abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:22:53 #1
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_63700726

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
  • Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op www.ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
  • Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op www.imdb.com
  • Als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
  • Heb je een stukje tekst uit een nummer?
    Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
  • Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
  • Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
  • Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!

Handige links:*

www.midomi.com/
    www.musipedia.org/whistle.0.html?&L=0
    www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
    www.megamediamagazine.nl/mvtr.php
    www.adformatie.nl/campagnes/
    www.muzieknu.nl/category/muziek-in-reclame/ (Nieuw!)
    www.rwdbase.nl/ (Nieuw!)

*Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen

Waar is dit topic niet voor bedoeld?

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
  • 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
  • Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem tzt weer sticky maken. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Vorig topic:
    Help, ik zoek....#252
  • Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      dinsdag 2 december 2008 @ 17:23:45 #2
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_63700751
    Zoekzoekzoekpost.
    Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
    liefdevolle gevoelens voor de duisternis
      dinsdag 2 december 2008 @ 17:25:22 #3
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_63700785
    Openstaande vragen uit het vorige topic:
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 23:02 schreef senel78 het volgende:
    Thanks voor je reply, maar helaas, het is hem niet, maar hij lijkt er wel op. Eigenlijk zelfde soort geluid, alleen een ander deuntje.

http://download.yousendit.com/Q01HakluTkFJMHVGa1E9PQ

Wie o Wie kan mij helpen. Heb zelf ook nog goede nummers voor de liefhebber, kunnen we traden haha.

Bedankt !!
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 20:57 schreef DarkMinded het volgende:
    ik zoek al een heletijd een nummer dat een jaar of 5 geleden wel eens op kink fm kwam,
    google kan me niet helpen, in de jaarlijsten van kink vind ik het ook niet.
    Het is een niet al te zwaar rocknummer, met een redelijk tempo maar een gedeelte van de tekst gaat als volgt:I wan-na talk about something i dont know..
    en later
    I million dancers dance, but i dance dance no more
    en ook
    aan het eind een stukje waarin meer mensen zingen, "no one knooooooows"en dan wat trager van tempo.
    Het is iig gezongen door een man.

Helaas kan ik het niet beter uit leggen, de teksten zijn nogal algemeen maar ik hoop dat iemand het herkend!
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 20:05 schreef Flaccid het volgende:
    Weet iemand hoe dit liedje heet?
    http://www.speedyshare.com/529114360.html

Komt volgensmij ook voor in een bekende film, kan m niet plaatsen.
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      dinsdag 2 december 2008 @ 17:27:00 #4
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_63700832
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 23:02 schreef senel78 het volgende:
    Thanks voor je reply, maar helaas, het is hem niet, maar hij lijkt er wel op. Eigenlijk zelfde soort geluid, alleen een ander deuntje.

http://download.yousendit.com/Q01HakluTkFJMHVGa1E9PQ

Wie o Wie kan mij helpen. Heb zelf ook nog goede nummers voor de liefhebber, kunnen we traden haha.

Bedankt !!
      dinsdag 2 december 2008 @ 17:28:06 #5
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63700856
    Meezoekert.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63701198
    R&Bnummer, supperirritante vrouw of negerkereltje oid die de hele tijd "clap" roept, vrij snel achter elkaar voor een redelijk poosje. Zoek hem voor iemand anders, ik ken hem ook maar weet de titel ook niet
      dinsdag 2 december 2008 @ 17:57:00 #8
    112790 Koepert
    Parttime Nutcase
    pi_63701645
    meezoekvp. Die no one knows schoot eerst Queens of the Stone Age door mn hoofd, maar dat zingt alleen de zanger geloof ik...
    It starts with a shiver, an itch, a slow boil
    pi_63701705
    helaas kan ik niemand helpen, maar toch even om er gauw bij te zijn, mocht ik wel iets weten.
    Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
      Boks-Chick dinsdag 2 december 2008 @ 18:00:06 #10
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_63701714
    Stickey gezet!

tevens briljante tvp gelijk
    lolwut
      dinsdag 2 december 2008 @ 18:15:48 #11
    10526 broer
    Nutteloze van de nacht.
    pi_63702123
    Niet sticky gezet, maar tóch een briljante tvp.
    pi_63702253
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 17:39 schreef SuperRogier het volgende:
    R&Bnummer, supperirritante vrouw of negerkereltje oid die de hele tijd "clap" roept, vrij snel achter elkaar voor een redelijk poosje. Zoek hem voor iemand anders, ik ken hem ook maar weet de titel ook niet
    'voor iemand anders'
    Word er in gezongen, gerapt?
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
    pi_63702594
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 17:39 schreef SuperRogier het volgende:
    I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
    pi_63702863
    Tvp, misschien kan ik eens van pas komen
      dinsdag 2 december 2008 @ 18:53:22 #15
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_63703036
    Ik hoorde net een nummer op Radio Nijmegen, maar die hebben geen playlist online staan,
    Het deed me een beetje denken aan progressieve rock, of het een voornamelijk instrumentaal nummer is of niet weet ik niet want het nummer werd ineens afgekapt. Helemaal instrumentaal is het sowieso niet, want zo nu en dan wordt er, redelijk op de achtergrond, 'aaaah' gezongen door een klein koortje.
    Het nummer begint met een aantal trommels die een soort stoomtreinritme spelen, daarna gaat het over in een sneller, afwisselender ritme dat het hele nummer terugkomt. Er zit ook nog orgel en gitaar in, de gitaar speelt af en toe een loopje met wat uithalen ertussendoor.
    Voor als iemand het gehoord heeft: Erna kwam Marco Borsato.
      dinsdag 2 december 2008 @ 19:11:31 #16
    140043 Isdatzo
    Born in the echoes.
    pi_63703553
    http://www.motormeuk.nl/b(...)XV-in-de-sneeuw.html

Eerste nummer in dat filmpje (vet spul trouwens, als er in NL regelmatig genoeg sneeuw zou liggen zou ik ook zoiets kopen )
    Huilen dan.
    pi_63703642
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 19:11 schreef Isdatzo het volgende:
    http://www.motormeuk.nl/b(...)XV-in-de-sneeuw.html

Eerste nummer in dat filmpje (vet spul trouwens, als er in NL regelmatig genoeg sneeuw zou liggen zou ik ook zoiets kopen )
    ijs_beer fan!
      dinsdag 2 december 2008 @ 19:15:30 #18
    140043 Isdatzo
    Born in the echoes.
    pi_63703705
    quote:
    Thanks

Dat was snel .
    Huilen dan.
    pi_63703738
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 18:20 schreef Scandalous het volgende:

[..]

'voor iemand anders'
    Word er in gezongen, gerapt?
    Irritant deuntje, beetje orgel achtig tup tup tup *lager* tup * *beginhoogte&sneller* tup tup tup etc.oid
    quote:
    Nee sorry, je hoort echt iemand snel zingen/rappen clap,clap,clap,clap zeg maar op de beat, beetje bubbling achtig en niet zo rustig. 150BMP ofzo zal het wel zijn.. De rest van het nummer kan ik me niet echt herrinneren, iemand vroeg het aan me in een disco, en ik dacht dat ik hem zelf had
      dinsdag 2 december 2008 @ 19:48:01 #20
    124630 Sender_
    Rotterdam echt wel !!
    pi_63704794
    Ik zoek een house/dansachtig nummer die de laatste tijd veel in disco's/barren wordt gedraaid.
    Ik dacht in eerste instantie dat het spaans was maar zou ook best arabisch achtig kunnen zijn.
    Het iig niet Quintino...
    Gory Gory what a Hell of a way to Die
    pi_63706604
    Meezoekpost
    pi_63706660
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 19:48 schreef Sender_ het volgende:
    Ik zoek een house/dansachtig nummer die de laatste tijd veel in disco's/barren wordt gedraaid.
    Ik dacht in eerste instantie dat het spaans was maar zou ook best arabisch achtig kunnen zijn.
    Het iig niet Quintino...

Is geen arabisch iig, maar er worden wel meer house/dance nummers gedraait de laatste tijd in disco's
    pi_63707880
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 19:16 schreef SuperRogier het volgende:

[..]

Irritant deuntje, beetje orgel achtig tup tup tup *lager* tup * *beginhoogte&sneller* tup tup tup etc.oid
    [..]

Nee sorry, je hoort echt iemand snel zingen/rappen clap,clap,clap,clap zeg maar op de beat, beetje bubbling achtig en niet zo rustig. 150BMP ofzo zal het wel zijn.. De rest van het nummer kan ik me niet echt herrinneren, iemand vroeg het aan me in een disco, en ik dacht dat ik hem zelf had

Jaaaa! Heb ik ff allemaal DJ Chuckie filmpjes voor je zitten kijken
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
    pi_63708128
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 21:08 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Jaaaa! Heb ik ff allemaal DJ Chuckie filmpjes voor je zitten kijken
    Jawel dat is hem Erge is dat ik hem zelf al had, mja ik kwam dus sowieso niet op de titel. Had niet verwacht dat hij van Chukie was eigelijk, maar achteraf, mindere nummers maakt hij ook inderdaad

Bedankt iig
    pi_63713901
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 20:05 schreef Flaccid het volgende:
    Weet iemand hoe dit liedje heet?
    http://www.speedyshare.com/529114360.html

Komt volgensmij ook voor in een bekende film, kan m niet plaatsen.
    Volgens mij liep dit door heel "The Assasination of Jesse James By The Coward Robert Ford" heen. Heb even voor je geyoutubed:

Het is niet exact hetzelfde, maar die viool komt overeen, dus zal het vast wel een van de andere 20 nummers op de OST zijn, maar dat mag je zelf uitzoeken

En even een verzoekje van mijzelf: In een reclame van, ik geloof Hyundai, zit een nummer dat elke keer als ik het hoor aan Muse - Bliss moet denken, maar dat is het niet. Het is die reclame met die witte doeken over een stad heen (volgens mij) en ik ben nu wel benieuwd wat het is
      woensdag 3 december 2008 @ 00:52:09 #26
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
    pi_63714923
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 00:00 schreef Sautor het volgende:
    En even een verzoekje van mijzelf: In een reclame van, ik geloof Hyundai, zit een nummer dat elke keer als ik het hoor aan Muse - Bliss moet denken, maar dat is het niet. Het is die reclame met die witte doeken over een stad heen (volgens mij) en ik ben nu wel benieuwd wat het is
    Bedoel je soms:

?
    pi_63716259
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 17:57 schreef Koepert het volgende:
    meezoekvp. Die no one knows schoot eerst Queens of the Stone Age door mn hoofd, maar dat zingt alleen de zanger geloof ik...
    ik zie nu pas dat er een nieuw topic open is maar dat is em niet, het nummer dat ik zoek is veel minder mainstream denk ik. Maar dank voor je input.
      woensdag 3 december 2008 @ 10:13:57 #28
    225026 DiedjeeJ
    Pretty Visitors
    pi_63718908
    Check.
    O+ SG / BRM O+!!
    pi_63718941
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 17:25 schreef donroyco het volgende:
    Openstaande vragen uit het vorige topic:

deze ook nog
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 22:38 schreef maartennn_ja het volgende:
    Weet iemand welk nummer dit is?

Van de Blackberry Storm reclame..

Some day you will find me
    Caught beneath a landslide
    In a champagne supernova in the sky
    pi_63719154
      woensdag 3 december 2008 @ 12:09:48 #31
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_63722104
    quote:
    Uit mijn PMbox:
    quote:
    door senel78
    Jij bent mijn held .

THANKS !!!!!!!!! Dat is hem, dat is het nummer hahaha !! 3 maanden naar gezocht !!!!

You are my hero !!!
      woensdag 3 december 2008 @ 12:17:44 #32
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_63722320
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 12:09 schreef donroyco het volgende:

[..]

Uit mijn PMbox:
    [..]
    Je verwerft een cultstatus gast
    Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
    liefdevolle gevoelens voor de duisternis
      woensdag 3 december 2008 @ 12:39:10 #33
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_63722875
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 12:17 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Je verwerft een cultstatus gast
    Dank je
    pi_63723110
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 00:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Bedoel je soms:

?
    Jaa die , maar dan in deze vorm:

woensdag 3 december 2008 @ 13:22:30 #35
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
    pi_63723909
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 12:49 schreef Sautor het volgende:

[..]

Jaa die , maar dan in deze vorm:

Bij dit filmpje staat in een comment dat het van Massive Music in Amsterdam zou zijn. Dat zou betekenen dat het speciaal voor de commercial geproduceerde muziek zou zijn, hoewel ik 'm op http://www.massivemusic.com niet kan vinden...
    pi_63724712
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 18:53 schreef morgane het volgende:
    Ik hoorde net een nummer op Radio Nijmegen, maar die hebben geen playlist online staan,
    Het deed me een beetje denken aan progressieve rock, of het een voornamelijk instrumentaal nummer is of niet weet ik niet want het nummer werd ineens afgekapt. Helemaal instrumentaal is het sowieso niet, want zo nu en dan wordt er, redelijk op de achtergrond, 'aaaah' gezongen door een klein koortje.
    Het nummer begint met een aantal trommels die een soort stoomtreinritme spelen, daarna gaat het over in een sneller, afwisselender ritme dat het hele nummer terugkomt. Er zit ook nog orgel en gitaar in, de gitaar speelt af en toe een loopje met wat uithalen ertussendoor.
    Voor als iemand het gehoord heeft: Erna kwam Marco Borsato.
    Deed mij gelijk denken aan
      woensdag 3 december 2008 @ 15:32:40 #37
    136889 -Tim-
    Gelegenheidsfokker
    pi_63726879
    Iemand enig idee uit welk liedje onderstaand stukje komt? M'n TrackID-achtig iets op m'n telefoon weet het iig niet terwijl het volgens mij wel een bekend nummer is. Hij komt overigens uit de set van Mauro Picotto op Awakenings, als dat er nog toe doet
    http://www.zshare.net/audio/52196550ab4a7f5f/
    Niet geraakt is altijd mis
      woensdag 3 december 2008 @ 16:10:26 #38
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_63727790
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 13:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Deed mij gelijk denken aan
    Wow geniaal, dat is 'm! daar was ik dus anders nooit achtergekomen. Dank je!!!
      woensdag 3 december 2008 @ 16:36:57 #39
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63728425
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 15:32 schreef -Tim- het volgende:
    Iemand enig idee uit welk liedje onderstaand stukje komt? M'n TrackID-achtig iets op m'n telefoon weet het iig niet terwijl het volgens mij wel een bekend nummer is. Hij komt overigens uit de set van Mauro Picotto op Awakenings, als dat er nog toe doet
    http://www.zshare.net/audio/52196550ab4a7f5f/
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      woensdag 3 december 2008 @ 18:44:39 #40
    136889 -Tim-
    Gelegenheidsfokker
    pi_63731603
    quote:

Danku Harde Kern Achter de Schouwburg

Hoor nu van velen dat het net Tiësto is, heeft die nou precies hetzelfde deuntje?
    Niet geraakt is altijd mis
      woensdag 3 december 2008 @ 20:04:10 #41
    124630 Sender_
    Rotterdam echt wel !!
    pi_63734279
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 20:33 schreef SuperRogier het volgende:

[..]

Is geen arabisch iig, maar er worden wel meer house/dance nummers gedraait de laatste tijd in disco's
    Dit was hem niet maar ondertussen na wat zoeken heb ik hem eindelijk gevonden

Carlos Silva - Cre Sabe
    Gory Gory what a Hell of a way to Die
    pi_63734311
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 18:44 schreef -Tim- het volgende:

[..]

Danku Harde Kern Achter de Schouwburg

Hoor nu van velen dat het net Tiësto is, heeft die nou precies hetzelfde deuntje?
    Het kan inderdaad bekend voorkomen want het is een cover op Cygnus X - The Orange Theme
    pi_63739551
    Zat net de Ultieme woondroom te kijken en daar werd een nummer gebruikt van een volgens mij Engelse band. Het is jaren geleden een hit geweest in NL, maar ik weet niet meer hoe ze heten. Weet iemand wel nummer ik bedoel?
      donderdag 4 december 2008 @ 03:03:26 #44
    10526 broer
    Nutteloze van de nacht.
    pi_63745025
    Iets meer info is wel handig, Martijn. Engelse band, jaren geleden een hit - dat is net iets te weinig.

(Voor mij, in ieder geval. Als er mensen zijn die hier iets mee kunnen, dan vind ik ze nu al een held.)
      donderdag 4 december 2008 @ 07:08:52 #45
    54096 Gambolputty
    von Hautkopft of Ulm
    pi_63746397
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 22:23 schreef MartijnA3 het volgende:
    Zat net de Ultieme woondroom te kijken en daar werd een nummer gebruikt van een volgens mij Engelse band. Het is jaren geleden een hit geweest in NL, maar ik weet niet meer hoe ze heten. Weet iemand wel nummer ik bedoel?

?
    And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
    pi_63752544
    tvp
    The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
    I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
    pi_63752821
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 13:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Bij dit filmpje staat in een comment dat het van Massive Music in Amsterdam zou zijn. Dat zou betekenen dat het speciaal voor de commercial geproduceerde muziek zou zijn, hoewel ik 'm op http://www.massivemusic.com niet kan vinden...
    Thanks, ga ik wel even verder zoeken, maar als het al niet op hun site staat zie ik de kans op slagen niet zo groot in
    pi_63753152
    quote:
    Nee, helaas.

Heb het ondertussen gevonden, het was The Sheer met Stay Awake.

Engelse band...ahum....
      donderdag 4 december 2008 @ 14:16:37 #49
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_63754939
    Hahaha, uit Haarlem dus. Wel een groot compliment voor ze uiteraard.
    pi_63755575
    Op net5 wordt een reclame uitgezonden voor "Eli Stone".. daaronder een muziekje van coldplay. Welke is dat ? Waarschijnlijk van het nieuwe album.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')