Ik zou idd gewoon even gaan Poppejans, het is echt heel irritant die onzekerheid. Ik spreek helaas uit ervaring. Maar wie weet is het wel een teken van heel iets anders...?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:24 schreef Poppejans het volgende:
Verdorie, nog steeds niet ongesteld, wel waterige afscheiding en de zeurende buikpijn. Het lijkt alsof het bloed niet wil doorzetten ofzo![]()
Vrijdag dan toch maar een afspraak maken met de huisarts, bah ik zie daar zo tegenop he, maarja duidelijkheid is wel wat ik wil. Misschien krijg ik wel een kuurtje aan de pil waardoor het wat op gang geholpen wordt, dit schiet echt niet op.
Volgende maand 6 maanden zonder Implanon en nog maar 1 keer echt ongesteld geweest
PCOS is idd heel stom.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:35 schreef Poppejans het volgende:
Ja, straks is er echt wat mis ofzo, of heb ik dat stomme PCO ofzoiets![]()
Het was vorige maand ook zo, dat er wel een ongesteldheid leek aan te komen, maar er komt dan geen bloed..
Kun je niet veranderen van arts? Lijkt me namelijk niet fijn als je al met zo'n gevoel moet gaanquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:17 schreef Poppejans het volgende:
Dankjulliewel v de lieve woorden, ik ga morgenvroeg meteen bellen zodat ik hopelijk afspraak v donderdagmiddag kan maken. Ik weet iig dat ik me niet laat afschepen, wil niet de deur uit met ''niks'', ik vind de arts nogal een ongevoelige trolbeetje zo'n lompe kenau
Ik heb de suikertest ook ff gedaan. Zakt als een baksteen naar beneden meteenquote:Op woensdag 26 november 2008 12:37 schreef Troel het volgende:
GK, heb je al met suiker getest?
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:51 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik heb de suikertest ook ff gedaan. Zakt als een baksteen naar beneden meteen![]()
Om daarna met mijn domme kop het bekertje ind e moeders voor moeders kan te gooienWeg kan vol pies
![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:12 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
p.s. De test van vanochtend was weer positief, net iets beter zichtbaar dan die van gisteren.
Ik ben trouwens ook elke dag even aan het testen of mijn ovulatietesten ook donkerder worden. Tot nu toe weinig resultaat, het resultaat blijft een beetje hetzelfde elke dag maar normaal zijn de stripjes rond deze tijd van de maand spierwit behalve de teststreep.
Ze weten het dus niet in het zh, want ik wist het zelf nog niet eens op moment van inlevering.... Ik vertel het de gyn maandag, dan hoor ik meer, komt goedquote:Op woensdag 26 november 2008 19:17 schreef Poppedein het volgende:
Saffier, wat jammer dat t ook deze ronde niet gelukt is voor jullie... vervelend dat je man net buikgriep bleek te krijgen na t inleveren van de zaadjes, ik hoop dat t niet al te veel van invloed zal zijn, maar blijkbaar willen ze het dus toch nog eerst onderzoeken...ze gaan niet gelijk uit van een slecht resultaat! Heel veel succes voor de volgende ronde...en een NOD op 2e kerstdag moet gewoon zorgen voor mooie streepjes onder de kerstboom!! Ik ga duimen voor het allermooiste kerstkadootje voor jullie dit jaar!
om even terug te komen op de waterecho (heb ik in september gehad)...quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:44 schreef mefke79 het volgende:
Een waterecho is volgens de folder van het ziekenhuis precies wat je denkt dat het is: een inwendige echo waarbij ze water in je baarmoeder spuiten. Dan komt er dus vocht in je baarmoeder, die wordt daardoor zwart op de echo en dan kunnen ze dus goed zien of er iets van afwijkingen in de baarmoeder zijn. Mochten er dan verklevingen zijn, dan zijn ze goed te zien. Maar de arts verwachtte dat nu niet, daar klopte het verhaal niet echt voor. Ik ben in ieder geval al een stuk meer gerustgesteld dan eerst en dat is ook heel wat waard.
Ikke ook! Eieren tellenquote:Op donderdag 27 november 2008 15:46 schreef miss_sly het volgende:
In je bloed kunnen ze gedurende de cyclus van allerlei hormonen de waarden bepalen. Daarmee kunnen ze adhv jouw informatie bekijken of de waarden overeenkomen met het moment in de cyclus dat je zit.
Het is overigens best mogelijk dat ze wel een inwendige echo gaan maken, hoor. Maar dat is echt niet zo vreselijk. Het is even wennen als het de eerste keer is, maar ik vind het altijd wel meevallen. Ook nooit last van kou ofzo gehad, eigenlijk. Ben altijd te ingespannen aan het meekijken op het scherm wat ze nu weer zien
Ok, bedankt!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:46 schreef miss_sly het volgende:
In je bloed kunnen ze gedurende de cyclus van allerlei hormonen de waarden bepalen. Daarmee kunnen ze adhv jouw informatie bekijken of de waarden overeenkomen met het moment in de cyclus dat je zit.
Het is overigens best mogelijk dat ze wel een inwendige echo gaan maken, hoor. Maar dat is echt niet zo vreselijk. Het is even wennen als het de eerste keer is, maar ik vind het altijd wel meevallen. Ook nooit last van kou ofzo gehad, eigenlijk. Ben altijd te ingespannen aan het meekijken op het scherm wat ze nu weer zien
bij een tweede streepje hoef ik geen echo....quote:Op donderdag 27 november 2008 15:04 schreef miss_sly het volgende:
mefke, waarom vind je dat die echo dan gewoon niet nodig is ?
Ik snap nog altijd niet wat al die vlekken zijn. De gyn moet nog altijd alles aanduidenquote:Op donderdag 27 november 2008 15:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ikke ook! Eieren tellenEn ik vond mn baarmoederslijmvlies altijd heel interessant!
![]()
Als het een geruststelling kan zijn, een inwendige echo houdt eigenlijk niets in. Het voelt wat onwennig aan, maar pijnlijk is het niet. Gewoon relaxen. Ik denk eigenlijk altijd aan een dildo die ze zouden inbrengen. Dat ziet er volgens mij hetzelfde uitquote:Op donderdag 27 november 2008 16:01 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ok, bedankt!
OMG een inwendig onderzoek lijkt me echt heel erg eng..maarja het is dan wel ergens goed voor en bij een bevalling enzo boeit je dat dan helemaal niks meer als je dan bezig bent, hou ik dan maar in mn achterhoofd.
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
. Gewoon relaxen. Ik denk eigenlijk altijd aan een dildo die ze zouden inbrengen. Dat ziet er volgens mij hetzelfde uit
*giebel*quote:Op donderdag 27 november 2008 16:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk altijd aan een dildo die ze zouden inbrengen. Dat ziet er volgens mij hetzelfde uit
Nou dat is het voornamelijk jaquote:Op donderdag 27 november 2008 16:57 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dag GK! Veel plezier in Z&G!![]()
Jammer Vlindur, wel een mooie cyclus joh. 29 dagen is echt niet gek.![]()
Poppejans, ik zag ook op tegen die inwendige echo, maar ook mij viel het errug mee. Gewoon het idee van daar liggen, met je blote doos bij een vreemde kerel/vrouw. Dat is niet mijn hobby, maar verder... och. Heel fijn dat je zo snel door kan.
Echt alleen de 1e keer is raar en eng en spannend. Maar het is voor een goed doel en je bent er zo overheen hoor. echtquote:Op donderdag 27 november 2008 17:01 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nou dat is het voornamelijk jaMaarja eens moet de eerste keer zijn, tenslotte bij een bevalling zal het allemaal veeeel erger zijn,daar lig je al helemaal niet op je charmantst
Manlief was ook mee dinsdag en ik vroeg em achteraf: vond je het niet vreemd zo, om te zien. Zegt ie: Ja maar ik kijk ook niet naar jou, ik kijk naar dat schermpie...quote:Op donderdag 27 november 2008 16:57 schreef prinseszondererwt het volgende:
. Gewoon het idee van daar liggen, met je blote doos bij een vreemde kerel/vrouw. Dat is niet mijn hobby, maar verder... och. Heel fijn dat je zo snel door kan.
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:12 schreef Vlindur het volgende:
oh ja!
De laatste keer was ik al laat en moest ik nodig. Bij de echo ging ze duwen op mn blaas, dus ik zei; niet zo hard, ik moet plassen!.
Zei: " dat zie ik"
Zou ze het ook kunnen zien als je poepen moet?quote:Op donderdag 27 november 2008 17:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
Nouhouuu jullie maken me bang hoor
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:17 schreef Vlindur het volgende:
Zou ze het ook kunnen zien als je poepen moet?
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Niet relevant! Off topic! (maw: ik wil er niet over nadenken!
)
lalalalalallalalala ik hoor niks ik hoor niks lalalalalaquote:Op donderdag 27 november 2008 17:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zou ze het ook kunnen zien als je poepen moet?
Het scheelt dat je alleen maar lezen hoeft!!quote:Op donderdag 27 november 2008 17:29 schreef Poppejans het volgende:
[..]
lalalalalallalalala ik hoor niks ik hoor niks lalalalala
[ afbeelding ]
Als ik mn sigaret op heb ga ik douchen, dan koken en dan naar onze kapster. Mn pony is zolang dat ik haast niks meer ziequote:Op donderdag 27 november 2008 17:47 schreef prinseszondererwt het volgende:
* prinseszondererwt gaat gauw koken, wegwezen hierzo!
Niks studeren, feesten moet je Huupquote:Op donderdag 27 november 2008 21:23 schreef judes het volgende:
Dat van die metaalsmaak, dat kan ik me toch eigenlijk niet ingebeeld hebben, want ik wist niet eens dat het een symptoom kon zijn! Maar ik ga er nog steeds maar van uit dat er geen tweede streepje komt, voor de zekerheid...
Afleiding, dat zou ik ook wel kunnen gebruiken! Ben echt aan het aftellen. Maak me nu al zorgen dat er dan nog niks te zien is... Als ik mijn temperatuur en slijmcontrole erop moet geloven was mijn eisprong rond dag 24 pas. En voor zover ik het heb kunnen vinden is er dan pas na 12 dagen een tweede streepje mogelijk. Dus misschien is dag 32 toch nog te vroeg... Hopelijk klopt die kaart gewoon voor geen meter!
Succes met studeren, Huup!!
dat vind k een goeiequote:Op donderdag 27 november 2008 21:29 schreef Saffier het volgende:
[..]
Niks studeren, feesten moet je HuupStuderen kan je daarna wel weer
Zo ver als de bevalling hoef je niet te denkenquote:Op donderdag 27 november 2008 16:01 schreef Poppejans het volgende:
OMG een inwendig onderzoek lijkt me echt heel erg eng..maarja het is dan wel ergens goed voor en bij een bevalling enzo boeit je dat dan helemaal niks meer
Ik heb het even geprobeerd met de parfums maar ik had niet direct het idee dat het stonk ofzo... Ik heb wel het luchtje dat ik het meest draag opgespoten en heb het idee dat het een beetje anders ruikt, maar dat kan misschien ook komen doordat ik constant aan mijn pols zit te snuffelen...quote:Op donderdag 27 november 2008 21:38 schreef mefke79 het volgende:
Spannend Judes! Ik herken dat symptoom niet. Misschien moet je eens met je neus boven je eigen parfummetjes gaan hangen. Dat was bij mij het signaal...ik vond alles stinken!
Oeh laat ik nou die nare ervaringen hebben bij vrouwelijk gyn's, ik heb nu een mannelijke en dat is een schatjequote:Op vrijdag 28 november 2008 02:59 schreef Carmella het volgende:
(Mijn ervaring na tal van gyn's is dat de vrouwen, zowel de jongere als oudere, zoveel meer nadenken. Ten eerste zijn de mannen zó hardhandig, die duwen er met gemak zonder enig gevoel een eendebek in waardoor je krom van de pijn ligt, en ten tweede veel lomper met gordijnen open laten staan, denken aan je privacy, kijken hoe je reageert en hoe je je voelt, etc. Maar ik kan ook gewoon de pech hebben dat we hier allemaal lompe mannen hebben hoorUiteraard zullen er genoeg fijne lieve mannen rondlopen!)
Thanks,was een fijn en duidelijk gesprek we zijn heel wat wijzer!quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:38 schreef Saffier het volgende:
Succes vanmiddag P-P! Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt.
graag! we doen ons best weer... we kunnen weer bijna voor de volgende ronde.. (hoop dat er niet zoveel rondes meer volgen, word het wachten echt zat nu na (pas!!!) 1 jaar en 4 maanden...)quote:Op woensdag 26 november 2008 23:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
He Mijsje toch, wat jammer dat het weer niet raak is deze ronde.
Doen we de volgende ronde gezellig met de rest mee, oke?
ik had juist een hele vervelende ervaring met een vrouw als gyn... even kort verteld komt het op het volgende neer:quote:Op vrijdag 28 november 2008 02:59 schreef Carmella het volgende:
[..]
Zo ver als de bevalling hoef je niet te denkenAls je net zwanger bent en er met een gewone echo nog te weinig te zien is krijg je ook een inwendige echo om het aantal weken beter te kunnen bepalen.
Maar kan me voorstellen dat je wel een beetje nerveus bent voor een eerste onderzoek. Gelukkig krijg je een vrouw, dat is toch wel fijn bij zo'n eerste onderzoek als je het allemaal wat spannend vindt.(Mijn ervaring na tal van gyn's is dat de vrouwen, zowel de jongere als oudere, zoveel meer nadenken. Ten eerste zijn de mannen zó hardhandig, die duwen er met gemak zonder enig gevoel een eendebek in waardoor je krom van de pijn ligt, en ten tweede veel lomper met gordijnen open laten staan, denken aan je privacy, kijken hoe je reageert en hoe je je voelt, etc. Maar ik kan ook gewoon de pech hebben dat we hier allemaal lompe mannen hebben hoor
Uiteraard zullen er genoeg fijne lieve mannen rondlopen!)
Veel succes iig en fijn dat je nu doorkunt naar de gyn om zo dichterbij dat gewenste 2e streepje te komen
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:21 schreef Nijna het volgende:
Spannende tijden breken er weer aan met al die springende eieren!
Kers, ja dat ga ik de komende tijd als excuus gebruiken... (ik lijk af en toe echt wel dement, het is ook eigenlijk na Mirte nooit meer zo geworden als dat het voor die tijd was...)
quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:17 schreef Kersjes het volgende:
PZE, het werd uiteindelijk pas ver na 12 uur. Tijd zat dus om weer aangevuld te raken, toch?
P-P, dit is echt niet helemaal waar hoor. Ik had ook een cyclus die gezien wordt als regelmatig (tussen 30 en 35 dagen) maar ik had dus geen eisprong! Nu ik ben afgevallen heb ik wel weer een eisprong (heb nog steeds overgewicht hoor, maar door de beperkte hoeveelheid koolhydraten/suikers is mijn cyclus nu wel weer op orde). Als je echt geen positieve ovutesten hebt (had ik dus ook niet), zou ik na een tijdje, als je niet zwanger wordt, toch eens vragen om bloedprikken gedurende je cyclus.quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:38 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik vertelde dat ik met ovu-testjes in de weer was geweest maar dat ik geen een positieve heb kunnen vinden.Ik was bang dat ik door mijn overgewicht geen eisprong zou hebben.Maar ze vertelde dat als je elke maand een regelmatige cyclus hebt je er in vanuit kunt gaan iedere maand een eisprong hebt,ze vertelde dat een eisprong en menstruatie samen hangen.ALs je heel onregelmatig bent dan zou er wel iets mis kunnen zijn maar ik had mijn cyclussen doorgegeven tot nu toe (nog maar 2 )maar t zag er nu al keurig uit zei ze.
Ja dit wist ik dus ook van jou,mischien dat het af en toe wel zo voorkomt ofzo.We zien het nog maar even aan,ga nog maar even van het positieve uit!quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:34 schreef happyme28 het volgende:
[..]
P-P, dit is echt niet helemaal waar hoor. Ik had ook een cyclus die gezien wordt als regelmatig (tussen 30 en 35 dagen) maar ik had dus geen eisprong! Nu ik ben afgevallen heb ik wel weer een eisprong (heb nog steeds overgewicht hoor, maar door de beperkte hoeveelheid koolhydraten/suikers is mijn cyclus nu wel weer op orde). Als je echt geen positieve ovutesten hebt (had ik dus ook niet), zou ik na een tijdje, als je niet zwanger wordt, toch eens vragen om bloedprikken gedurende je cyclus.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:29 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Moet je dan een keer bloedprikken tijdens je cyclus en daar kunnen ze het dan in zien?
Hihi, ik vind het wel schattig. Niet dat ik er het fijne van weet, maar zo groot is dat eitje niet hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:22 schreef Pure-Poison het volgende:
Beetje onsmakelijk mischien maar ik heb bij mijn menstruatie altijd van die stukken erin,ik dacht dat dat restandjes van een ei waren die niet bevrucht was,of ben ik nu dom?
Ik had verwacht dat ze dat nu al zouden gaan zeggen.Ik was 10-jaar toen ik voor het 1st bij een dietiste zat en ik heb zo veel gelijnd dat het me nu niet eens lukt om ook maar 5kilo af te vallen,maargoed dan zal het dus op een of andere manier wel moeten.Ik hoop dat ik een geluksvogel ben en binnen niet al te lange tijd zwanger ben.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hihi, ik vind het wel schattig. Niet dat ik er het fijne van weet, maar zo groot is dat eitje niet hoor.Volgens mij praten we over microscopisch klein enzo.
Het is volgens mij idd ook slijmvlies.
Ik zou het gewoon wel nog een maand of 3 bijhouden, met testen en temperatuur bijv. en dan nog eens terug gaan.
En... en dat is een open deur, alvast af gaan vallen zodat je dat ook kan melden dan. Want dat is geheid het advies dat je gaat krijgen.
Ben daar zelf ook mee bezig omdat ik ook denk dat ik wel eens hetzelfde zou kunnen hebben als happy.
En nee... we zijn nog niet bezig, maar het houdt me wel bezig.
Yeehahhh!!!!quote:Op zondag 30 november 2008 11:58 schreef huuphuup het volgende:![]()
even wat jompels en duimen voor ons allemaal hoor!
Hopelijk snel weer iemand die positief test!
quote:Op zondag 30 november 2008 22:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Judes, hier wel ervaring met roze slijm, maar waarschijnlijk niet het verhaal dat jij nu wilt horen....sorry
Bij mij komt er de dag voor de ongesteldheid uitbreekt wat roze slijm bij het afvegen. De dag erna begint het echt zeg maar.
Maar ik hoop voor jou dat het wat anders is.
Ben gelukkig weer wat beter/blijer!
Ja, tuurlijk! Ik ook!quote:Op maandag 1 december 2008 19:59 schreef mefke79 het volgende:
Saffier, nee he.. balen! Maar van de andere kant misschien ook een opluchting, er wordt iets aan gedaan. En Prinses, dat andere topic is ook heel gezellig, maar we hadden Saffier liever hier gehouden
. Saffier, laat het even bezinken en dan er weer vol tegenaan!
Jij weet altijd zo goed de juiste snaar te treffen!quote:Op maandag 1 december 2008 23:31 schreef bixister het volgende:
sjonge saffier, wat een tegenvaller!wel een heel mooi wonder dat Tobias er is!!!
![]()
![]()
en nu is er tenminste duidelijkheid, beter dan almaar blijven proberen zonder resultaat. succes met 't vervolgtraject, ik hoop dat het jullie snel de zo gewenste streepjes (met goed vervolg) zal opleveren!
![]()
Toen ik zwanger werd lag mijn vader ook in het ziekenhuis. Hij had een operatie om keelkanker weg te halen. Maar doordat zijn hart ook al meerder operaties achter de rug had kon die het allemaal niet meer aan enzo Dus wij hadden toen ons hoofd ook niet op zwanger worden staan. En juist toen werd ik hetquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:18 schreef happyme28 het volgende:
Mijn schoonvader heeft 3 weken geleden een hartoperatie gehad en is afgelopen zondag weer opgenomen met complicaties. Hij ligt nu weer op de hartbewaking, dus ik heb even wat anders aan mijn hoofd.
Oe.. morgen 6 wekenquote:Op donderdag 4 december 2008 11:24 schreef miss_sly het volgende:
Tja, bij ons zou het volgens onze berekeningen ook zaad betreffen dat minstens 72 uur oud was.
Een eicel is pas vruchtbaar vanaf dat de follikel springt, dan komt namelijk de eicel pas vrij.
Je slaat de spijker op z'n kop Takkembahquote:Op donderdag 4 december 2008 08:58 schreef Takkembah het volgende:
Dat is inderdaad ff slikken ja. Je bent wel blij voor hen, maar aan de andere kant denk je 'halloooo ik wil ook gewoon'....
Hahaha was het maar waar, maar dan zou ik echt wel zo'n mooie digitale met ''zwanger'' erop komen laten zien!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Man ik sta al weer helemaal te hyperen als ik een foto zie met strepen. Dacht dat Poppejans een baby kwam melden! Maar dit is ook goed nieuws!
JAAA!quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oke, doen we gewoon samen mooie plaatjes spammen hier!
OH ik wil het zo graag!!!!!!!!!
Die wachtweken zijn enorm irritant.Maar op de een of andere manier vind ik het deze maand minder erg. Het is op m'n werk enorm druk, dat leidt de boel goed af. En ik hou mezelf maar voor dat ik niet onder die waterecho uit ga komen op de 19de. Ook een beetje het idee dat ik de eerste stap gezet heb en dat er nu aandacht voor komt, dat ik gewoon effe moet afwachten. En ik voel he-le-maal niets tot nu toe. Dat helpt ook. (al betrap ik mezelf er wel op dat ik af en toe even voel of mijn borsten al gevoelig worden. Vanochtend wel, maar he, wat wil je met een puistjequote:Op zaterdag 6 december 2008 13:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hoe is het met jou Mefke?
Ik vind die wacht-weken echt steeds irritanter worden. Dus maar snel verruilen voor 9 maanden wachten.
Ik ben het helemaal met je eens!! We moeten op ze minst allemaal 2 streepjes hebben op de nieuwjaarborrel (alcohol-vrije borrelquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:30 schreef bumbaloe het volgende:
Ja, ik vind gewoon dat pp en kersjes en karin en ik en de rest die ik nu niet bij naam noem met spoed 2 streepjes moeten plassen!
EN SNEL!
PZE en Bumba, ik kan het niet beter zeggen...succes met wachten, ik duim !quote:Op zondag 7 december 2008 10:10 schreef bumbaloe het volgende:
Hier nog niks geen duivels, en geen bloed geeft mij moed!
Dit zei mijn zus dus ook. Dus ik had niet anders verwacht van mijzelf (aangezien ik al jaren rammel)...quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:29 schreef Kersjes het volgende:
Asynur, ik heb die gevoelens zelf niet op die manier gehad. Al jarenlang was ik zo enorm hard aan het rammelen, het was gewoon wachten totdat M. ook zo ver was om een kindje te willen. Toen ik "groen licht" keeg kon het me niet snel genoeg gaan allemaal!
Ik heb heel vaak koude voeten (zeker met dit weer)!!quote:Volgens mij zijn jouw gevoelens best normaal. Het is natuurlijk ook een enorm grote stap om voor een kindje te gaan! Don't worry, je koude voeten zullen gedurende de zwangerschap vast heerlijk warm gaan worden![]()
Ik ookquote:Op zondag 7 december 2008 10:57 schreef mefke79 het volgende:
[..]
PZE en Bumba, ik kan het niet beter zeggen...succes met wachten, ik duim !
ja nou nee, kijk, de vorige ronde had ik een cyclus van 26 dagen, en dan zou ik vanaf de 10e nu mogen testen/of ongesteld worden. Maar ik hoop natuurlijk van nietquote:Op zondag 7 december 2008 18:01 schreef Poppedein het volgende:
hahahhaa...dat heerlijke zelfverzekerde "geloof ik" erachter aan Huup.. ik ben benieuwd hoe lang je t volhoudt! Is de 12e ook je NOD of is die al eerder of later?
Ja, dat is echt rete-spannend en leuk!!quote:Op zondag 7 december 2008 18:41 schreef Poppedein het volgende:
We zitten in ieder geval steeds wel met een groepjes testers bij elkaar zo...alsof t allemaal nog niet spannend genoeg is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |