Steeds als ik je voorbij zie komen denk ik aan pastaquote:Op woensdag 3 december 2008 13:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee heNiet slaaan.
Ik wil iets eten maar het aanbod is beperkt (mijn ouders leven op pepernoten en speculaas)
broodje bapao, mandarijnen, meer koekjes, meer chocolade of oud brood. en misschien is er soep maar dan hoef ik meteen de rest van de dag niet meer te eten.
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oud brood toasten met appel- en wortelschijfjes (schijfjes kan je met de kaasschaaf maken)
Mandarijen met melk
Soep
Genoeg gezonds
Zelf hummus maken? Blik kikkererwten uitlekken, knoflookje erbij, beetje kerriepoeder of kurkuma ofzo, beetje citroensap, evt. beetje olie. Pureren klaar. Ook andere combinaties zijn mogelijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Lijstje had ik al geplaats, maar ik heb nog wel een OT-vraag.![]()
Volgens mij is mijn Slankie op knackebrot niet zo'n gezond idee?![]()
Wat is een beter alternatief als mijn hummus op is?
Zoet vind ik vies, vlees en vis eet ik niet en pindakaas gaat niet goed.
Slankie kan geen kwaad; het bevat weinig kcal en nauwelijks vet.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Lijstje had ik al geplaats, maar ik heb nog wel een OT-vraag.![]()
Volgens mij is mijn Slankie op knackebrot niet zo'n gezond idee?![]()
Wat is een beter alternatief als mijn hummus op is?
Zoet vind ik vies, vlees en vis eet ik niet en pindakaas gaat niet goed.
Gelukkig. Mijn vader heeft problemen met z'n cholesterol, en dat kan erfelijk zijn.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Meest calorie rijke onder de noten, maar ook redelijk gezond. Cholesterol patientjes moeten zich er vooral te goed aan doen.
Als je verder geen vetten tot je neemt vandaag, dan kan je best een flinke hand hebben.
Ik eet nooit pasta omdat ik dat zonde van m'n energie en eetlust vind. Het is altijddddd koud of te heet. Ik eet liever vlees met groente en 1 sliertje pasta voor de vorm. Stupid, i knowzquote:Op woensdag 3 december 2008 13:19 schreef Anneque het volgende:
[..]
Steeds als ik je voorbij zie komen denk ik aan pasta
In de zakken soep van Unox ( de reeks met tomatensoepen, kippensoep e.d. ) zitten geen kleur-geur en smaakstoffen en geen conserveringsmiddelen. Ook bevat het echt nauwelijks suikers en zit het boordevol gezonde groenten.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Gister een halve tot een liter melk gedronken dus wel weer genoeg schat ik. En nog een mandarijn eet ik uiteraard. mandarijnen stinken. Ik eet eigenlijk alleen zelfgemaakte soep anders heb ik het idee dat ik er ziek van wordt of zo. 1. ze smaken allemaal het zelfde 2. er zitten vast nare dingen in. Dus ga ik zoeken of er nog zelfgemaakte pompoensoep is.
Oh, het was poedersoepquote:Op woensdag 3 december 2008 13:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Gister een halve tot een liter melk gedronken dus wel weer genoeg schat ik. En nog een mandarijn eet ik uiteraard. mandarijnen stinken. Ik eet eigenlijk alleen zelfgemaakte soep anders heb ik het idee dat ik er ziek van wordt of zo. 1. ze smaken allemaal het zelfde 2. er zitten vast nare dingen in. Dus ga ik zoeken of er nog zelfgemaakte pompoensoep is.
Ja die soep in zak is de enige die ik wel eet, die smaakt naar tomaat en zo! Ik ga even naar de schuur. Waarom staat een schuur altijd achterin de tuin. Veel te ver. Alleen zit ik na een half kommetje soep al vol en krijg ik het veel te warm met gevolg dat ik daarna NIETS meer op krijg. En meestal krijg ik te veel dorst van soep.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:24 schreef SHE het volgende:
[..]
In de zakken soep van Unox ( de reeks met tomatensoepen, kippensoep e.d. ) zitten geen kleur-geur en smaakstoffen en geen conserveringsmiddelen. Ook bevat het echt nauwelijks suikers en zit het boordevol gezonde groenten.
De KH's zijn ook superlaag, dus echt helemaal failproof.
Ik heb ze standaard in de koelkast ; vooral de tomaten-paprika soep met cayennepeper. Die is licht pittig en heeft flinke stukken tomaat erdoor.
Echt fantastisch spul.
De rest van de prefab soepen heb ik allemaal doorgelicht en zijn stuk voor stuk crap.
Unox krijgt een lintje van Sjors.
Pepers hebben een positief effect op je darmflora. ( Ook een goed middel tegen buikpijn trouwens )quote:
Ze staan op de lijst! En ik ga je quoten als de wederhelft gaat mekkeren dat het uit een zak komtquote:Op woensdag 3 december 2008 13:24 schreef SHE het volgende:
[..]
In de zakken soep van Unox ( de reeks met tomatensoepen, kippensoep e.d. ) zitten geen kleur-geur en smaakstoffen en geen conserveringsmiddelen. Ook bevat het echt nauwelijks suikers en zit het boordevol gezonde groenten.
De KH's zijn ook superlaag, dus echt helemaal failproof.
Ik heb ze standaard in de koelkast ; vooral de tomaten-paprika soep met cayennepeper. Die is licht pittig en heeft flinke stukken tomaat erdoor.
Echt fantastisch spul.
De rest van de prefab soepen heb ik allemaal doorgelicht en zijn stuk voor stuk crap.
Unox krijgt een lintje van Sjors.
Gazpachoquote:Op woensdag 3 december 2008 13:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja die soep in zak is de enige die ik wel eet, die smaakt naar tomaat en zo! Ik ga even naar de schuur. Waarom staat een schuur altijd achterin de tuin. Veel te ver. Alleen zit ik na een half kommetje soep al vol en krijg ik het veel te warm met gevolg dat ik daarna NIETS meer op krijg. En meestal krijg ik te veel dorst van soep.
Oplossing = koude soep eten?
Zou ik sowieso liever doen, maar dat is zo kort houdbaar.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:21 schreef Tinkepink het volgende:
Zelf hummus maken?
Ah, ok, dat valt nogal mee.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:22 schreef SHE het volgende:
Slankie kan geen kwaad; het bevat weinig kcal en nauwelijks vet.
Als je er nog wat sambal opgooit dan heeft het zelfs nog iets nuttigs.
Pff, het is ook allemaal ingewikkeld.quote:Een teveel aan voedingswaarden is ook niet goed he.
Dat is man eigen volgens mij. Als ik fris in huis haal gaan er ook liters doorheen per dag.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:32 schreef Syrena het volgende:
Zijn record is trouwens 6 anderhalf literpakken Dubbelfris in vier dagen. I kid you not, ik heb van 1 pak net 1 glaasje kunnen drinken, toen was het al op.
Voeg er brinta aan toe en je hebt het standaard ontbijt van mijn man (afgewisseld met vanillesmaakk en chocolade).quote:Op woensdag 3 december 2008 13:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Milkshake a la PF!
3 scheppen havermout
3 scheppen whey poeder aardbei
aanvullen met 250 ml koude magere melk
even mixen en meteen opdrinken.
Je moet wel een sukkel hebben die zo stom is om whey poeder te kopen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Voeg er brinta aan toe en je hebt het standaard ontbijt van mijn man (afgewisseld met vanillesmaakk en chocolade).
Wij hebben hier drie 10 literemmers in de kast staan (of misschien zelfs wel 15-20 liter, ben niet zo goed met maten en gewichtenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik vind het lekker en het duurt tenminste niet zo lang. ik wil er ook nog een keer kwarktaart van maken maar dat vind m'n broertje vast al helemaal geen goed idee
Ja, zo groot. Dat met die biscuitjes klinkt wel lekker,maar ik vraag me af of het wel stevig genoeg wordt (en niet ongezond is)quote:Op woensdag 3 december 2008 13:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
5lbs/2.2 kg hier. Ik denk ook 10 liter??
Joh dat is heus niet bedacht door de schrijvers van six feet under. Ga maar eens zoeken op internet en je komt het op allerlei sites van overleden kindjes tegen en dat gaat nog wel verder terug dan 2001.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:07 schreef Viking84 het volgende:
Even hoi zeggen, want MoBlo mist me en ik wilde even zeggen dat jullie niet zo kribbig tegen elkaar moeten doen
.
Ik ben naar Six Feet Under aan 't kijken en ik heb net ontdekt dat een gedeelte uit het boek Schaduwkind van Thomèse rechtstreeks teruggaat op Six Feet Under
Six Feet Under (2001): 'If you lose a spouse, you're called a widow or a widower. If you're a child and you lose
your parents, then you're an orphan. But what's the word to describe a parent who loses a child?'
Thomèse (2003): 'Een vrouw die haar man begraaft, wordt weduwe genoemd, een man die zonder zijn vrouw achterblijft, weduwnaar. Een kind zonder ouders is wees. Maar hoe heten vader en moeder van een gestorven kind?'
Plagiaat!
Zijn dat jouw nagels? tssssquote:Op woensdag 3 december 2008 13:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Milkshake a la PF!
3 scheppen havermout
3 scheppen whey poeder aardbei
aanvullen met 250 ml koude magere melk
even mixen en meteen opdrinken.
Je moet wel een sukkel hebben die zo stom is om whey poeder te kopen
[ afbeelding ]
Hee, dat klinkt best lekker! welk bedrijf had de afwijzing gedaan?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:41 schreef Anosmie het volgende:
D: Velderwtjes met geruld rundergehakt, knof, ui en net voor t opdienen een flinke hand fijngesneden ijsbergsla erop.
Koop een 1e klas kaartje, daar is stroomquote:Op woensdag 3 december 2008 15:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is het raar om gossip girl te kijken in de trein of maak ik dan kans dat ik overvallen word?
Hangt er vanaf waar je trein naar toe gaatquote:Op woensdag 3 december 2008 15:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is het raar om gossip girl te kijken in de trein of maak ik dan kans dat ik overvallen word?
adam centraalquote:Op woensdag 3 december 2008 15:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je trein naar toe gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |