Ik zie dat je geboren bent in 1992, nee dan heb je 'm niet echt kunnen wetenquote:
Aha, dankuquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Kijk het einde van het filmpje eens. Sirius Mo heeft het blijkbaar gemaakt.
Klinkt als Jean Michel Jarre, maar pin me er niet op vast.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:38 schreef sinadO het volgende:
Nu op Veronica: Fobiac. Dat muziekje wat je op de achtergrond hoort in de filmpjes tussen de items door, die stukjes met die gast in die doktersjas, wat is dat muziekje toch?? Ik héb dat, op cd, dat weet ik 100% zeker. Maar wat is het?? Ik word er gék van!
Edit: Dit dus.
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=283054/langid=43
Nope. Het is nieuwer dan dat. Komt nog eens bij dat ik geen cd's heb van Jarre, en ik echt zeker weet dat ik deze muziek op een cd heb staan. Maar om nou ff 2000 cd's te gaan luisteren op zoek naar een muziekje, dat gaat mij wat ver.....quote:Op zaterdag 6 december 2008 09:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klinkt als Jean Michel Jarre, maar pin me er niet op vast.
Iemand die het weet?quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:25 schreef Meddo het volgende:
Bij de radio reclame van eredivisie live hoor je op de achtergrond één of ander gezang. Ik kan daar alleen niks van verstaan en dat vind ik nogal frustrerend![]()
Wie weet wat er gezongen wordt[ afbeelding ]
Je sample is baggerkwaliteit, maar dit haalde ik eruit:quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:11 schreef senel78 het volgende:
Hey allemaal,
Was gisteren in crazy piano's, heb deze ff live gesampeld. Wat een heerlijk nummer !
http://www.yousendit.com/download/TTZuYUREMGNrUmwzZUE9PQ
Wie o wie helpt me weer.
Ik ken alleen de tv commercial.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:36 schreef BrandX het volgende:
Uit een ander topic deze vraag
[..]
Iemand die het weet?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ken alleen de tv commercial.
Dat liedje is een remake van Madness - It must be love
Als de radio commercial anders is, graag een linkje
Dit is dan weer het origineelquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ken alleen de tv commercial.
Dat liedje is een remake van Madness - It must be love
Als de radio commercial anders is, graag een linkje
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:04 schreef leodiablo het volgende:
ik zoek een nummer wat ik op vakantie hoorde.. het gaat zoiets van No Matter What They Say, Let It Go, Let It Go.. Het was house achtige muziek.
geweldig Bullettooth dat is hem..quote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:27 schreef leodiablo het volgende:
[..]
geweldig Bullettooth dat is hem..![]()
Klinkt mij totaal niet bekend in de oren in elk geval. Het wordt denk ik toch noodzakelijk dat je je cd-collectie gaat doorspitten als je het antwoord wilt weten.quote:
Mén, dan wacht ik toch nog ff tot iemand het weet denk ik.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Klinkt mij totaal niet bekend in de oren in elk geval. Het wordt denk ik toch noodzakelijk dat je je cd-collectie gaat doorspitten als je het antwoord wilt weten.
Klinkt een beetje als de muziek die ze ook bij Harry Potter gebruikenquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:44 schreef Roi het volgende:
Een aantal topics terug zocht iemand een klassiek stuk wat heel erg op de intro van Beauty& the Beast leek, en in een hardcore stuk voorkwam.
Kwam het vandaag eindelijk tegen!
Le Carnaval des Animaux (The Carnival of the Animals)
Misschien moet je richting Aphex Twins zoeken? Ik weet het verder ook niet.quote:Op zondag 7 december 2008 01:21 schreef r2dGeert het volgende:
Weet iemand van welke artiest de muziek is onder de reclame van die LG Renoir?
Geweldige track!
Nummer heet Barney Freeman & Ben Vella - 4 Chordsquote:Op zondag 7 december 2008 01:21 schreef r2dGeert het volgende:
Weet iemand van welke artiest de muziek is onder de reclame van die LG Renoir?
Geweldige track!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |