waar woon je? ik rij via Antwerpen altijd. afslag 23 ( Geel ) en dan ben je er bijna gelijk.quote:
dan ben je binnen een half uurtje in Olenquote:
Sinds ze mij een bon gaven voor 'door rood lopen' kijk ik nergens meer van op eikquote:Op woensdag 3 december 2008 20:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Controles bij Baarle? Er reed één Nederlands politiebusje door dat dorp heen zondag. En die zag ongeveer 20 nederlandse bestelbusjes vuurwerk inladen
Controles hoef je niet bang voor te zijn zolang je niet voor 1000-en kg gaat kopen. Ze pakken jou niet op met je tasje met 100euro vuurwerk. Het gaat de politie om de handelaren, niet om de kleine particulier.
Vuurpijlen mogen max 20gr bevaten als het niet minder is.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja in duitsland is het hetzelfde als nederland ook qua zwaarte van vuurwerk alleen de verkooppunten zijn anders. In Duitsland kan je zelfs vuurwerk bij pompstations kopen, dat zal je in Nederland noooooit zien.
Ik ga dan ook niet voor de vuurpijlenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:40 schreef MOD het volgende:
[..]
Vuurpijlen mogen max 20gr bevaten als het niet minder is.
In NL is dat 40gr (ja dat is incl stijglading)
Rund!quote:Op donderdag 4 december 2008 14:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zet er 2 naast elkaar en hij is nog mooier en je maakt nog winst ook
Meld je aan op het AVP forumquote:Op donderdag 4 december 2008 15:19 schreef MOD het volgende:
Aan wat moet ik denken dan? Want ik ken helemaal geen vuurwerk uit Duitsland. Is zeker allemaal van Weco?
Iemand filmpjes met een prijs er bij ofzo? Ben wel benieuwd.
In duitsland verkopen ze de laatste 3 dagen van het jaar pas vuurwerkquote:Op donderdag 4 december 2008 15:36 schreef bn37 het volgende:
ik ga volgende week donderdag naar bremen naar de kerstmarkt en ik wil graag vuurwerk daar kopen weet iemand waar of bij welke winkel ik dat kan kopen daarzo??
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:04 schreef bn37 het volgende:
ja en in welke winkels kun je dat kopen dan?
namen,,??
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet voor de vuurpijlen
Vorig jaar in Rheine geweest... bij de LIDL en bij de ALDI...
En daar koop je ongelofelijk mooi vuurwerk voor een paar euro.
ik geloofde die verhalen eerst niet, maar het is toch echt zo. Een pot van 8 tot 10 euro is bijna net zo tof als er eentje van 30-40 euri uit Nederland. Zet er 2 naast elkaar en hij is nog mooier en je maakt nog winst ook
Diverse zaken, idd de ALDI, de LIDL, Karstadt/K&K en diverse kleinere winkelsquote:Op donderdag 4 december 2008 16:04 schreef bn37 het volgende:
ja en in welke winkels kun je dat kopen dan?
namen,,??
Klopt als een bus!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:12 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Relaxtzit toevallig Remco daar ook in of niet?
je wist toch helemaal niks van het vuurwerk wat in de kattebak lag je ging toch naar belgie voor een frietjequote:Op donderdag 4 december 2008 20:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Als ik met iemand meerij naar belgie en ze politie houdt ons aan... ben ik dan ook de zak?
Scherpquote:Op donderdag 4 december 2008 20:32 schreef gers het volgende:
[..]
je wist toch helemaal niks van het vuurwerk wat in de kattebak lag je ging toch naar belgie voor een frietje
Volledig mee eens. Dus?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat denk je dat de gemiddelde roker per jaar oprookt? pure verspilling
Websites van de Aldi en de Lidl in de gaten houden. Staan dan voor de kerst al hun oud & nieuw folders online met daarin ook veel vuurwerkquote:Op donderdag 4 december 2008 15:19 schreef MOD het volgende:
Aan wat moet ik denken dan? Want ik ken helemaal geen vuurwerk uit Duitsland. Is zeker allemaal van Weco?
Iemand filmpjes met een prijs er bij ofzo? Ben wel benieuwd.
potten zijn lichter maar wel goedkoper als ik het nog goed weetquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoe is het siervuurwerk in belgie? (Buiten de shells)
Nouja zegquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:47 schreef gers het volgende:
[..]
potten zijn lichter maar wel goedkoper als ik het nog goed weet
Zijn niet legaal te krijgen in België, dat weet je wel hoop ik?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nouja zegdan wordt het toch maar shells kopen
zijn die érg duur btw? wat kan ik verwachten?
Goed gedacht!quote:Op zaterdag 6 december 2008 09:25 schreef Wunny het volgende:
Ik dacht zelf aan Original Fireworks in Olen.
Iemand die mij kan vertellen of er veel wordt gecontroleerd?
In Kapellen ben ik nog nooit geweest, maar ik denk Olen. Ligt dieper in België vergeleken met Kapellen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:09 schreef Wunny het volgende:
Als je moet kiezen tussen Olen en Kapellen, welke is dan het veiligst?
Olen is dan een stuk veiliger, Alpeco ligt eigenlijk net over de grens, het gebeurd daar wel eens dat er auto's achter je aan rijden tot je over de grens weer in Nederland bent om je vervolgens aan te houden, ook worden soms de kentekens op het parkeerterrein van Alpeco genoteerd, dat zijn dingen die in Olen niet gebeuren, en dat weet ik zeker want ik heb veel contact met personeel van Original.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:09 schreef Wunny het volgende:
Als je moet kiezen tussen Olen en Kapellen, welke is dan het veiligst?
En heb je nog tips over batterijen die van Original erg goed zijn?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:41 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Olen is dan een stuk veiliger, Alpeco ligt eigenlijk net over de grens, het gebeurd daar wel eens dat er auto's achter je aan rijden tot je over de grens weer in Nederland bent om je vervolgens aan te houden, ook worden soms de kentekens op het parkeerterrein van Alpeco genoteerd, dat zijn dingen die in Olen niet gebeuren, en dat weet ik zeker want ik heb veel contact met personeel van Original.
Tevens is het assortiment van Original een stuk beter dan het assortiment van Alpeco ( of je moet over KVK beschikken )
Heel veel filmpjes van Original op een rijquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:16 schreef Wunny het volgende:
[..]
En heb je nog tips over batterijen die van Original erg goed zijn?
Bedankt voor snelle en hulpzame reactie!![]()
Ik heb ook twee van die dingen. Filmpjes van die AB07 Messier doen me vermoeden dat de prijs/kwaliteit-verhouding (zeer) goed is. Wellicht dat ik nog 'n paar van die exemplaren haal.quote:
Ja, ik heb eigenlijk geen idee. Heb de hele box gekocht, 12 voor 80. Meer eigenlijk voor het voordeel (we blijven hollanders hequote:Op zaterdag 6 december 2008 14:39 schreef Demarest het volgende:
[..]
Ik heb ook twee van die dingen. Filmpjes van die AB07 Messier doen me vermoeden dat de prijs/kwaliteit-verhouding (zeer) goed is. Wellicht dat ik nog 'n paar van die exemplaren haal.
Nee (ligt dus niet aan jouquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:37 schreef Fredo55 het volgende:
Ligt het nou aan mij of is het vuurwerk in Nederland duurder dan vorig jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |