Daarom zijn er daar al veel mensen opgepakt.quote:Op maandag 1 december 2008 20:40 schreef Demarest het volgende:
Jammer, Zena in Baarle lijkt te riskant geworden.Bijkomend nadeel is dat Baarle in een enclave ligt, geheel omringd door NL-grondgebied.
Nee, verwacht ik niet... tenzij je misshien illegale adressen weet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:55 schreef bn37 het volgende:
ik ga volgende week donderdag met school naar de kerstmarkt in Bremen, zou je daar ook aan vuurwerk kunnen komen?
ja en daar mogen ze t ook in de supermarkt verkopenquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee, verwacht ik niet... tenzij je misshien illegale adressen weet.
Vuurwerk is volgens mij in Duitsland ook pas vanaf de maandag voor oudjaarsdag te koop.
Die fietserquote:
wat wil je zien dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:48 schreef drumstickNL het volgende:
Wie weet er nog goede sites waar je een beetje kan rondkijken ?
Patronen en strijkers (Weco Corsairquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:55 schreef bn37 het volgende:
ik ga volgende week donderdag met school naar de kerstmarkt in Bremen, zou je daar ook aan vuurwerk kunnen komen?
Wat een kankeractie.quote:
quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 15:00 schreef Mascleta het volgende:
Ik schiet samen met onze Pyrotechnicus ( Arjan) de show voor AVP, ik ben dus van vroeg in de middag tot het eind aanwezig, tevens heb ik gister in Olen met wat personeel van Original gepraat en ze hebben geniale plannen, vooral de 500meter lange mat ( met tussendoor nog anders spul ) en de Helikoptershow worden heel gaaf.
bij die helikoptershow willen ze helikopters ( Radiografisch ) laten vliegen met 8 kilo vuurwerk er onder, het idee was om een helikopter te laten vliegen en die wordt beschoten vanaf de grond met een M85, de heli blijft dan ongeschonden en schiet terug met een stuk vuurwerk, daarbij wordt het "grondstation" geraakt en volgt er een ontploffing op de grond.
Het was nog niet helemaal zeker of dit dus doorgaat, maar mocht dit lukken dan zou het wel geweldig zijn in mijn ogen.
Relaxtquote:Op woensdag 3 december 2008 10:32 schreef Jekoos het volgende:
[..]
![]()
ik vertegenwoordig het vuurwerkcrew team
Werd net al gezegd dat er meer gecontroleerd wordt al.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:04 schreef BartSmart het volgende:
Weet iemand hoe het zit met controles in de omgeving van Baarle Hertog? Ik zit er over te denken om op zeeeer korte termijn nog even een trip naar Belgie te maken...
Wachten tot volgend jaar zomerquote:Op woensdag 3 december 2008 14:36 schreef BartSmart het volgende:
tips? Ik moet namelijk wat halen:)
Wat denk je dat de gemiddelde roker per jaar oprookt? pure verspillingquote:Op woensdag 3 december 2008 03:14 schreef Maeghan het volgende:
[..]
![]()
Wat een geldverspilling... Achthonderd euro in de fik steken en de lucht in schieten...
verder rijden naar belgiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |