quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:34 schreef RijstNatie het volgende:
Als iemand ooit in zuid amerika is, koop dan dit stukje vuurwerk en steek het af
en Hoe!!!quote:
Hier is er vanavond een show, zo rond 9u.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:52 schreef draculettetje het volgende:
er was hier net een vuurwerk show aan de gang altijd leuk ook om te zien
Bij mijn dealer kun je nog niet eens bestellenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het loopt nog niet echt storm wat betreft vuurwerkbestellingen. Ik heb zojuist mijn vuurwerk besteld en was pas klant nummer 97. Vorig jaar ging ik 13 december en was ik al klant 400 zoveel.
Ik ga bijna altijd voor Brilliant, maar moet zeggen dat ik me er nog niet in verdiept hebt, volgende week pas, eerder kom ik er niet aan toequote:Op vrijdag 12 december 2008 09:34 schreef navigator het volgende:
Welke collecties en heb je nog tips?
Zoals het er nu voor staat ga ik dit jaar voor Wollf, Beko en B&W spul.
eergisteren schuurmans demo gezien (diamond en kaboom)quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:34 schreef navigator het volgende:
Welke collecties en heb je nog tips?
Zoals het er nu voor staat ga ik dit jaar voor Wollf, Beko en B&W spul.
Dank je, je hebt mij zojuist 50 euro bespaard.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:42 schreef Hagelkaas het volgende:
Dan zijn 900 kutpijltjes die in een veel te laag tempo de lucht in gaan waardoor je er na 10 seconden helemaal klaar mee bent
Edit: Kijk eens;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |