abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? dinsdag 2 december 2008 @ 15:57:43 #76
70532 loveli
N
pi_63698203
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:57 schreef Miss_S het volgende:
Meiden kan het zijn dat ik 1 week na mijn kiezentrekken een blauwe plek op mijn wang krijg? anders zou ik niet weten wat ik gedaan heb.....
Nog 200 woorden en mijn presentatie is ook weer af
Yup. Hij zat er waarschijnlijk al, maar die dingen hebben de neiging om zich te verplaatstee. Begint binnen in je wang, nu zie je het pas aan de buitenkant. Waarschijnlijk issie ook een stuk gezakt ten opzichte van waar het zat.
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 15:58:43 #77
163650 Greys
pi_63698225
Co met d'r jonge baronessenstemmetje!

Ik moet allerlei nuttigs doen maar ik heb geen zihinnnnnnnnnnnnn
Toch maar even wat was in de machine mikken, dan kan ik in elk geval 'ja, de was!' roepen als Heer G vraagt of ik nog iets nuttigs gedaan heb, of alleen maar Oprah heb gekeken (wát toevallig ook heel nuttig kan zijn, soms!).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63698235
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Yup. Hij zat er waarschijnlijk al, maar die dingen hebben de neiging om zich te verplaatstee. Begint binnen in je wang, nu zie je het pas aan de buitenkant. Waarschijnlijk issie ook een stuk gezakt ten opzichte van waar het zat.
Aha bedankt voor de uitleg nou hopelijk is ie snel weg want ziet er niet echt charmant uit
pi_63698261
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Senks!!

Bel ik net naar de H&M om te vragen waar m'n pakje blijft, krijg ik zo'n gast aan de telefoon die vraagt naar m'n geboortedatum, dus geef ik die. Zegtie: "Oh, is het pakketje voor je moeder??" Ik:"Wablief??" ..........en na een korte stilte: "Hoezo?" "Nou...." zegt de jongen gegeneerd, want hij begint nattigheid te voelen: "Je hebt zo'n jonge stem"

Goftedomme, nu zou ik al moeder kunnen zijn van mijn eigen stem. Ik vind deze dag niet fijn.
Dat is verdomme een compliment Co . Hierdoor zou je moeten gaan dansen en springen en zingen van blijdschap.
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik héb een electrische deken, maar die ligt in de kast.
Vriendlief vindt het echt verschrikkelijk als ik dat ding op bed leg.
Gelukkig gedoogt hij mijn sokken (zelfs zomers ) en incidenteel een pyjama wel.
Elektrische deken onder het hoeslaken leggen? Dan merk je er minder van . Ik had er ook 1, altijd koud, tot mijn broertje naar zolder verhuisde en daar was het kouder. Dus nu slaap ik in een dikke joggingbroek met shirt, 2 dekbedden en soms zelfs superdikke sokken aan. En nog heb ik het ijskoud.
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:53 schreef vamperotica het volgende:
Fluffy pyama's zijn heerlijk!!! Vooral om net gebadderd mee op de bank te zitten.... chocomelletje erbij...

Monster is terug van de EHBO... duimpje is gebroken en zn nagelbed is van zn plek geweest ( vraag me nie hoe en wat) aan de binnenkant is het ook open.....
Nu ligt ie nog helemaal suffig te slapen.
Aaahw arm monstertje .
quote:
Op maandag 1 december 2008 23:12 schreef cyclechick het volgende:
Chicolate: weet je al welke kleur je je haar wil verven? Ik wil eigenlijk ook wel, maar heb zo;n hekel aan de uitgroei! Krijgen we dan ook een before en after foto te zien?
Ik weet nog niet eens zeker óf ik het wel wil verven. Mijn huidige kleur is best mooi, zonde om te verven enzo. En uitgroei/bijhouden van je kapsel, haar dat al pluizig is en eigenlijk is het zo wel prima. Maar vernieuwing is ook ok. Dus ik weet het niet. Als ik alles zou doen wat in me opkwam, zonder naar nadelen te kijken, had ik ook allang een ringetje door mijn lip en een tattoo aan de binnenkant van mn pols .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? dinsdag 2 december 2008 @ 16:01:05 #80
70532 loveli
N
pi_63698306
quote:

[..]

Senks!!

Bel ik net naar de H&M om te vragen waar m'n pakje blijft, krijg ik zo'n gast aan de telefoon die vraagt naar m'n geboortedatum, dus geef ik die. Zegtie: "Oh, is het pakketje voor je moeder??" Ik:"Wablief??" ..........en na een korte stilte: "Hoezo?" "Nou...." zegt de jongen gegeneerd, want hij begint nattigheid te voelen: "Je hebt zo'n jonge stem"

Goftedomme, nu zou ik al moeder kunnen zijn van mijn eigen stem. Ik vind deze dag niet fijn.
Als je het aan de balie had opgehaald zouden ze ook naar identificatie vragen bij het horen je geboortedatum.
crap in = crap out
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:04:17 #81
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63698382
quote:

[..]

Senks!!

En dus had jij moeten antwoorden;

' wat heb je aan? '

Jezus Co.
pi_63698412
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:59 schreef Chicolate het volgende:

Elektrische deken onder het hoeslaken leggen? Dan merk je er minder van . Ik had er ook 1, altijd koud, tot mijn broertje naar zolder verhuisde en daar was het kouder. Dus nu slaap ik in een dikke joggingbroek met shirt, 2 dekbedden en soms zelfs superdikke sokken aan. En nog heb ik het ijskoud.
Mooi kerstcadeau: een nieuwe elektrische deken! Maar waarom zet je niet gewoon de verwarming aan?

Conleche: jij ook beterschap. *stuurt anti-griepvibes*
Heeft iemand toevallig nog wat anti-migrainevibes over?
Wat een ziekenboeg hier... je zou bijna gaan denken dat lijnen niet gezond is. Maar ja, herfst ook niet.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_63698522
Oh, jullie bekijken het glas halfvol wijze, dat kan natuurlijk ook (ik dacht alleen maar dat die jongen dacht dat ik al een volwassen dochter had)

En SHE, dit was geen wijnboer hoor, deze klonk als een puberjoch met een vakantiebaantje. Dus ik weet precies wattie aanhad: een hoodie met sterretjes, een skinny, die ook nog half van z'n kont zakt en van die stomme bootschoenen, die nu anders heten, hoe dat ben ik vergeten...

Ik heb net m'n fornuisrekjes en ronde vlamdingetjes schoongemaakt door ze een half uur in een gloeiend heet bad te leggen met soda en groene zeep. Zo fijn, je veegt het vet en vies er dan zo af
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 16:15:15 #84
163650 Greys
pi_63698643
Ja potver, nu voel ik me genoodzaakt ook zoiets te gaan doen Co. Iets waar 'iets' schoon door wordt

Ik stond op het punt om bijjjjjjjna de badkamer gaan soppen, maar toen werd ik gebeld en daarna had ik geen zin meer. Tsjah, zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Kan je niets tegen doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 16:16:29 #85
163650 Greys
pi_63698676
Hè, hoerendemrblgrbl.... ik ga toch maar wat doen. Lang leve de hygiënische doekjes, zullen we maar zeggen. Zwieperdezwapper en het toont en ruikt weer schoon
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63698679
Schoonmaken kan zo fijn zijn... Tenminste, het eindresultaat.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 16:16:58 #87
163650 Greys
pi_63698691
Ik weet me geen raad met mezelf vanmiddag.
Valt het op?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:17:20 #88
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63698708
Bwuh, voel me ook lichtelijk beroerd . Maar zometeen gewoon even sporten, want ik weiger om ziek te worden! Net wel heerlijk geshopt (dat zeg ik niet vaak, geloof me), want ik heb daadwerkelijk kunnen vinden wat ik zocht! Een lekkere trui, 6 hempjes, lichaams- en makeup-prutjes en een zak rozenblaadjes voor donderdag .
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:17:48 #89
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63698723
Wat erg trouwens, vamp . Het komt ook echt allemaal tegelijk zeg .
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 16:17:52 #90
163650 Greys
pi_63698728
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Schoonmaken kan zo fijn zijn... Tenminste, het eindresultaat.
Ik weet alleen niet wáár te beginnen
En zo erg is het hier niet hoor, stel je nu alsjeblieft geen plakkende viezige bende voor. Maar... ik ben al te lui om de groene bak aan de weg te zetten vandaag
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63698763
Je weet je gewoon geen raad met je geweten dat zegt dat je eigenlijk iets nuttigs zou moeten doen.
Ruilen? Ga ik jouw badkamer soppen, pak jij mijn verhuisdozen uit.
pi_63698791
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:15 schreef Greys het volgende:
Ja potver, nu voel ik me genoodzaakt ook zoiets te gaan doen Co. Iets waar 'iets' schoon door wordt

Ik stond op het punt om bijjjjjjjna de badkamer gaan soppen, maar toen werd ik gebeld en daarna had ik geen zin meer. Tsjah, zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Kan je niets tegen doen.

Nou ja, echt lopen boenen heb ik dus niet he. Bad laten vollopen en dingen laten weken: er zijn ergere dingen. Ik ga er nu ook maar een wasje ingooien, das ook te doen. Ik zou eigenlijk naar Belgie gaan vandaag, maar wegens drukte op de weg heb ik dat fijn uitgesteld tot morgen, dus kan hier nog wel een paar klusjes doen.

Ga anders met je wondersponsje langs een vies richeltje, das ook dankbaar werk!!
pi_63698802
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:17 schreef Greys het volgende:

[..]

En zo erg is het hier niet hoor, stel je nu alsjeblieft geen plakkende viezige bende voor. Maar... ik ben al te lui om de groene bak aan de weg te zetten vandaag
Ach, anders leg je je erbij neer dat je vandaag gewoon een lui dagje hebt en ga je morgen verder.
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:21:07 #94
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63698829
Co! "Moeder van je eigen stem" Raap me op .

Ow, ms kom ik de 16e even bij je langs in ze galerie, dan moet ik naar het AMC nml (jij dan, niet het AMC).

Zo, ff hier ook mijn irritatie kwijt: ik had ruzie net joh! Jahaa, mensen, nu hóór ik jullie al denken "Góh.. " maar het was écht niet mijn schuld dit keer .

Ik was bij de bieb om wat boeken op te halen voor Dean, en ik had wat leuke uitgezocht van Roald Dahl enzo, om voor te lezen als ie in bed ligt ook. Zegt dat afstempelmens:

"[insert hoofd als een pissebed]

"U heeft nog een boete staan van ZES-TIG-CENT en die MOET u nu betalen!!!!

Ikke: U ook goedemiddag, en ja hoor prima *werpt 60 cent op de balie*

"Deze boeken zijn niet bestemd voor 1 jaar"

Ik : "Hij is 2, maar goed, wat bedoelt u? ".

"Dat u deze boeken niet mag lenen, er zij bepaalde codes die bij de leeftijden passen en een kind van 1 ( ) snapt deze boeken toch nog niet! U moet prentenboeken nemen!"

Ik: "Maar ik lees hem voor, dus dan maakt het niet uit. "

"Dit is anders niet gebruikelijk!!!!

Moi: "Mevrouw, het interesseert me niet zoveel wat er wel en niet gebruikelijk is, als ik me daar aan moet conformeren had ik een erg vervelend leven. En ik heb nog nooit meegemaakt dat ik een boek hier niet kon lenen omdat degene achter de balie bepaalt dat mijn zoontje het geen leuk boek vindt!!! En daarbij staat uw toon mij he-le-maal niet aan (<--die dacht ik erbij)".

Stom pissebedmens begint de boeken af te stempelen ondertussen murmelend dat mijn toon haar ook niet aanstaat, tja, actie reactie zei ik maar. Ik heb nog wel even haar naam gevraagd, toen trok ze wel wit weg (en het was een negert).

Stom mens, misschien is mijn kind wel hoogbegaafd, weet zij veel! Maak je druk om belangrijke dingen zou ik zeggen .

Gelukkig kwam ik buiten mensen tegen die achter mij hadden gestaan en het ook belachelijk vonden, gelukkig, anders was ik nog aan mijn eigen vredelievendheid gaan twijfelen .

Oh, en dit was de ingekorte versie he. Echt, mijn humeur was meteen verpest!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:22:02 #95
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63698857
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 @ 16:09 schreef conleche het volgende:

Ik heb net m'n fornuisrekjes en ronde vlamdingetjes schoongemaakt door ze een half uur in een gloeiend heet bad te leggen met soda en groene zeep. Zo fijn, je veegt het vet en vies er dan zo af
Bedankt voor de tip, ik vroeg me al af hoe ik die dingen ooit schoon zou krijgen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:22:22 #96
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63698868
Hoevaak stofzuigen jullie eigenlijk thuis?

Wij zijn twee hardwerkende/studerende mensen en ik moet bekennen dat het er maar weinig van komt . Misschien 1 keer in de twee weken? Eigenlijk pas als ik het ook echt begin te zien .
pi_63698910
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Ga anders met je wondersponsje langs een vies richeltje, das ook dankbaar werk!!
Dát kan ik als student volmondig beamen.
Schoonmaken is het fijnst als het écht nodig is, dan zie je tenminste resultaat.
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:24:15 #98
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63698934
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 @ 16:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik moet naar de winkels (100 meter lopen) voor pleisters (voor mn nagel ) en een lampje.. Ik kan me ook niet toe zetten
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63698941
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:21 schreef Vivi het volgende:

"Dat u deze boeken niet mag lenen, er zij bepaalde codes die bij de leeftijden passen en een kind van 1 ( ) snapt deze boeken toch nog niet! U moet prentenboeken nemen!"
Waar bemoeien ze zich mee zeg! . Al lees ik Anna Kafka voor!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_63699037
Vivi: je hebt helemaal gelijk hoor. Dat haar kind nou toevallig te dom is voor Roald Dahl...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')