abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63718597
ga vanavond alvast falafel en hamburgers maken voor morgenavond, dan wordt er hier gegeten en sinterklaas gevierd (bij mij thuis).

Dus kan net zo goed wat voor ons frobelen vanavond, als het maar niet te ingewikkeld is

en vega, gok ik zo, want morgen al genoeg vlees
Doei.
pi_63718633
Goedemorgen.

Is iedereen vandaag weer vrolijk en vol zelfvertrouwen?

Eetlijstje:
O: brinta
T: 2 gekookt eitje
L: yoghurt met muesli
T: restje gewokte rijst en groenten
T: volkoren knackebrot met slanki (stomme C1000 heeft geen hummus)
D: nog een keer een poging tot bonenburgers met sperzieboontjes en krieltjes (was me gister teveel werk)
pi_63718676
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.

Is iedereen vandaag weer vrolijk en vol zelfvertrouwen?

nee, maar dat maakt niet uit
Doei.
  woensdag 3 december 2008 @ 10:10:22 #79
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63718852
goeiemorgen!

voor MoBlo. Komop meid, je kunt het wel!

Gister keihard verloren met risk, het vriendje had als opdracht mij te verwijderen van het spel. En dat was hem gelukt. En net iets teveel wijn gehad, heb een fles rode wijn op. En dat ben ik niet meer gewend..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_63719074
Mijn lijstje:
O: Brinta met sojamelk
T: boterham met kaas (witbrood, iets anders hadden ze niet meer )
L: boterham met kaas en eentje met pindakaas
T: misschien een cup-a-soupje
D: Kip Tandoori van Knorr. Nog nooit gehad maar ik heb ooit zo'n pak gekocht en het moet toch een keer op.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_63719075
Oeps, 2x hetzelfde gepost.
* Mini_rulez moet nog even wennen aan de Mac-browser.

Zo krijg je je postcount ook wel omhoog.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_63719241
quote:
Op woensdag 3 december 2008 10:10 schreef AKnynke het volgende:
voor MoBlo. Komop meid, je kunt het wel!

zit maar te wachten op antwoord van de studiebegeleider

F5en is gelukkig niet nodig bij Gmail...
Doei.
pi_63720013
quote:
Op woensdag 3 december 2008 08:49 schreef Esse_est het volgende:

[..]

Vreselijke DGKflashback...
[ afbeelding ]

Hartonderderiem voor Vamp, studiesterkte+troostcappuccino voor MoBlo en goedemorgen in het algemeen.
Hee je bent er weer!!

Waar hangt Ewelina uit

O volgens mij had ik vanacht gedroomt over Vivi
pi_63720043
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:20 schreef kwakveense het volgende:

[..]

hier ook, in Leiden. Cursusen via t studentencentrum, en via de studentpsychologen. Varierend van een cursus time management tot studiegroepjes en anti-faalangst trainingen enzo.

soms kan t helpen gewoon even bij t inloopspreekuur van de studentpsycholoog langs te gaan, die zijn er juist voor dingen als motivatie en cocnentratie en plannings moeilijkheden. als ze denken dat er een groter probleem is sturen ze je namelijk juist door naar je huisarts, dus t is heel laagdrempelig opgezet.
Zijn die er ook voor HBO? Meestal is mijn patroon hoe meer het winter wordt hoe grager ik van een brug wil springen en motivatie weg gaat. Concentratie en planning is het hele jaar door een probleem.
pi_63720067
quote:
Op woensdag 3 december 2008 10:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Oeps, 2x hetzelfde gepost.
* Mini_rulez moet nog even wennen aan de Mac-browser.

Zo krijg je je postcount ook wel omhoog.
Gebruik je geen firefox?
pi_63720469
Drie dagen onderweg en ik voel me nu al slanker! Ik heb wel stamppot gegeten gister, met een stukje worst. Het was er, en ik was laat thuis enzo.. Nouja goed!
Vanavond krijg ik 8 collega's van mn vriend over de vloer en heb alles (hapjes ed) al voorbereid.. nou nog zorgen dat ik er zelf niks van eet
pi_63720601
waarom meteen niets eten?

je kunt toch wel gewoon een hapje nemen? Je moet niet gaan doorslaan en je alles ontzeggen hoor...

daarbij heb je zelf de hapjes gemaakt en had je dus zelf in de hand hoe gezond je het ging maken

als jij ook cherrytomaatjes enzo en stukjes komkommer hebt gemaakt, of geblancheerde groenten (broccoli en wortel enzo) met een magere yoghurt dip ofzo, dan kun je heel verantwoord gewoon lekker mee snoepen. Niet dat je dan de hele bak moet leegeten, maar dan hoef je je minder schuldig te voelen
Doei.
pi_63720697
nee dat doe ik ook niet hoor.. maar ik ken mezelf, en mijn zelfgemaakte eiersalade ook.. fatale combi daarbij ga ik eind van de week ook nog kaasfonduen bij een zwitserse vriendin (Sinterkaas).. ik eet genoeg!
kan ook moeilijk heel streng zijn voor mezelf, ik begin nu net in de week dat ik ongesteld ben.
pi_63720734
mja, maar die gezonde hapjes zijn aan de mensen die over de vloer komen echt niet besteed mannelijke bierdrinkende musici!
  woensdag 3 december 2008 @ 11:25:06 #90
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63720744
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:18 schreef Faithy het volgende:
als jij ook cherrytomaatjes enzo en stukjes komkommer hebt gemaakt, of geblancheerde groenten (broccoli en wortel enzo) met een magere yoghurt dip ofzo, dan kun je heel verantwoord gewoon lekker mee snoepen. Niet dat je dan de hele bak moet leegeten, maar dan hoef je je minder schuldig te voelen
Sterker nog, je hoeft je dan helemaal niet schuldig te voelen. Van groente ed. kan je nooit teveel eten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_63720747
Woah, ik was aan het bezuinigen (dure maand en zo )
dus ik heb geen shirtjes op threadless gekocht, ook al is het 5$ sale en zat het al 6x in m'n mandje
Enn ik had iets gekocht waarvan ik dacht woah goedkoop, hebbe! Maar bedacht later dat ik er toch niet veel aan had en heb het deels verkocht voor 5 euro meer

Ga zo door PFje
pi_63720758
maar waarom maak je dan ook geen gezonde hapjes?

met iets met fruit of groente is niets mis hoor als tussendoortje 's avonds...
Doei.
pi_63720767
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:24 schreef Anneque het volgende:
mja, maar die gezonde hapjes zijn aan de mensen die over de vloer komen echt niet besteed mannelijke bierdrinkende musici!
Heb je ze het ooit voorgezet dan?
  woensdag 3 december 2008 @ 11:26:02 #94
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63720785
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:24 schreef Anneque het volgende:
DAn maak je er wat van die hapjes bij en eet jij alles op
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_63720797
ja, voor familie en vriendinnen zou ik het ook altijd zo doen, met gezonde dingen. Nu maak ik er misschien een paar, maar dan weet ik dat ik de enige ben die ze eet.
pi_63720814
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

ja precies!
pi_63720873
O en eigenlijk wil ik graag een dekbed en een kussen, maar misschien doen we dit jaar toch aan kerst of sinterklaas en kan ik die deels krijgen (Ja ik krijg altijd meubels en kleding voor m'n verjaardag/sinterklaas.. Who cares, ik ben er blij mee )
pi_63720892
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:27 schreef Anneque het volgende:

[..]

ja precies!
wat is dan nog het probleem?
Doei.
pi_63720917
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Heb je ze het ooit voorgezet dan?
en dat ook

mannen eten alles
Doei.
pi_63720925
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mevrouw besparing! Jou had ik net nodig, ik heb de eerste stap al gezet door dingen NIET te kopen. Heb je nog meer tips?

Mijn tip:
Ik koop geen eten gewoon zo maar ergens, ik haal het uit de kasten wat eerst gewoon bij de wekelijkse boodschappen zat. Nog beter voor de lijn ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')