nee, maar dat maakt niet uitquote:Op woensdag 3 december 2008 09:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Is iedereen vandaag weer vrolijk en vol zelfvertrouwen?![]()
zit maar te wachten op antwoord van de studiebegeleiderquote:Op woensdag 3 december 2008 10:10 schreef AKnynke het volgende:
voor MoBlo. Komop meid, je kunt het wel!
Hee je bent er weer!!quote:Op woensdag 3 december 2008 08:49 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Vreselijke DGKflashback...
[ afbeelding ]
Hartonderderiem voor Vamp, studiesterkte+troostcappuccino voor MoBlo en goedemorgen in het algemeen.
Zijn die er ook voor HBO? Meestal is mijn patroon hoe meer het winter wordt hoe grager ik van een brug wil springen en motivatie weg gaat. Concentratie en planning is het hele jaar door een probleem.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:20 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hier ook, in Leiden. Cursusen via t studentencentrum, en via de studentpsychologen. Varierend van een cursus time management tot studiegroepjes en anti-faalangst trainingen enzo.
soms kan t helpen gewoon even bij t inloopspreekuur van de studentpsycholoog langs te gaan, die zijn er juist voor dingen als motivatie en cocnentratie en plannings moeilijkheden. als ze denken dat er een groter probleem is sturen ze je namelijk juist door naar je huisarts, dus t is heel laagdrempelig opgezet.
Gebruik je geen firefox?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Oeps, 2x hetzelfde gepost.
* Mini_rulez moet nog even wennen aan de Mac-browser.
Zo krijg je je postcount ook wel omhoog.
Sterker nog, je hoeft je dan helemaal niet schuldig te voelen. Van groente ed. kan je nooit teveel eten.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:18 schreef Faithy het volgende:
als jij ook cherrytomaatjes enzo en stukjes komkommer hebt gemaakt, of geblancheerde groenten (broccoli en wortel enzo) met een magere yoghurt dip ofzo, dan kun je heel verantwoord gewoon lekker mee snoepen. Niet dat je dan de hele bak moet leegeten, maar dan hoef je je minder schuldig te voelen
Heb je ze het ooit voorgezet dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:24 schreef Anneque het volgende:
mja, maar die gezonde hapjes zijn aan de mensen die over de vloer komen echt niet besteedmannelijke bierdrinkende musici!
DAn maak je er wat van die hapjes bij en eet jij alles opquote:Op woensdag 3 december 2008 11:24 schreef Anneque het volgende:
mja, maar die gezonde hapjes zijn aan de mensen die over de vloer komen echt niet besteedmannelijke bierdrinkende musici!
ja precies!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAn maak je er wat van die hapjes bij en eet jij alles op
en dat ookquote:Op woensdag 3 december 2008 11:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Heb je ze het ooit voorgezet dan?
Mevrouw besparing! Jou had ik net nodig, ik heb de eerste stap al gezet door dingen NIET te kopen. Heb je nog meer tips?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAn maak je er wat van die hapjes bij en eet jij alles op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |