Mariiiiiiiiaaaaaaquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico!Hoe ging jouw eerste dag van ons hernieuwde enthousiasme?
Ik ben zelf helemaal trots! Ik heb taart weerstaan! En taart is zo lekker! Ze hadden het op mn werk maar heb afgeslagen. Daarna was ik kort bij mn oma, en ik heb NIKS gesnaaid! Hoe is het mogelijk. Mijn oma zou een tientonner nog dwangvoederen als hij een koekje af sloeg. Yeah![]()
Nu is het een beetje lastig want mn zus is pas om half 8 thuis en we moeten op haar wachten met eten en nu krijg ik trek, maar heb het heel bescheiden op een klein blokje kaas gehouden. Whoo.
O: snee brood met kaas
T: klein bakje meloensalade van AH
L: snee brood met ham, snee brood met ardenner boterhamworst
T: weer meloensalade! Later een blokje kaas dus
D: zometeen boerenkool!
Gaat zeker goed, lekker water drinken en appels eten. Een plakje ontbijt/ouwe wijven koek neem ik trouwens wel hoor. En zelfs vanochtend Yoghurt gehadquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jodokus![]()
SHE was wijs in het vorige topic![]()
En yaaaay Chico!We gaan goed-hoed
Woei! Morgen weer!
Neen: gaat het met jou ook goed, ivm de te kopen jas?Zolang je paps alles eet gaat er bij jou iig niks naar binnen
Ik werd wakker van snorharen die in mijn neus priktenquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:55 schreef conleche het volgende:
Kim!! Die foto met Jodokus!! Te cute!!![]()
Ahhh, dat is echt zoo lief!quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:55 schreef k_i_m het volgende:
En nog maar even in de herhaling;
Ik hoor net van Jodokus dat het tijd is om naar bed te gaan. Nou denk je, waarom komt een kat vertellen dat het tijd is dat JIJ naar bed gaat? Nou, omdat hij ook graag op je kussen wil kwijlen, net zoals jij.
[ afbeelding ]
Boks, (D)ouwequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:03 schreef neen het volgende:
[..]
Gaat zeker goed, lekker water drinken en appels eten. Een plakje ontbijt/ouwe wijven koek neem ik trouwens wel hoor. En zelfs vanochtend Yoghurt gehad
Boks voor jou en chico toch
en teveel met leuke dingenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:04 schreef cyclechick het volgende:
Goedenavond dames!
Paste niet meer in het vorige topic, dus hier:
Moblo: wat goed dat je hulp aan je studieadviseur hebt gevraagd! Ik hoop dat je er veel aan zult hebben!
Ik herken het trouwens heel erg, ik ben momenteel ook echt te minimaal met mijn studie bezig.. :S
K_I_M_: Ik kan het met 1 woord: Chocoladeletterfuck beetje jammer, de rest van de dag was namelijk erg gezond.. Nou ja, gelukkig heb ik ook een lesje gespind..
Oh, wat grappig! Heb je er dan nog wel muziek bij? Of ook 'tour geluiden' ofzoiets? Geen zere kont gekregen zonder die zeemquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en teveel met leuke dingenSpinnen
was vandaag mn spinbroekje vergeten, met als gevolg dat ik maar in mn gewone broek (was een linnen broekgeen spijker ofzo) ben gaan spinnen. Had geen zin om af te haken
was wel weer lekker: was video-cycling! Dus een tour-rit rijden over de Alpe d'Huez onder andereErg leuk uitzicht, bijdraaien als de stijgingspercentages stegen etc. En zelfs even zitten als je over smeltwater reed, want 'dan kon je vallen'
morgen denk ik weer, tenzij we af spreken voor project
Koop een siamees. Hier kruipen ze alletwee het nest inquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:16 schreef Aventura het volgende:
Jee dat doet mijn Dondertje niet eens, en zij is een extreem afhankelijk poesje. Zit altijd op mijn schoot en loopt altijd met me mee, waarheen ik ook ga.
Ach, ik wil ze ook niet in mijn bed. Ik vind op al lastig af en toe met al die haren. Helaas kunnen ze zelf de deur openen dus ik accepteer het maarquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Koop een siamees. Hier kruipen ze alletwee het nest in.
gelukkig veel staande klim, dus het valt mee, vooralsnogquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh, wat grappig! Heb je er dan nog wel muziek bij? Of ook 'tour geluiden' ofzoiets? Geen zere kont gekregen zonder die zeem?
Enne spinnen doe ik allemaal in de avonduren he, ik kan gewoon van 9-5 studeren.scriptieen/nuttig zijn. Toch jammer dat ik zo'n teleurstelling ben voor mezelf
Zag je ook hoe schijnheilig hij eerst de vingers van mijn wederhelft aflikt, voordat hij zijn kop in de zak steekt?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
geweldig! Hoe hij ook meteen zo weg rent![]()
uh huhquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Zag je ook hoe schijnheilig hij eerst de vingers van mijn wederhelft aflikt, voordat hij zijn kop in de zak steekt?.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:52 schreef motorbloempje het volgende:
whehe
een schattige smeerlap, dat is 't
en ik wil een ieder nog even bedanken voor de schoppen onder de hol, bemoedigende woorden en goede tips
dat zei ik ook al bij thuiskomst tegen René:quote:
Het deprimerende vind ik dat ik wéét dat als ik echt zou werken en echt structuur had ik álles met >7 zou halen, ruimquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat lief, Jodokus.
Knuff voor Moblo.Je bent geen faler, want dan zou je wel bij de pakken neer gaan zitten en niks aan je situatie willen veranderen, zo ben je niet.
Hier in Utrecht biedt het studentenservicecentrum van de universiteit cursussen over motivatie en hoe je moet studeren enzo. Bestaat dat in Nijmegen niet ook?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het deprimerende vind ik dat ik wéét dat als ik echt zou werken en echt structuur had ik álles met >7 zou halen, ruim![]()
maar er gaat verandering komen, het moet wel, want anders eindig ik bij de plantsoenendienst, en ondanks dat het ook nuttig werk is, is dat niet mijn droombaan
Echt? hebben wij dat? Wat cool!quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hier in Utrecht biedt het studentenservicecentrum van de universiteit cursussen over motivatie en hoe je moet studeren enzo. Bestaat dat in Nijmegen niet ook?
Toen ik begon met studeren (2003) tenminste wel. Hoe het nu zit weet ik niet precies maar het zou wel stom zijn als ze dat afgeschaft hebben.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:14 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Echt? hebben wij dat? Wat cool!
Ik wilde vorige week meedoen met een cursus mindfiullness, maar die was al vol
Ha, ik zie dat je het inmiddels al weet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:16 schreef cyclechick het volgende:
Wat studeer je? (Of had ik dat al een x gevraagd?)
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:04 schreef vamperotica het volgende:
Bah... de oma vanligt in het ziekenhuis.. Ze ging voor nierproblemen en wat met een wervel en is nu een murmelend pijnlijdend hoopje mens....
Yep.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:27 schreef cyclechick het volgende:
Ja![]()
Leuke studie hoor!
Welterusten allemaal, ik duik lekker m 'n bedje in, met pyjama en zonder electrische deken
Neuropsychologie, ook best leuk, maar niet wat ik later echt wil gaan doen. Klinische trekt me dan meer, en sportpsycholoog worden lijkt me ook tof. En fietskoerier ook, en spinningsinstructrice ookquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Yep.Ik ben er heel blij mee.
Wat studeer jij dan?
Truste aan iedereen die naar bed gaat!
Vamp: wat naar. Komt ze er wel weer bovenop?
Dat weten we niet...quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Yep.Ik ben er heel blij mee.
Wat studeer jij dan?
Truste aan iedereen die naar bed gaat!
Vamp: wat naar. Komt ze er wel weer bovenop?
Vreselijke DGKflashback...quote:Op woensdag 3 december 2008 00:14 schreef Greys het volgende:
[...]Ik ben zelf aan het bewerkstelligen dat ik niet in het top-zoveel lijstje van posters kom deze maand![]()
hier ook, in Leiden. Cursusen via t studentencentrum, en via de studentpsychologen. Varierend van een cursus time management tot studiegroepjes en anti-faalangst trainingen enzo.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hier in Utrecht biedt het studentenservicecentrum van de universiteit cursussen over motivatie en hoe je moet studeren enzo. Bestaat dat in Nijmegen niet ook?
Qua uitzicht kan ik me wat ergers bedenken...quote:Op woensdag 3 december 2008 08:49 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Vreselijke DGKflashback...
[ afbeelding ]
Hartonderderiem voor Vamp, studiesterkte+troostcappuccino voor MoBlo en goedemorgen in het algemeen.
nee, maar dat maakt niet uitquote:Op woensdag 3 december 2008 09:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Is iedereen vandaag weer vrolijk en vol zelfvertrouwen?![]()
zit maar te wachten op antwoord van de studiebegeleiderquote:Op woensdag 3 december 2008 10:10 schreef AKnynke het volgende:
voor MoBlo. Komop meid, je kunt het wel!
Hee je bent er weer!!quote:Op woensdag 3 december 2008 08:49 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Vreselijke DGKflashback...
[ afbeelding ]
Hartonderderiem voor Vamp, studiesterkte+troostcappuccino voor MoBlo en goedemorgen in het algemeen.
Zijn die er ook voor HBO? Meestal is mijn patroon hoe meer het winter wordt hoe grager ik van een brug wil springen en motivatie weg gaat. Concentratie en planning is het hele jaar door een probleem.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:20 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hier ook, in Leiden. Cursusen via t studentencentrum, en via de studentpsychologen. Varierend van een cursus time management tot studiegroepjes en anti-faalangst trainingen enzo.
soms kan t helpen gewoon even bij t inloopspreekuur van de studentpsycholoog langs te gaan, die zijn er juist voor dingen als motivatie en cocnentratie en plannings moeilijkheden. als ze denken dat er een groter probleem is sturen ze je namelijk juist door naar je huisarts, dus t is heel laagdrempelig opgezet.
Gebruik je geen firefox?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Oeps, 2x hetzelfde gepost.
* Mini_rulez moet nog even wennen aan de Mac-browser.
Zo krijg je je postcount ook wel omhoog.
Sterker nog, je hoeft je dan helemaal niet schuldig te voelen. Van groente ed. kan je nooit teveel eten.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:18 schreef Faithy het volgende:
als jij ook cherrytomaatjes enzo en stukjes komkommer hebt gemaakt, of geblancheerde groenten (broccoli en wortel enzo) met een magere yoghurt dip ofzo, dan kun je heel verantwoord gewoon lekker mee snoepen. Niet dat je dan de hele bak moet leegeten, maar dan hoef je je minder schuldig te voelen
Heb je ze het ooit voorgezet dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:24 schreef Anneque het volgende:
mja, maar die gezonde hapjes zijn aan de mensen die over de vloer komen echt niet besteedmannelijke bierdrinkende musici!
DAn maak je er wat van die hapjes bij en eet jij alles opquote:Op woensdag 3 december 2008 11:24 schreef Anneque het volgende:
mja, maar die gezonde hapjes zijn aan de mensen die over de vloer komen echt niet besteedmannelijke bierdrinkende musici!
ja precies!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAn maak je er wat van die hapjes bij en eet jij alles op
en dat ookquote:Op woensdag 3 december 2008 11:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Heb je ze het ooit voorgezet dan?
Mevrouw besparing! Jou had ik net nodig, ik heb de eerste stap al gezet door dingen NIET te kopen. Heb je nog meer tips?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAn maak je er wat van die hapjes bij en eet jij alles op
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mevrouw besparing! Jou had ik net nodig, ik heb de eerste stap al gezet door dingen NIET te kopen. Heb je nog meer tips?
Mijn tip:
Ik koop geen eten gewoon zo maar ergens, ik haal het uit de kasten wat eerst gewoon bij de wekelijkse boodschappen zat. Nog beter voor de lijn ook
Ze maakt toch nergens een probleem van?quote:
Omdat die andere dingen VEUL en VEUL lekkerder zijn!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:36 schreef Faithy het volgende:
nou, waarom maak je voor jezelf niet wat lekkere snacks die gezond zijn, zodat je niet op je handen hoeft te gaan zitten vanavond als de rest de bitterballen en melba's met vette eiersalade wegkaant?
Greys, thanks. Krijg bijna het gevoel dat als ik geen probleem heb ik niks mag zeggen.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:39 schreef Anneque het volgende:
ja, misschien wel. probleem opgelost.
ik ben heul niet aangebrand, maar probeer alleen wat tips te geven omdat ze bij voorbaat al zat te miepen dat ze er vanaf MOET blijvenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat die andere dingen VEUL en VEUL lekkerder zijn!
Dus ze kan wel een alternatief maken, maar ik zou het ook lastig vinden als ik op een komkommer moest knagen (hm....) als de rest aan de lekkere bitterballen zit!
En verder zal ik me er niet meer mee bemoeien, maar ik vind dat je nogal aangebrand reageert. Maar da's Faithy's eigen geloof ik he? Geef MoBlo terug!![]()
Ja ik reis nooit meer in het weekend, dan rij ik mee in de auto bij papa. Ik zou eigenlijk 2 fietsen moeten kopen maar dat is ook weer duur aangezien ik ook OV heb. Dat zou alleen tijd besparen. En nachtbus!! a 3,50, maar ik ga een nachtbus strippenkaart kopen wss dat scheeltquote:Op woensdag 3 december 2008 11:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben ik mevrouw besparing?
Waar kan je op besparen dan?
Reiskosten: ov
Kleding: nieuw = niet nodig en overbodige kleding verkopen
Boeken: kopieren, lenen of downloaden
UItgaan ed: niet
Eten en drinken: met je ouders meeeten (je woont toch thuis?) . Nooit iets halen als je onderweg bent maar meenemen van thuis. Doe je toch boodschappen: haal alleen wat echt nodg is en let op de aanbiedingen.
Cadeautjes: recyclen of gewoon goedkopere cadeautjes halen
Andere tips voor energiebesparing, besparen op verzekeringen ed heb je nog niet nodig, toch?
Ik vind het altijd ranzig om kaasblokjes te eten die iemand al heeft staan snijden uit zo'n groot blok, dat je zeg maar van die vetvegen erop ziet zitten van vingerafdrukkenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hey Faithy/Moblo, niet iedereen vindt het prettig zoals jij het doet. Als ze zich er prettiger bij voelt om niks te eten dan wel, kan ik me dat prima voorstellen.
Jij hebt helemaal geen tips nodig. Je bent al een kniertquote:Op woensdag 3 december 2008 11:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:Het pf-besparingsplan
Vooral blijven doen! Het blijft nou eenmaal wel een (voornamelijk)vrouwenclubje dus er zijn nog wel eens strubbelingenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:47 schreef Anneque het volgende:
hoe dan ook, ik had geen probleem, ik heb geen probleem, ik wou gewoon wat delen, even er over kletsen, aangezien ik nog nooit heb gelet op mn eten.
En niet op alle linkjes van webwinkels klikken die hier worden gepost.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:46 schreef Tinkepink het volgende:
Ohja, nog een tip: niet meteen alle crèmetjes ed. aanschaffen waarover in dit topic gesproken wordt
zeg je lijkt mij wel! neem t niet zo persoonlijk johquote:Op woensdag 3 december 2008 11:50 schreef Faithy het volgende:
gezeur of gemiep is misschien wat te groot gezegd, maar als ze zegt dat ze het er moeilijk mee heeft of dat door laat schemeren dan is er toch NIETS mis mee om met een tip te komen?
nah jah, het ligt allemaal wel weer aan mij, ik ga wel weer een mandarijntje pellen
Yeah hoort erbij natuurlijkquote:Op woensdag 3 december 2008 11:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Vooral blijven doen! Het blijft nou eenmaal wel een (voornamelijk)vrouwenclubje dus er zijn nog wel eens strubbelingen.
Ja ik heb 2 potten revlon in de aanbieding, ik kan er niet tegenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen tips nodig. Je bent al een kniert![]()
Ohja, nog een tip: niet meteen alle crèmetjes ed. aanschaffen waarover in dit topic gesproken wordt
Mis! Precies op het moment dat jij dit postte, ging hier de zon schijnen.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:52 schreef Faithy het volgende:
er is geen bright side of life vandaag
Moet je zo drastisch bezuinigen, of ben je nu aan het doorschieten? Het is nogal verleidelijk om in je enthousiasme overambitieuze plannen te maken. Ik heb het tegen Moblo ookal gezegd, maar je doet er beter aan een haalbaar plan te maken. Voor mij werkt een begroting heel aardig:quote:
Nee joh! Maar als je katterig wil doen. Mensen, doe het tegen mijquote:Op woensdag 3 december 2008 11:50 schreef Faithy het volgende:
gezeur of gemiep is misschien wat te groot gezegd, maar als ze zegt dat ze het er moeilijk mee heeft of dat door laat schemeren dan is er toch NIETS mis mee om met een tip te komen?
nah jah, het ligt allemaal wel weer aan mij, ik ga wel weer een mandarijntje pellen
WELLUS! Je hebt mandarijntjes, de kindertjes in Afrika......quote:Op woensdag 3 december 2008 11:52 schreef Faithy het volgende:
er is geen bright side of life vandaag
ik bedoel dus ook de studnetpsycholoog, die je gewoon kan helpen met motivatie en concentratie op een praktische manier júist omdat je een gewone psych niks vindt....quote:Op woensdag 3 december 2008 11:55 schreef Faithy het volgende:
kwak: ik heb de psycholoog al een keer bezocht en dat was niet aan mij besteed.. nare mensen vind ik het, al kunnen ze voor anderen prima werken
ik botvier mijn frustraties wel in WoW enzo
Nee hij is pianist. Maar werkt ook met een ensemble, die krijgen we dan vanavond over de vloer. Ja samenwonen.. ik vind het spannend! Lijkt me heerlijk en gezellig.. ben benieuwd! Ik ben nu toch al altijd bij hem, ik zal vandaag mn huur maar eens opzeggen haha.. hoef alleen mn spulletjes maar over te gooien.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Leuk! Zit je vriend in een orkest/band?
Samenwonen isgeweldig
. Echt de beste beslissing die we ooit gemaakt hebben. En dat terwijl ik je keihard had uitgelachen als je het me had voorgesteld 5 jaar geleden
.
Voorzichtig rijden he, lekker rustig aan doen. En gelukkig geen sneeuw of andere gladdigheid onderweg!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:53 schreef conleche het volgende:
Sterker nog: ik zou lekker meepeuzelen van de lekkere hapjes. Maar ik begrijp heel goed als je pas 3 dagen bezig bent dat je dat dan niet doet.
Ben toch ziekig geworden en nu moet ik met m'n snotterige kop richting Belgie rijden. Gelukkig is het wel mooi rijweer.
Anos: kussie op de snoet, voor de afwijzing!!
Sinds ik m'n kasboek invul ben ik kniert 1e klas. Heb nog maar 1x boodschappen gedaan à 22 euro en nu ga naar Belgie en daar doet meneer C. meestal de boodschappen
Ik heb mijn mandarijntjes op maar in de fruitschaal beneden liggen er nog 20quote:Op woensdag 3 december 2008 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
WELLUS! Je hebt mandarijntjes, de kindertjes in Afrika......![]()
* Greys ook een mandarijntje meepelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |