quote:Op maandag 1 december 2008 23:02 schreef senel78 het volgende:
Thanks voor je reply, maar helaas, het is hem niet, maar hij lijkt er wel op. Eigenlijk zelfde soort geluid, alleen een ander deuntje.
http://download.yousendit.com/Q01HakluTkFJMHVGa1E9PQ
Wie o Wie kan mij helpen. Heb zelf ook nog goede nummers voor de liefhebber, kunnen we traden haha.
Bedankt !!
quote:Op maandag 1 december 2008 20:57 schreef DarkMinded het volgende:
ik zoek al een heletijd een nummer dat een jaar of 5 geleden wel eens op kink fm kwam,
google kan me niet helpen, in de jaarlijsten van kink vind ik het ook niet.
Het is een niet al te zwaar rocknummer, met een redelijk tempo maar een gedeelte van de tekst gaat als volgt:I wan-na talk about something i dont know..
en later
I million dancers dance, but i dance dance no more
en ook
aan het eind een stukje waarin meer mensen zingen, "no one knooooooows"en dan wat trager van tempo.
Het is iig gezongen door een man.
Helaas kan ik het niet beter uit leggen, de teksten zijn nogal algemeen maar ik hoop dat iemand het herkend!
quote:Op maandag 1 december 2008 20:05 schreef Flaccid het volgende:
Weet iemand hoe dit liedje heet?
http://www.speedyshare.com/529114360.html
Komt volgensmij ook voor in een bekende film, kan m niet plaatsen.
quote:Op maandag 1 december 2008 23:02 schreef senel78 het volgende:
Thanks voor je reply, maar helaas, het is hem niet, maar hij lijkt er wel op. Eigenlijk zelfde soort geluid, alleen een ander deuntje.
http://download.yousendit.com/Q01HakluTkFJMHVGa1E9PQ
Wie o Wie kan mij helpen. Heb zelf ook nog goede nummers voor de liefhebber, kunnen we traden haha.
Bedankt !!
'voor iemand anders'quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:39 schreef SuperRogier het volgende:
R&Bnummer, supperirritante vrouw of negerkereltje oid die de hele tijd "clap" roept, vrij snel achter elkaar voor een redelijk poosje. Zoek hem voor iemand anders, ik ken hem ook maar weet de titel ook niet
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:39 schreef SuperRogier het volgende:
R&Bnummer, supperirritante vrouw of negerkereltje oid die de hele tijd "clap" roept, vrij snel achter elkaar voor een redelijk poosje. Zoek hem voor iemand anders, ik ken hem ook maar weet de titel ook niet
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:11 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)XV-in-de-sneeuw.html
Eerste nummer in dat filmpje (vet spul trouwens, als er in NL regelmatig genoeg sneeuw zou liggen zou ik ook zoiets kopen)
Irritant deuntje, beetje orgel achtig tup tup tup *lager* tup * *beginhoogte&sneller* tup tup tup etc.oidquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:20 schreef Scandalous het volgende:
[..]
'voor iemand anders'
Word er in gezongen, gerapt?
Nee sorry, je hoort echt iemand snel zingen/rappen clap,clap,clap,clap zeg maar op de beat, beetje bubbling achtig en niet zo rustig. 150BMP ofzo zal het wel zijn.. De rest van het nummer kan ik me niet echt herrinneren, iemand vroeg het aan me in een disco, en ik dacht dat ik hem zelf hadquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:48 schreef Sender_ het volgende:
Ik zoek een house/dansachtig nummer die de laatste tijd veel in disco's/barren wordt gedraaid.
Ik dacht in eerste instantie dat het spaans was maar zou ook best arabisch achtig kunnen zijn.
Het iig niet Quintino...
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:16 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Irritant deuntje, beetje orgel achtig tup tup tup *lager* tup * *beginhoogte&sneller* tup tup tup etc.oid
[..]
Nee sorry, je hoort echt iemand snel zingen/rappen clap,clap,clap,clap zeg maar op de beat, beetje bubbling achtig en niet zo rustig. 150BMP ofzo zal het wel zijn.. De rest van het nummer kan ik me niet echt herrinneren, iemand vroeg het aan me in een disco, en ik dacht dat ik hem zelf had
Jawel dat is hemquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:08 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Jaaaa! Heb ik ff allemaal DJ Chuckie filmpjes voor je zitten kijken
Volgens mij liep dit door heel "The Assasination of Jesse James By The Coward Robert Ford" heen. Heb even voor je geyoutubed:quote:Op maandag 1 december 2008 20:05 schreef Flaccid het volgende:
http://www.speedyshare.com/529114360.html
Komt volgensmij ook voor in een bekende film, kan m niet plaatsen.
Bedoel je soms:quote:Op woensdag 3 december 2008 00:00 schreef Sautor het volgende:
En even een verzoekje van mijzelf: In een reclame van, ik geloof Hyundai, zit een nummer dat elke keer als ik het hoor aan Muse - Bliss moet denken, maar dat is het niet. Het is die reclame met die witte doeken over een stad heen (volgens mij) en ik ben nu wel benieuwd wat het is
ik zie nu pas dat er een nieuw topic open isquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:57 schreef Koepert het volgende:
meezoekvp. Die no one knows schoot eerst Queens of the Stone Age door mn hoofd, maar dat zingt alleen de zanger geloof ik...
deze ook nogquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:25 schreef donroyco het volgende:
Openstaande vragen uit het vorige topic:
quote:Op zondag 30 november 2008 22:38 schreef maartennn_ja het volgende:
Weet iemand welk nummer dit is?
Van de Blackberry Storm reclame..
Uit mijn PMbox:quote:
quote:door senel78
Jij bent mijn held.
THANKS !!!!!!!!! Dat is hem, dat is het nummer hahaha !! 3 maanden naar gezocht !!!!
You are my hero !!!
Je verwerft een cultstatus gastquote:
Dank jequote:Op woensdag 3 december 2008 12:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je verwerft een cultstatus gast
Jaa diequote:
quote:
Deed mij gelijk denken aanquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:53 schreef morgane het volgende:
Ik hoorde net een nummer op Radio Nijmegen, maar die hebben geen playlist online staan,
Het deed me een beetje denken aan progressieve rock, of het een voornamelijk instrumentaal nummer is of niet weet ik niet want het nummer werd ineens afgekapt. Helemaal instrumentaal is het sowieso niet, want zo nu en dan wordt er, redelijk op de achtergrond, 'aaaah' gezongen door een klein koortje.
Het nummer begint met een aantal trommels die een soort stoomtreinritme spelen, daarna gaat het over in een sneller, afwisselender ritme dat het hele nummer terugkomt. Er zit ook nog orgel en gitaar in, de gitaar speelt af en toe een loopje met wat uithalen ertussendoor.
Voor als iemand het gehoord heeft: Erna kwam Marco Borsato.
Wow geniaal, dat is 'm! daar was ik dus anders nooit achtergekomen. Dank je!!!quote:Op woensdag 3 december 2008 13:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Deed mij gelijk denken aan
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:32 schreef -Tim- het volgende:
Iemand enig idee uit welk liedje onderstaand stukje komt? M'n TrackID-achtig iets op m'n telefoon weet het iig niet terwijl het volgens mij wel een bekend nummer is. Hij komt overigens uit de set van Mauro Picotto op Awakenings, als dat er nog toe doet
http://www.zshare.net/audio/52196550ab4a7f5f/
quote:
Dit was hem niet maar ondertussen na wat zoeken heb ik hem eindelijk gevondenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:33 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Is geen arabisch iig, maar er worden wel meer house/dance nummers gedraait de laatste tijd in disco's
Het kan inderdaad bekend voorkomen want het is een cover op Cygnus X - The Orange Themequote:Op woensdag 3 december 2008 18:44 schreef -Tim- het volgende:
[..]
![]()
Danku Harde Kern Achter de Schouwburg![]()
![]()
Hoor nu van velen dat het net Tiësto is, heeft die nou precies hetzelfde deuntje?
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:23 schreef MartijnA3 het volgende:
Zat net de Ultieme woondroom te kijken en daar werd een nummer gebruikt van een volgens mij Engelse band. Het is jaren geleden een hit geweest in NL, maar ik weet niet meer hoe ze heten. Weet iemand wel nummer ik bedoel?
Thanks, ga ik wel even verder zoeken, maar als het al niet op hun site staat zie ik de kans op slagen niet zo groot inquote:Op woensdag 3 december 2008 13:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Bij dit filmpje staat in een comment dat het van Massive Music in Amsterdam zou zijn. Dat zou betekenen dat het speciaal voor de commercial geproduceerde muziek zou zijn, hoewel ik 'm op http://www.massivemusic.com niet kan vinden...
Nee, helaas.quote:
Vangelis - Conquest of Paradisequote:Op donderdag 4 december 2008 18:13 schreef Drumpie het volgende:
ik zoek het nummer uit dit intro.
http://www.fabchannel.com/puppetmastaz_concert
dankje!
quote:Op donderdag 4 december 2008 17:19 schreef IkkuhNL het volgende:
Een nummer met een neger die de hele tijd "kamele kamele" op de achtergrond roept.
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:09 schreef Steven het volgende:
Ik ben opzoek naar een mash up van Dj Debonair Samir - Samir's Theme. Het nummer begint als normaal maar gaat vervolgens langzamer (met andere trompetten), vervolgens komt er een soort showdeuntje in om daarna weer sneller en normaal verder gaan.
Heeft iemand een idee welk nummer ik bedoel?
Alvast bedankt!
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:22 schreef B.E.D het volgende:
Hoe heet het liedje tussen 10:39 en 10:59?
Deze?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:40 schreef Spaarzegel het volgende:
Ik ben zelf op zoek naar een nummer dat een ik een tijdje geleden nog wel eens op TV tegenkwam maar waarvan ik de naam ben vergeten. Het was een moderne versie van een volksdans uit het oostblok. In de clip werden die volksdansen ook gedaan.
In het hele nummer speelt de Tuba een belangrijke rol. Die speelt namelijk telkens hetzelfde.
Iemand een idée?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:31 schreef wayn het volgende:
Soort 'club nummer' waarin gepraat/rapt wordt een een vent... het enige wat ik weet is dat hij iets met 'day and night' zegt...
sorry voor de vage omschrijving
Hoe bot ik ook ben, het mag hier niet..quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:00 schreef jpsystem het volgende:
Hallo mensen ik zoek voor een begrafenis dit leidje als mp3 VENLO STEDJE (van lol en plezeer)
bvd ps
Kijk het einde van het filmpje eens. Sirius Mo heeft het blijkbaar gemaaktquote:
Het item is niet gevondenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:18 schreef kamustra het volgende:
https://cid-a574a2314a850(...)ar/Fok!/S8001492.AVI
Excuus, foute machtigingen. Nu werkt het wel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:47 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het item is niet gevonden
Mogelijk heeft iemand het gezochte item verplaatst. Het is ook mogelijk dat je niet gemachtigd bent. Neem bij vragen over het item contact op met de maker.
Gigi D'Agostino - L'amour Toujours (I'll Fly With You)quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:02 schreef kamustra het volgende:
[..]
Excuus, foute machtigingen. Nu werkt het wel.![]()
Nogmaals de link
Ik zie dat je geboren bent in 1992, nee dan heb je 'm niet echt kunnen wetenquote:
Aha, dankuquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Kijk het einde van het filmpje eens. Sirius Mo heeft het blijkbaar gemaakt.
Klinkt als Jean Michel Jarre, maar pin me er niet op vast.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:38 schreef sinadO het volgende:
Nu op Veronica: Fobiac. Dat muziekje wat je op de achtergrond hoort in de filmpjes tussen de items door, die stukjes met die gast in die doktersjas, wat is dat muziekje toch?? Ik héb dat, op cd, dat weet ik 100% zeker. Maar wat is het?? Ik word er gék van!
Edit: Dit dus.
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=283054/langid=43
Nope. Het is nieuwer dan dat. Komt nog eens bij dat ik geen cd's heb van Jarre, en ik echt zeker weet dat ik deze muziek op een cd heb staan. Maar om nou ff 2000 cd's te gaan luisteren op zoek naar een muziekje, dat gaat mij wat ver.....quote:Op zaterdag 6 december 2008 09:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klinkt als Jean Michel Jarre, maar pin me er niet op vast.
Iemand die het weet?quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:25 schreef Meddo het volgende:
Bij de radio reclame van eredivisie live hoor je op de achtergrond één of ander gezang. Ik kan daar alleen niks van verstaan en dat vind ik nogal frustrerend![]()
Wie weet wat er gezongen wordt[ afbeelding ]
Je sample is baggerkwaliteit, maar dit haalde ik eruit:quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:11 schreef senel78 het volgende:
Hey allemaal,
Was gisteren in crazy piano's, heb deze ff live gesampeld. Wat een heerlijk nummer !
http://www.yousendit.com/download/TTZuYUREMGNrUmwzZUE9PQ
Wie o wie helpt me weer.
Ik ken alleen de tv commercial.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:36 schreef BrandX het volgende:
Uit een ander topic deze vraag
[..]
Iemand die het weet?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ken alleen de tv commercial.
Dat liedje is een remake van Madness - It must be love
Als de radio commercial anders is, graag een linkje
Dit is dan weer het origineelquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ken alleen de tv commercial.
Dat liedje is een remake van Madness - It must be love
Als de radio commercial anders is, graag een linkje
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:04 schreef leodiablo het volgende:
ik zoek een nummer wat ik op vakantie hoorde.. het gaat zoiets van No Matter What They Say, Let It Go, Let It Go.. Het was house achtige muziek.
geweldig Bullettooth dat is hem..quote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:27 schreef leodiablo het volgende:
[..]
geweldig Bullettooth dat is hem..![]()
Klinkt mij totaal niet bekend in de oren in elk geval. Het wordt denk ik toch noodzakelijk dat je je cd-collectie gaat doorspitten als je het antwoord wilt weten.quote:
Mén, dan wacht ik toch nog ff tot iemand het weet denk ik.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Klinkt mij totaal niet bekend in de oren in elk geval. Het wordt denk ik toch noodzakelijk dat je je cd-collectie gaat doorspitten als je het antwoord wilt weten.
Klinkt een beetje als de muziek die ze ook bij Harry Potter gebruikenquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:44 schreef Roi het volgende:
Een aantal topics terug zocht iemand een klassiek stuk wat heel erg op de intro van Beauty& the Beast leek, en in een hardcore stuk voorkwam.
Kwam het vandaag eindelijk tegen!
Le Carnaval des Animaux (The Carnival of the Animals)
Misschien moet je richting Aphex Twins zoeken? Ik weet het verder ook niet.quote:Op zondag 7 december 2008 01:21 schreef r2dGeert het volgende:
Weet iemand van welke artiest de muziek is onder de reclame van die LG Renoir?
Geweldige track!
Nummer heet Barney Freeman & Ben Vella - 4 Chordsquote:Op zondag 7 december 2008 01:21 schreef r2dGeert het volgende:
Geweldige track!
quote:Op zondag 7 december 2008 01:21 schreef r2dGeert het volgende:
Geweldige track!
quote:CarolineD4 (3 days ago)
The tune is called 4 Chords and it's by Barney Freeman & Ben Vella, aka 1001 Knights, from the album 'Original & Quirky'.
quote:Op zondag 7 december 2008 18:34 schreef ma-raa het volgende:
Hey allemaal!
Ik ben echt al zoo lang op zoek naar de JUISTE titel van dit lied:
ik heb al met allerlei titels het proberen te dowloaden maar er komt helemaal niks uit!
hopelijk kunnen jullie mij helpen
thanks alvast!
Dat moet deze zijn:quote:Op maandag 8 december 2008 02:45 schreef tim2308 het volgende:
Misschien de meest vage omschrijving ooit, maar ik probeer het toch
Ik zoek een zomerhit. lalalalaalalala lalalala (enkele keren) ola ola. Het is deze zomer of vorige zomer heruitgebracht in een nieuwe remix want volgens mij is ie al iets ouder.
Yes, dat is hem! Ongelofelijk dat het is gelukt op basis van deze vage beschrijving...quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 17:17 schreef voetballeh het volgende:
Hoi!
ik zocht de originele engelse versie van: henk wijngaard - ik moet nog wat jaren mee
Ik weet zeker dat het een engelstalig lied was, maar ik kom er maar niet op!
ook niet via googlen!
aub heeeeeeeeeeeellllp
quote:Op maandag 8 december 2008 01:02 schreef minthy het volgende:
Ik zoek een vrij recent nummer, al vaak op city fm gehoord op het werk. Het is een rustig/beetje indy nummer, in het begin hoor je een mannenstem die "aahaaah" zingt. Ik weet helaas geen tekst.
Ohja, dit nummer zit ook onder een tv-reclame! (weet niet welke)
Madcon - Beggin'quote:Op maandag 8 december 2008 22:40 schreef Duvel86 het volgende:
Ik zoek ook n nummer..het is een rap/hip-hop nummer, beetje uptempo in de stijl van the Roots..ik dacht dat die vent in t begon iets zong als "daddy..daddy whoooooo". Hoop dat iemand me kan helpen!
quote:Op maandag 8 december 2008 22:45 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
gast...jij bent echt niet normaal haha!
held
Nee, helaasquote:
The BPA ft David Byrne & Dizzee Rascal - ToeJamquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:11 schreef super-muffin het volgende:
Ik ben opzoek naar de titel van een liedje waar ik alleen de video clip van ken.
Het is een clip met alleen maar naakte mensen en van die zwarte censuur blokjes.Aardig recente video volgens mij.
Fatboy slim - Toe jamquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
The BPA ft David Byrne & Dizzee Rascal - ToeJam
Op de release staat The BPA, het is een alias van Norman Cook, inderdaad, ook van Fatboy Slim.quote:
Graag gedaanquote:
Welke uitzending?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:33 schreef henkde_j het volgende:
Ik zoek het nummer wat je op de achtergrond hoort in een uitzending van Echte Gooische Meisjes. Het start op 18:23
http://www.rtl.nl/compone(...)sjes/index_video.xml
Oh dom. die van 20-11-2008quote:
Lees de comments de volgende keer eens:quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:40 schreef ASroma het volgende:
hey mensen, iemand enig idee welk nummer dit aan het begin is?? (vanaf 22sec tot 2:05) heb overal gezocht maar kom er niet achter. Wellicht is het net zo underground als getaway in stockholmmisschien moet ik het dan maar gewoon rippen van youtube, maar jah dan heb je maar 1,5 minuut van het nummer. Ik moet dit nummer voor in de auto hebben
![]()
Iemand enig idee?
alvast bedankt!
quote:hey ! can anybody tell me what is the name of the first song in the movie?
Severniah (5 months ago) Le Mans - Forecast
wahahahaha ik lijk wel een blonde doosquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Lees de comments de volgende keer eens:
[..]
Komt me bekend voor..quote:
Ja, die enzo.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:46 schreef fransbreda het volgende:
Die zo van tutututututtttttttutuuuuuuuuuuuttututututuuuuuuuuuuu en dat iedereen meezingt enzo??
Het nummer zit nu in m'n hoofd alleen ik kan maar niet op de titel komen. Ik speur YouTube nog even af en als ik hem tegenkom, post ik hemquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:23 schreef scarfacejr21 het volgende:
hallo had op pagina 3 deze vraag ook al eens gestelt maar nog geen antwoord gehad en mischien valt mijn berichtje nu wel op....?
ik ben op zoek naar een oude trance nummer soort mellow trance ofzo iets. maar je hoort er een vrouw in zingen maar het nummer gaat zoiets als dit: ''tu tu tu tu tuu tuu tuu tu tu' un do norre norre norre phidalidadee im with you babe in my life 'tu tu tu tu tu tuuu tuu tuu'',. teminste iets in die trant het is een oud nummer wel een soort trance het rustige soort denk ik
ps: dit nummer is wel eens op de radio geweest dus geheel onbekend zal dit nummer wel niet zijn
Ik zing hem ook iedere keer mee in de club, maar ik weet de titel niet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:52 schreef fransbreda het volgende:
Mjah sry die weet ik niet. Die zoek ik zelf ook, en ik ben een echte houseliefhebber.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:46 schreef fransbreda het volgende:
Die zo van tutututututtttttttutuuuuuuuuuuuttututututuuuuuuuuuuu en dat iedereen meezingt enzo??
Was indd de eerste die in me op kwam.quote:
Ik gooi deze eens in de herhaling, misschien dat iemand hem inmiddels weet?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:38 schreef sinadO het volgende:
Nu op Veronica: Fobiac. Dat muziekje wat je op de achtergrond hoort in de filmpjes tussen de items door, die stukjes met die gast in die doktersjas, wat is dat muziekje toch?? Ik héb dat, op cd, dat weet ik 100% zeker. Maar wat is het?? Ik word er gék van!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:59 schreef Heidi- het volgende:
http://www.bnn.nl/scripts(...)af8ef74f54faa9107847
Weet iemand hoe het liedje heet dat je hoort op 11:00 ?
Koop - Come to mequote:Op woensdag 10 december 2008 00:05 schreef bullshit. het volgende:
Het liedje aan het begin van deze commercial
alvat bedankt
Dat was Milow - Ayo Technologyquote:Op woensdag 10 december 2008 14:53 schreef Nashje het volgende:
Dat liedje wat die gast op het laatst zingt bij Ali B flat.. Mailo ofzo heette hij?
Ja! dr dre is het! hoe kon ik dat vergetenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Of anders "Xxplosive" van Dr. Dre.
Komt me bekend voor, ga even zoeken voor je. Waar zit volgens jou die Lollipop remix?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:08 schreef SuperRogier het volgende:
Nog steeds op zoek naar het 1e nummer dat gemixt wordt met A Milli, en als iemand die Lollipop remix weet
Ralvero - Party peoplequote:Op woensdag 10 december 2008 20:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, ga even zoeken voor je. Waar zit volgens jou die Lollipop remix?
Ah chill, die lollipop remix begint op 0:59. Kan ook zijn dat hij hem live mixt, maar dat lijkt me niet omdat hij geen kanaal open ragt met beat en hij wel behoorlijk precies uitkomt dan. Had al gezocht naar remixes van lollipop maar ik kan niks vinden; genoeg troep maar niet die ik zoek..quote:
Die zou het ook kunnen zijn ja!quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:00 schreef Compass het volgende:
Ik hoorde vanmiddag een nummer en 't is al wat ouder denk ik maar 't enige wat ik me nog kan herinneren van de text was iets met:
What do you think .... stars.... eyes zoiets... erg onduidelijk ik weet 't maar ik had de hele text totdat ik een ander nummer in mn kop kreeg.
't is gespeeld door een band denk ik. t klonk een beetje zoals the kooks en racoon en dat soort bandjes alleen vrij vrolijk nummer... en erg rustig
quote:Op donderdag 11 december 2008 20:33 schreef x10van het volgende:
Ik zoek het volgende nummer
het nummer waar het om gaat begint bij 1.14
Wie kan mij helpen?
alvast bedankt!
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:23 schreef Aged10years het volgende:
Hey, wie kan mij a.u.b helpen. Ik zoek het volgende nummer van Herman van Veen. Het heet op stap en komt van de cd Alfred J. Kwak uit 1978.
Alvast bedankt!
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
http://www.bol.com/nl/p/m(...)002377837/index.htmlquote:Op donderdag 11 december 2008 23:23 schreef Aged10years het volgende:
Hey, wie kan mij a.u.b helpen. Ik zoek het volgende nummer van Herman van Veen. Het heet op stap en komt van de cd Alfred J. Kwak uit 1978.
Alvast bedankt!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:43 schreef x10van het volgende:
nu zoek ik nog een nummer. Het heeft dit jaar of vorig jaar in de top 40 gestaan. Het is volgens mij van een servische band/ het nummer heet iets van boneciva dacht ik. Het heeft wel een geinig en gek soundje.
wie o wie kan mij helpen? thanx
thanx dat is snel dankjewlelquote:
hoe kom je bij het nummer waar heb je het gehoord?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:44 schreef prupke het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat acapella is gezongen door een groep mannen/jongens.
Het enige wat ik weet is dat de clip opgenomen is in een cafe? je ziet een bar waar mannen aanzitten en de leadanger loopt daar voor bij.
volgens mij is het uit de jaren 80.
Het is een rustig nummer
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand of er hier een versie van bestaat zonder beat:
als je snapt wat ik bedoel ?
EDIT: ik zie net dat dit een remix is:)
maar tog graag zou ik de volledige versie willen hebben (original)
thank you so FOK!ING muchquote:
ik ken het van vroeger en ongeveer een jaar geleden kreeg ik het via een vriend op youtube te zien (vandaar dat ik nog wel weet hoe de clip ging)quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
hoe kom je bij het nummer waar heb je het gehoord?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:44 schreef prupke het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat acapella is gezongen door een groep mannen/jongens.
Het enige wat ik weet is dat de clip opgenomen is in een cafe? je ziet een bar waar mannen aanzitten en de leadanger loopt daar voor bij.
volgens mij is het uit de jaren 80.
Het is een rustig nummer
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:41 schreef Cone het volgende:
Hoi daar :-)
Ik zoek een nummer dat word gezongen door een afro-amerikaanse vrouw denk ik![]()
Ze heeft in ieder geval een afro. En in het liedje eindigen een paar woorden uit het refrein met -ie volgens mij
Het staat nu volgens mij in de hitlijsten. Het is best wel een relaxed nummer![]()
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef Berkery het volgende:
[..]
....maar deze versie is natuurlijk veel beter:
Misschien deze?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:41 schreef Cone het volgende:
Ik zoek een nummer dat word gezongen door een afro-amerikaanse vrouw denk ik![]()
Ze heeft in ieder geval een afro. En in het liedje eindigen een paar woorden uit het refrein met -ie volgens mij
Het staat nu volgens mij in de hitlijsten. Het is best wel een relaxed nummer![]()
is dit een nee op mij en feeeble?quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:51 schreef Cone het volgende:
Nee helaas![]()
Ze heeft een soort van afro net als die Nathalie van IdolsMaar dan een bruinere kleur.
Tori Amos - The Beekeeperquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:38 schreef sinadO het volgende:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:41 schreef Cone het volgende:
deze?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:03 schreef veldmuis het volgende:
Iets met "you ring the bell", vrouwelijke vrij krachtige stem, maar het klonk wel best jong. Verder was het erg jazz-achtig. Zegt iemand dat iets?
Zul je zien dat ik een nummer vraag wat op de eerste plaats in de top40 staat ofzo
Nope, helaasquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nope, helaas
Lijkt er zelfs nog niet op, dat wat ik zoek klonk wat moderner, vlotter, enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch bedankt!![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:19 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb doorgegoogled, en heb 'm gevonden. Een plaatje uit 1995 is het!ok graag gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch bedankt!
Hier heb ik bij boodschap al geen voorbaat aan.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:20 schreef KarnSuk het volgende:
Ik zoek een dancenummer, tekst word gezongen door een vrouw. Iets van: Sun is gonna shining, sun is gonna be rising, all night/right all night/right all night/right..
quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:39 schreef Bob-B het volgende:
Wat ouder nummer (lees iets van drie jaar geleden). Artiest was iets van Galileo of iets in die trant. Was videoclip met mooie dame in zwarte string en wit shirt onder de dekens en ging zich daarna omkleden. Zwart wit clip en dance nummer. Krijg deuntje er niet uit, maar kom ook niet op de naam!
Graag gedaanquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:54 schreef Bob-B het volgende:
probs!
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:35 schreef Etcetera het volgende:
weet iemand zo welk nummer is gebruikt bij de reclame van Amestellovich (of hoe dat ook heet)?
Het is een beetje russisch
ja idd die is wel coolquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:35 schreef Etcetera het volgende:
weet iemand zo welk nummer is gebruikt bij de reclame van Amestellovich (of hoe dat ook heet)?
Het is een beetje russisch
grrr... had de link all ge-copietquote:
Cool. Ik kende die clip niet eens (maar dit was een van de twee a cappela nummers uit de jaren '80 die ik kon bedenken)quote:
sowwie ...ik zal trager reageren de volgende keerquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
grrr... had de link all ge-copiet
de ander was :quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:41 schreef Berkery het volgende:
[..]
Cool. Ik kende die clip niet eens (maar dit was een van de twee a cappela nummers uit de jaren '80 die ik kon bedenken)
En het blijft eennummer
quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
grrr... had de link all ge-copiet
Jij mag nooit meer radenquote:
Niemand die deze weet?quote:Op donderdag 11 december 2008 01:56 schreef Roolio het volgende:
Hoi ik zoek een nummer. Het is een beetje een slecht verstaanbare opname, heb hem zelf niet opgenomen, dus geen idee waarom ie zo is.
Hier is het MP3'tje te downloaden:
Klik!
Heeft iemand een idee welk nummer het is? Heb al geprobeerd te googlen op (de verstaanbare) delen van de songtekst maar dat leverde mij niks op..
hmm, komt me bekend voorquote:Op zondag 14 december 2008 02:05 schreef Mappel het volgende:
Hai..
Ik hoorde, eergisteren ofzo, een nummer op mn werk en zou hem graag even willen identificeren.
Ik hoorde maar een klein stukje en heel erg vaag. Dus nu volgt een hele vage omschrijving:
Het was een beetje britpop achtig nummer maar het klonk vrij mellow.
Je hoort een soort van elektronische synthesizer saxafoonklanken achter elkaar en dan steeds "wooooooooohhhhh"
Dus een paar lange synthesizer klanken in een paar verschillende tonen en dan whooooooooow (zoiets)
Er zat ook nog wel tekst bij denk ik maar hoorde echt alleen het laatste stuk en ook nog vaag.
Wie biedt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Je weet niet toevallig meer welk radiostation of iets dergelijks, dat je hem daar misschien kan opzoeken?quote:Op zondag 14 december 2008 02:05 schreef Mappel het volgende:
Hai..
Ik hoorde, eergisteren ofzo, een nummer op mn werk en zou hem graag even willen identificeren.
Ik hoorde maar een klein stukje en heel erg vaag. Dus nu volgt een hele vage omschrijving:
Je hoort een soort van elektronische synthesizer saxafoonklanken achter elkaar en dan steeds "wooooooooohhhhh"
Dus een paar lange synthesizer klanken in een paar verschillende tonen en dan whooooooooow (zoiets)
Er zat ook nog wel tekst bij denk ik maar hoorde echt alleen het laatste stuk en ook nog vaag.
Wie biedt?
i.quote:Op zondag 14 december 2008 11:29 schreef Bravebart het volgende:
Regels wit zijn niet per se nodig btw
Gast, stop nou eens met dat offtopic gepostquote:
quote:Op zondag 14 december 2008 11:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, stop nou eens met dat offtopic gepostBuitenspelen doe je maar in ONZ of PUB.
We are facking serious mênquote:
quote:Op zondag 14 december 2008 02:05 schreef Mappel het volgende:
Hai..
Wie biedt?
quote:Op zondag 14 december 2008 02:05 schreef Mappel het volgende:
Hai..
Wie biedt?
Instrumentaal:quote:Op zondag 14 december 2008 15:12 schreef ABCT het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van het nummer dat je aan het begin van dit programma hoort:
http://player.omroep.nl/?aflID=8307061
Hebbes! De reclame kwam vanavond langs, bleek van Lipton te zijn.quote:Op maandag 8 december 2008 01:02 schreef minthy het volgende:
Ik zoek een vrij recent nummer, al vaak op city fm gehoord op het werk. Het is een rustig/beetje indy nummer, in het begin hoor je een mannenstem die "aahaaah" zingt. Ik weet helaas geen tekst.
Ohja, dit nummer zit ook onder een tv-reclame! (weet niet welke)
quote:Op zondag 14 december 2008 20:45 schreef NordicBlue het volgende:
Ik zoek het liedje uit de reclame van Nokia N96
Iemand enig idee?
Radioactive Man zou wel kunnen, dat is een electro/techno producer uit de UK, maar die prodcudeert volgens discogs pas vanaf 2001quote:Op zondag 14 december 2008 21:06 schreef FictionalFenna het volgende:
Weet iemand dit mss?![]()
Ik zoek een nummer uit 1997/1998 en was toen een "hitje" in 3fm's Het Lek. Het gaat, als ik me goed herinner, zo:
I'm atomic, radioactive.
Da's alles wat ik kan verstaan (het nummer heeft verder niet veel tekst). Als ik me niet vergis heet het nummer Radioactive man. Ik heb ook even gedacht dat het van Radioactive man zelf was, maar kan er niks over vinden.
Ja, die ken ik (en maakt leuke muziek) Ik heb heel z'n discografie doorgespit en hij is het iig niet.quote:Op zondag 14 december 2008 21:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Radioactive Man zou wel kunnen, dat is een electro/techno producer uit de UK, maar die prodcudeert volgens discogs pas vanaf 2001
Dat dacht ik alquote:Op zondag 14 december 2008 21:51 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Ja, die ken ik (en maakt leuke muziek) Ik heb heel z'n discografie doorgespit en hij is het iig niet.
Ik heb het gevonden! Ik had de search van Discogs niet gebruikt en ben dus achter gekomen dat het van de Nederlandse band Grumpyhead is en het heet Radioactive.quote:Op zondag 14 december 2008 21:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat dacht ik alEn fiks googlen werkte ook niet dus? Anders zou ik het ook niet weten
Kijk dat is mooiquote:Op zondag 14 december 2008 22:04 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden! Ik had de search van Discogs niet gebruikt en ben dus achter gekomen dat het van de Nederlandse band Grumpyhead is en het heet Radioactive.Geen YouTube- of LastFM-fragmentje van te vinden, maar heb inmiddels wel gehoord.
Edit: http://www.discogs.com/release/21168
Grappig dat herinneringen zo vervormen. In mijn herinnering was het nummer meer electronic dan rock, maar dat is dus andersom.![]()
Ik ken het programma niet, maar misschien is het deze?quote:Op maandag 15 december 2008 20:54 schreef Modus het volgende:
De naam van het muziekje dat Rob van Someren gebruikt in zijn Veronica radioprogramma 's middags, onder het limerick onderdeel. Ik meen dat dat ooit zelfs een top 40 notering is geweest. Het is een soort fanfare-achtig deuntje.
Ik moest gelijk denken aan Destination Calabriaquote:Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef BaRdmann het volgende:
Ik word helemaal gek van een bepaald liedje waar ik de naam niet van ken, maar de clip wel al een paar keer van gezien heb en ik mis telkens de titel en uitvoerder.
Bon, clipje zijn een paar in 'can-can' stijl verklede dansende (hete) dames voor een groen/paars/wit scherm, staan wat met hun rokjes te zwaaien, en ondertussen zie je een groene circusdirecteur (denk ik) die met wat instrumenten staat te spelen en een gouden pot staat te zwaaien. Ondertussen hoor je een lekker dancemuziekje met een muzak/accordeon erin. Helemaal verslavend, en ze draaien het gek op TMF Dance.
Wie oh Wie kent dit ?
The floral dance (vraag me niet van wie het origineel is )quote:Op maandag 15 december 2008 20:54 schreef Modus het volgende:
De naam van het muziekje dat Rob van Someren gebruikt in zijn Veronica radioprogramma 's middags, onder het limerick onderdeel. Ik meen dat dat ooit zelfs een top 40 notering is geweest. Het is een soort fanfare-achtig deuntje.
quote:Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef BaRdmann het volgende:
Ik word helemaal gek van een bepaald liedje waar ik de naam niet van ken, maar de clip wel al een paar keer van gezien heb en ik mis telkens de titel en uitvoerder.
Bon, clipje zijn een paar in 'can-can' stijl verklede dansende (hete) dames voor een groen/paars/wit scherm, staan wat met hun rokjes te zwaaien, en ondertussen zie je een groene circusdirecteur (denk ik) die met wat instrumenten staat te spelen en een gouden pot staat te zwaaien. Ondertussen hoor je een lekker dancemuziekje met een muzak/accordeon erin. Helemaal verslavend, en ze draaien het gek op TMF Dance.
Wie oh Wie kent dit ?
quote:Op maandag 15 december 2008 22:38 schreef prupke het volgende:
The floral dance (vraag me niet van wie het origineel is )
Ik kende het helemaal nietquote:
Geen dankquote:Op maandag 15 december 2008 22:51 schreef BaRdmann het volgende:
Bullet-tooth: THX! That's it!
quote:Op maandag 15 december 2008 22:38 schreef prupke het volgende:
[..]
The floral dance (vraag me niet van wie het origineel is )
The Wombats - Is This Christmas? is een nieuwe kerstplaat...maar ik betwijfel of ze die op skyradio draaienquote:Op maandag 15 december 2008 22:31 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik zoek de titel van het een nieuw kerstliedje dit jaar (althans, ik heb hem nooit eerder gehoort).
Wordt veel afgespeelt op skyradio.
Sigur Ros - Untitled 3quote:Op maandag 15 december 2008 21:00 schreef Op-zicH het volgende:
Weet iemand van wie de piano muziek aan het einde is van deze aflevering van Tomtesterom nadat hij KO geslagen is?
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=8458005&md5=ee65e0331998c4baa66fdb949cf45bea
Carte Blanche 2008?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie weet hoe de titel is van het nieuwe nummer van Veracocha ?
Bianca Ryan - Why Couldn't It Be Christmas?quote:Op maandag 15 december 2008 22:31 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik zoek de titel van het een nieuw kerstliedje dit jaar (althans, ik heb hem nooit eerder gehoort).
Wordt veel afgespeelt op skyradio.
En volgens beatport is er ook niks nieuwers uitgekomen de laatste tijd. Zou wel een beetjequote:Op dinsdag 16 december 2008 18:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Carte Blanche 2008?
Op discogs.com staat niets anders..
Ik zou zeggen dat de korte versie dan de 7" versie moet zijn (ipv de 12" versie). Korte versies heten ook wel 'single edit'.. Daar eens op zoeken misschien?quote:Op maandag 15 december 2008 23:06 schreef nostra het volgende:
Veronica draait (eigenlijk altijd als ze het nummer draaien) een ingekorte en naar mijn smaak veel betere versie van de Salieri remix van Falco's Rock me Amadeus. Is dat gemaakt door die lui ofzo want ik kan het werkelijk nergens vinden.Ik dacht altijd dat dit de versie was waarmee-ie de Amerikaanse markt op is gegaan Iemand die een album heeft waar dit is op te vinden, of een remix naam?
Nee, ze hebben al nieuwere, was maandag op 538quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Carte Blanche 2008?
Op discogs.com staat niets anders..
Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere over the Rainbowquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:23 schreef appelsjap het volgende:
Hallo,
ik zoek een lied die de heletijd komt bij een NS reclame, het is een oude man die zingt : ooOOOOoooo Sun is shining, over the rainbowoowww.
zoiets
Weet iemand meschien hoe dit liedje heet?
Alvast bedankt.
Heel erg bedankt!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere over the Rainbow
Geen dank, volgende keer hier vragen dusquote:
Is hij ook de orginele zanger van het lied?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere over the Rainbow
Jep.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Is hij ook de orginele zanger van het lied?
Colin Hay- Overkillquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:51 schreef Jaytonism het volgende:
Gisteren tijdens de nachtelijke herhalingen op Comedy Central tijdens de ziekenhuiscomedyserie Scrubs was er een kerel die tijdens het begin, en het einde van de episode een nummer op een gitaar speelde voor de hoofdrolspeler. Het klinkt wel als een nummer die ooit uitgebracht is.
In het refrein werd het volgende gezongen: "Day after daahayy.." I'll wil.. (find you?) & verder werden twee zinnen erna geloof ik "Night after niiiiiight" gezongen. Verder was de tekst enigszins romantisch.
Iemand enig idee?
For tvp record: het nummer is van Men At Work, Colin Hay is de zangertquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:51 schreef Jaytonism het volgende:
Gisteren tijdens de nachtelijke herhalingen op Comedy Central tijdens de ziekenhuiscomedyserie Scrubs was er een kerel die tijdens het begin, en het einde van de episode een nummer op een gitaar speelde voor de hoofdrolspeler. Het klinkt wel als een nummer die ooit uitgebracht is.
In het refrein werd het volgende gezongen: "Day after daahayy.." I'll wil.. (find you?) & verder werden twee zinnen erna geloof ik "Night after niiiiiight" gezongen. Verder was de tekst enigszins romantisch.
Iemand enig idee?
Edi.
Ongelooflijk, heb hem al:Colin Hay - Overkill
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:38 schreef -SG- het volgende:
Is hij ook de orginele zanger van het lied?
*Kuch*quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 07:11 schreef Berkery het volgende:
[..]
[..]
*Kuch*
http://nl.wikipedia.org/wiki/Over_the_Rainbow
Uhm hij is de eerste die die 2 liedjes samengebracht heeft maar hij is zeeeeker niet 'de originele' zangerquote:
Zie Berkery's post..quote:Op woensdag 17 december 2008 13:28 schreef Roi het volgende:
[..]
Uhm hij is de eerste die die 2 liedjes samengebracht heeft maar hij is zeeeeker niet 'de originele' zanger
Iemand?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:33 schreef henkde_j het volgende:
Ik zoek het nummer wat je op de achtergrond hoort in een uitzending (20-11-2008) van Echte Gooische Meisjes. Het start op 18:23
http://www.rtl.nl/compone(...)sjes/index_video.xml
Nou succes met zoeken dan.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:00 schreef Fortitudo het volgende:
een paar hits van de afgelopen 2 maanden zit ie wel tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |