Vooral blijven doen! Het blijft nou eenmaal wel een (voornamelijk)vrouwenclubje dus er zijn nog wel eens strubbelingenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:47 schreef Anneque het volgende:
hoe dan ook, ik had geen probleem, ik heb geen probleem, ik wou gewoon wat delen, even er over kletsen, aangezien ik nog nooit heb gelet op mn eten.
En niet op alle linkjes van webwinkels klikken die hier worden gepost.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:46 schreef Tinkepink het volgende:
Ohja, nog een tip: niet meteen alle crèmetjes ed. aanschaffen waarover in dit topic gesproken wordt
zeg je lijkt mij wel! neem t niet zo persoonlijk johquote:Op woensdag 3 december 2008 11:50 schreef Faithy het volgende:
gezeur of gemiep is misschien wat te groot gezegd, maar als ze zegt dat ze het er moeilijk mee heeft of dat door laat schemeren dan is er toch NIETS mis mee om met een tip te komen?
nah jah, het ligt allemaal wel weer aan mij, ik ga wel weer een mandarijntje pellen
Yeah hoort erbij natuurlijkquote:Op woensdag 3 december 2008 11:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Vooral blijven doen! Het blijft nou eenmaal wel een (voornamelijk)vrouwenclubje dus er zijn nog wel eens strubbelingen.
Ja ik heb 2 potten revlon in de aanbieding, ik kan er niet tegenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen tips nodig. Je bent al een kniert![]()
Ohja, nog een tip: niet meteen alle crèmetjes ed. aanschaffen waarover in dit topic gesproken wordt
Mis! Precies op het moment dat jij dit postte, ging hier de zon schijnen.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:52 schreef Faithy het volgende:
er is geen bright side of life vandaag
Moet je zo drastisch bezuinigen, of ben je nu aan het doorschieten? Het is nogal verleidelijk om in je enthousiasme overambitieuze plannen te maken. Ik heb het tegen Moblo ookal gezegd, maar je doet er beter aan een haalbaar plan te maken. Voor mij werkt een begroting heel aardig:quote:
Nee joh! Maar als je katterig wil doen. Mensen, doe het tegen mijquote:Op woensdag 3 december 2008 11:50 schreef Faithy het volgende:
gezeur of gemiep is misschien wat te groot gezegd, maar als ze zegt dat ze het er moeilijk mee heeft of dat door laat schemeren dan is er toch NIETS mis mee om met een tip te komen?
nah jah, het ligt allemaal wel weer aan mij, ik ga wel weer een mandarijntje pellen
WELLUS! Je hebt mandarijntjes, de kindertjes in Afrika......quote:Op woensdag 3 december 2008 11:52 schreef Faithy het volgende:
er is geen bright side of life vandaag
ik bedoel dus ook de studnetpsycholoog, die je gewoon kan helpen met motivatie en concentratie op een praktische manier júist omdat je een gewone psych niks vindt....quote:Op woensdag 3 december 2008 11:55 schreef Faithy het volgende:
kwak: ik heb de psycholoog al een keer bezocht en dat was niet aan mij besteed.. nare mensen vind ik het, al kunnen ze voor anderen prima werken
ik botvier mijn frustraties wel in WoW enzo
Nee hij is pianist. Maar werkt ook met een ensemble, die krijgen we dan vanavond over de vloer. Ja samenwonen.. ik vind het spannend! Lijkt me heerlijk en gezellig.. ben benieuwd! Ik ben nu toch al altijd bij hem, ik zal vandaag mn huur maar eens opzeggen haha.. hoef alleen mn spulletjes maar over te gooien.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Leuk! Zit je vriend in een orkest/band?
Samenwonen isgeweldig
. Echt de beste beslissing die we ooit gemaakt hebben. En dat terwijl ik je keihard had uitgelachen als je het me had voorgesteld 5 jaar geleden
.
Voorzichtig rijden he, lekker rustig aan doen. En gelukkig geen sneeuw of andere gladdigheid onderweg!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:53 schreef conleche het volgende:
Sterker nog: ik zou lekker meepeuzelen van de lekkere hapjes. Maar ik begrijp heel goed als je pas 3 dagen bezig bent dat je dat dan niet doet.
Ben toch ziekig geworden en nu moet ik met m'n snotterige kop richting Belgie rijden. Gelukkig is het wel mooi rijweer.
Anos: kussie op de snoet, voor de afwijzing!!
Sinds ik m'n kasboek invul ben ik kniert 1e klas. Heb nog maar 1x boodschappen gedaan à 22 euro en nu ga naar Belgie en daar doet meneer C. meestal de boodschappen
Ik heb mijn mandarijntjes op maar in de fruitschaal beneden liggen er nog 20quote:Op woensdag 3 december 2008 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
WELLUS! Je hebt mandarijntjes, de kindertjes in Afrika......![]()
* Greys ook een mandarijntje meepelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |