ik heb gewoon bij de lokale leverancier ( tevens groothandelquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:32 schreef Frutsel het volgende:
Ik had daar ook een adresje... met de nadruk op "had"quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik heb gewoon bij de lokale leverancier ( tevens groothandel) besteld
alleen kwa verminderd legale klappers is het bij mij ook karig
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:32 schreef Mascleta het volgende:
Wat voor Shells Frutsel? kaliber,importeur en effecten?
quote:
Tuurlijk. Ook gewoon op straat hoor. Moet je wel de juiste mensen kennen ...quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:07 schreef drumstickNL het volgende:
Kun je in Duitsland ook vlinders halen? (Onder de toonbank)
net werd me gevraagt of ik 5 doodskop strijkers wou kopen voor 25 euro..quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:48 schreef MOD het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ook gewoon op straat hoor. Moet je wel de juiste mensen kennen ...
Alles is te koop.
grenzland-markt dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:48 schreef MOD het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ook gewoon op straat hoor. Moet je wel de juiste mensen kennen ...
Alles is te koop.
nu nog, het is 17 decemberquote:Op woensdag 17 december 2008 00:38 schreef DonPerignon het volgende:
hoe ben je dr aangekomen?![]()
Iemand die wat kan hustlen voor mij in Groningen?
Alles is te koop zijn nu wel hogere prijzenquote:
heb het zelf al vanaf augustus iddquote:Op woensdag 17 december 2008 01:13 schreef gers het volgende:
[..]
Alles is te koop zijn nu wel hogere prijzen
Ik ken geen Jozuaquote:Op woensdag 17 december 2008 00:46 schreef Mascleta het volgende:
@ MOD!
Ik werk niet bij Alpeco, maar ik denk dat je Jozua en mij door elkaar gehaald hebJozua werkt wel bij Alpeco
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vingers wordt wat lastiger maar zelfs daar is aan te komen.
Elders in het jaar duuder?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe duur is een slof rotjes bij jullie ? Hier 1,00 voor het eerst dit jaar, in de winkel dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |