Dit was hem niet maar ondertussen na wat zoeken heb ik hem eindelijk gevondenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:33 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Is geen arabisch iig, maar er worden wel meer house/dance nummers gedraait de laatste tijd in disco's
Het kan inderdaad bekend voorkomen want het is een cover op Cygnus X - The Orange Themequote:Op woensdag 3 december 2008 18:44 schreef -Tim- het volgende:
[..]
![]()
Danku Harde Kern Achter de Schouwburg![]()
![]()
Hoor nu van velen dat het net Tiësto is, heeft die nou precies hetzelfde deuntje?
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:23 schreef MartijnA3 het volgende:
Zat net de Ultieme woondroom te kijken en daar werd een nummer gebruikt van een volgens mij Engelse band. Het is jaren geleden een hit geweest in NL, maar ik weet niet meer hoe ze heten. Weet iemand wel nummer ik bedoel?
Thanks, ga ik wel even verder zoeken, maar als het al niet op hun site staat zie ik de kans op slagen niet zo groot inquote:Op woensdag 3 december 2008 13:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Bij dit filmpje staat in een comment dat het van Massive Music in Amsterdam zou zijn. Dat zou betekenen dat het speciaal voor de commercial geproduceerde muziek zou zijn, hoewel ik 'm op http://www.massivemusic.com niet kan vinden...
Nee, helaas.quote:
Vangelis - Conquest of Paradisequote:Op donderdag 4 december 2008 18:13 schreef Drumpie het volgende:
ik zoek het nummer uit dit intro.
http://www.fabchannel.com/puppetmastaz_concert
dankje!
quote:Op donderdag 4 december 2008 17:19 schreef IkkuhNL het volgende:
Een nummer met een neger die de hele tijd "kamele kamele" op de achtergrond roept.
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:09 schreef Steven het volgende:
Ik ben opzoek naar een mash up van Dj Debonair Samir - Samir's Theme. Het nummer begint als normaal maar gaat vervolgens langzamer (met andere trompetten), vervolgens komt er een soort showdeuntje in om daarna weer sneller en normaal verder gaan.
Heeft iemand een idee welk nummer ik bedoel?
Alvast bedankt!
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:22 schreef B.E.D het volgende:
Hoe heet het liedje tussen 10:39 en 10:59?
Deze?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:40 schreef Spaarzegel het volgende:
Ik ben zelf op zoek naar een nummer dat een ik een tijdje geleden nog wel eens op TV tegenkwam maar waarvan ik de naam ben vergeten. Het was een moderne versie van een volksdans uit het oostblok. In de clip werden die volksdansen ook gedaan.
In het hele nummer speelt de Tuba een belangrijke rol. Die speelt namelijk telkens hetzelfde.
Iemand een idée?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:31 schreef wayn het volgende:
Soort 'club nummer' waarin gepraat/rapt wordt een een vent... het enige wat ik weet is dat hij iets met 'day and night' zegt...
sorry voor de vage omschrijving
Hoe bot ik ook ben, het mag hier niet..quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:00 schreef jpsystem het volgende:
Hallo mensen ik zoek voor een begrafenis dit leidje als mp3 VENLO STEDJE (van lol en plezeer)
bvd ps
Kijk het einde van het filmpje eens. Sirius Mo heeft het blijkbaar gemaaktquote:
Het item is niet gevondenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:18 schreef kamustra het volgende:
https://cid-a574a2314a850(...)ar/Fok!/S8001492.AVI
Weet iemand hoe dit liedje heet?
Excuus, foute machtigingen. Nu werkt het wel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:47 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het item is niet gevonden
Mogelijk heeft iemand het gezochte item verplaatst. Het is ook mogelijk dat je niet gemachtigd bent. Neem bij vragen over het item contact op met de maker.
Gigi D'Agostino - L'amour Toujours (I'll Fly With You)quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:02 schreef kamustra het volgende:
[..]
Excuus, foute machtigingen. Nu werkt het wel.![]()
Nogmaals de link
Ik zie dat je geboren bent in 1992, nee dan heb je 'm niet echt kunnen wetenquote:
Aha, dankuquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Kijk het einde van het filmpje eens. Sirius Mo heeft het blijkbaar gemaakt.
Klinkt als Jean Michel Jarre, maar pin me er niet op vast.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:38 schreef sinadO het volgende:
Nu op Veronica: Fobiac. Dat muziekje wat je op de achtergrond hoort in de filmpjes tussen de items door, die stukjes met die gast in die doktersjas, wat is dat muziekje toch?? Ik héb dat, op cd, dat weet ik 100% zeker. Maar wat is het?? Ik word er gék van!
Edit: Dit dus.
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=283054/langid=43
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |