En welke is het best/ goedkoopst? Ben van plan om over 2 weken te gaan. Voor wat knal, maar voornamelijk mooi siervuurwerk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:57 schreef Mascleta het volgende:
In Baarle heb je: 2x Zena, 2x Loots, 1x Dolfijn en 1x Klavertje Vier.
Genoeg vuurwerkwinkels dusen dat in zo'n piepklein dorpje.
Tering héquote:
Gelukkig vertoon ik buitengewoon buitensporig gedrag, dus dat gratis prulletje zal er wel dik in zitten voor mijquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jawel het is zeker wel wat, en als je boven een bepaald gedrag zit krijg je ook nog een gratis troepje, meestal een pot ofzo.
Voor die 25 cent verschil per pakje grondbloemen ga ik niet de hele stad door rijden
[..]
Zooitje grondbloemen, babypijlen (die zijn tof), romeinse kaarsen, en wat lonten.
Bij Zena word je het best behandeld en krijg je (meestal) aardig wat gratis spul erbij. Prijzen liggen rond hetzelfde als de rest, soms lager. Ze hebben ook aardig scherpe aanbiedingen meestal.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
En welke is het best/ goedkoopst? Ben van plan om over 2 weken te gaan. Voor wat knal, maar voornamelijk mooi siervuurwerk.
Leuk voor op het plein naast Jinsoquote:
AVP? Que?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:32 schreef Mascleta het volgende:
MOD, Ik zie aan je manier van beleving dat je een typische AVPjunky moet zijn. wat is je nick, je maakt me nieuwsgierig.
vuurwerk forumquote:
Oke thanksquote:Op woensdag 26 november 2008 18:55 schreef Hagelkaas het volgende:
In maasmechelen zit een shop. Geen ervaringen mee, maar het is wel heel dichtbij
In deze tijd van het jaar is de pakkans beduidend groter dan in juni.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oke thanks
Maar wordt er veel gecontroleerd? ben bang dat ze me pakken
Een paar jaar geleden was AVP nog wel leuk. Nu kijk ik af en toe op het forum opzoek naar boeiende info, maar echt actief ben ik er niet.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:32 schreef Mascleta het volgende:
MOD, Ik zie aan je manier van beleving dat je een typische AVPjunky moet zijn. wat is je nick, je maakt me nieuwsgierig.
Broertje van een maat van mij heeft al ruim 50 wcrollen gekochtquote:Op woensdag 26 november 2008 08:46 schreef Mascleta het volgende:
KAS-Suiker rookbom is altijd leuk, kost een beetje moeite, maar weinig geld. ik weet al wat ik 30 december doe
Rookbommen bouwen voor de 31e
een 12 inch shell?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:02 schreef Flepke het volgende:
Welkoop krantje binnen!
Iemand een idee wat een normale prijs is voor een 12 inch shell?
Hij gaat dit in zijn werk dan? Hoe maak je het?quote:Op donderdag 27 november 2008 02:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Broertje van een maat van mij heeft al ruim 50 wcrollen gekocht. Die wil echt een huge one maken.
Dat is een mooi filmpjequote:Op donderdag 27 november 2008 17:11 schreef RijstNatie het volgende:
Hier moet je kijken, dit zijn al 3 inch shell's
Kun je nagaan wat 12 inch dan wel niet moet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |