Flamen, bashen en baggeren wordt standaard niet getolereerd.quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn vuurwerkbommen te maken.
Vallen spudguns onder vuurwerk?quote:et wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn vuurwerkbommen te maken.
Ik had vorig jaar vuurwerk gehaald in Oldenburg (D) maar ik was niet echt veel goedkoper uitquote:Op maandag 31 december 2007 09:31 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Vallen spudguns onder vuurwerk?![]()
En 't schijnt dat je in Deutschland heel goedkoop vuurwerk kan halen, tot 5x zo goedkoop dan hier. Bv een pijlenpakket die hier ¤50 kost kost daar ¤10 heb ik gehoord.
Waarom wacht je niet tot vanavond? Vuurwerk is hier in Nederland bedoeld om het einde van een jaar en het begin van het nieuwe jaar in te luiden, niet om rotjes naar oude oma's en kinderwagens te gooien al een paar dagen van te voren.quote:Op maandag 31 december 2007 09:44 schreef Gierigesloeber het volgende:
Tja. Ik ga zometeen ook maar even de straat op.
go screw yourself.quote:Op maandag 31 december 2007 09:59 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Waarom wacht je niet tot vanavond? Vuurwerk is hier in Nederland bedoeld om het einde van een jaar en het begin van het nieuwe jaar in te luiden, niet om rotjes naar oude oma's en kinderwagens te gooien al een paar dagen van te voren.En dan heb ik het nog niet eens over (huis)dieren die daar doodsbenauwd voor zijn.
1 dag per jaar knallen, en die dieren, die honden daar trap je 365 dagen per jaar in de honden poepquote:Op maandag 31 december 2007 09:59 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Waarom wacht je niet tot vanavond? Vuurwerk is hier in Nederland bedoeld om het einde van een jaar en het begin van het nieuwe jaar in te luiden, niet om rotjes naar oude oma's en kinderwagens te gooien al een paar dagen van te voren.En dan heb ik het nog niet eens over (huis)dieren die daar doodsbenauwd voor zijn.
1 dag per jaar.quote:Op maandag 31 december 2007 10:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
1 dag per jaar knallen, en die dieren, die honden daar trap je 365 dagen per jaar in de honden poep
Klopt, al die goedkope rotzooi zie je dan niet eens meer.quote:Op maandag 31 december 2007 10:28 schreef maniack28 het volgende:
Het zou idd leuker zijn als mensen hun geduld kunnen bewaren, maar goed hey... als je maar 30 euro te besteden heb en alleen maar astronauten en tollen kan kopen, dan moet je wat he... want het is vanavond al vroeg bedtijd
De echte mannen, die steken om 12 uur hun echte vuurwerk af
A-mèn! Ik zou het zelf niet beter kunnen zeggen!quote:Op maandag 31 december 2007 10:28 schreef maniack28 het volgende:
Het zou idd leuker zijn als mensen hun geduld kunnen bewaren, maar goed hey... als je maar 30 euro te besteden heb en alleen maar astronauten en tollen kan kopen, dan moet je wat he... want het is vanavond al vroeg bedtijd
De echte mannen, die steken om 12 uur hun echte vuurwerk af
Gewoon van 00:00 tot 02:00 vind ik, punt.quote:Op maandag 31 december 2007 10:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
hier ook exact 10h :/
van mij mag dat wel naar 12:00 ipv 10:00
en dan door tot 04:00 :-)
ik werd op half 9 wakker geknald door een 100k om de hoekquote:Op maandag 31 december 2007 10:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
hier ook exact 10h :/
van mij mag dat wel naar 12:00 ipv 10:00
en dan door tot 04:00 :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |