Yup. Hij zat er waarschijnlijk al, maar die dingen hebben de neiging om zich te verplaatstee. Begint binnen in je wang, nu zie je het pas aan de buitenkant. Waarschijnlijk issie ook een stuk gezakt ten opzichte van waar het zat.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:57 schreef Miss_S het volgende:
Meiden kan het zijn dat ik 1 week na mijn kiezentrekken een blauwe plek op mijn wang krijg?anders zou ik niet weten wat ik gedaan heb.....
Nog 200 woorden en mijn presentatie is ook weer af
Aha bedankt voor de uitlegquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup. Hij zat er waarschijnlijk al, maar die dingen hebben de neiging om zich te verplaatstee. Begint binnen in je wang, nu zie je het pas aan de buitenkant. Waarschijnlijk issie ook een stuk gezakt ten opzichte van waar het zat.
Dat is verdomme een compliment Coquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Senks!!![]()
Bel ik net naar de H&M om te vragen waar m'n pakje blijft, krijg ik zo'n gast aan de telefoon die vraagt naar m'n geboortedatum, dus geef ik die. Zegtie: "Oh, is het pakketje voor je moeder??" Ik:"Wablief??" ..........en na een korte stilte: "Hoezo?" "Nou...." zegt de jongen gegeneerd, want hij begint nattigheid te voelen: "Je hebt zo'n jonge stem"
Goftedomme, nu zou ik al moeder kunnen zijn van mijn eigen stem. Ik vind deze dag niet fijn.
Elektrische deken onder het hoeslaken leggen? Dan merk je er minder vanquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik héb een electrische deken, maar die ligt in de kast.
Vriendlief vindt het echt verschrikkelijk als ik dat ding op bed leg.
Gelukkig gedoogt hij mijn sokken (zelfs zomers) en incidenteel een pyjama wel.
Aaahw arm monstertjequote:Op dinsdag 2 december 2008 12:53 schreef vamperotica het volgende:
Fluffy pyama's zijn heerlijk!!! Vooral om net gebadderd mee op de bank te zitten.... chocomelletje erbij...
Monster is terug van de EHBO... duimpje is gebroken en zn nagelbed is van zn plek geweest ( vraag me nie hoe en wat) aan de binnenkant is het ook open.....
Nu ligt ie nog helemaal suffig te slapen.
Ik weet nog niet eens zeker óf ik het wel wil verven. Mijn huidige kleur is best mooi, zonde om te verven enzo. En uitgroei/bijhouden van je kapsel, haar dat al pluizig is en eigenlijk is het zo wel prima. Maar vernieuwing is ook ok. Dus ik weet het niet. Als ik alles zou doen wat in me opkwam, zonder naar nadelen te kijken, had ik ook allang een ringetje door mijn lip en een tattoo aan de binnenkant van mn polsquote:Op maandag 1 december 2008 23:12 schreef cyclechick het volgende:
Chicolate: weet je al welke kleur je je haar wil verven? Ik wil eigenlijk ook wel, maar heb zo;n hekel aan de uitgroei! Krijgen we dan ook een before en after foto te zien?![]()
Als je het aan de balie had opgehaald zouden ze ook naar identificatie vragen bij het horen je geboortedatum.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Senks!!![]()
Bel ik net naar de H&M om te vragen waar m'n pakje blijft, krijg ik zo'n gast aan de telefoon die vraagt naar m'n geboortedatum, dus geef ik die. Zegtie: "Oh, is het pakketje voor je moeder??" Ik:"Wablief??" ..........en na een korte stilte: "Hoezo?" "Nou...." zegt de jongen gegeneerd, want hij begint nattigheid te voelen: "Je hebt zo'n jonge stem"
Goftedomme, nu zou ik al moeder kunnen zijn van mijn eigen stem. Ik vind deze dag niet fijn.
En dus had jij moeten antwoorden;quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Senks!!![]()
Mooi kerstcadeau: een nieuwe elektrische deken! Maar waarom zet je niet gewoon de verwarming aan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:59 schreef Chicolate het volgende:
Elektrische deken onder het hoeslaken leggen? Dan merk je er minder van. Ik had er ook 1, altijd koud, tot mijn broertje naar zolder verhuisde en daar was het kouder. Dus nu slaap ik in een dikke joggingbroek met shirt, 2 dekbedden en soms zelfs superdikke sokken aan. En nog heb ik het ijskoud.
Ik weet alleen niet wáár te beginnenquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Schoonmaken kan zo fijn zijn... Tenminste, het eindresultaat.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:15 schreef Greys het volgende:
Ja potver, nu voel ik me genoodzaakt ook zoiets te gaan doen Co. Iets waar 'iets' schoon door wordt
Ik stond op het punt om bijjjjjjjna de badkamer gaan soppen, maar toen werd ik gebeld en daarna had ik geen zin meer. Tsjah, zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Kan je niets tegen doen.
Ach, anders leg je je erbij neer dat je vandaag gewoon een lui dagje hebt en ga je morgen verder.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wáár te beginnen
En zo erg is het hier niet hoor, stel je nu alsjeblieft geen plakkende viezige bende voor. Maar... ik ben al te lui om de groene bak aan de weg te zetten vandaag
Bedankt voor de tip, ik vroeg me al af hoe ik die dingen ooit schoon zou krijgenquote:Op dinsdag 2 december 2008 @ 16:09 schreef conleche het volgende:
Ik heb net m'n fornuisrekjes en ronde vlamdingetjes schoongemaakt door ze een half uur in een gloeiend heet bad te leggen met soda en groene zeep. Zo fijn, je veegt het vet en vies er dan zo af
Dát kan ik als student volmondig beamen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Ga anders met je wondersponsje langs een vies richeltje, das ook dankbaar werk!!
Ik moet naar de winkels (100 meter lopen) voor pleisters (voor mn nagelquote:Op dinsdag 2 december 2008 @ 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wáár te beginnen
En zo erg is het hier niet hoor, stel je nu alsjeblieft geen plakkende viezige bende voor. Maar... ik ben al te lui om de groene bak aan de weg te zetten vandaag
Waar bemoeien ze zich mee zeg!quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:21 schreef Vivi het volgende:
"Dat u deze boeken niet mag lenen, er zij bepaalde codes die bij de leeftijden passen en een kind van 1 () snapt deze boeken toch nog niet! U moet prentenboeken nemen!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |