wat is Olen precies?quote:Op maandag 1 december 2008 13:48 schreef Mascleta het volgende:
Dat zie je inderdaad niet verkeerd, daarom kan je ook het beste met de auto naar Olen rijden of in de zomer naar Baarle of Alpeco gaan,
Of gewoon genoegen nemen met het Nederlandse Vuurwerk
Plaats in Belgiequote:
Wat een onzin.. Alpeco heeft misschien nu een tijdelijke korting maar normaal zijn ze gewoon 75/80euroquote:55,- bij grotere aantallen krijg ik wel korting volgens mij, maar die 100k's geven mij iets teveel zooi.
Ik zeg toch ook niet dat ik ze bij Alpeco haal, ik zet daar geen stap binnen, tevens zijn er importeurs waar ik dingen mee kan krijgen voor inkoop + 10%, wat misschien nog wel onder de 55 euro ligt dan.quote:Op maandag 1 december 2008 14:03 schreef B4llistic het volgende:
[..]
Wat een onzin.. Alpeco heeft misschien nu een tijdelijke korting maar normaal zijn ze gewoon 75/80euro
bij afname per stuk krijg jij ze echt niet voor 55 normaal...
ja, en? Vind je dat veel? Of weinig? Als je liefhebber bent is 800 euro niet overdreven veel. Het is tenslotte je hobby die je maar 1 dagje per jaar mag uitoefenen.quote:Op zondag 30 november 2008 18:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn buurman koopt altijd voor 800 ¤ vuurwerk in
Zeer goede zaak hebben precies hetzelfde als in Baarle alleen veel meer ook altijd leuke extratjesquote:Op maandag 1 december 2008 20:40 schreef Demarest het volgende:
Jammer, Zena in Baarle lijkt te riskant geworden.Bijkomend nadeel is dat Baarle in een enclave ligt, geheel omringd door NL-grondgebied. Is Original te Olen misschien iets?
Daarom zijn er daar al veel mensen opgepakt.quote:Op maandag 1 december 2008 20:40 schreef Demarest het volgende:
Jammer, Zena in Baarle lijkt te riskant geworden.Bijkomend nadeel is dat Baarle in een enclave ligt, geheel omringd door NL-grondgebied.
Nee, verwacht ik niet... tenzij je misshien illegale adressen weet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:55 schreef bn37 het volgende:
ik ga volgende week donderdag met school naar de kerstmarkt in Bremen, zou je daar ook aan vuurwerk kunnen komen?
ja en daar mogen ze t ook in de supermarkt verkopenquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee, verwacht ik niet... tenzij je misshien illegale adressen weet.
Vuurwerk is volgens mij in Duitsland ook pas vanaf de maandag voor oudjaarsdag te koop.
Die fietserquote:
wat wil je zien dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:48 schreef drumstickNL het volgende:
Wie weet er nog goede sites waar je een beetje kan rondkijken ?
Patronen en strijkers (Weco Corsairquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:55 schreef bn37 het volgende:
ik ga volgende week donderdag met school naar de kerstmarkt in Bremen, zou je daar ook aan vuurwerk kunnen komen?
Wat een kankeractie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |