat gezonder kunnen. Je hebt vrij vet broodbeleg en je eet vrij veel tegelijk. Als je de maaltijden wat meer spreidt, krijg je vanzelf wat minder honger (ik in ieder geval wel). En beleg: bacon/mayo zijn vrij vet. Je kan dit door 'mager' beleg vervangen. Dan ben je al een heel eind.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:03 schreef sigme het volgende:
Conleche post wel eens een eetlijstje waarvan je denkt 'Wow! Die heeft lekker veel gegeten!' en dan is het toch een bescheiden aantal calorietjes. Dus die moet je maar een beetje in het oog houden qua lijstjesquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:03 schreef sigme het volgende:
Met vanillesuiker is dat best welquote:
Niks gatver; het zit in een 16 personen schaal.quote:
Ja ik wou dat ik zoals Co kon etenquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Conleche post wel eens een eetlijstje waarvan je denkt 'Wow! Die heeft lekker veel gegeten!' en dan is het toch een bescheiden aantal calorietjes. Dus die moet je maar een beetje in het oog houden qua lijstjes
En anders in de openingspost het SHE dieet bekijken! Dan mag je ook veel eten, maar wel bepaalde dingen.
oi truttebol, ik bepaal zelf wel wat ik wel of niet gatver noem jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Niks gatver; het zit in een 16 personen schaal.
De laagjes heb ik juist heel dun gehouden. Eigenlijk had ik wel 1.5 kg kunnen gebruiken.
Hij's echt heel lekker geworden. Wel heb ik de brownies ook nog door de likeur gehaald.
En er zaten nog 6 eieren doorheen
Volgens mijn collega viel die taart tegen, maar afijn, geen idee of zij een culinair bakwonder is of niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:19 schreef Greys het volgende:
Ik ga donderdagmiddag als ik weer vrij ben de speculaastaart met peren proberen te maken (ik ben niet zo'n keuken- en bakwonder) voor SinterklaasavondRecept stond in de Allerhande. Kan je amandelspijs in de supermarkt kopen?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |