abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63693777
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:53 schreef vamperotica het volgende:
Monster is terug van de EHBO... duimpje is gebroken en zn nagelbed is van zn plek geweest ( vraag me nie hoe en wat) aan de binnenkant is het ook open.....
Nu ligt ie nog helemaal suffig te slapen.
Arm zieltje.

Heb vertrouwen in de mannen, DaD.
Het gaat vast wel lukken.
pi_63694490
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och, arm Vampkindje!

Ik kon ook wel janken zonet, onze nieuwe bank werd gebracht maar hij past de trap niet op... 't Scheelt echt een cm of 2, maar ja. De bank staat nu nog in de gang beneden maar m'n vriend gaat vanavond met onze sterke huisgenoot (fitnessinstructeur ) en een vriend van hem 'm het balkon op sjouwen. Ik maak me nog vreselijke zorgen maar de mannen zeggen dat het goed komt, dus daar moet ik dan maar op vertrouwen!

Ondertussen ben ik nog zo ziek als een hond ook. .
Ooh ja, dat is altijd zo'n teleurstelling, heb je net iets moois gekocht en dan krijg je het niet in je huis! Mijn ouders hebben zelfs weleens een boxspring moeten terugbrengen omdat hij echt niet door het trapgat ging, en vriendje en ik hebben twee weken geleden nog een rol zeil van 4 meter lang doormidden zitten snijden omdat hij niet in de lift paste. Het leek zo'n goed idee, 1 lange rol. Toen kon ik ook wel janken hoor.
Maar goed, je mannen krijgen hem vast wel boven.

Ziek? Wat heb je, gewoon griepje?
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:42:12 #53
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63694733
Aaaww vamp, wat een pech Arm mannetje, klinkt erg pijnlijk

Ik wilde komen melden dat ik zojuist mn halve nagel van mn duim gescheurd heb (per ongeluk) maar dat maakt nu geen indruk meer natuurlijk
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63695100
Ik heb een vraag aan SHE (of andere kokkinnen hier in het topic die het antwoord weten).

Ik heb laatst jouw ovenaardappeltjes gemaakt met cajun en zoete paprika, 190 graden 45 min in de oven, maar de aardappeltjes worden niet lekker gaar. Sommige delen zijn knapperig, andere weer heel zacht.
Ik gebruik vandaag aardappelschijfjes trouwens. Wat doe ik fout?
Smoke City - Underwater love
pi_63695497
HunnY: misschien moet je ze wat vaker omdraaien of door elkaar husselen, zodat ze meer gelijkmatig gaar worden? Iets anders kan ik niet verzinnen.
Are you pondering what I'm pondering?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 14:20:45 #56
163650 Greys
pi_63695736
Vampje, agossie! Het gaat lekker daar in Huize Krakkemikkie he?
Sterkte

MissBliss, ook kus op duim! (auw!)

HunnY: misschien dat idd alleen de aardappeltjes die bovenop liggen in je schaal knapperig worden? En de rest onderin wel gaar maar dus alleen zacht? Zijn sommigen delen gewoon nog on-gaar? Want dan zou het een kwestie van af en toe omscheppen en de oventijd iets verlengen moeten zijn misschien?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:24:10 #57
331 Merel
Be here now.
pi_63695837
Ik doe aardappels die in de oven moeten vaak even voorkoken, dat scheelt ook alweer
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:24:53 #58
331 Merel
Be here now.
pi_63695848
En Vamp, jullie zijn wel de familie Brekebeen hè? Alles weer goed met het monster?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:39:44 #59
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63696160
Ik heb een electrisch kussentje

En een voor het arme Vampkind.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:44:19 #60
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63696237
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:57 schreef HunnY het volgende:
Ik heb een vraag aan SHE (of andere kokkinnen hier in het topic die het antwoord weten).

Ik heb laatst jouw ovenaardappeltjes gemaakt met cajun en zoete paprika, 190 graden 45 min in de oven, maar de aardappeltjes worden niet lekker gaar. Sommige delen zijn knapperig, andere weer heel zacht.
Ik gebruik vandaag aardappelschijfjes trouwens. Wat doe ik fout?
Het kan:

dat je de verkeerde aardappels hebt gebruikt. ( kruimige moet je hebben )
dat de ovenstand niet goed was ( heb je hetelucht toevallig? )
dat er teveel aardappels in 1 keer in de schaal zijn gegaan.
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:45:23 #61
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63696251
When it rains, it pours Vampie!

pi_63696416
Bedankt voor de reacties meiden!

Ik gebruik ook voorgekookte aardappelschijfjes, gebruik niet de gewone oven, en leg de aardappeltjes eigenlijk gewoon op een grote bakplaat, dus er ligt niks 'onderin' zeg maar.

@ Greys, het is inderdaad wel zo dat sommige delen niet goed gaar zijn, en andere weer erg knapperig.

Zal inderdaad vaker husselen.
Smoke City - Underwater love
pi_63696544
Meiden kan het zijn dat ik 1 week na mijn kiezentrekken een blauwe plek op mijn wang krijg? anders zou ik niet weten wat ik gedaan heb.....
Nog 200 woorden en mijn presentatie is ook weer af
pi_63696866
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:33 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ooh ja, dat is altijd zo'n teleurstelling, heb je net iets moois gekocht en dan krijg je het niet in je huis! Mijn ouders hebben zelfs weleens een boxspring moeten terugbrengen omdat hij echt niet door het trapgat ging, en vriendje en ik hebben twee weken geleden nog een rol zeil van 4 meter lang doormidden zitten snijden omdat hij niet in de lift paste. Het leek zo'n goed idee, 1 lange rol. Toen kon ik ook wel janken hoor.
Maar goed, je mannen krijgen hem vast wel boven.

Ziek? Wat heb je, gewoon griepje?
Het stomme is ook nog dat die bank heel Nederland voor ons door is gegaan! Deventer had er als één van de laatsten in Nederland nog eentje van staan, die is naar het hoofdkantoor in Brabant gegaan en daarna naar het filiaal in Groningen verzonden.

Verkouden, snotterig, hoofdpijn, keelpijn. Moest vorige week op m'n zieke nichtje passen en die zal me wel hebben aangestoken. Lig lekker op bed met de laptop een filmpje te kijken. .

En nagel scheuren doet ook pijn, MissBliss! Maar als die kleine kindertjes iets hebben heb je het nog liever zelf...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63697029
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och, arm Vampkindje!

Ik kon ook wel janken zonet, onze nieuwe bank werd gebracht maar hij past de trap niet op... 't Scheelt echt een cm of 2, maar ja. De bank staat nu nog in de gang beneden maar m'n vriend gaat vanavond met onze sterke huisgenoot (fitnessinstructeur ) en een vriend van hem 'm het balkon op sjouwen. Ik maak me nog vreselijke zorgen maar de mannen zeggen dat het goed komt, dus daar moet ik dan maar op vertrouwen!

Ondertussen ben ik nog zo ziek als een hond ook. .
Mijn nieuwe bank had al beschadigingen opgelopen aan alle kanten voordat we bij de laatste ultieme poging opeens wel de manier vonden om 'm door de deur te krijgen
Dit soort dingen zijn echt naar.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63697451
Jullie banken doen mij aan die aflevering van Friends denken waar R&R die gele bank naar boven proberen te krijgen. Dat ging ook niet helemaal goed.

Ik zit alwéér tegen een griepje aan, laatst ook al, maar toen waaide het over. Nu zit ik al aan de Hot Coldrex, dus ik ben bang dat ik er deze keer niet doorheen zwijn. Jammer, want ik heb het te druk om ziek te worden eigenlijk. Dus stuur je positieve vibes naar de Co, misschien dat het helpt
pi_63697455
Hoi poppetjes!

Druk! Argh! Bleuh!

voor Vap en vampekind
voor DaD en de stribbelende sofa
voor MissBliss en dr gescheurde nagel

Ik ga even een topic teruglezen!
Fok!bejaarde
pi_63697547
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:30 schreef conleche het volgende:
Jullie banken doen mij aan die aflevering van Friends denken waar R&R die gele bank naar boven proberen te krijgen. Dat ging ook niet helemaal goed.

Ik zit alwéér tegen een griepje aan, laatst ook al, maar toen waaide het over. Nu zit ik al aan de Hot Coldrex, dus ik ben bang dat ik er deze keer niet doorheen zwijn. Jammer, want ik heb het te druk om ziek te worden eigenlijk. Dus stuur je positieve vibes naar de Co, misschien dat het helpt
Pivot, pivot!!!
Als je er zelf in zit is het helaas wat minder grappig. Nu kwam mijn bank van marktplaats dus geen mega dure aanschaf maar hij was wel helemaal gaaf en het leer is nu beschadigd

* Dizzy-Miss-Lizzy stuurt alle positieve vibes die er zijn naar Co toe
The way you rock'n'roll
pi_63697746
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..dingen..]

.... Mr. T

[..nog meer dingen&een mooie mantra..]
M aria! Maria! ...I'll never stop saying, Mariaaaaaaaaaaa.

Ik zag vanochtend op televisie dat Mr T bijklust op TellSell.
Hij prijst een oven aan.

Jammer dat het begin mist, hij komt keistoer dwars door de deur zetten
Fok!bejaarde
pi_63697753
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:30 schreef conleche het volgende:

* Miss_S Stuur positieve vibes + mandarijntjes naar Co
pi_63697893
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Pivot, pivot!!!
Als je er zelf in zit is het helaas wat minder grappig. Nu kwam mijn bank van marktplaats dus geen mega dure aanschaf maar hij was wel helemaal gaaf en het leer is nu beschadigd

* Dizzy-Miss-Lizzy stuurt alle positieve vibes die er zijn naar Co toe
Senks!!

Bel ik net naar de H&M om te vragen waar m'n pakje blijft, krijg ik zo'n gast aan de telefoon die vraagt naar m'n geboortedatum, dus geef ik die. Zegtie: "Oh, is het pakketje voor je moeder??" Ik:"Wablief??" ..........en na een korte stilte: "Hoezo?" "Nou...." zegt de jongen gegeneerd, want hij begint nattigheid te voelen: "Je hebt zo'n jonge stem"

Goftedomme, nu zou ik al moeder kunnen zijn van mijn eigen stem. Ik vind deze dag niet fijn.
pi_63697957
Ik vind het wel een complimentje Co!
The way you rock'n'roll
pi_63697985
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Senks!!

Bel ik net naar de H&M om te vragen waar m'n pakje blijft, krijg ik zo'n gast aan de telefoon die vraagt naar m'n geboortedatum, dus geef ik die. Zegtie: "Oh, is het pakketje voor je moeder??" Ik:"Wablief??" ..........en na een korte stilte: "Hoezo?" "Nou...." zegt de jongen gegeneerd, want hij begint nattigheid te voelen: "Je hebt zo'n jonge stem"

Goftedomme, nu zou ik al moeder kunnen zijn van mijn eigen stem. Ik vind deze dag niet fijn.
!

* Ying Yang, Feng Shui, Mojo, Kling Klang, flow en de hele flikkerse bende inpakt, strikje omheen vouwt en per expresse opstuurt naar Co
Fok!bejaarde
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:49:46 #74
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63697987
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 @ 15:30 schreef conleche het volgende:
Pivot, PIVOT! Ja, die is leuk
quote:
Beterschap!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:53:50 #75
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_63698095
* zwahiel gaat zich vandaag inschrijven bij de sportschool.
Lang ff zitten twijfelen omdat ik niet echt 275 op mijn rug heb groeien (leuk hé vooruit betalen )
Krijg langzaam genoeg van al dat vooruit betaal, kabelabo -> per jaar. Hakt er nogal in!

Sta al rood en ik moet nog 't een en ander betalen LEUK! December, bah, hier komen altijd alle jaarrekeningen vanaf november t/m december. En ik vergeet ze altijd, elk jaar weer een koude verassing.

Dat hardlopen heb ik eventjes uitgesteld naar de loopband in de sportschool, want het regent hier redelijk veel en warm is 't ook niet echt
But! Dan wel weer los gaan @ sportschool, heb d'r zin in! Misschien dat ik deze week nog ga squashen, maar dat valt even te bezien qua tijd. Handig wonen in Antwerpen en dan squashpartners in Utrecht hebben

@Conleche, ben blij dat je nog zo'n jonge stem heb. Uitbuiten!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')