Flamen, bashen en baggeren wordt standaard niet getolereerd.quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn vuurwerkbommen te maken.
Leuke showquote:Op donderdag 13 december 2007 18:41 schreef Qunix het volgende:
Nou hij doet het....
Vuurwerk filmpie - Demoshow Reigersbos.
lekkere site met die electroshockers, luchtgeweren en alarmpistolenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:48 schreef Wopper1 het volgende:
Zag in het vorige topic www.vuurwerkcenter.nl voorbij komen. Kan je dat bijvoorbeeld dan als Nederlander bestellen/afrekenen en afhalen in Duitsland oid?
Het wordt niet per post verzonden neem ik aan (aangezien ze ook kerstpakken hebben)?
Die zien er ook mooi uit jaquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
lekkere site met die electroshockers, luchtgeweren en alarmpistolen
Hier in de provincie Utrecht is het nog vrij rustig qua vuurwerk.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:22 schreef MeneerMuis het volgende:
Tijd vliegt voorbij, nog maar 17 dagen
bij ons zijn ze al lekker aan het knallen hoor, vooral giga vlinders hoor je door heel de wijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:26 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hier in de provincie Utrecht is het nog vrij rustig qua vuurwerk.
Is weleens anders geweest.
Relaxte collectie manquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:19 schreef MeneerMuis het volgende:
Hier dan mijn foto
[ afbeelding ]
Wat ik nu in huis heb liggen is:
4x BSC (Supervlinders)![]()
6x TT (Nitraten)![]()
2 Aardappelpijlen![]()
3 Kleine Sierpotjes![]()
1 Bon Bridge pot![]()
2 Horse Brand 100.000 rollen![]()
1 Flowerbed 100 Shots 14kg(2de verkocht)
1 vlindermatje 14 shots![]()
1 doosje pirats![]()
1 Nitraatmat 500 shots![]()
1 Hindoe 3.000 rol met eindbom![]()
Wat komt er nog bij:
Hopelijk me 2de flowerbed die ik nog had besteld![]()
Lawinepijlen naar op zoek, maar twijfelachtig![]()
Voor 400 euro aan siervuurwerk uit Duitsland met de verkoopdagen.![]()
Sorry van die smiletjes
Doorzichtige dop op de bovenkant, aluminium motor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:18 schreef H4ze het volgende:
[..]
Relaxte collectie manLawinepijlen wordt geloof ik echt met de jaren lastiger
Probeer iig aan de echte Zink901's te komen (te herkennen aan een zilveren dop).
BSC's (Big Spanish Cracker) ziijn geen supervlinders, je bent in de war.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:19 schreef MeneerMuis het volgende:
Hier dan mijn foto
[ afbeelding ]
Wat ik nu in huis heb liggen is:
4x BSC (Supervlinders)![]()
Ik noteer alleen maar wat er op die doos staat.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:21 schreef MOD het volgende:
[..]
BSC's (Big Spanish Cracker) ziijn geen supervlinders, je bent in de war.
Mooi pakettje veder, hoeveel wa sje kwijt? :p
Chrysanthemum crackling
Omgquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:51 schreef VjenneKloetn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb mezelf een keer gepwnd
Had 2 vlinders naast elkaar gelegd met het lontje tegen elkaar aan. Halve astronaut ervoor en die aansteken.
Door de knal van de 1ste vlinder vloog de andere naar mijn eigenauto en knalde daar precies tegen de voorruit uit elkaar
![]()
Stront veel mazzel gehad want die vlinder had net zo goed de andere kant op kunnen vliegen richting de hele buurt die stond te kijken![]()
Conclusie: je bent een rund als je met vuurwerk stunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |