Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere over the Rainbowquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:23 schreef appelsjap het volgende:
Hallo,
ik zoek een lied die de heletijd komt bij een NS reclame, het is een oude man die zingt : ooOOOOoooo Sun is shining, over the rainbowoowww.
zoiets
Weet iemand meschien hoe dit liedje heet?
Alvast bedankt.
Heel erg bedankt!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere over the Rainbow
Geen dank, volgende keer hier vragen dusquote:
Is hij ook de orginele zanger van het lied?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere over the Rainbow
Jep.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Is hij ook de orginele zanger van het lied?
Colin Hay- Overkillquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:51 schreef Jaytonism het volgende:
Gisteren tijdens de nachtelijke herhalingen op Comedy Central tijdens de ziekenhuiscomedyserie Scrubs was er een kerel die tijdens het begin, en het einde van de episode een nummer op een gitaar speelde voor de hoofdrolspeler. Het klinkt wel als een nummer die ooit uitgebracht is.
In het refrein werd het volgende gezongen: "Day after daahayy.." I'll wil.. (find you?) & verder werden twee zinnen erna geloof ik "Night after niiiiiight" gezongen. Verder was de tekst enigszins romantisch.
Iemand enig idee?
For tvp record: het nummer is van Men At Work, Colin Hay is de zangertquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:51 schreef Jaytonism het volgende:
Gisteren tijdens de nachtelijke herhalingen op Comedy Central tijdens de ziekenhuiscomedyserie Scrubs was er een kerel die tijdens het begin, en het einde van de episode een nummer op een gitaar speelde voor de hoofdrolspeler. Het klinkt wel als een nummer die ooit uitgebracht is.
In het refrein werd het volgende gezongen: "Day after daahayy.." I'll wil.. (find you?) & verder werden twee zinnen erna geloof ik "Night after niiiiiight" gezongen. Verder was de tekst enigszins romantisch.
Iemand enig idee?
Edi.
Ongelooflijk, heb hem al:Colin Hay - Overkill
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:38 schreef -SG- het volgende:
Is hij ook de orginele zanger van het lied?
*Kuch*quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 07:11 schreef Berkery het volgende:
[..]
[..]
*Kuch*
http://nl.wikipedia.org/wiki/Over_the_Rainbow
Uhm hij is de eerste die die 2 liedjes samengebracht heeft maar hij is zeeeeker niet 'de originele' zangerquote:
Zie Berkery's post..quote:Op woensdag 17 december 2008 13:28 schreef Roi het volgende:
[..]
Uhm hij is de eerste die die 2 liedjes samengebracht heeft maar hij is zeeeeker niet 'de originele' zanger
Iemand?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:33 schreef henkde_j het volgende:
Ik zoek het nummer wat je op de achtergrond hoort in een uitzending (20-11-2008) van Echte Gooische Meisjes. Het start op 18:23
http://www.rtl.nl/compone(...)sjes/index_video.xml
Nou succes met zoeken dan.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:00 schreef Fortitudo het volgende:
een paar hits van de afgelopen 2 maanden zit ie wel tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |