Ik ken het programma niet, maar misschien is het deze?quote:Op maandag 15 december 2008 20:54 schreef Modus het volgende:
De naam van het muziekje dat Rob van Someren gebruikt in zijn Veronica radioprogramma 's middags, onder het limerick onderdeel. Ik meen dat dat ooit zelfs een top 40 notering is geweest. Het is een soort fanfare-achtig deuntje.
Ik moest gelijk denken aan Destination Calabriaquote:Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef BaRdmann het volgende:
Ik word helemaal gek van een bepaald liedje waar ik de naam niet van ken, maar de clip wel al een paar keer van gezien heb en ik mis telkens de titel en uitvoerder.
Bon, clipje zijn een paar in 'can-can' stijl verklede dansende (hete) dames voor een groen/paars/wit scherm, staan wat met hun rokjes te zwaaien, en ondertussen zie je een groene circusdirecteur (denk ik) die met wat instrumenten staat te spelen en een gouden pot staat te zwaaien. Ondertussen hoor je een lekker dancemuziekje met een muzak/accordeon erin. Helemaal verslavend, en ze draaien het gek op TMF Dance.
Wie oh Wie kent dit ?
The floral dance (vraag me niet van wie het origineel is )quote:Op maandag 15 december 2008 20:54 schreef Modus het volgende:
De naam van het muziekje dat Rob van Someren gebruikt in zijn Veronica radioprogramma 's middags, onder het limerick onderdeel. Ik meen dat dat ooit zelfs een top 40 notering is geweest. Het is een soort fanfare-achtig deuntje.
quote:Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef BaRdmann het volgende:
Ik word helemaal gek van een bepaald liedje waar ik de naam niet van ken, maar de clip wel al een paar keer van gezien heb en ik mis telkens de titel en uitvoerder.
Bon, clipje zijn een paar in 'can-can' stijl verklede dansende (hete) dames voor een groen/paars/wit scherm, staan wat met hun rokjes te zwaaien, en ondertussen zie je een groene circusdirecteur (denk ik) die met wat instrumenten staat te spelen en een gouden pot staat te zwaaien. Ondertussen hoor je een lekker dancemuziekje met een muzak/accordeon erin. Helemaal verslavend, en ze draaien het gek op TMF Dance.
Wie oh Wie kent dit ?
quote:Op maandag 15 december 2008 22:38 schreef prupke het volgende:
The floral dance (vraag me niet van wie het origineel is )
Ik kende het helemaal nietquote:
Geen dankquote:Op maandag 15 december 2008 22:51 schreef BaRdmann het volgende:
Bullet-tooth: THX! That's it!
quote:Op maandag 15 december 2008 22:38 schreef prupke het volgende:
[..]
The floral dance (vraag me niet van wie het origineel is )
The Wombats - Is This Christmas? is een nieuwe kerstplaat...maar ik betwijfel of ze die op skyradio draaienquote:Op maandag 15 december 2008 22:31 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik zoek de titel van het een nieuw kerstliedje dit jaar (althans, ik heb hem nooit eerder gehoort).
Wordt veel afgespeelt op skyradio.
Sigur Ros - Untitled 3quote:Op maandag 15 december 2008 21:00 schreef Op-zicH het volgende:
Weet iemand van wie de piano muziek aan het einde is van deze aflevering van Tomtesterom nadat hij KO geslagen is?
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=8458005&md5=ee65e0331998c4baa66fdb949cf45bea
Carte Blanche 2008?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie weet hoe de titel is van het nieuwe nummer van Veracocha ?
Bianca Ryan - Why Couldn't It Be Christmas?quote:Op maandag 15 december 2008 22:31 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik zoek de titel van het een nieuw kerstliedje dit jaar (althans, ik heb hem nooit eerder gehoort).
Wordt veel afgespeelt op skyradio.
En volgens beatport is er ook niks nieuwers uitgekomen de laatste tijd. Zou wel een beetjequote:Op dinsdag 16 december 2008 18:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Carte Blanche 2008?
Op discogs.com staat niets anders..
Ik zou zeggen dat de korte versie dan de 7" versie moet zijn (ipv de 12" versie). Korte versies heten ook wel 'single edit'.. Daar eens op zoeken misschien?quote:Op maandag 15 december 2008 23:06 schreef nostra het volgende:
Veronica draait (eigenlijk altijd als ze het nummer draaien) een ingekorte en naar mijn smaak veel betere versie van de Salieri remix van Falco's Rock me Amadeus. Is dat gemaakt door die lui ofzo want ik kan het werkelijk nergens vinden.Ik dacht altijd dat dit de versie was waarmee-ie de Amerikaanse markt op is gegaan Iemand die een album heeft waar dit is op te vinden, of een remix naam?
Nee, ze hebben al nieuwere, was maandag op 538quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Carte Blanche 2008?
Op discogs.com staat niets anders..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |