Arm zieltje.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:53 schreef vamperotica het volgende:
Monster is terug van de EHBO... duimpje is gebroken en zn nagelbed is van zn plek geweest ( vraag me nie hoe en wat) aan de binnenkant is het ook open.....
Nu ligt ie nog helemaal suffig te slapen.
Ooh ja, dat is altijd zo'n teleurstelling, heb je net iets moois gekocht en dan krijg je het niet in je huis! Mijn ouders hebben zelfs weleens een boxspring moeten terugbrengen omdat hij echt niet door het trapgat ging, en vriendje en ik hebben twee weken geleden nog een rol zeil van 4 meter lang doormidden zitten snijden omdat hij niet in de lift paste. Het leek zo'n goed idee, 1 lange rol.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och, arm Vampkindje!
Ik kon ook wel janken zonet, onze nieuwe bank werd gebracht maar hij past de trap niet op... 't Scheelt echt een cm of 2, maar ja. De bank staat nu nog in de gang beneden maar m'n vriend gaat vanavond met onze sterke huisgenoot (fitnessinstructeur) en een vriend van hem 'm het balkon op sjouwen. Ik maak me nog vreselijke zorgen maar de mannen zeggen dat het goed komt, dus daar moet ik dan maar op vertrouwen!
Ondertussen ben ik nog zo ziek als een hond ook..
Het kan:quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:57 schreef HunnY het volgende:
Ik heb een vraag aan SHE (of andere kokkinnen hier in het topic die het antwoord weten).
Ik heb laatst jouw ovenaardappeltjes gemaakt met cajun en zoete paprika, 190 graden 45 min in de oven, maar de aardappeltjes worden niet lekker gaar. Sommige delen zijn knapperig, andere weer heel zacht.
Ik gebruik vandaag aardappelschijfjes trouwens. Wat doe ik fout?
Het stomme is ook nog dat die bank heel Nederland voor ons door is gegaan! Deventer had er als één van de laatsten in Nederland nog eentje van staan, die is naar het hoofdkantoor in Brabant gegaan en daarna naar het filiaal in Groningen verzonden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ooh ja, dat is altijd zo'n teleurstelling, heb je net iets moois gekocht en dan krijg je het niet in je huis! Mijn ouders hebben zelfs weleens een boxspring moeten terugbrengen omdat hij echt niet door het trapgat ging, en vriendje en ik hebben twee weken geleden nog een rol zeil van 4 meter lang doormidden zitten snijden omdat hij niet in de lift paste. Het leek zo'n goed idee, 1 lange rol.Toen kon ik ook wel janken hoor.
Maar goed, je mannen krijgen hem vast wel boven.
Ziek? Wat heb je, gewoon griepje?
Mijn nieuwe bank had al beschadigingen opgelopen aan alle kanten voordat we bij de laatste ultieme poging opeens wel de manier vonden om 'm door de deur te krijgenquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och, arm Vampkindje!
Ik kon ook wel janken zonet, onze nieuwe bank werd gebracht maar hij past de trap niet op... 't Scheelt echt een cm of 2, maar ja. De bank staat nu nog in de gang beneden maar m'n vriend gaat vanavond met onze sterke huisgenoot (fitnessinstructeur) en een vriend van hem 'm het balkon op sjouwen. Ik maak me nog vreselijke zorgen maar de mannen zeggen dat het goed komt, dus daar moet ik dan maar op vertrouwen!
Ondertussen ben ik nog zo ziek als een hond ook..
Pivot, pivot!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:30 schreef conleche het volgende:
Jullie banken doen mij aan die aflevering van Friends denken waar R&R die gele bank naar boven proberen te krijgen. Dat ging ook niet helemaal goed.![]()
Ik zit alwéér tegen een griepje aan, laatst ook al, maar toen waaide het over. Nu zit ik al aan de Hot Coldrex, dus ik ben bang dat ik er deze keer niet doorheen zwijn. Jammer, want ik heb het te druk om ziek te worden eigenlijk. Dus stuur je positieve vibes naar de Co, misschien dat het helpt
M aria! Maria! ...I'll never stop saying, Mariaaaaaaaaaaa.quote:Op maandag 1 december 2008 19:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..dingen..]
....Mr. T
![]()
[..nog meer dingen&een mooie mantra..]
* Miss_S Stuur positieve vibes + mandarijntjes naar Coquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:30 schreef conleche het volgende:
Jullie banken doen mij aan die aflevering van Friends denken waar R&R die gele bank naar boven proberen te krijgen. Dat ging ook niet helemaal goed.![]()
Ik zit alwéér tegen een griepje aan, laatst ook al, maar toen waaide het over. Nu zit ik al aan de Hot Coldrex, dus ik ben bang dat ik er deze keer niet doorheen zwijn. Jammer, want ik heb het te druk om ziek te worden eigenlijk. Dus stuur je positieve vibes naar de Co, misschien dat het helpt
Senks!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Pivot, pivot!!!![]()
Als je er zelf in zit is het helaas wat minder grappig.Nu kwam mijn bank van marktplaats dus geen mega dure aanschaf maar hij was wel helemaal gaaf en het leer is nu beschadigd
![]()
* Dizzy-Miss-Lizzy stuurt alle positieve vibes die er zijn naar Co toe
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Senks!!![]()
Bel ik net naar de H&M om te vragen waar m'n pakje blijft, krijg ik zo'n gast aan de telefoon die vraagt naar m'n geboortedatum, dus geef ik die. Zegtie: "Oh, is het pakketje voor je moeder??" Ik:"Wablief??" ..........en na een korte stilte: "Hoezo?" "Nou...." zegt de jongen gegeneerd, want hij begint nattigheid te voelen: "Je hebt zo'n jonge stem"
Goftedomme, nu zou ik al moeder kunnen zijn van mijn eigen stem. Ik vind deze dag niet fijn.
Pivot, PIVOT!quote:Op dinsdag 2 december 2008 @ 15:30 schreef conleche het volgende:
Beterschap!quote:Ik zit alwéér tegen een griepje aan, laatst ook al, maar toen waaide het over. Nu zit ik al aan de Hot Coldrex, dus ik ben bang dat ik er deze keer niet doorheen zwijn. Jammer, want ik heb het te druk om ziek te worden eigenlijk. Dus stuur je positieve vibes naar de Co, misschien dat het helpt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |