Vorig jaar had ik zo'n doosje gekocht, en ze geven een doffere knal dan een normaal rotje, maar echt twee keer zo zacht. Niet kopen dus.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:27 schreef MOD het volgende:
[..]
Elders in het jaar duuder?
Ergens in Arnhem zag ik ze voor 89ctIs dat nou cheap of zijn het gewoon standaard weigeraars?
Hier waar ik woon standaard 1,50 - 2,50 voor 200 standaard rotjes.
Ik zie ook super kanonslagen staan enzo, maar zijn die nou zo veel beter?
Hier maar 80 eurocentquote:Op woensdag 17 december 2008 17:27 schreef MOD het volgende:
[..]
Elders in het jaar duuder?
Ergens in Arnhem zag ik ze voor 89ctIs dat nou cheap of zijn het gewoon standaard weigeraars?
Hier waar ik woon standaard 1,50 - 2,50 voor 200 standaard rotjes.
Ik zie ook super kanonslagen staan enzo, maar zijn die nou zo veel beter?
ja hallo, die neefjes zijn hooguit 7 ofzo, die ga ik toch niet van dat zware spul gevenquote:Op woensdag 17 december 2008 19:13 schreef Gitaarmat het volgende:
Dat zijn de laat ik maar 'normale' rotjes zegge, die zijn hier dit jaar voor het eerst IN 2008 ook `¤1, in een winkel, dit jaar voor het eerst ook de superkanonslag besteld dit zijn hele groten die ik vorig jaar als heb zien liggen, 30 stuks voor 4 euro
van die mega dingen
tuurlijk, voor de neefjesquote:Op woensdag 17 december 2008 19:00 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
99 cent per pakje, maar meteen een slof besteld voor de neefjes
voor mij is dit niet efficient genoeg meerquote:Op woensdag 17 december 2008 19:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tuurlijk, voor de neefjes![]()
gewoon voor jezelf joh
¤2,75 voor 200st... En wel de Shishing Kanonslag (normaal) Wolff vuurwerk.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe duur is een slof rotjes bij jullie ? Hier 1,00 voor het eerst dit jaar, in de winkel dan.
Filmpjes van?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
[ afbeelding ] maar gedaan en nog wat los grut
Kijk dat zijn de beterequote:Op donderdag 18 december 2008 00:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Budget is bij mij dit jaar opgeschroefd naar 800 euro ongeveer, wordt wel een topjaar.
Statief, lange sluitertijd, iris open gooien en focus op oneindig.quote:Op donderdag 18 december 2008 02:46 schreef draculettetje het volgende:
iemand trouwens ti[s om vuurwerk mooi en goed op de foto te krijgen?
Is dat buitenlands vuurwerk?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
niet echt
had vorig jaar t kleinere pakketje.. dat was best aardig
Evucoquote:Op donderdag 18 december 2008 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dat buitenlands vuurwerk?![]()
Welk merk is het?
Zijn ook niet in (legaal) zonder vergunningen in Belgie te krijgen kleine shells wel in frankrijkquote:Op woensdag 17 december 2008 19:20 schreef Wisheh het volgende:
Vroeger hadden me pa en me oom een paar van die mortieren (?) het waren van die ballen die we in een buis moesten doen. En damn die dingen gingen hard en waren ook nog mooi om te zien in de lucht.
Deze kan ik zeker niet hier krijgen ergens? Tuurlijk niet het is NLKan ik deze wel in Belgie krijgen? Want hier heb ik wel grof geld voor over
Ben niet zon vuurwerk junk maar ok dat was gewoon gaaf.
PM mag ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |