abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63699825
Ik zal ook eens zo'n lijstje proberen

O: brinta
T: fruitsalade
L: vier boterhammen (mayo, gekookt ei, kaas, bacon, worst) & twee krekker (boter & jam)
D: pizza (zelfgemaakt)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 16:52:52 #127
163650 Greys
pi_63699841
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:39 schreef conleche het volgende:
Ik ben m'n daggemiddelde aan het opkrikken, hebben jullie het in de gaten?
Er zijn van die lijsten op Fok! geloof ik! Ik ben me wel eens kapot geschrokken dat ik gewoon op nr. 6 stond van de top-100 van die dag, met de meeste posts
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63699883
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:49 schreef Greys het volgende:

Welkom Jarno! Heb jij een dikke kont?
Ja, kut, ik dacht dat ik in het OUD SC topic zat. Daar staat dit verhaal namelijk ook.

En: ja!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 16:54:30 #129
163650 Greys
pi_63699886
Welkom sigme! (Of is dit weer een gevalletje Greys-onnozel, net als toen ik Troel welkom ging heten die er al lang eerder was? )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 16:56:17 #130
163650 Greys
pi_63699948
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:54 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, kut, ik dacht dat ik in het OUD SC topic zat. Daar staat dit verhaal namelijk ook.

En: ja!
Viev is ook zo'n SC-snol he?

Krijgen we nu ook eetlijstjes van je?
Oh en je hoeft het echt een dikke kont te hebben om hier te posten hoor, wij doen ook alleen maar alsof
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63700006
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:54 schreef Greys het volgende:
Welkom sigme! (Of is dit weer een gevalletje Greys-onnozel, net als toen ik Troel welkom ging heten die er al lang eerder was? )
Nee hoor, dit is redelijk toepasselijk. Dank .

Ik ben wel eens eerder langsgekomen en ik lurk wel wat mee, maar jullie gaan zo ongelofelijk hard dat het me soms bang te moede wordt.

Dit kan ik niet bijbenen hoor. Rennen met Evy wil nog wel, maar jullie .

Zonder gekheid: ik wil er een kilo of 3 zeker af, nog 5 kilo meer mag ook. Ben 1.70 en zo'n 69kg.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 17:01:48 #132
163650 Greys
pi_63700109
Oh gelukkig sigme, dan was mijn welkom idd toepasselijk
(Het gaat voor mij ook wel eens te snel en dan lees ik dus wel eens over een post heen, vandaar dat ik bang was dat je al eerder langs was gekomen zonder dat ik het gezien had).

De laatste paar dagen gaat het hier voor ons doen vrij langzaam, dus gewoon er af en toe in springen joh en je eetlijstje en je bevinden van het afslanken posten Of roddels. Of andere interessante dingen. Alles is goed
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63700148
Ja maar dat eetlijstje he, wat moet ik daarmee? Ik wil niet minder eten .
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:05:04 #134
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63700202
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 @ 16:34 schreef conleche het volgende:
O en MB, als je vlamdingetjes (hoe heet dat eiks??) echt heel zwart zijn, kan je ze ook koken in het sodawater, dan gaat het er nog beter af!
Ok thanks!
Niet dat ik het gelijk vandaag ga doen hoor Ik moet me straks eerst op de badkamer storten, die nog onherkenbaar is vanwege het henna-avontuur van zaterdag
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Vis een optie? dinsdag 2 december 2008 @ 17:06:11 #135
70532 loveli
N
pi_63700233
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:03 schreef sigme het volgende:
Minder hoeft niet, je kunt wel beter eten. En extra bewegen.
Welkom!
crap in = crap out
pi_63700269
quote:
Qua hoeveelheid vind ik het eigenlijk vrij weinig, maar het zou wel wat gezonder kunnen. Je hebt vrij vet broodbeleg en je eet vrij veel tegelijk. Als je de maaltijden wat meer spreidt, krijg je vanzelf wat minder honger (ik in ieder geval wel). En beleg: bacon/mayo zijn vrij vet. Je kan dit door 'mager' beleg vervangen. Dan ben je al een heel eind.

Wat drink je eigenlijk? Zijn maar weinig dranken zonder kcal, die dus onbewust ook energie geven.

Mijn lijstje tot nu toe (misschien inspiratie):
O: bak brinta met zoetstof en kaneel
T: hap wortel
T: 2 boterhammen 30+ kaas
L: Kop goulashsoep met snee brood
T: Versgeperste sinaasappelsap (3 stuks)
T: Kauwgompje
D: Spaghetti

Of je gaat eten volgens SHE, krijg je ook energie van .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 17:07:56 #137
163650 Greys
pi_63700280
quote:
Conleche post wel eens een eetlijstje waarvan je denkt 'Wow! Die heeft lekker veel gegeten!' en dan is het toch een bescheiden aantal calorietjes. Dus die moet je maar een beetje in het oog houden qua lijstjes
En anders in de openingspost het SHE dieet bekijken! Dan mag je ook veel eten, maar wel bepaalde dingen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:10:04 #138
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63700352
Ik heb death by tiramisu verzonnen en gemaakt.

Erin zit:

1 kg mascarpone
200 gr vanillesuiker
pecannoten
2 lagen cheesecake brownies
2 lagen lange vingers in likeur gedeupt

Gelukkig kwam mijn vader langs, die heb ik de immense bak in zijn armen geduwd. Goed voor zijn diabetes

Ik heb braaf gegeten:

O: lasagne met salade
T: niks
D: tomatenpaprikasoep met cayennepeper en zuurdesemstokbrood.
T: yoghurt.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 17:11:55 #139
163650 Greys
pi_63700404
Heb je je avondeten al op dan SHE?
Of is dit lijstje wat je nog gaat eten? Die D en T dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63700450
1 kg mascarpone... gátver!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 17:15:46 #141
163650 Greys
pi_63700510
Vraagje: heb gister 2 stokbroden gekocht waarvan we er maar eentje gebruikt hebben (weet ook niet waarom ik er 2 kocht ). Kan ik die tweede vandaag nog oppiepen door hem even in de oven te doen, of is stokbrood een dag later echt niet meer te eten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63700528
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:13 schreef DarkElf het volgende:
Met vanillesuiker is dat best wel .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:18:39 #143
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63700608
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:13 schreef DarkElf het volgende:
Niks gatver; het zit in een 16 personen schaal.
De laagjes heb ik juist heel dun gehouden. Eigenlijk had ik wel 1.5 kg kunnen gebruiken.

Hij's echt heel lekker geworden. Wel heb ik de brownies ook nog door de likeur gehaald.
En er zaten nog 6 eieren doorheen
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 17:19:10 #144
163650 Greys
pi_63700631
Ik ga donderdagmiddag als ik weer vrij ben de speculaastaart met peren proberen te maken (ik ben niet zo'n keuken- en bakwonder) voor Sinterklaasavond Recept stond in de Allerhande. Kan je amandelspijs in de supermarkt kopen?

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63700694
Mijn lijstje:

O: 2 happen Brinta
T: banaan
T: appel

Die appel was geen goed idee. Ik heb écht geen zin om te koken (zo lang blijf ik ook niet rechtop staan, denk ik ) dus ik duw er voor m'n vriend wel een pizza in vanavond. Ik sleep mezelf weer naar bed.

En Vivi, wat een beláchelijk verhaal. Wel goed gedaan zeg, ik zou het waarschijnlijk ŕ la Greys hebben gedaan.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63700720
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Conleche post wel eens een eetlijstje waarvan je denkt 'Wow! Die heeft lekker veel gegeten!' en dan is het toch een bescheiden aantal calorietjes. Dus die moet je maar een beetje in het oog houden qua lijstjes
En anders in de openingspost het SHE dieet bekijken! Dan mag je ook veel eten, maar wel bepaalde dingen.
Ja ik wou dat ik zoals Co kon eten maar zulke dingen verzin in gewoon niet

Mijn lijstje:

O: Allbran met halfvolle melk
T: Banaan
L: 5 sushi hapjes
T: 2 mandarijntjes en 2 evergreen
A: spaghetti met pangafilet
  Vis een optie? dinsdag 2 december 2008 @ 17:23:08 #147
70532 loveli
N
pi_63700735
Amandelspijs kun je ook zelf maken. Is mij een keer gelukt toen ik marsepein wilde maken
Maar in de winkel is het een stuk goedkoper en kopen kost veel minder tijd.
crap in = crap out
pi_63700753
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:18 schreef SHE het volgende:

[..]

Niks gatver; het zit in een 16 personen schaal.
De laagjes heb ik juist heel dun gehouden. Eigenlijk had ik wel 1.5 kg kunnen gebruiken.

Hij's echt heel lekker geworden. Wel heb ik de brownies ook nog door de likeur gehaald.
En er zaten nog 6 eieren doorheen
oi truttebol, ik bepaal zelf wel wat ik wel of niet gatver noem ja

maar goed, je hebt er zelf niets van gegeten?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63700769
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:19 schreef Greys het volgende:
Ik ga donderdagmiddag als ik weer vrij ben de speculaastaart met peren proberen te maken (ik ben niet zo'n keuken- en bakwonder) voor Sinterklaasavond Recept stond in de Allerhande. Kan je amandelspijs in de supermarkt kopen?

[ afbeelding ]
Volgens mijn collega viel die taart tegen, maar afijn, geen idee of zij een culinair bakwonder is of niet.
Amandelspijs kun je iig in de supermarkt kopen.

In geval van twijfel moet je gewoon kijken op www.kokenmetkarin.nl Geweldige recepten die eigenlijk niet kunnen mislukken en geweldig lekker zijn. Mijn favoriet is de chocoladetaart met frambozen.
pi_63700793
Nah - ik eet niet speciaal veel, en natuurlijk kan ik mayo vervangen door roomboter, maar er gaat minder mayo op een boterham dan roomboter. (Margarine vind ik geen alternatief).
Verder drink ik drie koppen espresso (met een beetje suiker) op een dag, verder water, heel af en toe een glaasje ranja of sap.

Mijn "gewone" eten kan ik ook niet heel erg aanpassen; ik ben gebonden aan lamsvlees & eigenverbouwde groente.

Dus ik wil het van de andere kant aanpakken: hardlopen. En als dat geen soelaas biedt overweeg ik erbij te gaan krachttrainen, maar dat bezie ik over een maand of twee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')