Werk ze en jij ook een goedemorgen, ondanks je zielig piepenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:41 schreef Anosmie het volgende:
Ja gofter! Afwijzing binnen. Nog 1 solli lopend. Grumbl..
Verders druk op t werk en met t verrassingsfeestje voor mijn mams.
En met Sint en de bijbehorende rijmelarij en met niet slapen en met.. erm.. nee. Dat was het wel.
Ik kwam even zielig piepen en jullie een hele goedemorgen wensen poppetjes!
* Weer gaat werken.*
Nou ik stond drie weken geleden opeens 500 euro rood (en ik kan pas 2 maanden rood staan en maximaal 500 euro!) en al m'n spaargeld was opeens op!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Moet je zo drastisch bezuinigen, of ben je nu aan het doorschieten? Het is nogal verleidelijk om in je enthousiasme overambitieuze plannen te maken. Ik heb het tegen Moblo ookal gezegd, maar je doet er beter aan een haalbaar plan te maken. Voor mij werkt een begroting heel aardig:
- Mijn reiskosten worden al afgetrokken van mijn salaris.
- Als ik mijn geld binnen heb, stort ik eerst alle vaste lasten op een aparte rekening (huur, gas/water/licht, boodschappen inclusief een bedrag voor cadeautjes).
- Dan maak ik een bedrag over op mijn spaarrekening.
- Ik betaal meteen al mijn verzekeringen (woonverzekering, uitvaartverzekering, zorgverzekering), mijn internetkosten en de telefoonrekening.
- De rest van mijn geld mag ik uitgeven aan wat ik maar wil: boeken, kleding, et cetera.
dat issie gisteren nog gedaan geloof ik na een topic over weekelijkse eet-kostenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je het Kniertentopic weer even omhoog schoppen!
Kijk je er tegenop, of is het onderdeel geworden van je leven?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:00 schreef Muis006 het volgende:
En vrijdag moet ik naar het AMC voor een intake-gesprek, en er is geen wachtlijst voor bestraling dus misschien gebeurt het volgende week al! Anders waarschijnlijk de week daarop, maar ik hoop volgende week want die daarna heb ik tentamen.
Het klinkt zo gek zoals jij het zegt, 'Er is geen wachtlijst voor bestraling!'. Je roept er nog net geen JIPPIE!!!! achteraan!quote:Op woensdag 3 december 2008 12:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb mijn mandarijntjes op maar in de fruitschaal beneden liggen er nog 20![]()
En vanavond eet ik spaghetti![]()
En vrijdag moet ik naar het AMC voor een intake-gesprek, en er is geen wachtlijst voor bestraling dus misschien gebeurt het volgende week al! Anders waarschijnlijk de week daarop, maar ik hoop volgende week want die daarna heb ik tentamen.
ok (mijn studeiadviseur had ik gewoon niks aan...vandaar...) maar k hoop dat die je idd. verder kan helpen.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:57 schreef Faithy het volgende:
ik had toch al gezegd dat ik naar de studieadviseur ging? da's genoeg
Mwoahquote:Op woensdag 3 december 2008 12:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kijk je er tegenop, of is het onderdeel geworden van je leven?
Oh dan ga ik weer even kijken, inspiratie opdoen en geld besparen!quote:Op woensdag 3 december 2008 12:01 schreef Faithy het volgende:
[..]
dat issie gisteren nog gedaan geloof ik na een topic over weekelijkse eet-kosten
quote:Op woensdag 3 december 2008 12:03 schreef Muis006 het volgende:
En als de bestraling zijn werk doet ben ik hopelijk van al het gezeik afdus daar doen we het voor.
Haha ja, ik wil écht zo snel mogelijk geholpen worden. Want die tumor groeit vrolijk door en dadelijk is 'ie te groot om bestraald te worden. Maar ik wil bijv. ook niet in de week van kerst bestraald worden, dan wil ik het eigenlijk al achter de rug hebben.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Het klinkt zo gek zoals jij het zegt, 'Er is geen wachtlijst voor bestraling!'. Je roept er nog net geen JIPPIE!!!! achteraan!Ik vind je een bikkel!
neequote:Op woensdag 3 december 2008 12:03 schreef Tinkepink het volgende:
Moblo: weet jij toevallig hoeveel kcal er zittenn in 5 opscheplepels roerbakgroenten met currysaus en naar ik vermoed veel olie?
Ja inderdaadquote:Op woensdag 3 december 2008 12:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mwoahik heb al zoveel artsen gezien dat het normaal is. Nog een arts erbij, het gaat goed met de maatschappij zullen we maar zeggen.
En als de bestraling zijn werk doet ben ik hopelijk van al het gezeik afdus daar doen we het voor.
CULquote:Op woensdag 3 december 2008 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan ga ik weer even kijken, inspiratie opdoen en geld besparen!
Stond ie nou in CUL of in LIF? Eeeeeeeeeeeeerst zoeken Greys, dan pas gillen.... oke....
Hangt er vanaf wat je als ziek beschouwtquote:Op woensdag 3 december 2008 12:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bestraling? Ik heb wat gemist geloof ik. Ben je erg ziek Muis?
Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic! (2)quote:
Ach, ik bedoel alleen maar te zeggen dat het fijn is als je een systeem hebt dat je vrij makkelijk je leven lang vol kunt houden. Net als met diëten eigenlijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou nu sta ik nog -150 of zo.. Alleen komt kerst er nog aanEn nee ik sla niet door. Ik SLOEG door. Soms heb ik meer dan 200 euro als ik meer werk, maar dat is heel flexibel. Vorige maand 50 die maand daarvoor 0 deze maand 170. Dus ik hoop dat er nog heel veel aankomt maar die declaraties moet ik volgens mij nog invullen..
Ja natuurlijk! Maar ik hoop de rest van mijn leven wel wat meer geld te hebbenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ach, ik bedoel alleen maar te zeggen dat het fijn is als je een systeem hebt dat je vrij makkelijk je leven lang vol kunt houden. Net als met diëten eigenlijk.
Eng is het he?! Om jezelf bloot te geven en te praten over dingen die niet leuk zijn. Die muur om je heen is lekker veilig.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:55 schreef Faithy het volgende:
kwak: ik heb de psycholoog al een keer bezocht en dat was niet aan mij besteed.. nare mensen vind ik het, al kunnen ze voor anderen prima werken
ik botvier mijn frustraties wel in WoW enzo
Hey wel aardig doen hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |