quote:Op zondag 7 december 2008 01:21 schreef r2dGeert het volgende:
Weet iemand van welke artiest de muziek is onder de reclame van die LG Renoir?
Geweldige track!
quote:CarolineD4 (3 days ago)
The tune is called 4 Chords and it's by Barney Freeman & Ben Vella, aka 1001 Knights, from the album 'Original & Quirky'.
quote:Op zondag 7 december 2008 18:34 schreef ma-raa het volgende:
Hey allemaal!
Ik ben echt al zoo lang op zoek naar de JUISTE titel van dit lied:
ik heb al met allerlei titels het proberen te dowloaden maar er komt helemaal niks uit!
hopelijk kunnen jullie mij helpen
thanks alvast!
Dat moet deze zijn:quote:Op maandag 8 december 2008 02:45 schreef tim2308 het volgende:
Misschien de meest vage omschrijving ooit, maar ik probeer het toch
Ik zoek een zomerhit. lalalalaalalala lalalala (enkele keren) ola ola. Het is deze zomer of vorige zomer heruitgebracht in een nieuwe remix want volgens mij is ie al iets ouder.
Yes, dat is hem! Ongelofelijk dat het is gelukt op basis van deze vage beschrijving...quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 17:17 schreef voetballeh het volgende:
Hoi!
ik zocht de originele engelse versie van: henk wijngaard - ik moet nog wat jaren mee
Ik weet zeker dat het een engelstalig lied was, maar ik kom er maar niet op!
ook niet via googlen!
aub heeeeeeeeeeeellllp
quote:Op maandag 8 december 2008 01:02 schreef minthy het volgende:
Ik zoek een vrij recent nummer, al vaak op city fm gehoord op het werk. Het is een rustig/beetje indy nummer, in het begin hoor je een mannenstem die "aahaaah" zingt. Ik weet helaas geen tekst.
Ohja, dit nummer zit ook onder een tv-reclame! (weet niet welke)
Madcon - Beggin'quote:Op maandag 8 december 2008 22:40 schreef Duvel86 het volgende:
Ik zoek ook n nummer..het is een rap/hip-hop nummer, beetje uptempo in de stijl van the Roots..ik dacht dat die vent in t begon iets zong als "daddy..daddy whoooooo". Hoop dat iemand me kan helpen!
quote:Op maandag 8 december 2008 22:45 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
gast...jij bent echt niet normaal haha!
held
Nee, helaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |