Thanks,was een fijn en duidelijk gesprek we zijn heel wat wijzer!quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:38 schreef Saffier het volgende:
Succes vanmiddag P-P! Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt.
graag! we doen ons best weer... we kunnen weer bijna voor de volgende ronde.. (hoop dat er niet zoveel rondes meer volgen, word het wachten echt zat nu na (pas!!!) 1 jaar en 4 maanden...)quote:Op woensdag 26 november 2008 23:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
He Mijsje toch, wat jammer dat het weer niet raak is deze ronde.
Doen we de volgende ronde gezellig met de rest mee, oke?
ik had juist een hele vervelende ervaring met een vrouw als gyn... even kort verteld komt het op het volgende neer:quote:Op vrijdag 28 november 2008 02:59 schreef Carmella het volgende:
[..]
Zo ver als de bevalling hoef je niet te denkenAls je net zwanger bent en er met een gewone echo nog te weinig te zien is krijg je ook een inwendige echo om het aantal weken beter te kunnen bepalen.
Maar kan me voorstellen dat je wel een beetje nerveus bent voor een eerste onderzoek. Gelukkig krijg je een vrouw, dat is toch wel fijn bij zo'n eerste onderzoek als je het allemaal wat spannend vindt.(Mijn ervaring na tal van gyn's is dat de vrouwen, zowel de jongere als oudere, zoveel meer nadenken. Ten eerste zijn de mannen zó hardhandig, die duwen er met gemak zonder enig gevoel een eendebek in waardoor je krom van de pijn ligt, en ten tweede veel lomper met gordijnen open laten staan, denken aan je privacy, kijken hoe je reageert en hoe je je voelt, etc. Maar ik kan ook gewoon de pech hebben dat we hier allemaal lompe mannen hebben hoor
Uiteraard zullen er genoeg fijne lieve mannen rondlopen!)
Veel succes iig en fijn dat je nu doorkunt naar de gyn om zo dichterbij dat gewenste 2e streepje te komen
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:21 schreef Nijna het volgende:
Spannende tijden breken er weer aan met al die springende eieren!
Kers, ja dat ga ik de komende tijd als excuus gebruiken... (ik lijk af en toe echt wel dement, het is ook eigenlijk na Mirte nooit meer zo geworden als dat het voor die tijd was...)
quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:17 schreef Kersjes het volgende:
PZE, het werd uiteindelijk pas ver na 12 uur. Tijd zat dus om weer aangevuld te raken, toch?
P-P, dit is echt niet helemaal waar hoor. Ik had ook een cyclus die gezien wordt als regelmatig (tussen 30 en 35 dagen) maar ik had dus geen eisprong! Nu ik ben afgevallen heb ik wel weer een eisprong (heb nog steeds overgewicht hoor, maar door de beperkte hoeveelheid koolhydraten/suikers is mijn cyclus nu wel weer op orde). Als je echt geen positieve ovutesten hebt (had ik dus ook niet), zou ik na een tijdje, als je niet zwanger wordt, toch eens vragen om bloedprikken gedurende je cyclus.quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:38 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik vertelde dat ik met ovu-testjes in de weer was geweest maar dat ik geen een positieve heb kunnen vinden.Ik was bang dat ik door mijn overgewicht geen eisprong zou hebben.Maar ze vertelde dat als je elke maand een regelmatige cyclus hebt je er in vanuit kunt gaan iedere maand een eisprong hebt,ze vertelde dat een eisprong en menstruatie samen hangen.ALs je heel onregelmatig bent dan zou er wel iets mis kunnen zijn maar ik had mijn cyclussen doorgegeven tot nu toe (nog maar 2 )maar t zag er nu al keurig uit zei ze.
Ja dit wist ik dus ook van jou,mischien dat het af en toe wel zo voorkomt ofzo.We zien het nog maar even aan,ga nog maar even van het positieve uit!quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:34 schreef happyme28 het volgende:
[..]
P-P, dit is echt niet helemaal waar hoor. Ik had ook een cyclus die gezien wordt als regelmatig (tussen 30 en 35 dagen) maar ik had dus geen eisprong! Nu ik ben afgevallen heb ik wel weer een eisprong (heb nog steeds overgewicht hoor, maar door de beperkte hoeveelheid koolhydraten/suikers is mijn cyclus nu wel weer op orde). Als je echt geen positieve ovutesten hebt (had ik dus ook niet), zou ik na een tijdje, als je niet zwanger wordt, toch eens vragen om bloedprikken gedurende je cyclus.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:29 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Moet je dan een keer bloedprikken tijdens je cyclus en daar kunnen ze het dan in zien?
Hihi, ik vind het wel schattig. Niet dat ik er het fijne van weet, maar zo groot is dat eitje niet hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:22 schreef Pure-Poison het volgende:
Beetje onsmakelijk mischien maar ik heb bij mijn menstruatie altijd van die stukken erin,ik dacht dat dat restandjes van een ei waren die niet bevrucht was,of ben ik nu dom?
Ik had verwacht dat ze dat nu al zouden gaan zeggen.Ik was 10-jaar toen ik voor het 1st bij een dietiste zat en ik heb zo veel gelijnd dat het me nu niet eens lukt om ook maar 5kilo af te vallen,maargoed dan zal het dus op een of andere manier wel moeten.Ik hoop dat ik een geluksvogel ben en binnen niet al te lange tijd zwanger ben.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hihi, ik vind het wel schattig. Niet dat ik er het fijne van weet, maar zo groot is dat eitje niet hoor.Volgens mij praten we over microscopisch klein enzo.
Het is volgens mij idd ook slijmvlies.
Ik zou het gewoon wel nog een maand of 3 bijhouden, met testen en temperatuur bijv. en dan nog eens terug gaan.
En... en dat is een open deur, alvast af gaan vallen zodat je dat ook kan melden dan. Want dat is geheid het advies dat je gaat krijgen.
Ben daar zelf ook mee bezig omdat ik ook denk dat ik wel eens hetzelfde zou kunnen hebben als happy.
En nee... we zijn nog niet bezig, maar het houdt me wel bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |