Voeg er brinta aan toe en je hebt het standaard ontbijt van mijn man (afgewisseld met vanillesmaakk en chocolade).quote:Op woensdag 3 december 2008 13:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Milkshake a la PF!
3 scheppen havermout
3 scheppen whey poeder aardbei
aanvullen met 250 ml koude magere melk
even mixen en meteen opdrinken.
Je moet wel een sukkel hebben die zo stom is om whey poeder te kopen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Voeg er brinta aan toe en je hebt het standaard ontbijt van mijn man (afgewisseld met vanillesmaakk en chocolade).
Wij hebben hier drie 10 literemmers in de kast staan (of misschien zelfs wel 15-20 liter, ben niet zo goed met maten en gewichtenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik vind het lekker en het duurt tenminste niet zo lang. ik wil er ook nog een keer kwarktaart van maken maar dat vind m'n broertje vast al helemaal geen goed idee
Ja, zo groot. Dat met die biscuitjes klinkt wel lekker,maar ik vraag me af of het wel stevig genoeg wordt (en niet ongezond is)quote:Op woensdag 3 december 2008 13:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
5lbs/2.2 kg hier. Ik denk ook 10 liter??
Joh dat is heus niet bedacht door de schrijvers van six feet under. Ga maar eens zoeken op internet en je komt het op allerlei sites van overleden kindjes tegen en dat gaat nog wel verder terug dan 2001.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:07 schreef Viking84 het volgende:
Even hoi zeggen, want MoBlo mist me en ik wilde even zeggen dat jullie niet zo kribbig tegen elkaar moeten doen
.
Ik ben naar Six Feet Under aan 't kijken en ik heb net ontdekt dat een gedeelte uit het boek Schaduwkind van Thomèse rechtstreeks teruggaat op Six Feet Under
Six Feet Under (2001): 'If you lose a spouse, you're called a widow or a widower. If you're a child and you lose
your parents, then you're an orphan. But what's the word to describe a parent who loses a child?'
Thomèse (2003): 'Een vrouw die haar man begraaft, wordt weduwe genoemd, een man die zonder zijn vrouw achterblijft, weduwnaar. Een kind zonder ouders is wees. Maar hoe heten vader en moeder van een gestorven kind?'
Plagiaat!
Zijn dat jouw nagels? tssssquote:Op woensdag 3 december 2008 13:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Milkshake a la PF!
3 scheppen havermout
3 scheppen whey poeder aardbei
aanvullen met 250 ml koude magere melk
even mixen en meteen opdrinken.
Je moet wel een sukkel hebben die zo stom is om whey poeder te kopen
[ afbeelding ]
Hee, dat klinkt best lekker! welk bedrijf had de afwijzing gedaan?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:41 schreef Anosmie het volgende:
D: Velderwtjes met geruld rundergehakt, knof, ui en net voor t opdienen een flinke hand fijngesneden ijsbergsla erop.
Koop een 1e klas kaartje, daar is stroomquote:Op woensdag 3 december 2008 15:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is het raar om gossip girl te kijken in de trein of maak ik dan kans dat ik overvallen word?
Hangt er vanaf waar je trein naar toe gaatquote:Op woensdag 3 december 2008 15:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is het raar om gossip girl te kijken in de trein of maak ik dan kans dat ik overvallen word?
adam centraalquote:Op woensdag 3 december 2008 15:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je trein naar toe gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |