abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:22:53 #1
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_63700726

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
  • Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op www.ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
  • Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op www.imdb.com
  • Als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
  • Heb je een stukje tekst uit een nummer?
    Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
  • Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
  • Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
  • Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!

Handige links:*

www.midomi.com/
    www.musipedia.org/whistle.0.html?&L=0
    www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
    www.megamediamagazine.nl/mvtr.php
    www.adformatie.nl/campagnes/
    www.muzieknu.nl/category/muziek-in-reclame/ (Nieuw!)
    www.rwdbase.nl/ (Nieuw!)

*Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen

Waar is dit topic niet voor bedoeld?

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
  • 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
  • Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem tzt weer sticky maken. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Vorig topic:
    Help, ik zoek....#252
  • Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      dinsdag 2 december 2008 @ 17:23:45 #2
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_63700751
    Zoekzoekzoekpost.
    Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
    liefdevolle gevoelens voor de duisternis
      dinsdag 2 december 2008 @ 17:25:22 #3
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_63700785
    Openstaande vragen uit het vorige topic:
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 23:02 schreef senel78 het volgende:
    Thanks voor je reply, maar helaas, het is hem niet, maar hij lijkt er wel op. Eigenlijk zelfde soort geluid, alleen een ander deuntje.

http://download.yousendit.com/Q01HakluTkFJMHVGa1E9PQ

Wie o Wie kan mij helpen. Heb zelf ook nog goede nummers voor de liefhebber, kunnen we traden haha.

Bedankt !!
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 20:57 schreef DarkMinded het volgende:
    ik zoek al een heletijd een nummer dat een jaar of 5 geleden wel eens op kink fm kwam,
    google kan me niet helpen, in de jaarlijsten van kink vind ik het ook niet.
    Het is een niet al te zwaar rocknummer, met een redelijk tempo maar een gedeelte van de tekst gaat als volgt:I wan-na talk about something i dont know..
    en later
    I million dancers dance, but i dance dance no more
    en ook
    aan het eind een stukje waarin meer mensen zingen, "no one knooooooows"en dan wat trager van tempo.
    Het is iig gezongen door een man.

Helaas kan ik het niet beter uit leggen, de teksten zijn nogal algemeen maar ik hoop dat iemand het herkend!
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 20:05 schreef Flaccid het volgende:
    Weet iemand hoe dit liedje heet?
    http://www.speedyshare.com/529114360.html

Komt volgensmij ook voor in een bekende film, kan m niet plaatsen.
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      dinsdag 2 december 2008 @ 17:27:00 #4
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_63700832
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 23:02 schreef senel78 het volgende:
    Thanks voor je reply, maar helaas, het is hem niet, maar hij lijkt er wel op. Eigenlijk zelfde soort geluid, alleen een ander deuntje.

http://download.yousendit.com/Q01HakluTkFJMHVGa1E9PQ

Wie o Wie kan mij helpen. Heb zelf ook nog goede nummers voor de liefhebber, kunnen we traden haha.

Bedankt !!
      dinsdag 2 december 2008 @ 17:28:06 #5
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63700856
    Meezoekert.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63701198
    R&Bnummer, supperirritante vrouw of negerkereltje oid die de hele tijd "clap" roept, vrij snel achter elkaar voor een redelijk poosje. Zoek hem voor iemand anders, ik ken hem ook maar weet de titel ook niet
      dinsdag 2 december 2008 @ 17:57:00 #8
    112790 Koepert
    Parttime Nutcase
    pi_63701645
    meezoekvp. Die no one knows schoot eerst Queens of the Stone Age door mn hoofd, maar dat zingt alleen de zanger geloof ik...
    It starts with a shiver, an itch, a slow boil
    pi_63701705
    helaas kan ik niemand helpen, maar toch even om er gauw bij te zijn, mocht ik wel iets weten.
    Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
      Boks-Chick dinsdag 2 december 2008 @ 18:00:06 #10
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_63701714
    Stickey gezet!

tevens briljante tvp gelijk
    lolwut
      dinsdag 2 december 2008 @ 18:15:48 #11
    10526 broer
    Nutteloze van de nacht.
    pi_63702123
    Niet sticky gezet, maar tóch een briljante tvp.
    pi_63702253
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 17:39 schreef SuperRogier het volgende:
    R&Bnummer, supperirritante vrouw of negerkereltje oid die de hele tijd "clap" roept, vrij snel achter elkaar voor een redelijk poosje. Zoek hem voor iemand anders, ik ken hem ook maar weet de titel ook niet
    'voor iemand anders'
    Word er in gezongen, gerapt?
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
    pi_63702594
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 17:39 schreef SuperRogier het volgende:
    I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
    pi_63702863
    Tvp, misschien kan ik eens van pas komen
      dinsdag 2 december 2008 @ 18:53:22 #15
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_63703036
    Ik hoorde net een nummer op Radio Nijmegen, maar die hebben geen playlist online staan,
    Het deed me een beetje denken aan progressieve rock, of het een voornamelijk instrumentaal nummer is of niet weet ik niet want het nummer werd ineens afgekapt. Helemaal instrumentaal is het sowieso niet, want zo nu en dan wordt er, redelijk op de achtergrond, 'aaaah' gezongen door een klein koortje.
    Het nummer begint met een aantal trommels die een soort stoomtreinritme spelen, daarna gaat het over in een sneller, afwisselender ritme dat het hele nummer terugkomt. Er zit ook nog orgel en gitaar in, de gitaar speelt af en toe een loopje met wat uithalen ertussendoor.
    Voor als iemand het gehoord heeft: Erna kwam Marco Borsato.
      dinsdag 2 december 2008 @ 19:11:31 #16
    140043 Isdatzo
    Born in the echoes.
    pi_63703553
    http://www.motormeuk.nl/b(...)XV-in-de-sneeuw.html

Eerste nummer in dat filmpje (vet spul trouwens, als er in NL regelmatig genoeg sneeuw zou liggen zou ik ook zoiets kopen )
    Huilen dan.
    pi_63703642
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 19:11 schreef Isdatzo het volgende:
    http://www.motormeuk.nl/b(...)XV-in-de-sneeuw.html

Eerste nummer in dat filmpje (vet spul trouwens, als er in NL regelmatig genoeg sneeuw zou liggen zou ik ook zoiets kopen )
    ijs_beer fan!
      dinsdag 2 december 2008 @ 19:15:30 #18
    140043 Isdatzo
    Born in the echoes.
    pi_63703705
    quote:
    Thanks

Dat was snel .
    Huilen dan.
    pi_63703738
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 18:20 schreef Scandalous het volgende:

[..]

'voor iemand anders'
    Word er in gezongen, gerapt?
    Irritant deuntje, beetje orgel achtig tup tup tup *lager* tup * *beginhoogte&sneller* tup tup tup etc.oid
    quote:
    Nee sorry, je hoort echt iemand snel zingen/rappen clap,clap,clap,clap zeg maar op de beat, beetje bubbling achtig en niet zo rustig. 150BMP ofzo zal het wel zijn.. De rest van het nummer kan ik me niet echt herrinneren, iemand vroeg het aan me in een disco, en ik dacht dat ik hem zelf had
      dinsdag 2 december 2008 @ 19:48:01 #20
    124630 Sender_
    Rotterdam echt wel !!
    pi_63704794
    Ik zoek een house/dansachtig nummer die de laatste tijd veel in disco's/barren wordt gedraaid.
    Ik dacht in eerste instantie dat het spaans was maar zou ook best arabisch achtig kunnen zijn.
    Het iig niet Quintino...
    Gory Gory what a Hell of a way to Die
    pi_63706604
    Meezoekpost
    pi_63706660
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 19:48 schreef Sender_ het volgende:
    Ik zoek een house/dansachtig nummer die de laatste tijd veel in disco's/barren wordt gedraaid.
    Ik dacht in eerste instantie dat het spaans was maar zou ook best arabisch achtig kunnen zijn.
    Het iig niet Quintino...

Is geen arabisch iig, maar er worden wel meer house/dance nummers gedraait de laatste tijd in disco's
    pi_63707880
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 19:16 schreef SuperRogier het volgende:

[..]

Irritant deuntje, beetje orgel achtig tup tup tup *lager* tup * *beginhoogte&sneller* tup tup tup etc.oid
    [..]

Nee sorry, je hoort echt iemand snel zingen/rappen clap,clap,clap,clap zeg maar op de beat, beetje bubbling achtig en niet zo rustig. 150BMP ofzo zal het wel zijn.. De rest van het nummer kan ik me niet echt herrinneren, iemand vroeg het aan me in een disco, en ik dacht dat ik hem zelf had

Jaaaa! Heb ik ff allemaal DJ Chuckie filmpjes voor je zitten kijken
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
    pi_63708128
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 21:08 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Jaaaa! Heb ik ff allemaal DJ Chuckie filmpjes voor je zitten kijken
    Jawel dat is hem Erge is dat ik hem zelf al had, mja ik kwam dus sowieso niet op de titel. Had niet verwacht dat hij van Chukie was eigelijk, maar achteraf, mindere nummers maakt hij ook inderdaad

Bedankt iig
    pi_63713901
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 20:05 schreef Flaccid het volgende:
    http://www.speedyshare.com/529114360.html

Komt volgensmij ook voor in een bekende film, kan m niet plaatsen.
    Volgens mij liep dit door heel "The Assasination of Jesse James By The Coward Robert Ford" heen. Heb even voor je geyoutubed:

Het is niet exact hetzelfde, maar die viool komt overeen, dus zal het vast wel een van de andere 20 nummers op de OST zijn, maar dat mag je zelf uitzoeken

En even een verzoekje van mijzelf: In een reclame van, ik geloof Hyundai, zit een nummer dat elke keer als ik het hoor aan Muse - Bliss moet denken, maar dat is het niet. Het is die reclame met die witte doeken over een stad heen (volgens mij) en ik ben nu wel benieuwd wat het is
      woensdag 3 december 2008 @ 00:52:09 #26
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
    pi_63714923
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 00:00 schreef Sautor het volgende:
    En even een verzoekje van mijzelf: In een reclame van, ik geloof Hyundai, zit een nummer dat elke keer als ik het hoor aan Muse - Bliss moet denken, maar dat is het niet. Het is die reclame met die witte doeken over een stad heen (volgens mij) en ik ben nu wel benieuwd wat het is
    Bedoel je soms:

?
    pi_63716259
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 17:57 schreef Koepert het volgende:
    meezoekvp. Die no one knows schoot eerst Queens of the Stone Age door mn hoofd, maar dat zingt alleen de zanger geloof ik...
    ik zie nu pas dat er een nieuw topic open is maar dat is em niet, het nummer dat ik zoek is veel minder mainstream denk ik. Maar dank voor je input.
      woensdag 3 december 2008 @ 10:13:57 #28
    225026 DiedjeeJ
    Pretty Visitors
    pi_63718908
    Check.
    O+ SG / BRM O+!!
    pi_63718941
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 17:25 schreef donroyco het volgende:
    Openstaande vragen uit het vorige topic:

deze ook nog
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 22:38 schreef maartennn_ja het volgende:
    Weet iemand welk nummer dit is?

Van de Blackberry Storm reclame..

Some day you will find me
    Caught beneath a landslide
    In a champagne supernova in the sky
    pi_63719154
      woensdag 3 december 2008 @ 12:09:48 #31
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_63722104
    quote:
    Uit mijn PMbox:
    quote:
    door senel78
    Jij bent mijn held .

THANKS !!!!!!!!! Dat is hem, dat is het nummer hahaha !! 3 maanden naar gezocht !!!!

You are my hero !!!
      woensdag 3 december 2008 @ 12:17:44 #32
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_63722320
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 12:09 schreef donroyco het volgende:

[..]

Uit mijn PMbox:
    [..]
    Je verwerft een cultstatus gast
      woensdag 3 december 2008 @ 12:39:10 #33
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_63722875
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 12:17 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Je verwerft een cultstatus gast
    Dank je
    pi_63723110
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 00:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Bedoel je soms:

?
    Jaa die , maar dan in deze vorm:

woensdag 3 december 2008 @ 13:22:30 #35
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
    pi_63723909
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 12:49 schreef Sautor het volgende:

[..]

Jaa die , maar dan in deze vorm:

Bij dit filmpje staat in een comment dat het van Massive Music in Amsterdam zou zijn. Dat zou betekenen dat het speciaal voor de commercial geproduceerde muziek zou zijn, hoewel ik 'm op http://www.massivemusic.com niet kan vinden...
    pi_63724712
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 18:53 schreef morgane het volgende:
    Ik hoorde net een nummer op Radio Nijmegen, maar die hebben geen playlist online staan,
    Het deed me een beetje denken aan progressieve rock, of het een voornamelijk instrumentaal nummer is of niet weet ik niet want het nummer werd ineens afgekapt. Helemaal instrumentaal is het sowieso niet, want zo nu en dan wordt er, redelijk op de achtergrond, 'aaaah' gezongen door een klein koortje.
    Het nummer begint met een aantal trommels die een soort stoomtreinritme spelen, daarna gaat het over in een sneller, afwisselender ritme dat het hele nummer terugkomt. Er zit ook nog orgel en gitaar in, de gitaar speelt af en toe een loopje met wat uithalen ertussendoor.
    Voor als iemand het gehoord heeft: Erna kwam Marco Borsato.
    Deed mij gelijk denken aan
      woensdag 3 december 2008 @ 15:32:40 #37
    136889 -Tim-
    Gelegenheidsfokker
    pi_63726879
    Iemand enig idee uit welk liedje onderstaand stukje komt? M'n TrackID-achtig iets op m'n telefoon weet het iig niet terwijl het volgens mij wel een bekend nummer is. Hij komt overigens uit de set van Mauro Picotto op Awakenings, als dat er nog toe doet
    http://www.zshare.net/audio/52196550ab4a7f5f/
    Niet geraakt is altijd mis
      woensdag 3 december 2008 @ 16:10:26 #38
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_63727790
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 13:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Deed mij gelijk denken aan
    Wow geniaal, dat is 'm! daar was ik dus anders nooit achtergekomen. Dank je!!!
      woensdag 3 december 2008 @ 16:36:57 #39
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63728425
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 15:32 schreef -Tim- het volgende:
    Iemand enig idee uit welk liedje onderstaand stukje komt? M'n TrackID-achtig iets op m'n telefoon weet het iig niet terwijl het volgens mij wel een bekend nummer is. Hij komt overigens uit de set van Mauro Picotto op Awakenings, als dat er nog toe doet
    http://www.zshare.net/audio/52196550ab4a7f5f/
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      woensdag 3 december 2008 @ 18:44:39 #40
    136889 -Tim-
    Gelegenheidsfokker
    pi_63731603
    quote:

Danku Harde Kern Achter de Schouwburg

Hoor nu van velen dat het net Tiësto is, heeft die nou precies hetzelfde deuntje?
    Niet geraakt is altijd mis
      woensdag 3 december 2008 @ 20:04:10 #41
    124630 Sender_
    Rotterdam echt wel !!
    pi_63734279
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:33 schreef SuperRogier het volgende:

[..]

Is geen arabisch iig, maar er worden wel meer house/dance nummers gedraait de laatste tijd in disco's
    Dit was hem niet maar ondertussen na wat zoeken heb ik hem eindelijk gevonden

Carlos Silva - Cre Sabe
    Gory Gory what a Hell of a way to Die
    pi_63734311
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 18:44 schreef -Tim- het volgende:

[..]

Danku Harde Kern Achter de Schouwburg

Hoor nu van velen dat het net Tiësto is, heeft die nou precies hetzelfde deuntje?
    Het kan inderdaad bekend voorkomen want het is een cover op Cygnus X - The Orange Theme
    pi_63739551
    Zat net de Ultieme woondroom te kijken en daar werd een nummer gebruikt van een volgens mij Engelse band. Het is jaren geleden een hit geweest in NL, maar ik weet niet meer hoe ze heten. Weet iemand wel nummer ik bedoel?
      donderdag 4 december 2008 @ 03:03:26 #44
    10526 broer
    Nutteloze van de nacht.
    pi_63745025
    Iets meer info is wel handig, Martijn. Engelse band, jaren geleden een hit - dat is net iets te weinig.

(Voor mij, in ieder geval. Als er mensen zijn die hier iets mee kunnen, dan vind ik ze nu al een held.)
      donderdag 4 december 2008 @ 07:08:52 #45
    54096 Gambolputty
    von Hautkopft of Ulm
    pi_63746397
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 22:23 schreef MartijnA3 het volgende:
    Zat net de Ultieme woondroom te kijken en daar werd een nummer gebruikt van een volgens mij Engelse band. Het is jaren geleden een hit geweest in NL, maar ik weet niet meer hoe ze heten. Weet iemand wel nummer ik bedoel?

?
    And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
    pi_63752544
    tvp
    The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
    I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
    pi_63752821
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 13:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Bij dit filmpje staat in een comment dat het van Massive Music in Amsterdam zou zijn. Dat zou betekenen dat het speciaal voor de commercial geproduceerde muziek zou zijn, hoewel ik 'm op http://www.massivemusic.com niet kan vinden...
    Thanks, ga ik wel even verder zoeken, maar als het al niet op hun site staat zie ik de kans op slagen niet zo groot in
    pi_63753152
    quote:
    Nee, helaas.

Heb het ondertussen gevonden, het was The Sheer met Stay Awake.

Engelse band...ahum....
      donderdag 4 december 2008 @ 14:16:37 #49
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_63754939
    Hahaha, uit Haarlem dus. Wel een groot compliment voor ze uiteraard.
    pi_63755575
    Op net5 wordt een reclame uitgezonden voor "Eli Stone".. daaronder een muziekje van coldplay. Welke is dat ? Waarschijnlijk van het nieuwe album.
    pi_63759838
    Een nummer met een neger die de hele tijd "kamele kamele" op de achtergrond roept.
    Op donderdag 4 december 2008 10:27 schreef Birra het volgende:
    Behalve dan dat ik hem origineel heb en dat mijn Xbox niet is omgebouwd, zoals je moeder. :').
      donderdag 4 december 2008 @ 18:13:02 #52
    115814 Drumpie
    Zie Signature.
    pi_63761070
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 18:13 schreef Drumpie het volgende:
    ik zoek het nummer uit dit intro.

http://www.fabchannel.com/puppetmastaz_concert

dankje!
    Vangelis - Conquest of Paradise
    Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
    Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
    As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
      donderdag 4 december 2008 @ 18:21:59 #54
    115814 Drumpie
    Zie Signature.
    pi_63763554
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 17:19 schreef IkkuhNL het volgende:
    Een nummer met een neger die de hele tijd "kamele kamele" op de achtergrond roept.

Ik denk dat je deze bedoeld, hij zegt A Milli
    pi_63767894
    Ik ben opzoek naar een mash up van Dj Debonair Samir - Samir's Theme. Het nummer begint als normaal maar gaat vervolgens langzamer (met andere trompetten), vervolgens komt er een soort showdeuntje in om daarna weer sneller en normaal verder gaan.

Heeft iemand een idee welk nummer ik bedoel?

Alvast bedankt!
      donderdag 4 december 2008 @ 22:28:02 #57
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63768684
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 22:09 schreef Steven het volgende:
    Ik ben opzoek naar een mash up van Dj Debonair Samir - Samir's Theme. Het nummer begint als normaal maar gaat vervolgens langzamer (met andere trompetten), vervolgens komt er een soort showdeuntje in om daarna weer sneller en normaal verder gaan.

Heeft iemand een idee welk nummer ik bedoel?

Alvast bedankt!
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      donderdag 4 december 2008 @ 23:22:38 #58
    223335 B.E.D
    Ik spring van de hoogste berg
    pi_63770508
    Hoe heet het liedje tussen 10:39 en 10:59?

Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
    haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
      donderdag 4 december 2008 @ 23:29:57 #59
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
    pi_63770704
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 23:22 schreef B.E.D het volgende:
    Hoe heet het liedje tussen 10:39 en 10:59?

pi_63778451
    ik ben op zoek naar een oude trance nummer soort mellow trance ofzo iets. maar je hoort er een vrouw in zingen maar het nummer gaat zoiets als dit: ''tu tu tu tu tuu tuu tuu tu tu un do norre norre norre phidalidadee im with you babe in my life tu tu tu tu tu tuuu tuu tuu'',. teminste iets in die trant het is een oud nummer wel een soort trance het rustige soort denk ik
    pi_63785059
    Ik ben zelf op zoek naar een nummer dat een ik een tijdje geleden nog wel eens op TV tegenkwam maar waarvan ik de naam ben vergeten. Het was een moderne versie van een volksdans uit het oostblok. In de clip werden die volksdansen ook gedaan.
    In het hele nummer speelt de Tuba een belangrijke rol. Die speelt namelijk telkens hetzelfde.

Iemand een idée?
      vrijdag 5 december 2008 @ 15:59:52 #62
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_63785446
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 15:40 schreef Spaarzegel het volgende:
    Ik ben zelf op zoek naar een nummer dat een ik een tijdje geleden nog wel eens op TV tegenkwam maar waarvan ik de naam ben vergeten. Het was een moderne versie van een volksdans uit het oostblok. In de clip werden die volksdansen ook gedaan.
    In het hele nummer speelt de Tuba een belangrijke rol. Die speelt namelijk telkens hetzelfde.

Iemand een idée?
    Deze?
    Mahala Raï Banda vs Shantel - Mahalageasca
    pi_63785659
    Jep, dat is'em

dankje
    pi_63786846
    Hallo mensen ik zoek voor een begrafenis dit leidje als mp3 VENLO STEDJE (van lol en plezeer)
    bvd ps
    pi_63787576
    Soort 'club nummer' waarin gepraat/rapt wordt een een vent... het enige wat ik weet is dat hij iets met 'day and night' zegt...

sorry voor de vage omschrijving
    pi_63789957
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 17:31 schreef wayn het volgende:
    Soort 'club nummer' waarin gepraat/rapt wordt een een vent... het enige wat ik weet is dat hij iets met 'day and night' zegt...

sorry voor de vage omschrijving
    Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
      vrijdag 5 december 2008 @ 19:22:28 #67
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_63790014
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 17:00 schreef jpsystem het volgende:
    Hallo mensen ik zoek voor een begrafenis dit leidje als mp3 VENLO STEDJE (van lol en plezeer)
    bvd ps
    Hoe bot ik ook ben, het mag hier niet..
    pi_63793950

Iemand enig idee welk nummer dit is?
      vrijdag 5 december 2008 @ 22:14:35 #69
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63794183
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 22:06 schreef robbolo het volgende:

Iemand enig idee welk nummer dit is?
    Kijk het einde van het filmpje eens. Sirius Mo heeft het blijkbaar gemaakt .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63794289
    Link Liedje gevonden, link verwijderd

[ Bericht 65% gewijzigd door kamustra op 05-12-2008 23:19:09 ]
    pi_63794959
    Nu op Veronica: Fobiac. Dat muziekje wat je op de achtergrond hoort in de filmpjes tussen de items door, die stukjes met die gast in die doktersjas, wat is dat muziekje toch?? Ik héb dat, op cd, dat weet ik 100% zeker. Maar wat is het?? Ik word er gék van!

Edit: Dit dus.

http://www.veronicatv.nl/web/show/id=283054/langid=43
    Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
    Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
    pi_63795200
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 22:18 schreef kamustra het volgende:
    https://cid-a574a2314a850(...)ar/Fok!/S8001492.AVI
    Het item is niet gevonden
    Mogelijk heeft iemand het gezochte item verplaatst. Het is ook mogelijk dat je niet gemachtigd bent. Neem bij vragen over het item contact op met de maker.
    No Dukes of Hazzard in the classroom
    pi_63795641
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 22:47 schreef Berkery het volgende:

[..]

Het item is niet gevonden
    Mogelijk heeft iemand het gezochte item verplaatst. Het is ook mogelijk dat je niet gemachtigd bent. Neem bij vragen over het item contact op met de maker.
    Excuus, foute machtigingen. Nu werkt het wel.
    Nogmaals de link Liedje gevonden, link verwijderd

[ Bericht 10% gewijzigd door kamustra op 05-12-2008 23:18:26 ]
      vrijdag 5 december 2008 @ 23:12:48 #74
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_63795953
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 23:02 schreef kamustra het volgende:

[..]

Excuus, foute machtigingen. Nu werkt het wel.
    Nogmaals de link
    Gigi D'Agostino - L'amour Toujours (I'll Fly With You)
    pi_63796126
    Ja, dat is hem! Bedankt!
      vrijdag 5 december 2008 @ 23:23:02 #76
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_63796278
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 23:17 schreef kamustra het volgende:
    Ja, dat is hem! Bedankt!
    Ik zie dat je geboren bent in 1992, nee dan heb je 'm niet echt kunnen weten
    pi_63797405
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 22:14 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Kijk het einde van het filmpje eens. Sirius Mo heeft het blijkbaar gemaakt .
    Aha, danku Luiheid is niet altijd even handig
    pi_63800296
    En de mijne dan? Echt niemand?
    Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
    pi_63800833
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 22:38 schreef sinadO het volgende:
    Nu op Veronica: Fobiac. Dat muziekje wat je op de achtergrond hoort in de filmpjes tussen de items door, die stukjes met die gast in die doktersjas, wat is dat muziekje toch?? Ik héb dat, op cd, dat weet ik 100% zeker. Maar wat is het?? Ik word er gék van!

Klinkt als Jean Michel Jarre, maar pin me er niet op vast.
    As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
    pi_63802368
    Hey allemaal,

Was gisteren in crazy piano's, heb deze ff live gesampeld. Wat een heerlijk nummer !

http://www.yousendit.com/download/TTZuYUREMGNrUmwzZUE9PQ

Wie o wie helpt me weer .
    pi_63802615
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 09:48 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Klinkt als Jean Michel Jarre, maar pin me er niet op vast.
    Nope. Het is nieuwer dan dat. Komt nog eens bij dat ik geen cd's heb van Jarre, en ik echt zeker weet dat ik deze muziek op een cd heb staan. Maar om nou ff 2000 cd's te gaan luisteren op zoek naar een muziekje, dat gaat mij wat ver.....
      Boks-Chick zaterdag 6 december 2008 @ 13:36:08 #82
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_63803822
    Uit een ander topic deze vraag
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 13:25 schreef Meddo het volgende:
    Bij de radio reclame van eredivisie live hoor je op de achtergrond één of ander gezang. Ik kan daar alleen niks van verstaan en dat vind ik nogal frustrerend
    Wie weet wat er gezongen wordt[ afbeelding ]
    Iemand die het weet?
    lolwut
    pi_63804116
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 12:11 schreef senel78 het volgende:
    Hey allemaal,

Was gisteren in crazy piano's, heb deze ff live gesampeld. Wat een heerlijk nummer !

http://www.yousendit.com/download/TTZuYUREMGNrUmwzZUE9PQ

Wie o wie helpt me weer .
    Je sample is baggerkwaliteit, maar dit haalde ik eruit:
    pi_63804358
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 13:36 schreef BrandX het volgende:
    Uit een ander topic deze vraag
    [..]

Iemand die het weet?
    Ik ken alleen de tv commercial.
    Dat liedje is een remake van Madness - It must be love

Als de radio commercial anders is, graag een linkje
    pi_63804818
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 14:16 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

You dream it, I live it.
    pi_63804940
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 14:16 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dit is dan weer het origineel
    The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
    I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
    pi_63805088
    ik zoek een nummer wat ik op vakantie hoorde.. het gaat zoiets van No Matter What They Say, Let It Go, Let It Go.. Het was house achtige muziek.
      zaterdag 6 december 2008 @ 17:14:45 #88
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63807183
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 15:04 schreef leodiablo het volgende:
    ik zoek een nummer wat ik op vakantie hoorde.. het gaat zoiets van No Matter What They Say, Let It Go, Let It Go.. Het was house achtige muziek.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63807433
    quote:
    geweldig Bullettooth dat is hem..
      zaterdag 6 december 2008 @ 17:28:41 #90
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63807457
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 17:27 schreef leodiablo het volgende:

[..]

geweldig Bullettooth dat is hem..
    Graag gedaan .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63807666
    Die van mij was te moeilijk?
      zaterdag 6 december 2008 @ 17:44:50 #92
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63807731
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 17:41 schreef sinadO het volgende:
    Die van mij was te moeilijk?
    Klinkt mij totaal niet bekend in de oren in elk geval. Het wordt denk ik toch noodzakelijk dat je je cd-collectie gaat doorspitten als je het antwoord wilt weten.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63807989
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 17:44 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Klinkt mij totaal niet bekend in de oren in elk geval. Het wordt denk ik toch noodzakelijk dat je je cd-collectie gaat doorspitten als je het antwoord wilt weten.
    Mén, dan wacht ik toch nog ff tot iemand het weet denk ik. TS misschien? Die weet alles toch?
      zaterdag 6 december 2008 @ 20:13:29 #94
    44118 srblackbird
    Google is handig!
    pi_63810441
    Hoe heet het nummer dat ze als achtergrond muziek gebruiken? @ 1 min. 40 tot 4 min. 40.
    http://www.rtl.nl/compone(...)y_Me_Love_s1_a63.xml

Alsvast bedankt
    Jumps from perfectly good airplanes.
    Dear aunt, let's set so double the killer delete select all
    pi_63813660
    Een aantal topics terug zocht iemand een klassiek stuk wat heel erg op de intro van Beauty& the Beast leek, en in een hardcore stuk voorkwam.

Kwam het vandaag eindelijk tegen !

Le Carnaval des Animaux (The Carnival of the Animals)
    All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
    pi_63816712
    Weet iemand van welke artiest de muziek is onder de reclame van die LG Renoir?

Geweldige track!
    Now and then, I announce "I know you're listening" to empty rooms.
    If I'm wrong, nobody knows.
    And if I'm right, maybe I just freaked the hell out of some secret organization.
    // http://xkcd.com
    pi_63821549
    Hoe heet dit piano-muziek-fragment?

Iemand een idee?
    pi_63821601
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 22:44 schreef Roi het volgende:
    Een aantal topics terug zocht iemand een klassiek stuk wat heel erg op de intro van Beauty& the Beast leek, en in een hardcore stuk voorkwam.

Kwam het vandaag eindelijk tegen !

Le Carnaval des Animaux (The Carnival of the Animals)
    Klinkt een beetje als de muziek die ze ook bij Harry Potter gebruiken
    Wel mooi muziekje though
      zondag 7 december 2008 @ 12:57:14 #99
    159909 -Peach
    Prunus persica
    pi_63821785
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 01:21 schreef r2dGeert het volgende:

Geweldige track!
    Misschien moet je richting Aphex Twins zoeken? Ik weet het verder ook niet.
    Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
      zondag 7 december 2008 @ 13:41:47 #100
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_63822693
    quote:

Geweldige track!
    Nummer heet Barney Freeman & Ben Vella - 4 Chords

Let niet op de 'clip'
    pi_63822725
    quote:

Geweldige track!
    quote:
    CarolineD4 (3 days ago)
    The tune is called 4 Chords and it's by Barney Freeman & Ben Vella, aka 1001 Knights, from the album 'Original & Quirky'.
    pi_63828756

Hoe heet dat klassieke stuk tijdens de aftiteling? 7:20

Alvast reuze bedankt.
    pi_63829533
    Hey allemaal!

Ik ben echt al zoo lang op zoek naar de JUISTE titel van dit lied:

ik heb al met allerlei titels het proberen te dowloaden maar er komt helemaal niks uit!
    hopelijk kunnen jullie mij helpen

thanks alvast!
      zondag 7 december 2008 @ 18:38:32 #104
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63829624
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 18:34 schreef ma-raa het volgende:
    Hey allemaal!

Ik ben echt al zoo lang op zoek naar de JUISTE titel van dit lied:

ik heb al met allerlei titels het proberen te dowloaden maar er komt helemaal niks uit!
    hopelijk kunnen jullie mij helpen

thanks alvast!
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63830409
    Ah Thanks! echt super bedankt!
    pi_63840567
    Ik zoek een vrij recent nummer, al vaak op city fm gehoord op het werk. Het is een rustig/beetje indy nummer, in het begin hoor je een mannenstem die "aahaaah" zingt. Ik weet helaas geen tekst.

Ohja, dit nummer zit ook onder een tv-reclame! (weet niet welke )
    Tante minthy!! O+
    Achtbaan1 is voor mij te intens
    pi_63841746
    Misschien de meest vage omschrijving ooit, maar ik probeer het toch

Ik zoek een zomerhit. lalalalaalalala lalalala (enkele keren) ola ola. Het is deze zomer of vorige zomer heruitgebracht in een nieuwe remix want volgens mij is ie al iets ouder.
    De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
    pi_63842886
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 02:45 schreef tim2308 het volgende:
    Misschien de meest vage omschrijving ooit, maar ik probeer het toch

Ik zoek een zomerhit. lalalalaalalala lalalala (enkele keren) ola ola. Het is deze zomer of vorige zomer heruitgebracht in een nieuwe remix want volgens mij is ie al iets ouder.
    Dat moet deze zijn:

maandag 8 december 2008 @ 10:00:51 #109
    170337 Shayndel
    The Queen Of The Night Aria
    pi_63844876
    Hoi

Ik heb deze vraag al eens eerder hier neer gezet maar nog geen antwoord erop gehad.
    Ik zoek nog steeds de naam van het mp3tje die ik heb geupload. Het is helaas niet helemaal volledig.
    Het is folkmuziek, middeleeuws of celtic. Ik dacht zelf eerst aan Faun, Lunasa of Omnia, maar ik heb hem daar nog niet tussen kunnen vinden.

Kent iemand de melody of eventueel de artist?

http://www3.evilshare.com/a51b55fc-1655-102c-802c-000b6aa2a5f8
    ~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
    pi_63848263

1e nummer die hij mixt met A Milli, hoe heet die?
    pi_63848971
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 07:45 schreef Gitanki het volgende:

[..]

Dat moet deze zijn:

Yes, dat is hem! Ongelofelijk dat het is gelukt op basis van deze vage beschrijving... Merci

Hier de nieuwe versie

http://nl.youtube.com/watch?v=UeeCs9qSS9

[ Bericht 4% gewijzigd door tim2308 op 08-12-2008 13:14:28 ]
    De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
    pi_63855779
    Hoi!

ik zocht de originele engelse versie van: henk wijngaard - ik moet nog wat jaren mee

Ik weet zeker dat het een engelstalig lied was, maar ik kom er maar niet op!
    ook niet via googlen!

aub heeeeeeeeeeeellllp
    pi_63856101
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 17:17 schreef voetballeh het volgende:
    Hoi!

ik zocht de originele engelse versie van: henk wijngaard - ik moet nog wat jaren mee

Ik weet zeker dat het een engelstalig lied was, maar ik kom er maar niet op!
    ook niet via googlen!

aub heeeeeeeeeeeellllp
      maandag 8 december 2008 @ 17:51:36 #115
    225026 DiedjeeJ
    Pretty Visitors
    pi_63856491
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 01:02 schreef minthy het volgende:
    Ik zoek een vrij recent nummer, al vaak op city fm gehoord op het werk. Het is een rustig/beetje indy nummer, in het begin hoor je een mannenstem die "aahaaah" zingt. Ik weet helaas geen tekst.

O+ SG / BRM O+!!
      maandag 8 december 2008 @ 22:40:46 #116
    177619 Duvel86
    Schuim op mn bek maar niet gek
    pi_63863875
    Ik zoek ook n nummer..het is een rap/hip-hop nummer, beetje uptempo in de stijl van the Roots..ik dacht dat die vent in t begon iets zong als "daddy..daddy whoooooo". Hoop dat iemand me kan helpen!
      maandag 8 december 2008 @ 22:44:15 #117
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_63864007
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 22:40 schreef Duvel86 het volgende:
    Ik zoek ook n nummer..het is een rap/hip-hop nummer, beetje uptempo in de stijl van the Roots..ik dacht dat die vent in t begon iets zong als "daddy..daddy whoooooo". Hoop dat iemand me kan helpen!
    Madcon - Beggin'
    pi_63864034
    nevermind
      maandag 8 december 2008 @ 22:45:27 #119
    177619 Duvel86
    Schuim op mn bek maar niet gek
    pi_63864047
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 22:44 schreef donroyco het volgende:

[..]

Madcon - Beggin'
    gast...jij bent echt niet normaal haha!

held
      maandag 8 december 2008 @ 22:58:24 #120
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_63864482
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 22:45 schreef Duvel86 het volgende:

[..]

gast...jij bent echt niet normaal haha!

held
    pi_63864511
    quote:
    Nee, helaas
    Tante minthy!! O+
    pi_63868831
    Ik zoek een nummer uit 1997/1998 en was toen een "hitje" in 3fm's Het Lek. Het gaat, als ik me goed herinner, zo:
    I'm atomic, radioactive.
    Da's alles wat ik kan verstaan (het nummer heeft verder niet veel tekst). Als ik me niet vergis heet het nummer Radioactive man. Ik heb ook even gedacht dat het van Radioactive man zelf was, maar kan er niks over vinden. Weet iemand wat ik bedoel?
    I HATE MUSIC
      dinsdag 9 december 2008 @ 13:26:24 #123
    13250 Lod
    Sapere aude!
    pi_63876844
    Zou iemand mij kunnen helpen? Ben op zoek naar een wat ouder nummer, waarschijnlijk van Franse makelij. Het enige wat we hier nog weten was dat er een vrouw lekker zat te hijgen (en te kreunen?) en dat in de videoclip zo'n mechanisch speelgoed aapje voorkwam.
    GNU Terry Pratchett
      dinsdag 9 december 2008 @ 13:29:51 #124
    13250 Lod
    Sapere aude!
    pi_63876946
    De vraag stellen is hem gelijk ook beantwoorden:
    GNU Terry Pratchett
    pi_63876971

Misschien staat het op deze cd?
    pi_63878084
    Ik ben opzoek naar de titel van een liedje waar ik alleen de video clip van ken.
    Het is een clip met alleen maar naakte mensen en van die zwarte censuur blokjes. Aardig recente video volgens mij.
      dinsdag 9 december 2008 @ 14:15:17 #127
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_63878186
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 14:11 schreef super-muffin het volgende:
    Ik ben opzoek naar de titel van een liedje waar ik alleen de video clip van ken.
    Het is een clip met alleen maar naakte mensen en van die zwarte censuur blokjes. Aardig recente video volgens mij.
    The BPA ft David Byrne & Dizzee Rascal - ToeJam
    pi_63878223
    quote:
    Fatboy slim - Toe jam
    pi_63878238
      dinsdag 9 december 2008 @ 14:19:41 #130
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_63878285
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 14:16 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Fatboy slim - Toe jam
    Op de release staat The BPA, het is een alias van Norman Cook, inderdaad, ook van Fatboy Slim.
    pi_63881406
    Ja die inderdaad Bedankt.
      dinsdag 9 december 2008 @ 16:22:05 #133
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_63881719
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 16:09 schreef super-muffin het volgende:
    Ja die inderdaad Bedankt.
    Graag gedaan
      dinsdag 9 december 2008 @ 17:33:50 #134
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_63883592
    Ik zoek het nummer wat je op de achtergrond hoort in een uitzending (20-11-2008) van Echte Gooische Meisjes. Het start op 18:23
    http://www.rtl.nl/compone(...)sjes/index_video.xml

[ Bericht 2% gewijzigd door henkde_j op 09-12-2008 18:18:04 ]
    Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
    Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
    Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
    Jij begrijpt _O_
      dinsdag 9 december 2008 @ 17:41:56 #135
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_63883803
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 17:33 schreef henkde_j het volgende:
    Ik zoek het nummer wat je op de achtergrond hoort in een uitzending van Echte Gooische Meisjes. Het start op 18:23
    Welke uitzending?
      dinsdag 9 december 2008 @ 18:17:24 #136
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_63884707
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 17:41 schreef donroyco het volgende:

[..]

Welke uitzending?
    Oh dom. die van 20-11-2008
    Jij begrijpt _O_
      dinsdag 9 december 2008 @ 18:40:25 #137
    97934 ASroma
    Flamboyant
    pi_63885343
    hey mensen, iemand enig idee welk nummer dit aan het begin is?? (vanaf 22sec tot 2:05) heb overal gezocht maar kom er niet achter. Wellicht is het net zo underground als getaway in stockholm misschien moet ik het dan maar gewoon rippen van youtube, maar jah dan heb je maar 1,5 minuut van het nummer. Ik moet dit nummer voor in de auto hebben

Iemand enig idee?

alvast bedankt!
    pi_63885493
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 18:40 schreef ASroma het volgende:
    hey mensen, iemand enig idee welk nummer dit aan het begin is?? (vanaf 22sec tot 2:05) heb overal gezocht maar kom er niet achter. Wellicht is het net zo underground als getaway in stockholm misschien moet ik het dan maar gewoon rippen van youtube, maar jah dan heb je maar 1,5 minuut van het nummer. Ik moet dit nummer voor in de auto hebben

Iemand enig idee?

alvast bedankt!
    Lees de comments de volgende keer eens:
    quote:
    hey ! can anybody tell me what is the name of the first song in the movie?

Severniah (5 months ago) Le Mans - Forecast
    Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
    CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
    Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
    Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
      dinsdag 9 december 2008 @ 18:55:37 #139
    97934 ASroma
    Flamboyant
    pi_63885698
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 18:46 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Lees de comments de volgende keer eens:
    [..]
    wahahahaha ik lijk wel een blonde doos im a clown

bedankt in ieder geval!
      dinsdag 9 december 2008 @ 19:06:57 #140
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_63885997
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 18:17 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Oh dom. die van 20-11-2008
    Komt me bekend voor..
    pi_63886462
    hallo had op pagina 3 deze vraag ook al eens gestelt maar nog geen antwoord gehad en mischien valt mijn berichtje nu wel op....?

ik ben op zoek naar een oude trance nummer soort mellow trance ofzo iets. maar je hoort er een vrouw in zingen maar het nummer gaat zoiets als dit: ''tu tu tu tu tuu tuu tuu tu tu' un do norre norre norre phidalidadee im with you babe in my life 'tu tu tu tu tu tuuu tuu tuu'',. teminste iets in die trant het is een oud nummer wel een soort trance het rustige soort denk ik

ps: dit nummer is wel eens op de radio geweest dus geheel onbekend zal dit nummer wel niet zijn
    pi_63886676
    Hey RaeHouseLover, als je echt een houselover was dan had je wel geweten welk nummer het was!!!! !
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
      dinsdag 9 december 2008 @ 19:38:14 #143
    173605 fransbreda
    NACBREDA ® ©
    pi_63886824
    Ja psies en nog ff bedankt gezegd! Hardcore MF
    pi_63886873
    tvp voor dat housenummer
      dinsdag 9 december 2008 @ 19:46:00 #145
    173605 fransbreda
    NACBREDA ® ©
    pi_63887020
    Die zo van tutututututtttttttutuuuuuuuuuuuttututututuuuuuuuuuuu en dat iedereen meezingt enzo??
    pi_63887107
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 19:46 schreef fransbreda het volgende:
    Die zo van tutututututtttttttutuuuuuuuuuuuttututututuuuuuuuuuuu en dat iedereen meezingt enzo??
    Ja, die enzo.
      dinsdag 9 december 2008 @ 19:52:21 #147
    173605 fransbreda
    NACBREDA ® ©
    pi_63887205
    Mjah sry die weet ik niet. Die zoek ik zelf ook, en ik ben een echte houseliefhebber.
      dinsdag 9 december 2008 @ 19:54:10 #148
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63887253
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 19:23 schreef scarfacejr21 het volgende:
    hallo had op pagina 3 deze vraag ook al eens gestelt maar nog geen antwoord gehad en mischien valt mijn berichtje nu wel op....?

ik ben op zoek naar een oude trance nummer soort mellow trance ofzo iets. maar je hoort er een vrouw in zingen maar het nummer gaat zoiets als dit: ''tu tu tu tu tuu tuu tuu tu tu' un do norre norre norre phidalidadee im with you babe in my life 'tu tu tu tu tu tuuu tuu tuu'',. teminste iets in die trant het is een oud nummer wel een soort trance het rustige soort denk ik

ps: dit nummer is wel eens op de radio geweest dus geheel onbekend zal dit nummer wel niet zijn
    Het nummer zit nu in m'n hoofd alleen ik kan maar niet op de titel komen. Ik speur YouTube nog even af en als ik hem tegenkom, post ik hem .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63887273
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 19:52 schreef fransbreda het volgende:
    Mjah sry die weet ik niet. Die zoek ik zelf ook, en ik ben een echte houseliefhebber.
    Ik zing hem ook iedere keer mee in de club, maar ik weet de titel niet.

Maar het ging zo van tututututututututtuuuuuuuuuuuuuuututututu.
      dinsdag 9 december 2008 @ 20:05:57 #150
    232775 AngerManagement
    Nergens voor nodig.
    pi_63887599
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 19:46 schreef fransbreda het volgende:

Whatever one can conceive, one can achieve.
      dinsdag 9 december 2008 @ 20:53:55 #151
    173605 fransbreda
    NACBREDA ® ©
    pi_63888988
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 20:53 schreef fransbreda het volgende:
    Ik zoek een nummer....!

Dat topic was echt
    pi_63889834
    quote:
    Was indd de eerste die in me op kwam.
      dinsdag 9 december 2008 @ 21:59:47 #155
    123984 Heidi-
    Eigenlijk heet ik geen Heidi.
    pi_63890585
    http://www.bnn.nl/scripts(...)af8ef74f54faa9107847

Weet iemand hoe het liedje heet dat je hoort op 11:00 ?
    When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
    pi_63891028
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 20:53 schreef fransbreda het volgende:
    Ik zoek een nummer....!

komt in mij op
    You dream it, I live it.
    pi_63891200
    quote:

Ik gooi deze eens in de herhaling, misschien dat iemand hem inmiddels weet?
    pi_63892183
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 21:59 schreef Heidi- het volgende:
    http://www.bnn.nl/scripts(...)af8ef74f54faa9107847

Weet iemand hoe het liedje heet dat je hoort op 11:00 ?

Of anders "Xxplosive" van Dr. Dre.
    pi_63894305
    Het liedje aan het begin van deze commercial
    alvat bedankt
    pi_63894377
    -edit, al gevonden
    Koning.
      woensdag 10 december 2008 @ 00:17:16 #161
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_63894562
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 00:05 schreef bullshit. het volgende:
    Het liedje aan het begin van deze commercial
    alvat bedankt
    Koop - Come to me
    pi_63906134
    Dat liedje wat die gast op het laatst zingt bij Ali B flat.. Mailo ofzo heette hij?
    pi_63906993
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 14:53 schreef Nashje het volgende:
    Dat liedje wat die gast op het laatst zingt bij Ali B flat.. Mailo ofzo heette hij?
    Dat was Milow - Ayo Technology

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
    CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
    Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
    Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
    pi_63908162
    Ik had 'm al gevonden ja .

Toch bedankt!
      woensdag 10 december 2008 @ 17:53:00 #165
    123984 Heidi-
    Eigenlijk heet ik geen Heidi.
    pi_63910689
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 22:45 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Of anders "Xxplosive" van Dr. Dre.
    Ja! dr dre is het! hoe kon ik dat vergeten

Dankjewel!
    When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
    pi_63912543

Nog steeds op zoek naar het 1e nummer dat gemixt wordt met A Milli, en als iemand die Lollipop remix weet
      woensdag 10 december 2008 @ 20:47:26 #167
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_63915430
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 19:08 schreef SuperRogier het volgende:

Nog steeds op zoek naar het 1e nummer dat gemixt wordt met A Milli, en als iemand die Lollipop remix weet
    Komt me bekend voor, ga even zoeken voor je. Waar zit volgens jou die Lollipop remix?
      woensdag 10 december 2008 @ 21:01:46 #168
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_63915868
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 20:47 schreef donroyco het volgende:

[..]

Komt me bekend voor, ga even zoeken voor je. Waar zit volgens jou die Lollipop remix?
    Ralvero - Party people
    pi_63916645
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 21:01 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ralvero - Party people
    Ah chill, die lollipop remix begint op 0:59. Kan ook zijn dat hij hem live mixt, maar dat lijkt me niet omdat hij geen kanaal open ragt met beat en hij wel behoorlijk precies uitkomt dan. Had al gezocht naar remixes van lollipop maar ik kan niks vinden; genoeg troep maar niet die ik zoek..
    pi_63917969
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 22:13 schreef Meddo het volgende:

[..]

komt in mij op
    Die zou het ook kunnen zijn ja!
      woensdag 10 december 2008 @ 23:00:41 #171
    165573 Compass
    www.habbix.nl
    pi_63919780
    Ik hoorde vanmiddag een nummer en 't is al wat ouder denk ik maar 't enige wat ik me nog kan herinneren van de text was iets met:
    What do you think .... stars.... eyes zoiets... erg onduidelijk ik weet 't maar ik had de hele text totdat ik een ander nummer in mn kop kreeg.
    't is gespeeld door een band denk ik. t klonk een beetje zoals the kooks en racoon en dat soort bandjes alleen vrij vrolijk nummer... en erg rustig
      woensdag 10 december 2008 @ 23:02:56 #172
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63919841
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 23:00 schreef Compass het volgende:
    Ik hoorde vanmiddag een nummer en 't is al wat ouder denk ik maar 't enige wat ik me nog kan herinneren van de text was iets met:
    What do you think .... stars.... eyes zoiets... erg onduidelijk ik weet 't maar ik had de hele text totdat ik een ander nummer in mn kop kreeg.
    't is gespeeld door een band denk ik. t klonk een beetje zoals the kooks en racoon en dat soort bandjes alleen vrij vrolijk nummer... en erg rustig
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      woensdag 10 december 2008 @ 23:07:23 #173
    165573 Compass
    www.habbix.nl
    pi_63919986
    Ow wow bedankt dat is ehm dat je ehm zo snel herkende!!!!!!!!!!!
    BEDANKT :D:D
    pi_63923759
    Hoi ik zoek een nummer. Het is een beetje een slecht verstaanbare opname, heb hem zelf niet opgenomen, dus geen idee waarom ie zo is.
    Hier is het MP3'tje te downloaden:
    Klik!

Heeft iemand een idee welk nummer het is? Heb al geprobeerd te googlen op (de verstaanbare) delen van de songtekst maar dat leverde mij niks op..
      donderdag 11 december 2008 @ 18:15:52 #175
    141414 NordicBlue
    Iets met Noord en Blauw Zeker?
    pi_63939189
    Iemand enig idee welke muziek er op de site van de Insignia word gebruikt?
    http://www.opel.nl/minisites/insignia/

Thx.
    pi_63942471
    Ik zoek het volgende nummer

het nummer waar het om gaat begint bij 1.14

Wie kan mij helpen?

alvast bedankt!
      donderdag 11 december 2008 @ 23:17:04 #177
    202421 Mr_DG
    Areeverdairchee
    pi_63948174
    quote:
    Op donderdag 11 december 2008 20:33 schreef x10van het volgende:
    Ik zoek het volgende nummer

het nummer waar het om gaat begint bij 1.14

Wie kan mij helpen?

alvast bedankt!

AUB
    “Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
    pi_63948384
    Hey, wie kan mij a.u.b helpen. Ik zoek het volgende nummer van Herman van Veen. Het heet op stap en komt van de cd Alfred J. Kwak uit 1978.

Alvast bedankt!
      Boks-Chick donderdag 11 december 2008 @ 23:28:21 #179
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_63948566
    quote:
    Op donderdag 11 december 2008 23:23 schreef Aged10years het volgende:
    Hey, wie kan mij a.u.b helpen. Ik zoek het volgende nummer van Herman van Veen. Het heet op stap en komt van de cd Alfred J. Kwak uit 1978.

Alvast bedankt!
    quote:
    Waar is dit topic niet voor bedoeld?

Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
    lolwut
    pi_63951023
    quote:
    Op donderdag 11 december 2008 23:23 schreef Aged10years het volgende:

Alvast bedankt!
    http://www.bol.com/nl/p/m(...)002377837/index.html
    Alsjeblieft!
    pi_63967121

Ik wil graag weten welk nummer op de achtergrond wordt gedraaid?
    pi_63969110
    quote:
    thanx
    pi_63969166
    nu zoek ik nog een nummer. Het heeft dit jaar of vorig jaar in de top 40 gestaan. Het is volgens mij van een servische band/ het nummer heet iets van boneciva dacht ik. Het heeft wel een geinig en gek soundje.

wie o wie kan mij helpen? thanx
    pi_63969219
    quote:
    Op vrijdag 12 december 2008 19:43 schreef x10van het volgende:
    nu zoek ik nog een nummer. Het heeft dit jaar of vorig jaar in de top 40 gestaan. Het is volgens mij van een servische band/ het nummer heet iets van boneciva dacht ik. Het heeft wel een geinig en gek soundje.

wie o wie kan mij helpen? thanx
    pi_63969495
    quote:
    thanx dat is snel dankjewlel
      vrijdag 12 december 2008 @ 22:36:35 #186
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_63974107
    Weet iemand of er hier een versie van bestaat zonder beat:

als je snapt wat ik bedoel ?

EDIT: ik zie net dat dit een remix is :)
    maar tog graag zou ik de volledige versie willen hebben (original)
    || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
    pi_63974341

Ik ben op zoek naar een nummer wat acapella is gezongen door een groep mannen/jongens.
    Het enige wat ik weet is dat de clip opgenomen is in een cafe? je ziet een bar waar mannen aanzitten en de leadanger loopt daar voor bij.
    volgens mij is het uit de jaren 80.
    Het is een rustig nummer
    Thank Drunk I'm a Goddess!
      vrijdag 12 december 2008 @ 22:53:42 #188
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_63974602
    quote:
    Op vrijdag 12 december 2008 22:44 schreef prupke het volgende:

Ik ben op zoek naar een nummer wat acapella is gezongen door een groep mannen/jongens.
    Het enige wat ik weet is dat de clip opgenomen is in een cafe? je ziet een bar waar mannen aanzitten en de leadanger loopt daar voor bij.
    Het is een rustig nummer
    hoe kom je bij het nummer waar heb je het gehoord?
    || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
      vrijdag 12 december 2008 @ 23:01:49 #189
    13973 ranja
    image means nothing
    pi_63974846
    quote:
    Op vrijdag 12 december 2008 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
    Weet iemand of er hier een versie van bestaat zonder beat:

als je snapt wat ik bedoel ?

EDIT: ik zie net dat dit een remix is :)
    maar tog graag zou ik de volledige versie willen hebben (original)
      vrijdag 12 december 2008 @ 23:05:07 #190
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_63974965
    quote:
    thank you so FOK!ING much
    pi_63975206
    quote:
    Op vrijdag 12 december 2008 22:53 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

hoe kom je bij het nummer waar heb je het gehoord?
    ik ken het van vroeger en ongeveer een jaar geleden kreeg ik het via een vriend op youtube te zien (vandaar dat ik nog wel weet hoe de clip ging)
    Maar ik weet niets meer van tekst ....
    zelf ben ik vrij creatief op zoekgebied , maar ik hoop gewoon dat iemand dit herkend
    pi_63976151
    Hoi daar :-)
    Ik zoek een nummer dat word gezongen door een afro-amerikaanse vrouw denk ik
    Ze heeft in ieder geval een afro. En in het liedje eindigen een paar woorden uit het refrein met -ie volgens mij
    Het staat nu volgens mij in de hitlijsten. Het is best wel een relaxed nummer
    Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen.
      vrijdag 12 december 2008 @ 23:46:25 #193
    46794 Berkery
    Fat bastard
    pi_63976297
    quote:
    Op vrijdag 12 december 2008 22:44 schreef prupke het volgende:

Het is een rustig nummer

....maar deze versie is natuurlijk veel beter:

pi_63981559
    quote:
    Op vrijdag 12 december 2008 23:41 schreef Cone het volgende:
    Ze heeft in ieder geval een afro. En in het liedje eindigen een paar woorden uit het refrein met -ie volgens mij

deze ?
    pi_63981570
    quote:
    Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef Berkery het volgende:

[..]

....maar deze versie is natuurlijk veel beter:

dat is em
    ontzettend bedankt !!
    pi_63981679
    quote:
    Misschien deze?

pi_63981696
    Nee helaas
    Ze heeft een soort van afro net als die Nathalie van Idols Maar dan een bruinere kleur.
    Oja het refrein is best wel uptempo.
    pi_63981739
    quote:
    Op zaterdag 13 december 2008 10:51 schreef Cone het volgende:
    Nee helaas
    Ze heeft een soort van afro net als die Nathalie van Idols Maar dan een bruinere kleur.
    is dit een nee op mij en feeeble?
    pi_63981773
    Ja. Maar ik denk dat een vriend van mij het wel weet. ik zal het hem later wel vragen ,

Toch bedankt (A)
      zaterdag 13 december 2008 @ 11:24:38 #200
    231577 KaleKano
    Hair is for pussies!
    pi_63982180
    quote:

Tori Amos - The Beekeeper
      zaterdag 13 december 2008 @ 12:48:16 #201
    225026 DiedjeeJ
    Pretty Visitors
    pi_63983454
    quote:
    O+ SG / BRM O+!!
    pi_63984113
    Dankjewel DiedjeeJ ! Dat is hem
    pi_63988142
    Iets met "you ring the bell", vrouwelijke vrij krachtige stem, maar het klonk wel best jong. Verder was het erg jazz-achtig. Zegt iemand dat iets?

Zul je zien dat ik een nummer vraag wat op de eerste plaats in de top40 staat ofzo
      zaterdag 13 december 2008 @ 17:07:53 #204
    236733 Marmex
    Currently travelling
    pi_63988238
    quote:
    Op zaterdag 13 december 2008 17:03 schreef veldmuis het volgende:
    Iets met "you ring the bell", vrouwelijke vrij krachtige stem, maar het klonk wel best jong. Verder was het erg jazz-achtig. Zegt iemand dat iets?

Zul je zien dat ik een nummer vraag wat op de eerste plaats in de top40 staat ofzo
    deze?

Hier heb ik bij boodschap al geen voorbaat aan.
    pi_63988298
    quote:
    Nope, helaas
    Lijkt er zelfs nog niet op, dat wat ik zoek klonk wat moderner, vlotter, enzo.
      zaterdag 13 december 2008 @ 17:15:25 #206
    236733 Marmex
    Currently travelling
    pi_63988380
    quote:
    Op zaterdag 13 december 2008 17:11 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Nope, helaas
    Lijkt er zelfs nog niet op, dat wat ik zoek klonk wat moderner, vlotter, enzo.

Anders gaat er bij mij ook geen belletje rinkelen
    pi_63988438
    Ik heb doorgegoogled, en heb 'm gevonden. Een plaatje uit 1995 is het!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Toch bedankt!
      zaterdag 13 december 2008 @ 17:22:29 #208
    236733 Marmex
    Currently travelling
    pi_63988510
    quote:
    Op zaterdag 13 december 2008 17:19 schreef veldmuis het volgende:
    Ik heb doorgegoogled, en heb 'm gevonden. Een plaatje uit 1995 is het!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Toch bedankt!
    ok graag gedaan
    pi_63992162
    Ik zoek een dancenummer, tekst word gezongen door een vrouw. Iets van: Sun is gonna shining, sun is gonna be rising, all night/right all night/right all night/right..
      zaterdag 13 december 2008 @ 20:23:29 #210
    236733 Marmex
    Currently travelling
    pi_63992231
    quote:
    Op zaterdag 13 december 2008 20:20 schreef KarnSuk het volgende:
    Ik zoek een dancenummer, tekst word gezongen door een vrouw. Iets van: Sun is gonna shining, sun is gonna be rising, all night/right all night/right all night/right..
      zaterdag 13 december 2008 @ 21:18:36 #211
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_63993485
    check ook de dj tiesto remix die is ook gruwelijk

zaterdag 13 december 2008 @ 21:39:38 #212
    56387 Bob-B
    In Bob we trust
    pi_63993942
    Wat ouder nummer (lees iets van drie jaar geleden). Artiest was iets van Galileo of iets in die trant. Was videoclip met mooie dame in zwarte string en wit shirt onder de dekens en ging zich daarna omkleden. Zwart wit clip en dance nummer. Krijg deuntje er niet uit, maar kom ook niet op de naam!
      zaterdag 13 december 2008 @ 21:48:27 #213
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63994152
    quote:
    Op zaterdag 13 december 2008 21:39 schreef Bob-B het volgende:
    Wat ouder nummer (lees iets van drie jaar geleden). Artiest was iets van Galileo of iets in die trant. Was videoclip met mooie dame in zwarte string en wit shirt onder de dekens en ging zich daarna omkleden. Zwart wit clip en dance nummer. Krijg deuntje er niet uit, maar kom ook niet op de naam!
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zaterdag 13 december 2008 @ 21:54:42 #214
    56387 Bob-B
    In Bob we trust
    pi_63994320
    probs!
      zaterdag 13 december 2008 @ 22:15:42 #215
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63994828
    quote:
    Op zaterdag 13 december 2008 21:54 schreef Bob-B het volgende:
    probs!
    Graag gedaan .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      Redactie Frontpage zaterdag 13 december 2008 @ 23:35:46 #216
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_63996787
    weet iemand zo welk nummer is gebruikt bij de reclame van Amestellovich (of hoe dat ook heet)?
    Het is een beetje russisch
    It's not just sex, it's love
    It's two people connecting
    With four other people
    And aliens
    pi_63996849
    quote:
    Op zaterdag 13 december 2008 23:35 schreef Etcetera het volgende:
    weet iemand zo welk nummer is gebruikt bij de reclame van Amestellovich (of hoe dat ook heet)?

deze denk ik dan
      zaterdag 13 december 2008 @ 23:39:14 #218
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_63996856
    quote:
    Op zaterdag 13 december 2008 23:35 schreef Etcetera het volgende:
    ja idd die is wel cool
      zaterdag 13 december 2008 @ 23:40:31 #219
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_63996890
    quote:
    Op zaterdag 13 december 2008 23:39 schreef prupke het volgende:

[..]

deze denk ik dan
    grrr... had de link all ge-copiet
    pi_63996907
    quote:
    Op zaterdag 13 december 2008 10:42 schreef prupke het volgende:

dat is em
    ontzettend bedankt !!
    Cool. Ik kende die clip niet eens (maar dit was een van de twee a cappela nummers uit de jaren '80 die ik kon bedenken)

En het blijft een nummer
    pi_63996912
    quote:
    Op zaterdag 13 december 2008 23:40 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

sowwie ...ik zal trager reageren de volgende keer
    pi_63996985
    quote:
    Op zaterdag 13 december 2008 23:41 schreef Berkery het volgende:

[..]

Cool. Ik kende die clip niet eens (maar dit was een van de twee a cappela nummers uit de jaren '80 die ik kon bedenken)

En het blijft een nummer
    de ander was :
    ?

nogmaals
      Redactie Frontpage zondag 14 december 2008 @ 00:11:42 #223
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_63997626
    quote:
    Op zaterdag 13 december 2008 23:39 schreef prupke het volgende:

[..]

deze denk ik dan
    quote:
    Op zaterdag 13 december 2008 23:40 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Beiden: bedankt
    It's not just sex, it's love
    It's two people connecting
    With four other people
    And aliens
      zondag 14 december 2008 @ 00:12:45 #224
    46794 Berkery
    Fat bastard
    pi_63997645
    quote:
    Op zaterdag 13 december 2008 23:43 schreef prupke het volgende:

[..]

de ander was :
    ?
    Jij mag nooit meer raden
    pi_63997880
    quote:
    Op zondag 14 december 2008 00:12 schreef Berkery het volgende:

[..]

Jij mag nooit meer raden

sorry
    pi_63999549
    quote:
    Op donderdag 11 december 2008 01:56 schreef Roolio het volgende:
    Hoi ik zoek een nummer. Het is een beetje een slecht verstaanbare opname, heb hem zelf niet opgenomen, dus geen idee waarom ie zo is.
    Hier is het MP3'tje te downloaden:
    Klik!

Heeft iemand een idee welk nummer het is? Heb al geprobeerd te googlen op (de verstaanbare) delen van de songtekst maar dat leverde mij niks op..
    Niemand die deze weet?
    Of lukt het downloaden niet?
    pi_63999631
    Hai..

Ik hoorde, eergisteren ofzo, een nummer op mn werk en zou hem graag even willen identificeren.

Ik hoorde maar een klein stukje en heel erg vaag. Dus nu volgt een hele vage omschrijving:

Het was een beetje britpop achtig nummer maar het klonk vrij mellow.

Je hoort een soort van elektronische synthesizer saxafoonklanken achter elkaar en dan steeds "wooooooooohhhhh"

Dus een paar lange synthesizer klanken in een paar verschillende tonen en dan whooooooooow (zoiets)

Er zat ook nog wel tekst bij denk ik maar hoorde echt alleen het laatste stuk en ook nog vaag.

Wie biedt?
      zondag 14 december 2008 @ 10:32:56 #228
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64002016
    quote:
    Op zondag 14 december 2008 02:05 schreef Mappel het volgende:
    Hai..
    Ik hoorde, eergisteren ofzo, een nummer op mn werk en zou hem graag even willen identificeren.
    Ik hoorde maar een klein stukje en heel erg vaag. Dus nu volgt een hele vage omschrijving:
    Je hoort een soort van elektronische synthesizer saxafoonklanken achter elkaar en dan steeds "wooooooooohhhhh"
    Dus een paar lange synthesizer klanken in een paar verschillende tonen en dan whooooooooow (zoiets)
    Er zat ook nog wel tekst bij denk ik maar hoorde echt alleen het laatste stuk en ook nog vaag.
    Wie biedt?
    hmm, komt me bekend voor
    maar die ene die zo slim is zal hem wel weer weette
    SPOILER
      zondag 14 december 2008 @ 11:29:36 #229
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_64002610
    quote:
    Hai..
    Wie biedt?
    Je weet niet toevallig meer welk radiostation of iets dergelijks, dat je hem daar misschien kan opzoeken?

Regels wit zijn niet per se nodig btw
      zondag 14 december 2008 @ 11:49:27 #230
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64002853
    quote:
    Op zondag 14 december 2008 11:29 schreef Bravebart het volgende:
    Regels wit zijn niet per se nodig btw
    i.

d.

d.
      zondag 14 december 2008 @ 11:54:26 #231
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_64002913
    quote:
    Op zondag 14 december 2008 11:49 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

i.

d.

d.
    Gast, stop nou eens met dat offtopic gepost Buitenspelen doe je maar in ONZ of PUB.
      zondag 14 december 2008 @ 11:59:17 #232
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64002999
    quote:
    Op zondag 14 december 2008 11:54 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Gast, stop nou eens met dat offtopic gepost Buitenspelen doe je maar in ONZ of PUB.
      zondag 14 december 2008 @ 13:20:21 #233
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64004446
    quote:
    Op zondag 14 december 2008 11:59 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

We are facking serious mên
      zondag 14 december 2008 @ 13:21:10 #234
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64004473
    quote:
    Hai..

Wie biedt?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_64007108
    Ik ben op zoek naar de titel van het nummer dat je aan het begin van dit programma hoort:

http://player.omroep.nl/?aflID=8307061
    pi_64007404
    quote:
    Hai..

Wie biedt?
    Karma is a fucking bitch.
      zondag 14 december 2008 @ 17:43:08 #237
    225026 DiedjeeJ
    Pretty Visitors
    pi_64010168
    quote:
    Op zondag 14 december 2008 15:12 schreef ABCT het volgende:
    Ik ben op zoek naar de titel van het nummer dat je aan het begin van dit programma hoort:

http://player.omroep.nl/?aflID=8307061
    Instrumentaal:

Met zang:

O+ SG / BRM O+!!
    pi_64010679
    Bedankt!
    pi_64011490
    Ik ga nu ongeveer 1x per maand naar de bioscoop en het valt me op dat het muziekstuk / spannende theme onder de meeste comming soon films (van de voorstukjes) hetzelfde muziekje is. En ik vraag me af welk stuk / nummer dit is.
    Het is een beetje vergelijkbaar met Lux Aeterna
      zondag 14 december 2008 @ 19:22:13 #240
    236733 Marmex
    Currently travelling
    pi_64012010
    Ik zou het niet weten xqlusivv, ik zoek ook eentje in de sfeer van klassieke muziek, het is de leader van het programma 'Hoge Bomen' van de AVRO.

Volgens mij zijn het een klarinet en een viool. Alvast bedankt!

hier een linkje http://player.omroep.nl/?aflID=8425351
      zondag 14 december 2008 @ 20:45:02 #241
    141414 NordicBlue
    pi_64014035
    Ik zoek het liedje uit de reclame van Nokia N96
    Iemand enig idee?
    pi_64014423
    quote:
    Op maandag 8 december 2008 01:02 schreef minthy het volgende:

Hebbes! De reclame kwam vanavond langs, bleek van Lipton te zijn.

Tante minthy!! O+
    pi_64014675
    Weet iemand dit mss?

Ik zoek een nummer uit 1997/1998 en was toen een "hitje" in 3fm's Het Lek. Het gaat, als ik me goed herinner, zo:
    I'm atomic, radioactive.
    Da's alles wat ik kan verstaan (het nummer heeft verder niet veel tekst). Als ik me niet vergis heet het nummer Radioactive man. Ik heb ook even gedacht dat het van Radioactive man zelf was, maar kan er niks over vinden.
    I HATE MUSIC
      zondag 14 december 2008 @ 21:26:55 #244
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_64015367
    quote:
    Op zondag 14 december 2008 20:45 schreef NordicBlue het volgende:
    Ik zoek het liedje uit de reclame van Nokia N96
    Iemand enig idee?
      zondag 14 december 2008 @ 21:44:04 #245
    141414 NordicBlue
    pi_64015947
    quote:
    My hero!
      zondag 14 december 2008 @ 21:48:57 #246
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_64016134
    quote:
    Op zondag 14 december 2008 21:06 schreef FictionalFenna het volgende:
    Weet iemand dit mss?

I'm atomic, radioactive.
    Da's alles wat ik kan verstaan (het nummer heeft verder niet veel tekst). Als ik me niet vergis heet het nummer Radioactive man. Ik heb ook even gedacht dat het van Radioactive man zelf was, maar kan er niks over vinden.
    Radioactive Man zou wel kunnen, dat is een electro/techno producer uit de UK, maar die prodcudeert volgens discogs pas vanaf 2001
    pi_64016217
    quote:
    Op zondag 14 december 2008 21:48 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Radioactive Man zou wel kunnen, dat is een electro/techno producer uit de UK, maar die prodcudeert volgens discogs pas vanaf 2001
    Ja, die ken ik (en maakt leuke muziek) Ik heb heel z'n discografie doorgespit en hij is het iig niet.
    I HATE MUSIC
      zondag 14 december 2008 @ 21:52:06 #248
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_64016249
    quote:
    Op zondag 14 december 2008 21:51 schreef FictionalFenna het volgende:

[..]

Ja, die ken ik (en maakt leuke muziek) Ik heb heel z'n discografie doorgespit en hij is het iig niet.
    Dat dacht ik al En fiks googlen werkte ook niet dus? Anders zou ik het ook niet weten
    pi_64016656
    quote:
    Op zondag 14 december 2008 21:52 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Dat dacht ik al En fiks googlen werkte ook niet dus? Anders zou ik het ook niet weten
    Ik heb het gevonden! Ik had de search van Discogs niet gebruikt en ben dus achter gekomen dat het van de Nederlandse band Grumpyhead is en het heet Radioactive. Geen YouTube- of LastFM-fragmentje van te vinden, maar heb inmiddels wel gehoord.

Edit: http://www.discogs.com/release/21168
    Grappig dat herinneringen zo vervormen. In mijn herinnering was het nummer meer electronic dan rock, maar dat is dus andersom.
    I HATE MUSIC
      zondag 14 december 2008 @ 22:17:38 #250
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_64017130
    quote:
    Op zondag 14 december 2008 22:04 schreef FictionalFenna het volgende:

[..]

Ik heb het gevonden! Ik had de search van Discogs niet gebruikt en ben dus achter gekomen dat het van de Nederlandse band Grumpyhead is en het heet Radioactive. Geen YouTube- of LastFM-fragmentje van te vinden, maar heb inmiddels wel gehoord.

Edit: http://www.discogs.com/release/21168
    Grappig dat herinneringen zo vervormen. In mijn herinnering was het nummer meer electronic dan rock, maar dat is dus andersom.
    Kijk dat is mooi Nice job
    pi_64040458
    De naam van het muziekje dat Rob van Someren gebruikt in zijn Veronica radioprogramma 's middags, onder het limerick onderdeel. Ik meen dat dat ooit zelfs een top 40 notering is geweest. Het is een soort fanfare-achtig deuntje.
      maandag 15 december 2008 @ 21:00:40 #252
    29907 Op-zicH
    Ach ja, opzich
    pi_64040669
    Weet iemand van wie de piano muziek aan het einde is van deze aflevering van Tomtesterom nadat hij KO geslagen is?

http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=8458005&md5=ee65e0331998c4baa66fdb949cf45bea
    The trouble with ignorance is that it picks up confidence as it goes along.
    pi_64040807
    quote:
    Op maandag 15 december 2008 20:54 schreef Modus het volgende:
    De naam van het muziekje dat Rob van Someren gebruikt in zijn Veronica radioprogramma 's middags, onder het limerick onderdeel. Ik meen dat dat ooit zelfs een top 40 notering is geweest. Het is een soort fanfare-achtig deuntje.
    Ik ken het programma niet, maar misschien is het deze?
    pi_64041346
    Eh, nee. . Toch bedankt. .
      maandag 15 december 2008 @ 22:09:59 #255
    46613 BaRdmann
    Human beings feed on misery
    pi_64043133
    Ik word helemaal gek van een bepaald liedje waar ik de naam niet van ken, maar de clip wel al een paar keer van gezien heb en ik mis telkens de titel en uitvoerder.

Bon, clipje zijn een paar in 'can-can' stijl verklede dansende (hete) dames voor een groen/paars/wit scherm, staan wat met hun rokjes te zwaaien, en ondertussen zie je een groene circusdirecteur (denk ik) die met wat instrumenten staat te spelen en een gouden pot staat te zwaaien. Ondertussen hoor je een lekker dancemuziekje met een muzak/accordeon erin. Helemaal verslavend, en ze draaien het gek op TMF Dance.

Wie oh Wie kent dit ?
    #BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
    pi_64043819
    Ik zoek de titel van het een nieuw kerstliedje dit jaar (althans, ik heb hem nooit eerder gehoort).
    Wordt veel afgespeelt op skyradio.
    google is your friend
      maandag 15 december 2008 @ 22:33:44 #257
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_64043886
    quote:
    Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef BaRdmann het volgende:
    Ik word helemaal gek van een bepaald liedje waar ik de naam niet van ken, maar de clip wel al een paar keer van gezien heb en ik mis telkens de titel en uitvoerder.

Bon, clipje zijn een paar in 'can-can' stijl verklede dansende (hete) dames voor een groen/paars/wit scherm, staan wat met hun rokjes te zwaaien, en ondertussen zie je een groene circusdirecteur (denk ik) die met wat instrumenten staat te spelen en een gouden pot staat te zwaaien. Ondertussen hoor je een lekker dancemuziekje met een muzak/accordeon erin. Helemaal verslavend, en ze draaien het gek op TMF Dance.

Wie oh Wie kent dit ?
    Ik moest gelijk denken aan Destination Calabria

-edit- Ah, wat Bullet-tooth zegt

[ Bericht 6% gewijzigd door Bravebart op 15-12-2008 22:52:50 ]
    pi_64044060
    quote:
    Op maandag 15 december 2008 20:54 schreef Modus het volgende:
    The floral dance (vraag me niet van wie het origineel is )

maandag 15 december 2008 @ 22:44:59 #259
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64044238
    quote:
    Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef BaRdmann het volgende:

Wie oh Wie kent dit ?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_64044379
    quote:
    Op maandag 15 december 2008 22:38 schreef prupke het volgende:

.

De vraag is natuurlijk waarom ik dat nummer onthouden heb, want toen was ik 5 ofzo. .
      maandag 15 december 2008 @ 22:51:14 #261
    46613 BaRdmann
    Human beings feed on misery
    pi_64044401
    Bullet-tooth: THX! That's it!
    #BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
    pi_64044678
    Zo blij! , .
    pi_64044791
    quote:
    Op maandag 15 december 2008 22:59 schreef Modus het volgende:
    Zo blij! [ afbeelding ], .
    Ik kende het helemaal niet
    heb eerst ff gezocht op de site van die knakker....toen gegoogled en met de gegooglede? titel op YT gezocht

Maar ik ben blij dat ik je blij heb kunnen maken
      maandag 15 december 2008 @ 23:03:06 #264
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64044813
    quote:
    Op maandag 15 december 2008 22:51 schreef BaRdmann het volgende:
    Bullet-tooth: THX! That's it!
    Geen dank .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_64044928
    Veronica draait (eigenlijk altijd als ze het nummer draaien) een ingekorte en naar mijn smaak veel betere versie van de Salieri remix van Falco's Rock me Amadeus. Is dat gemaakt door die lui ofzo want ik kan het werkelijk nergens vinden. Ik dacht altijd dat dit de versie was waarmee-ie de Amerikaanse markt op is gegaan Iemand die een album heeft waar dit is op te vinden, of een remix naam?
    In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people.
    To regret is to compromise
    pi_64045020
    quote:
    Op maandag 15 december 2008 22:38 schreef prupke het volgende:

[..]

ook bekend van Brassed Off
    You dream it, I live it.
    pi_64051056
    quote:
    Op maandag 15 december 2008 22:31 schreef ThijsThijs het volgende:
    Ik zoek de titel van het een nieuw kerstliedje dit jaar (althans, ik heb hem nooit eerder gehoort).
    The Wombats - Is This Christmas? is een nieuwe kerstplaat...maar ik betwijfel of ze die op skyradio draaien

dinsdag 16 december 2008 @ 11:22:25 #268
    147650 based
    my very own drum!
    pi_64052650
    quote:
    Op maandag 15 december 2008 21:00 schreef Op-zicH het volgende:
    Weet iemand van wie de piano muziek aan het einde is van deze aflevering van Tomtesterom nadat hij KO geslagen is?

http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=8458005&md5=ee65e0331998c4baa66fdb949cf45bea
    Sigur Ros - Untitled 3
    I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown
      dinsdag 16 december 2008 @ 18:32:07 #269
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_64064797
    Wie weet hoe de titel is van het nieuwe nummer van Veracocha ?
      dinsdag 16 december 2008 @ 18:49:44 #270
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64065251
    quote:
    Op dinsdag 16 december 2008 18:32 schreef jorienvdherik het volgende:
    Wie weet hoe de titel is van het nieuwe nummer van Veracocha ?
    Carte Blanche 2008?

Op discogs.com staat niets anders..
      dinsdag 16 december 2008 @ 18:54:29 #271
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_64065373
    quote:
    Op maandag 15 december 2008 22:31 schreef ThijsThijs het volgende:
    Bianca Ryan - Why Couldn't It Be Christmas?
    (is wel van vorig jaar, maar ik vind 't wel sky radio muziek )
      dinsdag 16 december 2008 @ 19:00:43 #272
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_64065536
    quote:
    Op dinsdag 16 december 2008 18:49 schreef donroyco het volgende:

[..]

Carte Blanche 2008?

En volgens beatport is er ook niks nieuwers uitgekomen de laatste tijd. Zou wel een beetje zijn, aangezien de meeste recente EP al een half jaar oud is
      dinsdag 16 december 2008 @ 19:53:27 #273
    11287 kaassouffle
    Medewerker v/d maand
    pi_64066970
    quote:
    Op maandag 15 december 2008 23:06 schreef nostra het volgende:
    Veronica draait (eigenlijk altijd als ze het nummer draaien) een ingekorte en naar mijn smaak veel betere versie van de Salieri remix van Falco's Rock me Amadeus. Is dat gemaakt door die lui ofzo want ik kan het werkelijk nergens vinden. Ik dacht altijd dat dit de versie was waarmee-ie de Amerikaanse markt op is gegaan Iemand die een album heeft waar dit is op te vinden, of een remix naam?
    Ik zou zeggen dat de korte versie dan de 7" versie moet zijn (ipv de 12" versie). Korte versies heten ook wel 'single edit'.. Daar eens op zoeken misschien?
    Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
    Platenfabriek - spotify playlists
      dinsdag 16 december 2008 @ 20:04:45 #274
    139407 jorienvdherik
    pi_64067248
    quote:
    Op dinsdag 16 december 2008 18:49 schreef donroyco het volgende:

[..]

Carte Blanche 2008?

Nee, ze hebben al nieuwere, was maandag op 538
      dinsdag 16 december 2008 @ 20:18:04 #275
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_64067606

Deze misschien?
      dinsdag 16 december 2008 @ 20:28:43 #276
    29907 Op-zicH
    Ach ja, opzich
    pi_64067942
    quote:
    Op dinsdag 16 december 2008 11:22 schreef based het volgende:

[..]

Sigur Ros - Untitled 3
    Thx!!!
    The trouble with ignorance is that it picks up confidence as it goes along.
      dinsdag 16 december 2008 @ 20:31:24 #277
    139407 jorienvdherik
    pi_64068033
    quote:
    Op dinsdag 16 december 2008 20:18 schreef morgane het volgende:

Deze misschien?
    hmm nee, zal wel ff in de gaten houden komende dagen
      dinsdag 16 december 2008 @ 20:38:49 #278
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
      dinsdag 16 december 2008 @ 22:23:39 #279
    167923 appelsjap
    All the above
    pi_64072249
    Hallo,

ik zoek een lied die de heletijd komt bij een NS reclame, het is een oude man die zingt : ooOOOOoooo Sun is shining, over the rainbowoowww.

zoiets

Weet iemand meschien hoe dit liedje heet?

Alvast bedankt.
    Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
    Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
      dinsdag 16 december 2008 @ 22:25:23 #280
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64072318
    quote:
    Op dinsdag 16 december 2008 22:23 schreef appelsjap het volgende:
    Hallo,

ik zoek een lied die de heletijd komt bij een NS reclame, het is een oude man die zingt : ooOOOOoooo Sun is shining, over the rainbowoowww.

zoiets

Weet iemand meschien hoe dit liedje heet?

Alvast bedankt.
    Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere over the Rainbow
      dinsdag 16 december 2008 @ 22:27:03 #281
    167923 appelsjap
    All the above
    pi_64072384
    quote:
    Heel erg bedankt!
    Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
    Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
      dinsdag 16 december 2008 @ 22:28:00 #282
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64072422
    quote:
    Op dinsdag 16 december 2008 22:27 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Heel erg bedankt!
    Geen dank, volgende keer hier vragen dus
      dinsdag 16 december 2008 @ 22:38:29 #283
    192856 -SG-
    PSV Eindhoven!
    pi_64072837
    quote:
    Is hij ook de orginele zanger van het lied?
    A little knowledge is a dangerous thing.
      dinsdag 16 december 2008 @ 22:41:57 #284
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64072943
    quote:
    Op dinsdag 16 december 2008 22:38 schreef -SG- het volgende:

[..]

Jep.
      dinsdag 16 december 2008 @ 22:50:04 #285
    192856 -SG-
    PSV Eindhoven!
    pi_64073262
    quote:
    Op dinsdag 16 december 2008 22:41 schreef donroyco het volgende:

[..]

Jep.
    K thnx.
    A little knowledge is a dangerous thing.
    pi_64073324
    Gisteren tijdens de nachtelijke herhalingen op Comedy Central tijdens de ziekenhuiscomedyserie Scrubs was er een kerel die tijdens het begin, en het einde van de episode een nummer op een gitaar speelde voor de hoofdrolspeler. Het klinkt wel als een nummer die ooit uitgebracht is.

In het refrein werd het volgende gezongen: "Day after daahayy.." I'll wil.. (find you?) & verder werden twee zinnen erna geloof ik "Night after niiiiiight" gezongen. Verder was de tekst enigszins romantisch.

Iemand enig idee?

Edi.
    Ongelooflijk, heb hem al:Colin Hay - Overkill

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2008 22:55:36 ]
      dinsdag 16 december 2008 @ 22:52:54 #287
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64073381
    quote:
    Op dinsdag 16 december 2008 22:51 schreef Jaytonism het volgende:
    Gisteren tijdens de nachtelijke herhalingen op Comedy Central tijdens de ziekenhuiscomedyserie Scrubs was er een kerel die tijdens het begin, en het einde van de episode een nummer op een gitaar speelde voor de hoofdrolspeler. Het klinkt wel als een nummer die ooit uitgebracht is.

In het refrein werd het volgende gezongen: "Day after daahayy.." I'll wil.. (find you?) & verder werden twee zinnen erna geloof ik "Night after niiiiiight" gezongen. Verder was de tekst enigszins romantisch.

Iemand enig idee?
    Colin Hay- Overkill
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_64073524
    Thanks anyways.
      dinsdag 16 december 2008 @ 23:05:00 #289
    54096 Gambolputty
    von Hautkopft of Ulm
    pi_64073832
    quote:
    Op dinsdag 16 december 2008 22:51 schreef Jaytonism het volgende:

Iemand enig idee?

Edi.
    Ongelooflijk, heb hem al:Colin Hay - Overkill

For tvp record: het nummer is van Men At Work, Colin Hay is de zangert
    And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
    pi_64078476
    quote:
    Op dinsdag 16 december 2008 22:38 schreef -SG- het volgende:

quote:

Jep.
    *Kuch*

http://nl.wikipedia.org/wiki/Over_the_Rainbow
      woensdag 17 december 2008 @ 09:43:08 #291
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64079970
    quote:
    pi_64086416
    quote:

[..]

Jep.
    Uhm hij is de eerste die die 2 liedjes samengebracht heeft maar hij is zeeeeker niet 'de originele' zanger
    All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
      woensdag 17 december 2008 @ 14:31:21 #293
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_64088528
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 13:28 schreef Roi het volgende:

[..]

Uhm hij is de eerste die die 2 liedjes samengebracht heeft maar hij is zeeeeker niet 'de originele' zanger
    Zie Berkery's post..
    pi_64095661
    Een zeer bekend Nederlands nummer.
    Volgens mij zit er de naam 'bernadette' in, of iets wat er erg op lijkt. Komt erg vaak voor in het nummer.
    Intro is geloof ik met een mondharmonica (niet Acda en de Munnik), maar zeker weten doe ik dat ook al niet .

Iedereen kent het nummer ..

Malle Babbe is het niet
    Laura is het niet
    Annabel is het niet

Ik weet het niet ..

-edit-

Ah Frank Boeijen - Bernadette dus . Waarom staat dat neit op youtube!

[ Bericht 15% gewijzigd door VoreG op 17-12-2008 18:46:04 ]
    pi_64119898
    OKay.. ik zoek nummer waarin in de clip een vrouw net uit bad gaat en dan gelijk een tshirt aantrekt ( zonder zichzelf af te drogen?! :S). vervolfens loopt ze even ofzo en dan is komt ze op een feestje. In de tussentijd zie steeds shots van 'de band'...

En hij lijkt heel erg op de clip van Nickelback- how you remind me
    deze dus:

beetje dezelfde stijl/kleur, zelfs een zelfde soort nummer volgens mij... iemand een idee?
    pi_64120858
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 17:33 schreef henkde_j het volgende:
    Ik zoek het nummer wat je op de achtergrond hoort in een uitzending (20-11-2008) van Echte Gooische Meisjes. Het start op 18:23
    Iemand?
    Jij begrijpt _O_
      donderdag 18 december 2008 @ 17:56:28 #297
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_64126279
    yo, ik zoek een beetje een r&b nummer dat de laatste tijd veel wordt gedraaid. gezongen door een donkere man denk ik.
    het is niet die van beyonce of ne-yo of ti
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
      donderdag 18 december 2008 @ 17:57:32 #298
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_64126304
    Weet je niet wat meer? Dit is wel erg lastig zo he.
      donderdag 18 december 2008 @ 18:00:20 #299
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_64126353
    een paar hits van de afgelopen 2 maanden zit ie wel tussen
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
      donderdag 18 december 2008 @ 18:58:21 #300
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64127655
    quote:
    Op donderdag 18 december 2008 18:00 schreef Fortitudo het volgende:
    een paar hits van de afgelopen 2 maanden zit ie wel tussen
    Nou succes met zoeken dan.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      donderdag 18 december 2008 @ 20:04:09 #301
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_64129360
    Zal hij lekker snel vinden
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')