abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63723844
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nee he Niet slaaan.

Ik wil iets eten maar het aanbod is beperkt (mijn ouders leven op pepernoten en speculaas)
broodje bapao, mandarijnen, meer koekjes, meer chocolade of oud brood. en misschien is er soep maar dan hoef ik meteen de rest van de dag niet meer te eten.
Steeds als ik je voorbij zie komen denk ik aan pasta
pi_63723884
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:19 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oud brood toasten met appel- en wortelschijfjes (schijfjes kan je met de kaasschaaf maken)
Mandarijen met melk
Soep

Genoeg gezonds

Gister een halve tot een liter melk gedronken dus wel weer genoeg schat ik. En nog een mandarijn eet ik uiteraard. mandarijnen stinken. Ik eet eigenlijk alleen zelfgemaakte soep anders heb ik het idee dat ik er ziek van wordt of zo. 1. ze smaken allemaal het zelfde 2. er zitten vast nare dingen in. Dus ga ik zoeken of er nog zelfgemaakte pompoensoep is.
  woensdag 3 december 2008 @ 13:21:37 #253
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63723885
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Lijstje had ik al geplaats, maar ik heb nog wel een OT-vraag.

Volgens mij is mijn Slankie op knackebrot niet zo'n gezond idee?
Wat is een beter alternatief als mijn hummus op is?
Zoet vind ik vies, vlees en vis eet ik niet en pindakaas gaat niet goed.
Zelf hummus maken? Blik kikkererwten uitlekken, knoflookje erbij, beetje kerriepoeder of kurkuma ofzo, beetje citroensap, evt. beetje olie. Pureren klaar. Ook andere combinaties zijn mogelijk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 3 december 2008 @ 13:22:27 #254
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63723907
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Lijstje had ik al geplaats, maar ik heb nog wel een OT-vraag.

Volgens mij is mijn Slankie op knackebrot niet zo'n gezond idee?
Wat is een beter alternatief als mijn hummus op is?
Zoet vind ik vies, vlees en vis eet ik niet en pindakaas gaat niet goed.
Slankie kan geen kwaad; het bevat weinig kcal en nauwelijks vet.
Als je er nog wat sambal opgooit dan heeft het zelfs nog iets nuttigs.
Het heeft niet zulke hoge voedingswaarden als humus, maar dat is ook niet altijd nodig. In je knackebrot zit al genoeg.
Een teveel aan voedingswaarden is ook niet goed he.

Gewoon smeren met slankie dus, maar als het kan er wat sambal op doen. Pepers zijn ontzettend goed voor je.
pi_63723919
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:15 schreef SHE het volgende:

[..]

Meest calorie rijke onder de noten, maar ook redelijk gezond. Cholesterol patientjes moeten zich er vooral te goed aan doen.
Als je verder geen vetten tot je neemt vandaag, dan kan je best een flinke hand hebben.
Gelukkig. Mijn vader heeft problemen met z'n cholesterol, en dat kan erfelijk zijn.
En ik kan er goed van poepen Erg fijn als spastdarmklant

Ze waren alleen op bij de Lidl vorige week, dus deze week opnieuw proberen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_63723927
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:19 schreef Anneque het volgende:

[..]

Steeds als ik je voorbij zie komen denk ik aan pasta
Ik eet nooit pasta omdat ik dat zonde van m'n energie en eetlust vind. Het is altijddddd koud of te heet. Ik eet liever vlees met groente en 1 sliertje pasta voor de vorm. Stupid, i knowz
pi_63723954
Adjvar in de tosti is lekker!
pi_63723957
waarom zijn pepers zo goed SHE?
  woensdag 3 december 2008 @ 13:24:57 #259
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63723968
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Gister een halve tot een liter melk gedronken dus wel weer genoeg schat ik. En nog een mandarijn eet ik uiteraard. mandarijnen stinken. Ik eet eigenlijk alleen zelfgemaakte soep anders heb ik het idee dat ik er ziek van wordt of zo. 1. ze smaken allemaal het zelfde 2. er zitten vast nare dingen in. Dus ga ik zoeken of er nog zelfgemaakte pompoensoep is.
In de zakken soep van Unox ( de reeks met tomatensoepen, kippensoep e.d. ) zitten geen kleur-geur en smaakstoffen en geen conserveringsmiddelen. Ook bevat het echt nauwelijks suikers en zit het boordevol gezonde groenten.
De KH's zijn ook superlaag, dus echt helemaal failproof.

Ik heb ze standaard in de koelkast ; vooral de tomaten-paprika soep met cayennepeper. Die is licht pittig en heeft flinke stukken tomaat erdoor.
Echt fantastisch spul.

De rest van de prefab soepen heb ik allemaal doorgelicht en zijn stuk voor stuk crap.
Unox krijgt een lintje van Sjors.
  woensdag 3 december 2008 @ 13:25:45 #260
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63723985
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Oh, het was poedersoep nanodeeltjes, hard geworden plantaardige vetten, gemodificeerd zetmeel
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_63724019
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:24 schreef SHE het volgende:

[..]

In de zakken soep van Unox ( de reeks met tomatensoepen, kippensoep e.d. ) zitten geen kleur-geur en smaakstoffen en geen conserveringsmiddelen. Ook bevat het echt nauwelijks suikers en zit het boordevol gezonde groenten.

Ik heb ze standaard in de koelkast ; vooral de tomaten-paprika soep met cayennepeper. Die is licht pittig en heeft flinke stukken tomaat erdoor.
Echt fantastisch spul.

De rest van de prefab soepen heb ik allemaal doorgelicht en zijn stuk voor stuk crap.
Ja die soep in zak is de enige die ik wel eet, die smaakt naar tomaat en zo! Ik ga even naar de schuur. Waarom staat een schuur altijd achterin de tuin. Veel te ver. Alleen zit ik na een half kommetje soep al vol en krijg ik het veel te warm met gevolg dat ik daarna NIETS meer op krijg. En meestal krijg ik te veel dorst van soep.
Oplossing = koude soep eten?
pi_63724062
Een broodje adjvar is lekker trouwens!! aanrader denk ik!!! paprika met aubergine spullie. Ik maak er normaal pizza mee op libanees brood.
  woensdag 3 december 2008 @ 13:28:41 #263
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63724068
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:24 schreef Anneque het volgende:
waarom zijn pepers zo goed SHE?
Pepers hebben een positief effect op je darmflora. ( Ook een goed middel tegen buikpijn trouwens )
Het zou ook de vetverbranding stimuleren en de ontwikkeling van kankercellen remmen, maar daar heb ik helaas geen eenduidige wetenschappelijke onderbouwing voor kunnen vinden.

Wat wel waar is, is dat inname van capsaïcine je lichaamstemperatuur verhoogd.
pi_63724101
Gazpacho!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_63724103
Tabasco in de soep is lekker! Doe ik altijd misschien dat ik het er daarom zo warm van krijg En sambal op brood
pi_63724114
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:24 schreef SHE het volgende:

[..]

Echt fantastisch spul.

Ze staan op de lijst! En ik ga je quoten als de wederhelft gaat mekkeren dat het uit een zak komt
Ik zou hem graag eens door jou onder handen laten nemen, qua voedselkennis dan he.
Ik heb hem eindelijk overtuigd dat vruchtensap uit pak geen vervanger is voor fruit en zeker niet als je een hele liter per dag drinkt.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 3 december 2008 @ 13:31:30 #267
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63724147
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja die soep in zak is de enige die ik wel eet, die smaakt naar tomaat en zo! Ik ga even naar de schuur. Waarom staat een schuur altijd achterin de tuin. Veel te ver. Alleen zit ik na een half kommetje soep al vol en krijg ik het veel te warm met gevolg dat ik daarna NIETS meer op krijg. En meestal krijg ik te veel dorst van soep.
Oplossing = koude soep eten?
Gazpacho

Soep is echt zo goed voor je. Je kan niet vaak genoeg soep eten. Zolang het maar niet te zout is.
En dat je snel vol zit is de hele clou, dikkerds zouden zich klem moeten eten aan soep
Maar goed, jij bent niet dik. Jij bent wel een vuige vreet-sjoemelaar en dus heb jij ook recht op soep.
  woensdag 3 december 2008 @ 13:31:51 #268
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63724159
Ik ben eitjes aan het koken

Ode aan de eitjes

Eieren, ze zijn ondergewaardeerd!
Gekookt, gebakken, of gepocheerd
De subtiele smaak, de heldere kleur
En die o zo smakelijke geur!

Wat moet ik zonder ei beginnen?
Ik zou het niet zomaar kunnen verzinnen

Ei, jij hoort bij mij
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_63724176
thanks.. hmm! misschien peper in de preisoep
pi_63724177
Zijn record is trouwens 6 anderhalf literpakken Dubbelfris in vier dagen. I kid you not, ik heb van 1 pak net 1 glaasje kunnen drinken, toen was het al op.
pi_63724205
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:21 schreef Tinkepink het volgende:
Zelf hummus maken?
Zou ik sowieso liever doen, maar dat is zo kort houdbaar.
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:22 schreef SHE het volgende:
Slankie kan geen kwaad; het bevat weinig kcal en nauwelijks vet.
Als je er nog wat sambal opgooit dan heeft het zelfs nog iets nuttigs.
Ah, ok, dat valt nogal mee.
Sambal komt er morgen bij.
quote:
Een teveel aan voedingswaarden is ook niet goed he.
Pff, het is ook allemaal ingewikkeld.
Deze weken wil ik nog even overdreven veel vitamine B3 binnenkrijgen (ivm stoppen met roken), maar vanaf volgende week zal ik me toch eens wat meer gaan verdiepen in een goede balans.
pi_63724242
Toen ik bijna dood ging overleefde ik op dubbel friss appel perzik 6 dagen lang alleen dat gedronken.
Woohooo! Het is echt tof dat ik nog leef!

(Nu drink ik het niet meer, teveel gedronken) O en ik hou van spinazie! Ik moest na 2 weken niet gegeten te hebben iets eten en ik mocht het zelf kiezen. Toen koos ik voor spinazieeee. (Ik mocht ook friet en zo, mwhehe)
  woensdag 3 december 2008 @ 13:35:22 #273
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63724267
brinta weer op ... ga zo lekker even douchen en over een uurtje richting werk...

en ik moet morgen ook maar eens een eitje koken
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 3 december 2008 @ 13:38:13 #274
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63724335
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:32 schreef Syrena het volgende:
Zijn record is trouwens 6 anderhalf literpakken Dubbelfris in vier dagen. I kid you not, ik heb van 1 pak net 1 glaasje kunnen drinken, toen was het al op.
Dat is man eigen volgens mij. Als ik fris in huis haal gaan er ook liters doorheen per dag.
Gelukkig staat er alleen melk, pro-biotica zuiveldrank, spa light en grapefruitsap in de koeling.
Wat dat betreft is hij heel makkelijk, hij drinkt wat er is.
pi_63724409
Milkshake a la PF!
3 scheppen havermout
3 scheppen whey poeder aardbei
aanvullen met 250 ml koude magere melk
even mixen en meteen opdrinken.

Je moet wel een sukkel hebben die zo stom is om whey poeder te kopen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')