abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63721428
mn ouders zaten me nog net niet te voeren in het restaurant zondag toen ik mn bord half vol liet staan

vond het wel knap van mezelf, maar heb naar mn ' vol ' gevoel geluisterd voor het er was, in rekening genomen dat je maag dat seintje pas een kwartier te laat aan je hersenen doorgeeft
Doei.
  woensdag 3 december 2008 @ 11:48:55 #127
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63721448
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:47 schreef Anneque het volgende:
hoe dan ook, ik had geen probleem, ik heb geen probleem, ik wou gewoon wat delen, even er over kletsen, aangezien ik nog nooit heb gelet op mn eten.
Vooral blijven doen! Het blijft nou eenmaal wel een (voornamelijk)vrouwenclubje dus er zijn nog wel eens strubbelingen .
  Vis een optie? woensdag 3 december 2008 @ 11:49:21 #128
70532 loveli
N
pi_63721463
Moeilijk, moeilijk. Paar dagen geleden sollicitatiegesprek gehad voor baan die ik dacht niet te willen. De baan is zwaar, maar betaalt goed. Als ik die baan zou nemen zal ik ontzettend veel leren en kanten van mezelf ontwikkelen die ik tot nu toe nooit echt heb aangesproken (en eerlijk is eerlijk, die mij tot nu toe ook niet hebben aangesproken).
Kortom, aan de ene kant een buitenkans waar ik tegenaan ben gelopen, maar als ik het doe is het een verdraaid zware klus.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 3 december 2008 @ 11:50:33 #129
70532 loveli
N
pi_63721505
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:46 schreef Tinkepink het volgende:
Ohja, nog een tip : niet meteen alle crèmetjes ed. aanschaffen waarover in dit topic gesproken wordt
En niet op alle linkjes van webwinkels klikken die hier worden gepost.
crap in = crap out
  woensdag 3 december 2008 @ 11:50:34 #130
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63721508
besparen ik móest deze week 5 keer uit eten...gofter....das duur!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63721509
gezeur of gemiep is misschien wat te groot gezegd, maar als ze zegt dat ze het er moeilijk mee heeft of dat door laat schemeren dan is er toch NIETS mis mee om met een tip te komen?

nah jah, het ligt allemaal wel weer aan mij, ik ga wel weer een mandarijntje pellen
Doei.
  woensdag 3 december 2008 @ 11:51:46 #132
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63721557
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 3 december 2008 @ 11:52:04 #133
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63721566
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:50 schreef Faithy het volgende:
gezeur of gemiep is misschien wat te groot gezegd, maar als ze zegt dat ze het er moeilijk mee heeft of dat door laat schemeren dan is er toch NIETS mis mee om met een tip te komen?

nah jah, het ligt allemaal wel weer aan mij, ik ga wel weer een mandarijntje pellen
zeg je lijkt mij wel! neem t niet zo persoonlijk joh

pi_63721571
er is geen bright side of life vandaag
Doei.
pi_63721605
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:48 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Vooral blijven doen! Het blijft nou eenmaal wel een (voornamelijk)vrouwenclubje dus er zijn nog wel eens strubbelingen .
Yeah hoort erbij natuurlijk . Ik vind het ook wel gezellig hoor vanavond, mijn vriend en ik gaan binnenkort samenwonen en hoewel dit vanavond een werkbijeenkomstje is is het ook de eerste keer dat we samen veel mensen over de vloer hebben.. ben benieuwd! word vast gezellig.
  woensdag 3 december 2008 @ 11:53:36 #136
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63721632
@ moblo....echt zoals ik je de laatste tijd hoor (plus de ghoeveelheid huilies en kottsmilies betreffende jezelf) zou ik écht gewoon even langs de student psycholoog gaan.

dan kun je ws. met behulp van groepjes of trainingen de studie neigingen en oplossen en dan voel je je hopelijk ook wat meer over jezelf zonder dat je meteen diep in je verleden hoeft te gaan graven buij een gewone psych op de bank...
pi_63721639
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jij hebt helemaal geen tips nodig. Je bent al een kniert

Ohja, nog een tip : niet meteen alle crèmetjes ed. aanschaffen waarover in dit topic gesproken wordt
Ja ik heb 2 potten revlon in de aanbieding, ik kan er niet tegen Nou ja ik geef ze wel aan een vriendinnetje, als zij er wel tegen kan. Of aan vriendje. Dat was weer zonde van 12 euro!

Die clinique creme wil ik wel heel graag!
Clinique Moisture On Line ( For Very Dry to Dry Skin ) is op strawberry net al 37,50 !!

O en ik heb voor 19 euro aan blush gekocht. Maar ik mag alleen dat kopen dit hele jaar en alleen nog een foundation. Beter dan de vorige 5 miskopen a 5 euro per stuk. Had het beter meteen goed kunnen doen. En blush gaat ook nooit op.
En voor 15 euro heb ik een 6 nummers cosmo' en dit setje. Die mascara los is al meer dan 15 euro. Ik gebruik er 4 per jaar, ik vraag ze soms voor m'n verjaardag of zo, meestal heb ik Chanel en die is 21-25. Echt, die maak ik helemaal op terwijl ik ook nog een paar goedkope miskopen van 4 euro heb die ik nooit gebruik. en 5x4 = weer 20 dus ook een soort besparing. En ik gebruik geen grijze oogschaduw dus die kan ik weer weg geven

pi_63721643
Sterker nog: ik zou lekker meepeuzelen van de lekkere hapjes. Maar ik begrijp heel goed als je pas 3 dagen bezig bent dat je dat dan niet doet.

Ben toch ziekig geworden en nu moet ik met m'n snotterige kop richting Belgie rijden. Gelukkig is het wel mooi rijweer.

Anos: kussie op de snoet, voor de afwijzing!!

Sinds ik m'n kasboek invul ben ik kniert 1e klas. Heb nog maar 1x boodschappen gedaan à 22 euro en nu ga naar Belgie en daar doet meneer C. meestal de boodschappen
  Vis een optie? woensdag 3 december 2008 @ 11:53:57 #139
70532 loveli
N
pi_63721647
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:52 schreef Faithy het volgende:
Mis! Precies op het moment dat jij dit postte, ging hier de zon schijnen.
crap in = crap out
  woensdag 3 december 2008 @ 11:54:24 #140
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63721666
Leuk! Zit je vriend in een orkest/band?

Samenwonen is geweldig . Echt de beste beslissing die we ooit gemaakt hebben. En dat terwijl ik je keihard had uitgelachen als je het me had voorgesteld 5 jaar geleden .
pi_63721667
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Moet je zo drastisch bezuinigen, of ben je nu aan het doorschieten? Het is nogal verleidelijk om in je enthousiasme overambitieuze plannen te maken. Ik heb het tegen Moblo ookal gezegd, maar je doet er beter aan een haalbaar plan te maken. Voor mij werkt een begroting heel aardig:

- Mijn reiskosten worden al afgetrokken van mijn salaris.
- Als ik mijn geld binnen heb, stort ik eerst alle vaste lasten op een aparte rekening (huur, gas/water/licht, boodschappen inclusief een bedrag voor cadeautjes).
- Dan maak ik een bedrag over op mijn spaarrekening.
- Ik betaal meteen al mijn verzekeringen (woonverzekering, uitvaartverzekering, zorgverzekering), mijn internetkosten en de telefoonrekening.
- De rest van mijn geld mag ik uitgeven aan wat ik maar wil: boeken, kleding, et cetera.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 3 december 2008 @ 11:54:56 #142
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63721686
hier ook! (leiden)

voor anos
pi_63721690
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:50 schreef Faithy het volgende:

Nee joh! Maar als je katterig wil doen. Mensen, doe het tegen mij
Ik bied het zoo vaak aan maar niemand maakt er gebruik van!

Kusjeknuffel
pi_63721712
kwak: ik heb de psycholoog al een keer bezocht en dat was niet aan mij besteed.. nare mensen vind ik het, al kunnen ze voor anderen prima werken

ik botvier mijn frustraties wel in WoW enzo
Doei.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 11:56:39 #145
163650 Greys
pi_63721736
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:52 schreef Faithy het volgende:
WELLUS! Je hebt mandarijntjes, de kindertjes in Afrika......

* Greys ook een mandarijntje meepelt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 3 december 2008 @ 11:56:48 #146
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63721745
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:55 schreef Faithy het volgende:
kwak: ik heb de psycholoog al een keer bezocht en dat was niet aan mij besteed.. nare mensen vind ik het, al kunnen ze voor anderen prima werken

ik botvier mijn frustraties wel in WoW enzo
ik bedoel dus ook de studnetpsycholoog, die je gewoon kan helpen met motivatie en concentratie op een praktische manier júist omdat je een gewone psych niks vindt....

de studentpsycholoog gaat als t goed is helemaal niet praten over dat soort dingen, maar meer over wat je uin je studie ind e weg staat en praktische oplossingen daarvoor.
pi_63721769
ik had toch al gezegd dat ik naar de studieadviseur ging? da's genoeg
Doei.
pi_63721773
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Leuk! Zit je vriend in een orkest/band?

Samenwonen is geweldig . Echt de beste beslissing die we ooit gemaakt hebben. En dat terwijl ik je keihard had uitgelachen als je het me had voorgesteld 5 jaar geleden .
Nee hij is pianist. Maar werkt ook met een ensemble, die krijgen we dan vanavond over de vloer. Ja samenwonen.. ik vind het spannend! Lijkt me heerlijk en gezellig.. ben benieuwd! Ik ben nu toch al altijd bij hem, ik zal vandaag mn huur maar eens opzeggen haha.. hoef alleen mn spulletjes maar over te gooien.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 december 2008 @ 11:59:12 #149
163650 Greys
pi_63721811
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:53 schreef conleche het volgende:
Sterker nog: ik zou lekker meepeuzelen van de lekkere hapjes. Maar ik begrijp heel goed als je pas 3 dagen bezig bent dat je dat dan niet doet.

Ben toch ziekig geworden en nu moet ik met m'n snotterige kop richting Belgie rijden. Gelukkig is het wel mooi rijweer.

Anos: kussie op de snoet, voor de afwijzing!!

Sinds ik m'n kasboek invul ben ik kniert 1e klas. Heb nog maar 1x boodschappen gedaan à 22 euro en nu ga naar Belgie en daar doet meneer C. meestal de boodschappen
Voorzichtig rijden he, lekker rustig aan doen. En gelukkig geen sneeuw of andere gladdigheid onderweg!

En meid.... wat zal jij rijk worden, Kniertje! Leuk is het he, in tijden dat ik er extra op let wordt het echt een sport en een uitdaging om voor zo min mogelijk geld zo lekker en goed mogelijk te eten!

Misschien moet je het Kniertentopic weer even omhoog schoppen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 3 december 2008 @ 12:00:02 #150
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63721838
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:56 schreef Greys het volgende:

[..]

WELLUS! Je hebt mandarijntjes, de kindertjes in Afrika......

* Greys ook een mandarijntje meepelt
Ik heb mijn mandarijntjes op maar in de fruitschaal beneden liggen er nog 20
En vanavond eet ik spaghetti

En vrijdag moet ik naar het AMC voor een intake-gesprek, en er is geen wachtlijst voor bestraling dus misschien gebeurt het volgende week al! Anders waarschijnlijk de week daarop, maar ik hoop volgende week want die daarna heb ik tentamen.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')