Flamen, bashen en baggeren wordt standaard niet getolereerd.quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn vuurwerkbommen te maken.
woei!quote:Op donderdag 27 november 2008 20:29 schreef Specularium het volgende:
Ik wacht nog op de eerste folders.
Kom je op 1 manier achter he?quote:Op donderdag 27 november 2008 21:27 schreef EvilMarc het volgende:
Dan maar nog een keer. Wie weet of het nadelig is voor de rookbom als de KAS al een half jaar buiten in een open zak heeft gelegen? :p
Wat een crap advertentiequote:
vuurwerk koop je toch niet bij de halfords?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:44 schreef MOD het volgende:
Nog geen folders binnen hier
Duurt maar lang hoor, al staat de halfoords krant wel online, ze zijn alleen wel belachelijk duur...
Damn... Ik denk hier op FOK! nieuwe vuurwerkjunky's te ontmoeten en nu ben je al de derde waar van blijkt dat ik die al lang ken en al jaren op MSN heb.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:58 schreef MOD het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden was AVP nog wel leuk. Nu kijk ik af en toe op het forum opzoek naar boeiende info, maar echt actief ben ik er niet.
Mn gebruikersnaam is "Gebruikersnaam:" let wel, de dubbele punt
Voorheen was het altijd zonder dubbele punt, maar omdat een of andere aap een keer sneller was dan ik, moest ik er maar een : achter plakken![]()
Anyway, op MSN kan je me terug vinden als "asdarsad" oidik zou zweren dat jij het was bij alpeco
even naar Zena?quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dit weekend maar eens naar Baarle Hertog
weetje hoelang ik dan onderweg bentquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:56 schreef Mascleta het volgende:
OV Kaart? Trein naar tilburg en vanaf daar bus 132 naar Breda via Baarle
of andersom, met de trein naar Breda en dan 132 naar tilburg via Baarle
Schooltas of sporttas mee
weetje hoelang ik dan onderweg bentquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:56 schreef Mascleta het volgende:
OV Kaart? Trein naar tilburg en vanaf daar bus 132 naar Breda via Baarle
of andersom, met de trein naar Breda en dan 132 naar tilburg via Baarle
Schooltas of sporttas mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |