Flamen, bashen en baggeren wordt standaard niet getolereerd.quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn vuurwerkbommen te maken.
woei!quote:Op donderdag 27 november 2008 20:29 schreef Specularium het volgende:
Ik wacht nog op de eerste folders.
Kom je op 1 manier achter he?quote:Op donderdag 27 november 2008 21:27 schreef EvilMarc het volgende:
Dan maar nog een keer. Wie weet of het nadelig is voor de rookbom als de KAS al een half jaar buiten in een open zak heeft gelegen? :p
Wat een crap advertentiequote:
vuurwerk koop je toch niet bij de halfords?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:44 schreef MOD het volgende:
Nog geen folders binnen hier
Duurt maar lang hoor, al staat de halfoords krant wel online, ze zijn alleen wel belachelijk duur...
Damn... Ik denk hier op FOK! nieuwe vuurwerkjunky's te ontmoeten en nu ben je al de derde waar van blijkt dat ik die al lang ken en al jaren op MSN heb.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:58 schreef MOD het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden was AVP nog wel leuk. Nu kijk ik af en toe op het forum opzoek naar boeiende info, maar echt actief ben ik er niet.
Mn gebruikersnaam is "Gebruikersnaam:" let wel, de dubbele punt
Voorheen was het altijd zonder dubbele punt, maar omdat een of andere aap een keer sneller was dan ik, moest ik er maar een : achter plakken![]()
Anyway, op MSN kan je me terug vinden als "asdarsad" oidik zou zweren dat jij het was bij alpeco
even naar Zena?quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dit weekend maar eens naar Baarle Hertog
weetje hoelang ik dan onderweg bentquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:56 schreef Mascleta het volgende:
OV Kaart? Trein naar tilburg en vanaf daar bus 132 naar Breda via Baarle
of andersom, met de trein naar Breda en dan 132 naar tilburg via Baarle
Schooltas of sporttas mee
weetje hoelang ik dan onderweg bentquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:56 schreef Mascleta het volgende:
OV Kaart? Trein naar tilburg en vanaf daar bus 132 naar Breda via Baarle
of andersom, met de trein naar Breda en dan 132 naar tilburg via Baarle
Schooltas of sporttas mee
Leuk toch?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
weetje hoelang ik dan onderweg bent![]()
4.5H heen.. en 4.5H terug
quote:
Dat is idd griezelig triestquote:Op zaterdag 29 november 2008 06:01 schreef Specularium het volgende:
Moet je dit kijken, en dat moet 159 euro kosten.![]()
Dat kan je toch niet menen?
Maarja, de kruithoeveelheden kloppen wel exact.
Te schandalig voor woorden gewoon. Echt niet te geloven, en dan vinden ze het gek dat men richting België gaat.quote:Op zaterdag 29 november 2008 06:01 schreef Specularium het volgende:
gek eh?quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:19 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Te schandalig voor woorden gewoon. Echt niet te geloven, en dan vinden ze het gek dat men richting België gaat.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 06:01 schreef Specularium het volgende:
Is bijvoorbeeld een Zena in B-H ook op 5 december gewoon open?quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:53 schreef Demarest het volgende:
Het zwaardere vuurwerk haal ik bij Zena in Baarle-Hertog, het lichtere spul bij de plaatselijke Boerenbond. De prijs/kwaliteit-verhouding van vuurwerk is in NL al jaren zoek.
Jawel, tot aan de jaarwisseling is Zena op alle dagen geopend van 10:00 tot 18:00 uur, zelfs op zondagen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:06 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Is bijvoorbeeld een Zena in B-H ook op 5 december gewoon open?
In Nederland zijn de winkels dan wel gewoon open, geldt dit ook voor België?
Oke, thanksquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:00 schreef Demarest het volgende:
[..]
Jawel, tot aan de jaarwisseling is Zena op alle dagen geopend van 10:00 tot 18:00 uur, zelfs op zondagen.
Maar dankje trouwensquote:Op maandag 17 november 2008 00:11 schreef Mascleta het volgende:
Ow lol, nu zie ik het. Jeko![]()
Mooi overzicht op je website met al die DVD's, Ik zal je binnenkort een keer onze DVD's sturen als ze klaar zijn. komend oud&nieuw word het waarschijnlijk een combi DVD van Pietersvuurwerk en Pyro-United, aangezien onze groepen gezamenlijk Oud en Nieuw vieren.
En waar blijft die battle
1 pot uit NL zeker... kutprijzenquote:Op zondag 30 november 2008 18:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn buurman koopt altijd voor 800 ¤ vuurwerk in
Zena? Maar welke moet ik dan hebben, ik wil gewoon 10-20 harde knallers hebben voor op oudjaar zelf (tevens mijn verjaardag)quote:Op zondag 30 november 2008 22:38 schreef Mascleta het volgende:
10 euro bij Zena, maar die dingen knallen voor geen meter meer hoor
55,- bij grotere aantallen krijg ik wel korting volgens mij, maar die 100k's geven mij iets teveel zooi.quote:Op zondag 30 november 2008 23:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat betalen jullie voor de 100.000 klappers van 14 kilo?
wat is Olen precies?quote:Op maandag 1 december 2008 13:48 schreef Mascleta het volgende:
Dat zie je inderdaad niet verkeerd, daarom kan je ook het beste met de auto naar Olen rijden of in de zomer naar Baarle of Alpeco gaan,
Of gewoon genoegen nemen met het Nederlandse Vuurwerk
Plaats in Belgiequote:
Wat een onzin.. Alpeco heeft misschien nu een tijdelijke korting maar normaal zijn ze gewoon 75/80euroquote:55,- bij grotere aantallen krijg ik wel korting volgens mij, maar die 100k's geven mij iets teveel zooi.
Ik zeg toch ook niet dat ik ze bij Alpeco haal, ik zet daar geen stap binnen, tevens zijn er importeurs waar ik dingen mee kan krijgen voor inkoop + 10%, wat misschien nog wel onder de 55 euro ligt dan.quote:Op maandag 1 december 2008 14:03 schreef B4llistic het volgende:
[..]
Wat een onzin.. Alpeco heeft misschien nu een tijdelijke korting maar normaal zijn ze gewoon 75/80euro
bij afname per stuk krijg jij ze echt niet voor 55 normaal...
ja, en? Vind je dat veel? Of weinig? Als je liefhebber bent is 800 euro niet overdreven veel. Het is tenslotte je hobby die je maar 1 dagje per jaar mag uitoefenen.quote:Op zondag 30 november 2008 18:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn buurman koopt altijd voor 800 ¤ vuurwerk in
Zeer goede zaak hebben precies hetzelfde als in Baarle alleen veel meer ook altijd leuke extratjesquote:Op maandag 1 december 2008 20:40 schreef Demarest het volgende:
Jammer, Zena in Baarle lijkt te riskant geworden.Bijkomend nadeel is dat Baarle in een enclave ligt, geheel omringd door NL-grondgebied. Is Original te Olen misschien iets?
Daarom zijn er daar al veel mensen opgepakt.quote:Op maandag 1 december 2008 20:40 schreef Demarest het volgende:
Jammer, Zena in Baarle lijkt te riskant geworden.Bijkomend nadeel is dat Baarle in een enclave ligt, geheel omringd door NL-grondgebied.
Nee, verwacht ik niet... tenzij je misshien illegale adressen weet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:55 schreef bn37 het volgende:
ik ga volgende week donderdag met school naar de kerstmarkt in Bremen, zou je daar ook aan vuurwerk kunnen komen?
ja en daar mogen ze t ook in de supermarkt verkopenquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee, verwacht ik niet... tenzij je misshien illegale adressen weet.
Vuurwerk is volgens mij in Duitsland ook pas vanaf de maandag voor oudjaarsdag te koop.
Die fietserquote:
wat wil je zien dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:48 schreef drumstickNL het volgende:
Wie weet er nog goede sites waar je een beetje kan rondkijken ?
Patronen en strijkers (Weco Corsairquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:55 schreef bn37 het volgende:
ik ga volgende week donderdag met school naar de kerstmarkt in Bremen, zou je daar ook aan vuurwerk kunnen komen?
Wat een kankeractie.quote:
quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 15:00 schreef Mascleta het volgende:
Ik schiet samen met onze Pyrotechnicus ( Arjan) de show voor AVP, ik ben dus van vroeg in de middag tot het eind aanwezig, tevens heb ik gister in Olen met wat personeel van Original gepraat en ze hebben geniale plannen, vooral de 500meter lange mat ( met tussendoor nog anders spul ) en de Helikoptershow worden heel gaaf.
bij die helikoptershow willen ze helikopters ( Radiografisch ) laten vliegen met 8 kilo vuurwerk er onder, het idee was om een helikopter te laten vliegen en die wordt beschoten vanaf de grond met een M85, de heli blijft dan ongeschonden en schiet terug met een stuk vuurwerk, daarbij wordt het "grondstation" geraakt en volgt er een ontploffing op de grond.
Het was nog niet helemaal zeker of dit dus doorgaat, maar mocht dit lukken dan zou het wel geweldig zijn in mijn ogen.
Relaxtquote:Op woensdag 3 december 2008 10:32 schreef Jekoos het volgende:
[..]
![]()
ik vertegenwoordig het vuurwerkcrew team
Werd net al gezegd dat er meer gecontroleerd wordt al.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:04 schreef BartSmart het volgende:
Weet iemand hoe het zit met controles in de omgeving van Baarle Hertog? Ik zit er over te denken om op zeeeer korte termijn nog even een trip naar Belgie te maken...
Wachten tot volgend jaar zomerquote:Op woensdag 3 december 2008 14:36 schreef BartSmart het volgende:
tips? Ik moet namelijk wat halen:)
Wat denk je dat de gemiddelde roker per jaar oprookt? pure verspillingquote:Op woensdag 3 december 2008 03:14 schreef Maeghan het volgende:
[..]
![]()
Wat een geldverspilling... Achthonderd euro in de fik steken en de lucht in schieten...
verder rijden naar belgiequote:
waar woon je? ik rij via Antwerpen altijd. afslag 23 ( Geel ) en dan ben je er bijna gelijk.quote:
dan ben je binnen een half uurtje in Olenquote:
Sinds ze mij een bon gaven voor 'door rood lopen' kijk ik nergens meer van op eikquote:Op woensdag 3 december 2008 20:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Controles bij Baarle? Er reed één Nederlands politiebusje door dat dorp heen zondag. En die zag ongeveer 20 nederlandse bestelbusjes vuurwerk inladen
Controles hoef je niet bang voor te zijn zolang je niet voor 1000-en kg gaat kopen. Ze pakken jou niet op met je tasje met 100euro vuurwerk. Het gaat de politie om de handelaren, niet om de kleine particulier.
Vuurpijlen mogen max 20gr bevaten als het niet minder is.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja in duitsland is het hetzelfde als nederland ook qua zwaarte van vuurwerk alleen de verkooppunten zijn anders. In Duitsland kan je zelfs vuurwerk bij pompstations kopen, dat zal je in Nederland noooooit zien.
Ik ga dan ook niet voor de vuurpijlenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:40 schreef MOD het volgende:
[..]
Vuurpijlen mogen max 20gr bevaten als het niet minder is.
In NL is dat 40gr (ja dat is incl stijglading)
Rund!quote:Op donderdag 4 december 2008 14:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zet er 2 naast elkaar en hij is nog mooier en je maakt nog winst ook
Meld je aan op het AVP forumquote:Op donderdag 4 december 2008 15:19 schreef MOD het volgende:
Aan wat moet ik denken dan? Want ik ken helemaal geen vuurwerk uit Duitsland. Is zeker allemaal van Weco?
Iemand filmpjes met een prijs er bij ofzo? Ben wel benieuwd.
In duitsland verkopen ze de laatste 3 dagen van het jaar pas vuurwerkquote:Op donderdag 4 december 2008 15:36 schreef bn37 het volgende:
ik ga volgende week donderdag naar bremen naar de kerstmarkt en ik wil graag vuurwerk daar kopen weet iemand waar of bij welke winkel ik dat kan kopen daarzo??
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:04 schreef bn37 het volgende:
ja en in welke winkels kun je dat kopen dan?
namen,,??
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet voor de vuurpijlen
Vorig jaar in Rheine geweest... bij de LIDL en bij de ALDI...
En daar koop je ongelofelijk mooi vuurwerk voor een paar euro.
ik geloofde die verhalen eerst niet, maar het is toch echt zo. Een pot van 8 tot 10 euro is bijna net zo tof als er eentje van 30-40 euri uit Nederland. Zet er 2 naast elkaar en hij is nog mooier en je maakt nog winst ook
Diverse zaken, idd de ALDI, de LIDL, Karstadt/K&K en diverse kleinere winkelsquote:Op donderdag 4 december 2008 16:04 schreef bn37 het volgende:
ja en in welke winkels kun je dat kopen dan?
namen,,??
Klopt als een bus!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:12 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Relaxtzit toevallig Remco daar ook in of niet?
je wist toch helemaal niks van het vuurwerk wat in de kattebak lag je ging toch naar belgie voor een frietjequote:Op donderdag 4 december 2008 20:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Als ik met iemand meerij naar belgie en ze politie houdt ons aan... ben ik dan ook de zak?
Scherpquote:Op donderdag 4 december 2008 20:32 schreef gers het volgende:
[..]
je wist toch helemaal niks van het vuurwerk wat in de kattebak lag je ging toch naar belgie voor een frietje
Volledig mee eens. Dus?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat denk je dat de gemiddelde roker per jaar oprookt? pure verspilling
Websites van de Aldi en de Lidl in de gaten houden. Staan dan voor de kerst al hun oud & nieuw folders online met daarin ook veel vuurwerkquote:Op donderdag 4 december 2008 15:19 schreef MOD het volgende:
Aan wat moet ik denken dan? Want ik ken helemaal geen vuurwerk uit Duitsland. Is zeker allemaal van Weco?
Iemand filmpjes met een prijs er bij ofzo? Ben wel benieuwd.
potten zijn lichter maar wel goedkoper als ik het nog goed weetquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoe is het siervuurwerk in belgie? (Buiten de shells)
Nouja zegquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:47 schreef gers het volgende:
[..]
potten zijn lichter maar wel goedkoper als ik het nog goed weet
Zijn niet legaal te krijgen in België, dat weet je wel hoop ik?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nouja zegdan wordt het toch maar shells kopen
zijn die érg duur btw? wat kan ik verwachten?
Goed gedacht!quote:Op zaterdag 6 december 2008 09:25 schreef Wunny het volgende:
Ik dacht zelf aan Original Fireworks in Olen.
Iemand die mij kan vertellen of er veel wordt gecontroleerd?
In Kapellen ben ik nog nooit geweest, maar ik denk Olen. Ligt dieper in België vergeleken met Kapellen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:09 schreef Wunny het volgende:
Als je moet kiezen tussen Olen en Kapellen, welke is dan het veiligst?
Olen is dan een stuk veiliger, Alpeco ligt eigenlijk net over de grens, het gebeurd daar wel eens dat er auto's achter je aan rijden tot je over de grens weer in Nederland bent om je vervolgens aan te houden, ook worden soms de kentekens op het parkeerterrein van Alpeco genoteerd, dat zijn dingen die in Olen niet gebeuren, en dat weet ik zeker want ik heb veel contact met personeel van Original.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:09 schreef Wunny het volgende:
Als je moet kiezen tussen Olen en Kapellen, welke is dan het veiligst?
En heb je nog tips over batterijen die van Original erg goed zijn?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:41 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Olen is dan een stuk veiliger, Alpeco ligt eigenlijk net over de grens, het gebeurd daar wel eens dat er auto's achter je aan rijden tot je over de grens weer in Nederland bent om je vervolgens aan te houden, ook worden soms de kentekens op het parkeerterrein van Alpeco genoteerd, dat zijn dingen die in Olen niet gebeuren, en dat weet ik zeker want ik heb veel contact met personeel van Original.
Tevens is het assortiment van Original een stuk beter dan het assortiment van Alpeco ( of je moet over KVK beschikken )
Heel veel filmpjes van Original op een rijquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:16 schreef Wunny het volgende:
[..]
En heb je nog tips over batterijen die van Original erg goed zijn?
Bedankt voor snelle en hulpzame reactie!![]()
Ik heb ook twee van die dingen. Filmpjes van die AB07 Messier doen me vermoeden dat de prijs/kwaliteit-verhouding (zeer) goed is. Wellicht dat ik nog 'n paar van die exemplaren haal.quote:
Ja, ik heb eigenlijk geen idee. Heb de hele box gekocht, 12 voor 80. Meer eigenlijk voor het voordeel (we blijven hollanders hequote:Op zaterdag 6 december 2008 14:39 schreef Demarest het volgende:
[..]
Ik heb ook twee van die dingen. Filmpjes van die AB07 Messier doen me vermoeden dat de prijs/kwaliteit-verhouding (zeer) goed is. Wellicht dat ik nog 'n paar van die exemplaren haal.
Nee (ligt dus niet aan jouquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:37 schreef Fredo55 het volgende:
Ligt het nou aan mij of is het vuurwerk in Nederland duurder dan vorig jaar?
Legaal of illegaal spul?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:49 schreef drumstickNL het volgende:
Ben elk jaar nog een dag van te voren over de snelweg naar duitsland geweest om vuurwerk te halen.
Dat is gewoon achterlijk, in België betaal je 20 - 30 euro voor een mooie pot en die kost hier dik 75 euro.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:13 schreef student_van_het_leven het volgende:
Het enige voordeel van DLD is dat ze stukken goedkoper zijn. ZOlang er nederlandse gebruiksaanwijzing op staat heb je totaal geen problemen.
Het vuurwerk in NL is met de 500grams regeling veel mooier, maarja die prijzen he
Cool, dan heb ik met mijn belgische pot voor 65 euro echt een goeie in huisquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:42 schreef Wunny het volgende:
[..]
Dat is gewoon achterlijk, in België betaal je 20 - 30 euro voor een mooie pot en die kost hier dik 75 euro.
Achterlijk gewoon.
Dan wel ja.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Cool, dan heb ik met mijn belgische pot voor 65 euro echt een goeie in huis?
Die snap ik niet helemaal? in Nl is het maximale gram kruit in 1 tube 15 gram. Dit is altijd al zo geweest en zal ook altijd zo blijven. daarbij imag er gewoon niet meer dan 500 gram totaal per cake in.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:05 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dan wel ja.
Werd hier onderlaatst een pot gepost met een prijs van dacht ik zo rond de 100 euro. Te schandalig gewoon, tempo zuigt zwaar van de potten en ook de uitwerkingen zijn gewoon minder aangezien het meer gaat over het aantal gram per tube.
500 Grams potten zijn heel erg leuk, maar als je 150 schoten hebt, dan valt het nog tegen.
dat heeft te maken met het feit dat er in Nl vuurwerk zwart buskruit wordt gebruikt en in Belgie grijs flashpowder toegestaan is.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:02 schreef Qunix het volgende:
Zelfs rotjes wat ook hier te krijgen is, is vanuit Belgie illegaal.
Lees nog eens wat ik zei.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:10 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
dat heeft te maken met het feit dat er in Nl vuurwerk zwart buskruit wordt gebruikt en in Belgie grijs flashpowder toegestaan is.
Die laatste is vele malen zwaarder (en in mijn ogen beter) dan buskruit
je bedoelt dat als jij dezelfde rotjes die je in NL hebt, die in Belgie koopt ze illegaal zijn?quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:02 schreef Qunix het volgende:
Zelfs rotjes wat ook hier te krijgen is, is vanuit Belgie illegaal.
Zelfde product hier is vanuit Belgie illegaal, ja...quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:20 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
je bedoelt dat als jij dezelfde rotjes die je in NL hebt, die in Belgie koopt ze illegaal zijn?
dan zou ik zeggen NEE, zolang er een Nederlandse waarschuwing op staat.
of bedoel je nog iets anders...
Een kennerquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:09 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal? in Nl is het maximale gram kruit in 1 tube 15 gram. Dit is altijd al zo geweest en zal ook altijd zo blijven. daarbij imag er gewoon niet meer dan 500 gram totaal per cake in.
Met de nieuwe regeling is alleen het aantal schots verandert. Dus hoe meer schoten een sierpot heeft, hoe saaier de uitwerkingen.
In principe ben je het beste uit met een 500 grams cake van maximaal 36 schoten.
weet ik veelquote:Op zondag 7 december 2008 12:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als ze daarvoor al gaan kijken.
Die nitraten gaan wel aardig lekker dacht ik, vooral tussen een beetje bebouwing is het een goede dreun, op de open vlakte wat meer een knal.
Drie Zinks en twee stokken, wat ben jij van plan?quote:Op zondag 7 december 2008 10:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Net een tweede black bermuda afgestoken en die was wel zoals ie hoorde te zijn
Hieronder 2 fotootjes van wat ik in huis heb. (Niet heul erg veel, maar wel voldoende voor mijmisschien dat ik nog een potje of 2 uit NL haal (klein maar krachtige)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 pot, 49 shots (65,-)
1 chin rol met dikke knallers eraan (weet niet hoeveel)
2 chin rollen met 5000 knallen
2 doosjes nitraten met 20 stuks per pakje (maar nog 39 over)
1 doosje black bermuda's waar er 20 in zitten (maar nog 18 over)
3 zink 901 pijltjes
Post hier jullie foto's van jullie vuurwerk
Ja, enkele jaren terug de Bex festival balls 2inch gehad.quote:Op zondag 7 december 2008 13:02 schreef gers het volgende:
[..]
weet ik veel![]()
Iemand trouwens ervaring met shell kitjes ?
Scherp +1quote:Op zondag 7 december 2008 13:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Drie Zinks en twee stokken, wat ben jij van plan?
Staan gewoon 3 stokken blindequote:Op zondag 7 december 2008 13:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Drie Zinks en twee stokken, wat ben jij van plan?
Eerste foto op klikken, je ziet dat de middelste stok de linker op een gegeven moment overlaptquote:
Nu je 't zegt, ja.quote:Op zondag 7 december 2008 18:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Eerste foto op klikken, je ziet dat de middelste stok de linker op een gegeven moment overlapt
Dude waar gaat dit over
er worden veel kleine dealers gepakt..quote:Op zondag 7 december 2008 19:32 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik zoek nog steeds naar wat illegaal vuurwerk hier in A'dam.. Lijkt wel alsof niemand meer naar België gaat tegenwoordig?
Gewoon zelf gaan. Probleem opgelost. Alleen wel wat eerder in het jaar doen.quote:Op zondag 7 december 2008 19:32 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik zoek nog steeds naar wat illegaal vuurwerk hier in A'dam.. Lijkt wel alsof niemand meer naar België gaat tegenwoordig?
Kaufland, Marktkauf, Real, Pennymarkt, Toom Markt, Edeka, Plus Supermarkt, Pfennigpfeifer, Hornbach?quote:Op donderdag 4 december 2008 16:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Diverse zaken, idd de ALDI, de LIDL, Karstadt/K&K en diverse kleinere winkels
en ik vergeet een grote, maar kom ff niet op de namen
Aangezien de Trueno 03 en 04 niet meer te koop zijn.. Original heeft onlangs de L01T Toffee vlinder op de markt gebracht (met een knipoog naar de welbekende toffee van vroeger). Hij lijkt erg op een Trueno. Schijnt op dit moment wel zo'n beetje de hardste vlinder te zijn die je legaal in België kunt kopen. Prijs 9 euro per doosje.quote:Op maandag 8 december 2008 16:21 schreef drumstickNL het volgende:
Nice, wat voor gaaf vuurwerk is er trouwens dit jaar nieuw gekomen?
Waar kan je die toffee krijgen ? Olen?quote:Op maandag 8 december 2008 19:11 schreef Mr_Rammstein het volgende:
[..]
Kaufland, Marktkauf, Real, Pennymarkt, Toom Markt, Edeka, Plus Supermarkt, Pfennigpfeifer, Hornbach?
[..]
Aangezien de Trueno 03 en 04 niet meer te koop zijn.. Original heeft onlangs de L01T Toffee vlinder op de markt gebracht (met een knipoog naar de welbekende toffee van vroeger). Hij lijkt erg op een Trueno. Schijnt op dit moment wel zo'n beetje de hardste vlinder te zijn die je legaal in België kunt kopen. Prijs 9 euro per doosje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alpeco komt dit jaar met de Klikbare Chainthunder met maar liefst 2000 schots voor 85 (ook bij Harry Loots te koop voor 90 euro). Eigenlijk dus 4x Chainthunder 500 maar je kunt ze makkelijk aan elkaar koppelen door een speciaal systeempje.
[ afbeelding ]
Zo zijn er nog wel veel meer produkten te vinden die nieuw zijn. Over het algemeen nieuwe pijlen en potten. Vooral Original brengt vaak nieuwe dingen uit. Laten we het over Alpeco maar niet hebben![]()
Owja ik ben trouwens moderator Afcajax van AVP en eigenaar van www.vuurwerkfan.nl en dus op fok te vinden als Mr_Rammstein![]()
Kon ook bijna bij een vuurwerkzaak werken, ben alleen anderhalf maand te jong.quote:Op maandag 8 december 2008 21:19 schreef versteegrob het volgende:
Yes ga bij een vuurwerk shop werken. In 3 dagen 40 uur maken en mag dan voor 400 euro vuurwerk uitzoeken, wel redelijk.
Framesquote:Op maandag 8 december 2008 19:11 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Owja ik ben trouwens moderator Afcajax van AVP en eigenaar van www.vuurwerkfan.nl en dus op fok te vinden als Mr_Rammstein![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:34 schreef RijstNatie het volgende:
Als iemand ooit in zuid amerika is, koop dan dit stukje vuurwerk en steek het af
en Hoe!!!quote:
Hier is er vanavond een show, zo rond 9u.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:52 schreef draculettetje het volgende:
er was hier net een vuurwerk show aan de gang altijd leuk ook om te zien
Bij mijn dealer kun je nog niet eens bestellenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het loopt nog niet echt storm wat betreft vuurwerkbestellingen. Ik heb zojuist mijn vuurwerk besteld en was pas klant nummer 97. Vorig jaar ging ik 13 december en was ik al klant 400 zoveel.
Ik ga bijna altijd voor Brilliant, maar moet zeggen dat ik me er nog niet in verdiept hebt, volgende week pas, eerder kom ik er niet aan toequote:Op vrijdag 12 december 2008 09:34 schreef navigator het volgende:
Welke collecties en heb je nog tips?
Zoals het er nu voor staat ga ik dit jaar voor Wollf, Beko en B&W spul.
eergisteren schuurmans demo gezien (diamond en kaboom)quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:34 schreef navigator het volgende:
Welke collecties en heb je nog tips?
Zoals het er nu voor staat ga ik dit jaar voor Wollf, Beko en B&W spul.
Dank je, je hebt mij zojuist 50 euro bespaard.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:42 schreef Hagelkaas het volgende:
Dan zijn 900 kutpijltjes die in een veel te laag tempo de lucht in gaan waardoor je er na 10 seconden helemaal klaar mee bent
Edit: Kijk eens;
http://www.zibb.nl/102190(...)-bij-benzinepomp.htmquote:Op donderdag 4 december 2008 12:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja in duitsland is het hetzelfde als nederland ook qua zwaarte van vuurwerk alleen de verkooppunten zijn anders. In Duitsland kan je zelfs vuurwerk bij pompstations kopen, dat zal je in Nederland noooooit zien.
Hoeveel gram effectlading zit daar in?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:11 schreef Demarest het volgende:
Ziehier de 7 Bang Rocket in actie. De vuurpijl is vergelijkbaar met de lawinepijl, alhoewel zwakker en legaal. Filmpje is overigens niet van mezelf.
38 gram dacht ik.quote:Op zondag 14 december 2008 04:06 schreef MOD het volgende:
[..]
Hoeveel gram effectlading zit daar in?
en wat is het allemaal?quote:Op zondag 14 december 2008 21:09 schreef SE.Fireworks het volgende:
Dit hebben wij dit jaar staan.
[ afbeelding ]
Net assortiment aan klein-vuurwerk, al zeg ik het zelf.
Nee, dat zijn de slaghoedjes die je nodig hebt om patronen vanuit een alarmpistool te schieten.quote:Op zondag 14 december 2008 21:57 schreef Flepke het volgende:
http://www.dumpstore.nl/winkel/index.php?main_page=product_info&products_id=6107
Zijn dit de befaamde knal patronen?, gewoon in een Nederlandse webwinkel!?
Zo te zien worden ze gewoon opgestuurd, waar zit het addertje?
Allemaal legale dingetjes zo te zien..?quote:Op zondag 14 december 2008 21:09 schreef SE.Fireworks het volgende:
Dit hebben wij dit jaar staan.
[ afbeelding ]
Net assortiment aan klein-vuurwerk, al zeg ik het zelf.
Brammetje dump vuurwerk blaadjequote:Op maandag 15 december 2008 00:03 schreef porsche1 het volgende:
Jaa ikke glezen hebben in brammetje dump werkvuur bladje!
Die grijze stokjes?quote:Op maandag 15 december 2008 17:26 schreef DonPerignon het volgende:
Uit verveling dit maar in elkaar timmeren.
Maar ik ben benieuwd wat daar allemaal tussen ligt, dat is niet geheel duidelijk...
Tips?
Niceeeequote:Op maandag 15 december 2008 17:26 schreef DonPerignon het volgende:
Maar ik ben benieuwd wat daar allemaal tussen ligt, dat is niet geheel duidelijk...
Tips?
Ja.quote:Op maandag 15 december 2008 18:07 schreef gers het volgende:
Zit trouwens te denken om wat crosairs te halen iemand met ervaringen hier ?
Ipv sterretjes kan je ook best visco of blackmatch gebruiken, gaat t tien keer zo snelquote:Op maandag 15 december 2008 17:54 schreef DonPerignon het volgende:Ja dat dacht ik ook wel. Maar hoe de structuur eruit ziet. Jumping Jacks en wondertollen zag ik ook nog wel
. Maar is hier enige bouwkundige die even snel dit even technisch neer kan zetten
Wreed!quote:Op maandag 15 december 2008 17:26 schreef DonPerignon het volgende:
Tips?
ik heb gewoon bij de lokale leverancier ( tevens groothandelquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:32 schreef Frutsel het volgende:
Ik had daar ook een adresje... met de nadruk op "had"quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik heb gewoon bij de lokale leverancier ( tevens groothandel) besteld
alleen kwa verminderd legale klappers is het bij mij ook karig
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:32 schreef Mascleta het volgende:
Wat voor Shells Frutsel? kaliber,importeur en effecten?
quote:
Tuurlijk. Ook gewoon op straat hoor. Moet je wel de juiste mensen kennen ...quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:07 schreef drumstickNL het volgende:
Kun je in Duitsland ook vlinders halen? (Onder de toonbank)
net werd me gevraagt of ik 5 doodskop strijkers wou kopen voor 25 euro..quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:48 schreef MOD het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ook gewoon op straat hoor. Moet je wel de juiste mensen kennen ...
Alles is te koop.
grenzland-markt dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:48 schreef MOD het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ook gewoon op straat hoor. Moet je wel de juiste mensen kennen ...
Alles is te koop.
nu nog, het is 17 decemberquote:Op woensdag 17 december 2008 00:38 schreef DonPerignon het volgende:
hoe ben je dr aangekomen?![]()
Iemand die wat kan hustlen voor mij in Groningen?
Alles is te koop zijn nu wel hogere prijzenquote:
heb het zelf al vanaf augustus iddquote:Op woensdag 17 december 2008 01:13 schreef gers het volgende:
[..]
Alles is te koop zijn nu wel hogere prijzen
Ik ken geen Jozuaquote:Op woensdag 17 december 2008 00:46 schreef Mascleta het volgende:
@ MOD!
Ik werk niet bij Alpeco, maar ik denk dat je Jozua en mij door elkaar gehaald hebJozua werkt wel bij Alpeco
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vingers wordt wat lastiger maar zelfs daar is aan te komen.
Elders in het jaar duuder?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe duur is een slof rotjes bij jullie ? Hier 1,00 voor het eerst dit jaar, in de winkel dan.
Vorig jaar had ik zo'n doosje gekocht, en ze geven een doffere knal dan een normaal rotje, maar echt twee keer zo zacht. Niet kopen dus.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:27 schreef MOD het volgende:
[..]
Elders in het jaar duuder?
Ergens in Arnhem zag ik ze voor 89ctIs dat nou cheap of zijn het gewoon standaard weigeraars?
Hier waar ik woon standaard 1,50 - 2,50 voor 200 standaard rotjes.
Ik zie ook super kanonslagen staan enzo, maar zijn die nou zo veel beter?
Hier maar 80 eurocentquote:Op woensdag 17 december 2008 17:27 schreef MOD het volgende:
[..]
Elders in het jaar duuder?
Ergens in Arnhem zag ik ze voor 89ctIs dat nou cheap of zijn het gewoon standaard weigeraars?
Hier waar ik woon standaard 1,50 - 2,50 voor 200 standaard rotjes.
Ik zie ook super kanonslagen staan enzo, maar zijn die nou zo veel beter?
ja hallo, die neefjes zijn hooguit 7 ofzo, die ga ik toch niet van dat zware spul gevenquote:Op woensdag 17 december 2008 19:13 schreef Gitaarmat het volgende:
Dat zijn de laat ik maar 'normale' rotjes zegge, die zijn hier dit jaar voor het eerst IN 2008 ook `¤1, in een winkel, dit jaar voor het eerst ook de superkanonslag besteld dit zijn hele groten die ik vorig jaar als heb zien liggen, 30 stuks voor 4 euro
van die mega dingen
tuurlijk, voor de neefjesquote:Op woensdag 17 december 2008 19:00 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
99 cent per pakje, maar meteen een slof besteld voor de neefjes
voor mij is dit niet efficient genoeg meerquote:Op woensdag 17 december 2008 19:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tuurlijk, voor de neefjes![]()
gewoon voor jezelf joh
¤2,75 voor 200st... En wel de Shishing Kanonslag (normaal) Wolff vuurwerk.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe duur is een slof rotjes bij jullie ? Hier 1,00 voor het eerst dit jaar, in de winkel dan.
Filmpjes van?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
[ afbeelding ] maar gedaan en nog wat los grut
Kijk dat zijn de beterequote:Op donderdag 18 december 2008 00:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Budget is bij mij dit jaar opgeschroefd naar 800 euro ongeveer, wordt wel een topjaar.
Statief, lange sluitertijd, iris open gooien en focus op oneindig.quote:Op donderdag 18 december 2008 02:46 schreef draculettetje het volgende:
iemand trouwens ti[s om vuurwerk mooi en goed op de foto te krijgen?
Is dat buitenlands vuurwerk?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
niet echt
had vorig jaar t kleinere pakketje.. dat was best aardig
Evucoquote:Op donderdag 18 december 2008 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dat buitenlands vuurwerk?![]()
Welk merk is het?
Zijn ook niet in (legaal) zonder vergunningen in Belgie te krijgen kleine shells wel in frankrijkquote:Op woensdag 17 december 2008 19:20 schreef Wisheh het volgende:
Vroeger hadden me pa en me oom een paar van die mortieren (?) het waren van die ballen die we in een buis moesten doen. En damn die dingen gingen hard en waren ook nog mooi om te zien in de lucht.
Deze kan ik zeker niet hier krijgen ergens? Tuurlijk niet het is NLKan ik deze wel in Belgie krijgen? Want hier heb ik wel grof geld voor over
Ben niet zon vuurwerk junk maar ok dat was gewoon gaaf.
PM mag ook
Thx, site ff bekeken en de forumrecensiesquote:Op donderdag 18 december 2008 14:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Evuco.
Zie de link van de afbeelding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |