Flamen, bashen en baggeren wordt standaard niet getolereerd.quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn vuurwerkbommen te maken.
als die open is kan deze verplaatst worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:15 schreef RacerDKB het volgende:
Zullen we anders nog even een paar dagen wachten tot FEE weer open gaat en het daar in het vuurwerktopic posten?
Het topic in FEE is nog niet vol, dus zodra dat subforum weer open gaat, kan je hier posten:quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:17 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
als die open is kan deze verplaatst worden.
tot die tijd kunnen we ff hier babbelen
prive forum?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het topic in FEE is nog niet vol, dus zodra dat subforum weer open gaat, kan je hier posten:
http://forum.fok.nl/topic/1110802
Hoezo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:15 schreef RacerDKB het volgende:
Zullen we anders nog even een paar dagen wachten tot FEE weer open gaat en het daar in het vuurwerktopic posten?
Ah, net was dat nog niet. Hij is ook weg uit het archief, wat betekend dat alleen admins hem op dit moment kunnen zien, wat betekend dat ze bezig zijn om dat subforum weer klaar te maken voor dit jaarquote:
Alpecoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:08 schreef navigator het volgende:
Allang weer naar Alpeco geweest, hoewel hun stash elk jaar minder is toch wel weer een paar lekkere blokken op de kop getikt.
En natuurlijk de chains 500, heerlijke mat.
Verder heb ik godzijdank nog wat Treuno´s over voor het betere knalwerk.
Laat maar weer komen o&n![]()
Blijf een klein kind wat vuurwerk betreft![]()
Volgend jaar ook voor het eerst naar Fallas, daar kijk ik erg naar uit
Geyll! ik zoek hem ook, geweldig blok is dat zeg!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:16 schreef RijstNatie het volgende:
ok anyway ik heb dit jaar dus de JW338
Rot is ff op wannabee kutmodje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ah, net was dat nog niet. Hij is ook weg uit het archief, wat betekend dat alleen admins hem op dit moment kunnen zien, wat betekend dat ze bezig zijn om dat subforum weer klaar te maken voor dit jaar
Binnenkort is het dus weer open. 1 november geloof ik.
wat nou als de politie hier mee kijkt en je adres traceert op je IP nummer?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:42 schreef Qunix het volgende:
1x lawinepijl
1x pakje TT's
1x pakje widowmaker
3x pakje mini strijkers
1x pakje flashing spul (tof die dingen)
1 pakje sterretjes
en nog wat baby en tripple pijlen en rotjes
Dan is die z'n sterretjes mooi kwijt!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:57 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
wat nou als de politie hier mee kijkt en je adres traceert op je IP nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |