Scherp +1quote:Op zondag 7 december 2008 13:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Drie Zinks en twee stokken, wat ben jij van plan?
Staan gewoon 3 stokken blindequote:Op zondag 7 december 2008 13:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Drie Zinks en twee stokken, wat ben jij van plan?
Eerste foto op klikken, je ziet dat de middelste stok de linker op een gegeven moment overlaptquote:
Nu je 't zegt, ja.quote:Op zondag 7 december 2008 18:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Eerste foto op klikken, je ziet dat de middelste stok de linker op een gegeven moment overlapt
Dude waar gaat dit over
er worden veel kleine dealers gepakt..quote:Op zondag 7 december 2008 19:32 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik zoek nog steeds naar wat illegaal vuurwerk hier in A'dam.. Lijkt wel alsof niemand meer naar België gaat tegenwoordig?
Gewoon zelf gaan. Probleem opgelost. Alleen wel wat eerder in het jaar doen.quote:Op zondag 7 december 2008 19:32 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik zoek nog steeds naar wat illegaal vuurwerk hier in A'dam.. Lijkt wel alsof niemand meer naar België gaat tegenwoordig?
Kaufland, Marktkauf, Real, Pennymarkt, Toom Markt, Edeka, Plus Supermarkt, Pfennigpfeifer, Hornbach?quote:Op donderdag 4 december 2008 16:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Diverse zaken, idd de ALDI, de LIDL, Karstadt/K&K en diverse kleinere winkels
en ik vergeet een grote, maar kom ff niet op de namen
Aangezien de Trueno 03 en 04 niet meer te koop zijn.. Original heeft onlangs de L01T Toffee vlinder op de markt gebracht (met een knipoog naar de welbekende toffee van vroeger). Hij lijkt erg op een Trueno. Schijnt op dit moment wel zo'n beetje de hardste vlinder te zijn die je legaal in België kunt kopen. Prijs 9 euro per doosje.quote:Op maandag 8 december 2008 16:21 schreef drumstickNL het volgende:
Nice, wat voor gaaf vuurwerk is er trouwens dit jaar nieuw gekomen?
Waar kan je die toffee krijgen ? Olen?quote:Op maandag 8 december 2008 19:11 schreef Mr_Rammstein het volgende:
[..]
Kaufland, Marktkauf, Real, Pennymarkt, Toom Markt, Edeka, Plus Supermarkt, Pfennigpfeifer, Hornbach?
[..]
Aangezien de Trueno 03 en 04 niet meer te koop zijn.. Original heeft onlangs de L01T Toffee vlinder op de markt gebracht (met een knipoog naar de welbekende toffee van vroeger). Hij lijkt erg op een Trueno. Schijnt op dit moment wel zo'n beetje de hardste vlinder te zijn die je legaal in België kunt kopen. Prijs 9 euro per doosje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alpeco komt dit jaar met de Klikbare Chainthunder met maar liefst 2000 schots voor 85 (ook bij Harry Loots te koop voor 90 euro). Eigenlijk dus 4x Chainthunder 500 maar je kunt ze makkelijk aan elkaar koppelen door een speciaal systeempje.
[ afbeelding ]
Zo zijn er nog wel veel meer produkten te vinden die nieuw zijn. Over het algemeen nieuwe pijlen en potten. Vooral Original brengt vaak nieuwe dingen uit. Laten we het over Alpeco maar niet hebben![]()
Owja ik ben trouwens moderator Afcajax van AVP en eigenaar van www.vuurwerkfan.nl en dus op fok te vinden als Mr_Rammstein![]()
Kon ook bijna bij een vuurwerkzaak werken, ben alleen anderhalf maand te jong.quote:Op maandag 8 december 2008 21:19 schreef versteegrob het volgende:
Yes ga bij een vuurwerk shop werken. In 3 dagen 40 uur maken en mag dan voor 400 euro vuurwerk uitzoeken, wel redelijk.
Framesquote:Op maandag 8 december 2008 19:11 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Owja ik ben trouwens moderator Afcajax van AVP en eigenaar van www.vuurwerkfan.nl en dus op fok te vinden als Mr_Rammstein![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |