quote:Op maandag 1 december 2008 23:02 schreef senel78 het volgende:
Thanks voor je reply, maar helaas, het is hem niet, maar hij lijkt er wel op. Eigenlijk zelfde soort geluid, alleen een ander deuntje.
http://download.yousendit.com/Q01HakluTkFJMHVGa1E9PQ
Wie o Wie kan mij helpen. Heb zelf ook nog goede nummers voor de liefhebber, kunnen we traden haha.
Bedankt !!
quote:Op maandag 1 december 2008 20:57 schreef DarkMinded het volgende:
ik zoek al een heletijd een nummer dat een jaar of 5 geleden wel eens op kink fm kwam,
google kan me niet helpen, in de jaarlijsten van kink vind ik het ook niet.
Het is een niet al te zwaar rocknummer, met een redelijk tempo maar een gedeelte van de tekst gaat als volgt:I wan-na talk about something i dont know..
en later
I million dancers dance, but i dance dance no more
en ook
aan het eind een stukje waarin meer mensen zingen, "no one knooooooows"en dan wat trager van tempo.
Het is iig gezongen door een man.
Helaas kan ik het niet beter uit leggen, de teksten zijn nogal algemeen maar ik hoop dat iemand het herkend!
quote:Op maandag 1 december 2008 20:05 schreef Flaccid het volgende:
Weet iemand hoe dit liedje heet?
http://www.speedyshare.com/529114360.html
Komt volgensmij ook voor in een bekende film, kan m niet plaatsen.
quote:Op maandag 1 december 2008 23:02 schreef senel78 het volgende:
Thanks voor je reply, maar helaas, het is hem niet, maar hij lijkt er wel op. Eigenlijk zelfde soort geluid, alleen een ander deuntje.
http://download.yousendit.com/Q01HakluTkFJMHVGa1E9PQ
Wie o Wie kan mij helpen. Heb zelf ook nog goede nummers voor de liefhebber, kunnen we traden haha.
Bedankt !!
'voor iemand anders'quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:39 schreef SuperRogier het volgende:
R&Bnummer, supperirritante vrouw of negerkereltje oid die de hele tijd "clap" roept, vrij snel achter elkaar voor een redelijk poosje. Zoek hem voor iemand anders, ik ken hem ook maar weet de titel ook niet
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:39 schreef SuperRogier het volgende:
R&Bnummer, supperirritante vrouw of negerkereltje oid die de hele tijd "clap" roept, vrij snel achter elkaar voor een redelijk poosje. Zoek hem voor iemand anders, ik ken hem ook maar weet de titel ook niet
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:11 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)XV-in-de-sneeuw.html
Eerste nummer in dat filmpje (vet spul trouwens, als er in NL regelmatig genoeg sneeuw zou liggen zou ik ook zoiets kopen)
Irritant deuntje, beetje orgel achtig tup tup tup *lager* tup * *beginhoogte&sneller* tup tup tup etc.oidquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:20 schreef Scandalous het volgende:
[..]
'voor iemand anders'
Word er in gezongen, gerapt?
Nee sorry, je hoort echt iemand snel zingen/rappen clap,clap,clap,clap zeg maar op de beat, beetje bubbling achtig en niet zo rustig. 150BMP ofzo zal het wel zijn.. De rest van het nummer kan ik me niet echt herrinneren, iemand vroeg het aan me in een disco, en ik dacht dat ik hem zelf hadquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:48 schreef Sender_ het volgende:
Ik zoek een house/dansachtig nummer die de laatste tijd veel in disco's/barren wordt gedraaid.
Ik dacht in eerste instantie dat het spaans was maar zou ook best arabisch achtig kunnen zijn.
Het iig niet Quintino...
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:16 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Irritant deuntje, beetje orgel achtig tup tup tup *lager* tup * *beginhoogte&sneller* tup tup tup etc.oid
[..]
Nee sorry, je hoort echt iemand snel zingen/rappen clap,clap,clap,clap zeg maar op de beat, beetje bubbling achtig en niet zo rustig. 150BMP ofzo zal het wel zijn.. De rest van het nummer kan ik me niet echt herrinneren, iemand vroeg het aan me in een disco, en ik dacht dat ik hem zelf had
Jawel dat is hemquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:08 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Jaaaa! Heb ik ff allemaal DJ Chuckie filmpjes voor je zitten kijken
Volgens mij liep dit door heel "The Assasination of Jesse James By The Coward Robert Ford" heen. Heb even voor je geyoutubed:quote:Op maandag 1 december 2008 20:05 schreef Flaccid het volgende:
Weet iemand hoe dit liedje heet?
http://www.speedyshare.com/529114360.html
Komt volgensmij ook voor in een bekende film, kan m niet plaatsen.
Bedoel je soms:quote:Op woensdag 3 december 2008 00:00 schreef Sautor het volgende:
En even een verzoekje van mijzelf: In een reclame van, ik geloof Hyundai, zit een nummer dat elke keer als ik het hoor aan Muse - Bliss moet denken, maar dat is het niet. Het is die reclame met die witte doeken over een stad heen (volgens mij) en ik ben nu wel benieuwd wat het is
ik zie nu pas dat er een nieuw topic open isquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:57 schreef Koepert het volgende:
meezoekvp. Die no one knows schoot eerst Queens of the Stone Age door mn hoofd, maar dat zingt alleen de zanger geloof ik...
deze ook nogquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:25 schreef donroyco het volgende:
Openstaande vragen uit het vorige topic:
quote:Op zondag 30 november 2008 22:38 schreef maartennn_ja het volgende:
Weet iemand welk nummer dit is?
Van de Blackberry Storm reclame..
Uit mijn PMbox:quote:
quote:door senel78
Jij bent mijn held.
THANKS !!!!!!!!! Dat is hem, dat is het nummer hahaha !! 3 maanden naar gezocht !!!!
You are my hero !!!
Je verwerft een cultstatus gastquote:
Dank jequote:Op woensdag 3 december 2008 12:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je verwerft een cultstatus gast
Jaa diequote:
quote:
Deed mij gelijk denken aanquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:53 schreef morgane het volgende:
Ik hoorde net een nummer op Radio Nijmegen, maar die hebben geen playlist online staan,
Het deed me een beetje denken aan progressieve rock, of het een voornamelijk instrumentaal nummer is of niet weet ik niet want het nummer werd ineens afgekapt. Helemaal instrumentaal is het sowieso niet, want zo nu en dan wordt er, redelijk op de achtergrond, 'aaaah' gezongen door een klein koortje.
Het nummer begint met een aantal trommels die een soort stoomtreinritme spelen, daarna gaat het over in een sneller, afwisselender ritme dat het hele nummer terugkomt. Er zit ook nog orgel en gitaar in, de gitaar speelt af en toe een loopje met wat uithalen ertussendoor.
Voor als iemand het gehoord heeft: Erna kwam Marco Borsato.
Wow geniaal, dat is 'm! daar was ik dus anders nooit achtergekomen. Dank je!!!quote:Op woensdag 3 december 2008 13:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Deed mij gelijk denken aan
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:32 schreef -Tim- het volgende:
Iemand enig idee uit welk liedje onderstaand stukje komt? M'n TrackID-achtig iets op m'n telefoon weet het iig niet terwijl het volgens mij wel een bekend nummer is. Hij komt overigens uit de set van Mauro Picotto op Awakenings, als dat er nog toe doet
http://www.zshare.net/audio/52196550ab4a7f5f/
quote:
Dit was hem niet maar ondertussen na wat zoeken heb ik hem eindelijk gevondenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:33 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Is geen arabisch iig, maar er worden wel meer house/dance nummers gedraait de laatste tijd in disco's
Het kan inderdaad bekend voorkomen want het is een cover op Cygnus X - The Orange Themequote:Op woensdag 3 december 2008 18:44 schreef -Tim- het volgende:
[..]
![]()
Danku Harde Kern Achter de Schouwburg![]()
![]()
Hoor nu van velen dat het net Tiësto is, heeft die nou precies hetzelfde deuntje?
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:23 schreef MartijnA3 het volgende:
Zat net de Ultieme woondroom te kijken en daar werd een nummer gebruikt van een volgens mij Engelse band. Het is jaren geleden een hit geweest in NL, maar ik weet niet meer hoe ze heten. Weet iemand wel nummer ik bedoel?
Thanks, ga ik wel even verder zoeken, maar als het al niet op hun site staat zie ik de kans op slagen niet zo groot inquote:Op woensdag 3 december 2008 13:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Bij dit filmpje staat in een comment dat het van Massive Music in Amsterdam zou zijn. Dat zou betekenen dat het speciaal voor de commercial geproduceerde muziek zou zijn, hoewel ik 'm op http://www.massivemusic.com niet kan vinden...
Nee, helaas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |