Niemand die deze weet?quote:Op donderdag 11 december 2008 01:56 schreef Roolio het volgende:
Hoi ik zoek een nummer. Het is een beetje een slecht verstaanbare opname, heb hem zelf niet opgenomen, dus geen idee waarom ie zo is.
Hier is het MP3'tje te downloaden:
Klik!
Heeft iemand een idee welk nummer het is? Heb al geprobeerd te googlen op (de verstaanbare) delen van de songtekst maar dat leverde mij niks op..
hmm, komt me bekend voorquote:Op zondag 14 december 2008 02:05 schreef Mappel het volgende:
Hai..
Ik hoorde, eergisteren ofzo, een nummer op mn werk en zou hem graag even willen identificeren.
Ik hoorde maar een klein stukje en heel erg vaag. Dus nu volgt een hele vage omschrijving:
Het was een beetje britpop achtig nummer maar het klonk vrij mellow.
Je hoort een soort van elektronische synthesizer saxafoonklanken achter elkaar en dan steeds "wooooooooohhhhh"
Dus een paar lange synthesizer klanken in een paar verschillende tonen en dan whooooooooow (zoiets)
Er zat ook nog wel tekst bij denk ik maar hoorde echt alleen het laatste stuk en ook nog vaag.
Wie biedt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Je weet niet toevallig meer welk radiostation of iets dergelijks, dat je hem daar misschien kan opzoeken?quote:Op zondag 14 december 2008 02:05 schreef Mappel het volgende:
Hai..
Ik hoorde, eergisteren ofzo, een nummer op mn werk en zou hem graag even willen identificeren.
Ik hoorde maar een klein stukje en heel erg vaag. Dus nu volgt een hele vage omschrijving:
Je hoort een soort van elektronische synthesizer saxafoonklanken achter elkaar en dan steeds "wooooooooohhhhh"
Dus een paar lange synthesizer klanken in een paar verschillende tonen en dan whooooooooow (zoiets)
Er zat ook nog wel tekst bij denk ik maar hoorde echt alleen het laatste stuk en ook nog vaag.
Wie biedt?
i.quote:Op zondag 14 december 2008 11:29 schreef Bravebart het volgende:
Regels wit zijn niet per se nodig btw
Gast, stop nou eens met dat offtopic gepostquote:
quote:Op zondag 14 december 2008 11:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, stop nou eens met dat offtopic gepostBuitenspelen doe je maar in ONZ of PUB.
We are facking serious mênquote:
quote:Op zondag 14 december 2008 02:05 schreef Mappel het volgende:
Hai..
Wie biedt?
quote:Op zondag 14 december 2008 02:05 schreef Mappel het volgende:
Hai..
Wie biedt?
Instrumentaal:quote:Op zondag 14 december 2008 15:12 schreef ABCT het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van het nummer dat je aan het begin van dit programma hoort:
http://player.omroep.nl/?aflID=8307061
Hebbes! De reclame kwam vanavond langs, bleek van Lipton te zijn.quote:Op maandag 8 december 2008 01:02 schreef minthy het volgende:
Ik zoek een vrij recent nummer, al vaak op city fm gehoord op het werk. Het is een rustig/beetje indy nummer, in het begin hoor je een mannenstem die "aahaaah" zingt. Ik weet helaas geen tekst.
Ohja, dit nummer zit ook onder een tv-reclame! (weet niet welke)
quote:Op zondag 14 december 2008 20:45 schreef NordicBlue het volgende:
Ik zoek het liedje uit de reclame van Nokia N96
Iemand enig idee?
Radioactive Man zou wel kunnen, dat is een electro/techno producer uit de UK, maar die prodcudeert volgens discogs pas vanaf 2001quote:Op zondag 14 december 2008 21:06 schreef FictionalFenna het volgende:
Weet iemand dit mss?![]()
Ik zoek een nummer uit 1997/1998 en was toen een "hitje" in 3fm's Het Lek. Het gaat, als ik me goed herinner, zo:
I'm atomic, radioactive.
Da's alles wat ik kan verstaan (het nummer heeft verder niet veel tekst). Als ik me niet vergis heet het nummer Radioactive man. Ik heb ook even gedacht dat het van Radioactive man zelf was, maar kan er niks over vinden.
Ja, die ken ik (en maakt leuke muziek) Ik heb heel z'n discografie doorgespit en hij is het iig niet.quote:Op zondag 14 december 2008 21:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Radioactive Man zou wel kunnen, dat is een electro/techno producer uit de UK, maar die prodcudeert volgens discogs pas vanaf 2001
Dat dacht ik alquote:Op zondag 14 december 2008 21:51 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Ja, die ken ik (en maakt leuke muziek) Ik heb heel z'n discografie doorgespit en hij is het iig niet.
Ik heb het gevonden! Ik had de search van Discogs niet gebruikt en ben dus achter gekomen dat het van de Nederlandse band Grumpyhead is en het heet Radioactive.quote:Op zondag 14 december 2008 21:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat dacht ik alEn fiks googlen werkte ook niet dus? Anders zou ik het ook niet weten
Kijk dat is mooiquote:Op zondag 14 december 2008 22:04 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden! Ik had de search van Discogs niet gebruikt en ben dus achter gekomen dat het van de Nederlandse band Grumpyhead is en het heet Radioactive.Geen YouTube- of LastFM-fragmentje van te vinden, maar heb inmiddels wel gehoord.
Edit: http://www.discogs.com/release/21168
Grappig dat herinneringen zo vervormen. In mijn herinnering was het nummer meer electronic dan rock, maar dat is dus andersom.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |