http://www.zibb.nl/102190(...)-bij-benzinepomp.htmquote:Op donderdag 4 december 2008 12:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja in duitsland is het hetzelfde als nederland ook qua zwaarte van vuurwerk alleen de verkooppunten zijn anders. In Duitsland kan je zelfs vuurwerk bij pompstations kopen, dat zal je in Nederland noooooit zien.
Hoeveel gram effectlading zit daar in?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:11 schreef Demarest het volgende:
Ziehier de 7 Bang Rocket in actie. De vuurpijl is vergelijkbaar met de lawinepijl, alhoewel zwakker en legaal. Filmpje is overigens niet van mezelf.
38 gram dacht ik.quote:Op zondag 14 december 2008 04:06 schreef MOD het volgende:
[..]
Hoeveel gram effectlading zit daar in?
en wat is het allemaal?quote:Op zondag 14 december 2008 21:09 schreef SE.Fireworks het volgende:
Dit hebben wij dit jaar staan.
[ afbeelding ]
Net assortiment aan klein-vuurwerk, al zeg ik het zelf.
Nee, dat zijn de slaghoedjes die je nodig hebt om patronen vanuit een alarmpistool te schieten.quote:Op zondag 14 december 2008 21:57 schreef Flepke het volgende:
http://www.dumpstore.nl/winkel/index.php?main_page=product_info&products_id=6107
Zijn dit de befaamde knal patronen?, gewoon in een Nederlandse webwinkel!?
Zo te zien worden ze gewoon opgestuurd, waar zit het addertje?
Allemaal legale dingetjes zo te zien..?quote:Op zondag 14 december 2008 21:09 schreef SE.Fireworks het volgende:
Dit hebben wij dit jaar staan.
[ afbeelding ]
Net assortiment aan klein-vuurwerk, al zeg ik het zelf.
Brammetje dump vuurwerk blaadjequote:Op maandag 15 december 2008 00:03 schreef porsche1 het volgende:
Jaa ikke glezen hebben in brammetje dump werkvuur bladje!
Die grijze stokjes?quote:Op maandag 15 december 2008 17:26 schreef DonPerignon het volgende:
Uit verveling dit maar in elkaar timmeren.
Maar ik ben benieuwd wat daar allemaal tussen ligt, dat is niet geheel duidelijk...
Tips?
Niceeeequote:Op maandag 15 december 2008 17:26 schreef DonPerignon het volgende:
Maar ik ben benieuwd wat daar allemaal tussen ligt, dat is niet geheel duidelijk...
Tips?
Ja.quote:Op maandag 15 december 2008 18:07 schreef gers het volgende:
Zit trouwens te denken om wat crosairs te halen iemand met ervaringen hier ?
Ipv sterretjes kan je ook best visco of blackmatch gebruiken, gaat t tien keer zo snelquote:Op maandag 15 december 2008 17:54 schreef DonPerignon het volgende:Ja dat dacht ik ook wel. Maar hoe de structuur eruit ziet. Jumping Jacks en wondertollen zag ik ook nog wel
. Maar is hier enige bouwkundige die even snel dit even technisch neer kan zetten
Wreed!quote:Op maandag 15 december 2008 17:26 schreef DonPerignon het volgende:
Tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |