Maar kan je daar ook een gekleurde rookbom van maken dan?quote:Op maandag 24 november 2008 23:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Was sowieso niet van plan dat te gaan halen oid. KAS doet het voor mij meer dan prima.
Als je er een kleurstof bij kan oplossen die wordt "meegenomen" door de rook, ja dan wel.quote:Op maandag 24 november 2008 23:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar kan je daar ook een gekleurde rookbom van maken dan?
Ik steel je primeurquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:11 schreef Mascleta het volgende:
Vergelijkbaar weet ik niet, ik heb foto's en filmpjes gezien, maar qua imitatie komen ze wel heel erg in de buurt, maar ik mag hier verder helemaal niets over zeggen ook niet over prijs e.d.
Jullie zullen het binnen nu en een paar weken wel horen,
Jawel het is zeker wel wat, en als je boven een bepaald gedrag zit krijg je ook nog een gratis troepje, meestal een pot ofzo.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:48 schreef MOD het volgende:
Is dat wat dan? Online bestellen? Heb het nog nooit gedaan...
Ik bestel eigenlijk nooit omdat de grondbloemen hier goedkoper zijn en de jumping jacks daar weer goedkoper
Zooitje grondbloemen, babypijlen (die zijn tofquote:Wat nemen de fokkers trouwens standaard mee in hun bestelling qua klein spul?
Is al langs gekomen en wel door mij gepost. Zelfs met mooiere beelden van een andere hoekquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Owja, weet niet of deze voorbij is gekomen, maar wat betreft vuurwerk
Verder een schaamteloze TVP want vuurwerk is
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Is al langs gekomen en wel door mij gepost. Zelfs met mooiere beelden van een andere hoek
Lol, echt geweldig om te zien dat andere fokkers dit ook doenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:02 schreef yosander het volgende:
Afgelopen week nog wat zitten klooien:
Blijft stiekem nog steeds leuk, dat kleine spul.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lol, echt geweldig om te zien dat andere fokkers dit ook doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |