Ik sta op 93 en op nummer 241quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:52 schreef Greys het volgende:
Ik vind LINDA ook een leuk blad!
Oh god, ik sta op nr. 55 in de top 500 posters van 2008![]()
[FORUM STATS] Top 500 posters van 2008 - update topic
Ik had heel leuks linkjes geplaatst van taarten die ik ga bakken komend weekend, maar de hele layout ging eraan en ik moest per direct beneden komen om te etenquote:
Wij doen hem soms nog even in de oven, en soms 'roosteren' boven de broodrooster (zit zo'n rekje op). Eet wel vaker stokbrood van meer dan een dag oudquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:43 schreef Greys het volgende:
Door die spijs, Kwak?Hoi! En veel plezier en eet smakelijk, bij Bazar etenis leuk!!!
En wist iemand toevallig ook nog of je een stokbrood dat gister gekocht is, vandaag nog kunt eten?
Of kan ik beter een afbakstokbrood gebruiken en het normale stokbrood weggooien?
Dank je Bellah!quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:00 schreef Bellah het volgende:
[..]
Hoi, nou, dat had ik laatst ook! Gewoon klein beetje vochtig maken en niet te lang in de oven doen, dan kan het best
*verstopt weer*
Oh ja, jij kunt het weten he?quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:00 schreef YPPY het volgende:
Wat willen jullie weten over de kont van Jarno?
Oh ja, inderdaad vochtig maken. Niet verdrinken, maar dan krijg je een lekker knapperig korstjequote:Op dinsdag 2 december 2008 18:00 schreef Bellah het volgende:
[..]
Hoi, nou, dat had ik laatst ook! Gewoon klein beetje vochtig maken en niet te lang in de oven doen, dan kan het best
*verstopt weer*
Ik sta op nr 60 en ik dacht dat ik veel meer gepost heb dan jijquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:52 schreef Greys het volgende:
Oh god, ik sta op nr. 55 in de top 500 posters van 2008![]()
[FORUM STATS] Top 500 posters van 2008 - update topic
Ik ben eigenlijk 24equote:Op dinsdag 2 december 2008 18:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik sta op nr 60 en ik dacht dat ik veel meer gepost heb dan jij. Ik vind het best erg om in zo'n top zoveel te staan
.
Barbie en Ken?quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Woah, volgend jaar ren ik zo langs het strand
[ afbeelding ]
Doe dan wel een mooier broekje aan, dat ding wat zij aanheeft is lelijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of je dan echt veel mooier bent geworden Principessa!quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
En ik weet wel zeker van niet!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dan echt veel mooier bent geworden Principessa!
Ik sta op 252. En ik dacht dat ik er niet in zou staan!quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik sta op nr 60 en ik dacht dat ik veel meer gepost heb dan jij. Ik vind het best erg om in zo'n top zoveel te staan
.
Hij is leuk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:24 schreef Greys het volgende:
Oh ja, jij kunt het weten he?
Nou vertel, wat wil je er over kwijt!?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja mijn vriendje traint ook, dus wie weetAl hou ik meer van mager.
Nee, ik heb Pete maar een keertje over geslagen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:34 schreef conleche het volgende:
[..]
En ik weet wel zeker van niet!!![]()
Ben je nog naar Pete gegaan in de melkweg? Ik hoorde een gerucht dat hij in Amsterdam zou komen wonen!!
Allebei. Z'n kont is echtquote:
Je moest 'ns wetenquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:24 schreef Greys het volgende:
Wat hebben wij een hoop aardige lurkers!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |