abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63576023
oeh gevonden!
over drie daagjes al!!!
ik duim voor je meid, maar dat metaalachtige smaakje klinkt iig als goed nieuws!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63577017
Dat van die metaalsmaak, dat kan ik me toch eigenlijk niet ingebeeld hebben, want ik wist niet eens dat het een symptoom kon zijn! Maar ik ga er nog steeds maar van uit dat er geen tweede streepje komt, voor de zekerheid...

Afleiding, dat zou ik ook wel kunnen gebruiken! Ben echt aan het aftellen. Maak me nu al zorgen dat er dan nog niks te zien is... Als ik mijn temperatuur en slijmcontrole erop moet geloven was mijn eisprong rond dag 24 pas. En voor zover ik het heb kunnen vinden is er dan pas na 12 dagen een tweede streepje mogelijk. Dus misschien is dag 32 toch nog te vroeg... Hopelijk klopt die kaart gewoon voor geen meter!

Succes met studeren, Huup!!
pi_63577174
Klinkt goed Judes, spannend hoor!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 27 november 2008 @ 21:29:31 #104
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63577272
quote:
Op donderdag 27 november 2008 21:23 schreef judes het volgende:
Dat van die metaalsmaak, dat kan ik me toch eigenlijk niet ingebeeld hebben, want ik wist niet eens dat het een symptoom kon zijn! Maar ik ga er nog steeds maar van uit dat er geen tweede streepje komt, voor de zekerheid...

Afleiding, dat zou ik ook wel kunnen gebruiken! Ben echt aan het aftellen. Maak me nu al zorgen dat er dan nog niks te zien is... Als ik mijn temperatuur en slijmcontrole erop moet geloven was mijn eisprong rond dag 24 pas. En voor zover ik het heb kunnen vinden is er dan pas na 12 dagen een tweede streepje mogelijk. Dus misschien is dag 32 toch nog te vroeg... Hopelijk klopt die kaart gewoon voor geen meter!

Succes met studeren, Huup!!
Niks studeren, feesten moet je Huup Studeren kan je daarna wel weer
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63577467
Spannend judes!
ik herken de metaalsmaak
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63577665
Spannend Judes! Ik herken dat symptoom niet. Misschien moet je eens met je neus boven je eigen parfummetjes gaan hangen. Dat was bij mij het signaal...ik vond alles stinken!

Buikpijn is nu weg hier, dus geen urine inleveren. De klusdagen komen eraan en ze hebben niet gezegd dat we daar niets mee mochten doen, dus ehhh feesten dan maar!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_63577702
quote:
Op donderdag 27 november 2008 21:29 schreef Saffier het volgende:

[..]

Niks studeren, feesten moet je Huup Studeren kan je daarna wel weer
dat vind k een goeie
k zal wat chinees tegen lief brabbelen, heb k ook wat aan mn studie gedaan...
Hier wordt vanavond weer gefeest, en gisteravond was t ook feest. Eergister ochtend en de ochtend daarvoor ook. Morgenavond ook nog denk k, en daarna weer om de dag... gun de arme jongen ook zn slaap
Maar hopelijk is dat genoeg feest. Haha, hoewel je het uiteindelijk toch nooit weet. Het feesten heb je wel zelf in de hand, maar wat er daarna gebeurt niet. Of het wel of niet blijft zitten na een bevruchting, of de celdeling wel goed gaat. Allemaal van die kleine dingetjes waar je eigk helemaal niets aan kunt doen, behalve zo gezond mogelijk leven.
kvind et nu alweer spannend.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63582869
Mefke, feest ze! Wij gaan ook gauw weer ons eigen feestje bouwen.
Tjonge jonge zit nog steeds bij te komen van het nieuws van mijn vriendinnetje, die is dus mooi zwanger van een tweeling. Vandaag de echofoto's gezien, heel speciaal hoor! (dat vriendinnetje is dus Mikoxx)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63585037
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:01 schreef Poppejans het volgende:

OMG een inwendig onderzoek lijkt me echt heel erg eng..maarja het is dan wel ergens goed voor en bij een bevalling enzo boeit je dat dan helemaal niks meer
Zo ver als de bevalling hoef je niet te denken Als je net zwanger bent en er met een gewone echo nog te weinig te zien is krijg je ook een inwendige echo om het aantal weken beter te kunnen bepalen.
Maar kan me voorstellen dat je wel een beetje nerveus bent voor een eerste onderzoek. Gelukkig krijg je een vrouw, dat is toch wel fijn bij zo'n eerste onderzoek als je het allemaal wat spannend vindt. (Mijn ervaring na tal van gyn's is dat de vrouwen, zowel de jongere als oudere, zoveel meer nadenken. Ten eerste zijn de mannen zó hardhandig, die duwen er met gemak zonder enig gevoel een eendebek in waardoor je krom van de pijn ligt, en ten tweede veel lomper met gordijnen open laten staan, denken aan je privacy, kijken hoe je reageert en hoe je je voelt, etc. Maar ik kan ook gewoon de pech hebben dat we hier allemaal lompe mannen hebben hoor Uiteraard zullen er genoeg fijne lieve mannen rondlopen!)
Veel succes iig en fijn dat je nu doorkunt naar de gyn om zo dichterbij dat gewenste 2e streepje te komen
pi_63587079
Wat lief Carmella, ik hoop dat het mee gaat vallen

Mefke,Huup,Karin succes allemaal!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 28 november 2008 @ 09:23:26 #111
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63587142
Judes ik duim met je mee....

Mefke, Huub, Karin succes!!

Ik heb weer een mooie conversatie gemist hier zie ik, haha!

@ Vlindur: jij rookt toch? Ik rook af en toe, vooral in het weekend. (ik weet het het is slecht) Tot hoe lang mag jij doorroken van jezelf? Tot twee streepjes of tot de klusweek?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_63589448
Spannend voor Judes!

Takkembah, Ik stop pas bij de plus. Ik ben al te lang bezig met zwanger worden om te stoppen in de klusweek. Tussen die tijd drink ik alleen minder.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63589839
Ik heb een mannelijke gyn gehad, en niks geen lomp gedoe hoor
Ze probeerden me op mijn gemak te stellen (wat niet lukte haha)
ik heb het niet als naar ervaren.
Een inwendige echo doet geen pijn, en dat geval wat erin moet lijkt mega, maar het hoeft maar een klein stukje.
pi_63593384
Hoe vaker je in de stoel van de gynecoloog heb gelegen hoe makkelijker het word,het is natuurlijk nog steeds geen hobby maar ik vind naar de tandarts erger(maar daar ben ik dan ook bang voor).Ik heb trouwens ook een man en daar heb ik nooit geen problemen mee gehad dat ie hardhandig was ofzo.Wel neem ik altijd mijn man mee want wil er echt niet alleen liggen.

Vanmiddag naar het ziekenhuis voor het gesprek (wat al eerder verzet was) vind het best spannend!
01-08-2008
  vrijdag 28 november 2008 @ 13:38:04 #115
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63593707
Succes vanmiddag P-P! Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt.
Ylana
pi_63594772
quote:
Op donderdag 27 november 2008 21:38 schreef mefke79 het volgende:
Spannend Judes! Ik herken dat symptoom niet. Misschien moet je eens met je neus boven je eigen parfummetjes gaan hangen. Dat was bij mij het signaal...ik vond alles stinken!
Ik heb het even geprobeerd met de parfums maar ik had niet direct het idee dat het stonk ofzo... Ik heb wel het luchtje dat ik het meest draag opgespoten en heb het idee dat het een beetje anders ruikt, maar dat kan misschien ook komen doordat ik constant aan mijn pols zit te snuffelen...
Ik heb wel steeds het idee dat ik rare luchtjes ruik, ik was al aan het kijken of ik de vuilnisbak open had laten staan ofzo, maar kan niks ontdekken. Maar ik durf er nog steeds niet hoopvol van te worden! Iig nog geen tje gezien dus het blijft spannend! (dag 30 vandaag).

Bedankt, alle duimers!
pi_63595108
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 02:59 schreef Carmella het volgende:
(Mijn ervaring na tal van gyn's is dat de vrouwen, zowel de jongere als oudere, zoveel meer nadenken. Ten eerste zijn de mannen zó hardhandig, die duwen er met gemak zonder enig gevoel een eendebek in waardoor je krom van de pijn ligt, en ten tweede veel lomper met gordijnen open laten staan, denken aan je privacy, kijken hoe je reageert en hoe je je voelt, etc. Maar ik kan ook gewoon de pech hebben dat we hier allemaal lompe mannen hebben hoor Uiteraard zullen er genoeg fijne lieve mannen rondlopen!)
Oeh laat ik nou die nare ervaringen hebben bij vrouwelijk gyn's, ik heb nu een mannelijke en dat is een schatje denkt erg mee is gevoelig en brengt alles met tact. De vrouwelijke gyn's die ik heb getroffen hadden van het woordje tact nog nooit gehoord, zo kan je dus maar zien dat je het gewoon moet treffen met je gyn of vk.
Veel succes dames bij onderzoeken, testen en klussen ik hoop echt dat veel dames 2 streepjes in de schoen gaan krijgen met Sinterklaas
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 28 november 2008 @ 14:51:30 #118
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63595576
Hier ook vooral goeds over mannelijke gyneacologen. De vrouwen vond ik vaak meer van 'Stel je niet aan."

Maarehm nog een tip voor inwendig onderzoek; Trek een extra lang shirt (tuniek) of een jurkje aan. Dat kun je mooi onder je billen laten liggen, Als je op de stoel ligt (of tafel) hoef je alleen even de voorkant een beetje op te tillen. Zo loop je zo min mogelijk in je blote kont en hoef je je niet opgelaten te voelen. De arts werp maar 1 mini-blikje om te 'mikken' en de rest gaat op gevoel vaak. Ik heb in alle mogelijke situaties op zo'n stoel gelegen, en nog nooit 1 rare blik gehad. Het helpt nu niks, maar ik ben er van overtuigd dat het je achteraf mevalt. Succes!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_63596891
Was ik jullie zomaar even uit het oog verloren dames... ik schuif het maar op de hormonen .
Wil toch nog wel even meeduimen voor meer streepjes!

Judes, spannend!

Saffier, ik las dat je ongi was gekomen... op naar de kerst .

Dames die naar gyn/dokter oid moeten, succes!
Fake it till you make it...
  vrijdag 28 november 2008 @ 15:52:57 #120
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63597248
Judes, wat maak je het spannend!

Nijna, lekkere smoes over die hormonen....
Ga je dat de komende maanden blijven gebruiken elke keer als je wat vergeet?

Ik weet bijna zeker dat ik mijn eisprong voel(de) vandaag.
Goed geklust gisteravond, ik hoop er dus maar het beste van. Voor de zekerheid vanavond nog maar eens, hoewel M. het al een beetje benauwd begint te krijgen van de "verplichrting"
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 28 november 2008 @ 15:54:08 #121
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63597281
En nog een voor Mikoxx en vriendin Karin!
  vrijdag 28 november 2008 @ 16:15:30 #122
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_63597868
Ow spannend Judes!!!

Nu hoop ik dat je echt zwanger bent, alleen als jij aangeeft op dag 24 je eisprong te hebben gehad, verwacht ik op dag 32 nog niet veel streep, dus hou daar wel rekening mee hoor
Je geursymptomen vind ik overigens veelbelovend

Dus ook ik ga hard duimen draaien voor je
No more games, no more drama...
pi_63599029
Kers, vergeet je niet de zaadjes wat rust te gunnen om zich weer een beetje aan te vullen?
pi_63602226
Ik hou er wel rekening mee idd, dat ik zondag misschien nog geen tweede streepje heb... Maarja, zo lang ik nog niet ongesteld ben blijft het toch een kwestie van afwachten... En het zou ook wel heel erg mazzel zijn als het in de eerste ronde al raak zou zijn! (ben mezelf vast aan het indekken )
Ik heb nog even getwijfeld of ik van de Matcare testen zou bestellen die 6 dagen voor je NOD al hcg kunnen ontdekken, maar dan loop je weer meer risico dat het alsnog niet goed innesteld en ben je dubbel teleurgesteld, denk ik. Dus ik probeer gewoon afleiding te zoeken en geduld te hebben! (is niet makkelijk maar daar weten jullie alles van!)
pi_63603199
Als ik mijn temp moet geloven heb ik afgelopen woensdag mijn eisprong gehad (yeah, al voor de 3e maand op rij ) dus wel iets later als vorige maand, maar dezelfde dag als 2 maanden geleden. Zal dus niet eerder testen als 10 december, maar laat mijn NOD wel op 7 december staan. Mijn luteale fase is normaal korter dan 14 dagen maar voor de zekerheid maar wat langer wachten.

Ik zit dus lekker op het wachtbankje

Spannend Judes!

Vlindur De afspraak voor volgende maand staat nog hoor
pi_63605000
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 13:38 schreef Saffier het volgende:
Succes vanmiddag P-P! Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt.
Thanks,was een fijn en duidelijk gesprek we zijn heel wat wijzer!
Als ik 8 weken zwanger ben (als ik me goed voel,anders eerder)mag ik me melden bij de gyn,ik heb een medische indicatie dus als het zo ver is ga ik gelijk via het ziekenhuis.
01-08-2008
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:08:07 #127
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63607606
En moet je nu andere medicatie P-P of mag het zo blijven of nog advies gekregen verder? fijn dat het duidelijk was

Wat goed happy je eisprong heerlijk regelmatig. Spannend he judes! En kers je mag zo af en toe wel uitrusten tussendoor he?!
Ylana
pi_63609988
Spannende tijden breken er weer aan met al die springende eieren!

Kers, ja dat ga ik de komende tijd als excuus gebruiken... (ik lijk af en toe echt wel dement, het is ook eigenlijk na Mirte nooit meer zo geworden als dat het voor die tijd was...)
pi_63612637
quote:
Op woensdag 26 november 2008 23:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
He Mijsje toch, wat jammer dat het weer niet raak is deze ronde.
Doen we de volgende ronde gezellig met de rest mee, oke?
graag! we doen ons best weer... we kunnen weer bijna voor de volgende ronde.. (hoop dat er niet zoveel rondes meer volgen, word het wachten echt zat nu na (pas!!!) 1 jaar en 4 maanden...)
pi_63612975
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 02:59 schreef Carmella het volgende:

[..]

Zo ver als de bevalling hoef je niet te denken Als je net zwanger bent en er met een gewone echo nog te weinig te zien is krijg je ook een inwendige echo om het aantal weken beter te kunnen bepalen.
Maar kan me voorstellen dat je wel een beetje nerveus bent voor een eerste onderzoek. Gelukkig krijg je een vrouw, dat is toch wel fijn bij zo'n eerste onderzoek als je het allemaal wat spannend vindt. (Mijn ervaring na tal van gyn's is dat de vrouwen, zowel de jongere als oudere, zoveel meer nadenken. Ten eerste zijn de mannen zó hardhandig, die duwen er met gemak zonder enig gevoel een eendebek in waardoor je krom van de pijn ligt, en ten tweede veel lomper met gordijnen open laten staan, denken aan je privacy, kijken hoe je reageert en hoe je je voelt, etc. Maar ik kan ook gewoon de pech hebben dat we hier allemaal lompe mannen hebben hoor Uiteraard zullen er genoeg fijne lieve mannen rondlopen!)
Veel succes iig en fijn dat je nu doorkunt naar de gyn om zo dichterbij dat gewenste 2e streepje te komen
ik had juist een hele vervelende ervaring met een vrouw als gyn... even kort verteld komt het op het volgende neer:
ik kwam voor het eerst bij haar omdat ik vermoedde dat ik een miskraam had, en ze legde niet uit wat ze ging doen. ze duwde die probe naar binnen en zei lomp: ja, ik zie een onderbroken zwangerschap. we kunnen twee dingen doen, laten zitten en wachten tot het er helemaal uit is, of een currettage... (ik was helemaal van de wereld dus...)
na de nacontrole van die currettage keek ze even met de inwendige echo en zei ze dat ik me aan kon kleden en kon gaan. vlak voor ik de deur uit kon, kwam ze even terug om te zeggen dat ik nog iets in m'n baarmoeder had zitten wat er niet hoorde te zitten, en dat ik maar even terug moest komen als ik ongesteld was geweest. bij de balie daarna (wachten op m'n ponsplaatje) zei ze waar de hele wachtkamer van kon meegenieten: wacht nog maar even met sex tot na je menstruatie, dan kunnen we eerst even kijken wat dit is... ik wist niet wat ik hoorde en wilde heel graag door de grond zakken... LOMP W**F...
maar goed, ik wilde dus een nieuwe afspraak maken na de menstruatie, en ze was op vakantie. ben ik maar meteen overgestapt op een mannelijke gyn, die wel alles uitlegde en heel aardig/subtiel/niet lomp was...
en dat terwijl ik in de eerste instantie heel blij was dat ik een vrouw zou krijgen... ik ga nooit meer naar haar terug!!!
pi_63615517
@ Mijsje,wat een vreselijk mens zeg,naar zo iemand zou ik dus nooit meer terug gaan.Eigenlijk zou je een klacht over degene moeten indienen bij het ziekenhuis want ook al heeft iemand mischien een slechte dag zo mag niemand behandeld worden,en zeker niet bij zo'n goevoellig iets,bah!!

@Saffier,ik mag dezelfde medicijnen blijven gebruiken,behalve als ik borstvoeding wil gaan geven moet ik over naar een ander medicijn,ik twijfel hier dus over want aan de ene kant zou ik dat graag willen maar aan de andere kant zit ik nu lekker in mijn vel en wie weet wat ik me dan allemaal weer op me nek haal (ik weet hoe het in het verleden is gegaan en dat was nou niet echt goed te noemen).Ze zei wel,het is jullie eigen keus,wij zeggen een half jaar borstvoeding maar met de fles worden ze ook groot zei ze erachteraan.
Verder krijg ik met 20wkn een uitgebreide scan waarvoor ik naar Utrecht moet.Ik moet in het ziekenhuis bevallen,mocht de baby afkickverschijnselen hebben moeten we 48 uur blijven anders kunnen we gewoon naar huis.

Omdat ik overgewicht heb heb ik iets meer kans op hoge bloeddruk en zwangerschapssuiker,ook een keizersnee komt vaker voor bij vrouwen die overgewicht hebben(wist ik niet).We hebben het er uitgebreid over gehad maar ze ziet gelukkig hiervoor geen reden om niet zwanger te worden.Natuurlijk is het altijd beter om gewicht te verliezen als je te zwaar bent of je nou wel of niet zwanger bent(maar da's weer een heel ander verhaal).Het belangrijkste vond ze dat je tijdens het zwanger worden/zwanger zijn je goed voelt en lekker in je vel zit.Ze gaf als voorbeeld,als mensen roken en die worden zwanger hebben we liever dat ze stoppen maar als het zoveel stress en spanningen opleverd zeg ik,rook maar door,al die stress is veel erger.

De vruchtbaarheid van mijn man zou gewoon goed moeten zijn,ook met 1 testikel maar mocht ik over een half jaar nog niet zwanger zijn testen ze zijn zaad.

Ik vertelde dat ik met ovu-testjes in de weer was geweest maar dat ik geen een positieve heb kunnen vinden.Ik was bang dat ik door mijn overgewicht geen eisprong zou hebben.Maar ze vertelde dat als je elke maand een regelmatige cyclus hebt je er in vanuit kunt gaan iedere maand een eisprong hebt,ze vertelde dat een eisprong en menstruatie samen hangen.ALs je heel onregelmatig bent dan zou er wel iets mis kunnen zijn maar ik had mijn cyclussen doorgegeven tot nu toe (nog maar 2 )maar t zag er nu al keurig uit zei ze.

Nou dat was het wel zo'n beetje,ben iig weer flink wat wijzer geworden
01-08-2008
pi_63615924
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:21 schreef Nijna het volgende:
Spannende tijden breken er weer aan met al die springende eieren!

Kers, ja dat ga ik de komende tijd als excuus gebruiken... (ik lijk af en toe echt wel dement, het is ook eigenlijk na Mirte nooit meer zo geworden als dat het voor die tijd was...)
Zo herkenbaar Erg he?

Mijsje, wat een nare ervaring zeg... Veel Sommige artsen komen helaas ernstig tekort als het aankomt op sociale vaardigheden en empatisch vermogen

PZE, het werd uiteindelijk pas ver na 12 uur. Tijd zat dus om weer aangevuld te raken, toch?

Happy, hoera voor je eisprong en succes met wachten!

P_P, fijn dat het gesprek zo verhelderend is geweest.
pi_63616798
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 11:17 schreef Kersjes het volgende:

PZE, het werd uiteindelijk pas ver na 12 uur. Tijd zat dus om weer aangevuld te raken, toch?

Mijsje Ik zou echt hebben gezegd "FIJN DAT U DAT HIER NOG EVEN NOEMT!"

Ik vind het wel beetje verdrietig dat ik weet dat ik niet zwanger dit jaar uit zal gaan, maar aan de andere kant moet ik helemaal niet zeuren want heb ook nog niet echt een kans gehad om zwanger te raken (geen eisprong,niet ongesteld).
Dus ik weet al wat mijn heeele goede voornemen v 2009 is, en ik hoop heel hard dat dat mag gaan lukken.
2009 gaan we binnen een paar maanden plek maken voor anderen hier hoor, allemaal een topic doorschuiven!
pi_63616904
Jeemig wat aso Mijsje daar wordt je inderdaad niet blij van zeg...

Poppejans
k hoop dat je dan snel wel ongesteld wordt en je goede voornemen snel waar kan maken!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63618815
Sjeez Mijsje, wat een takketrol zeg
Gelukkig ben je nu van haar af dan!

Poppejans, da's ook wel verdrietig ja...
* XXXKarinXXX gooit een chocoladereep die kant op

Ik voel me al een tijdje niet zo lekker, hang een beetje tegen griep aan ofzo
Hoofdpijn, buikpijn en totally niet happy
Ik hoop dat het snel weer over is.....
pi_63618866
Mijsje, wat een lompe opmerking! Ik hoorde laatst dat ze artsen in opleiding die niet goed scoren op sociale vaardigheden niet meer willen laten slagen. En terecht, hallo, je werkt toch met mensen als arts, niet met machines ofzo.
Ik kreeg vandaag post van het ziekenhuis. Moet op 19 december voor de waterecho. Ben benieuwd maar hoop zo dat ik die echo gewoon niet nodig heb en dan al zwanger ben. Dan heb ik het nog net gered voor wat eigenlijk mijn uitgerekende datum zou zijn. Maar, van de andere kant, ik wil nou eigenlijk ook wel echt weten of alles goed is en dan maakt die ene maand ook niet meer uit. We zien wel.
pi_63620236
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 10:38 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik vertelde dat ik met ovu-testjes in de weer was geweest maar dat ik geen een positieve heb kunnen vinden.Ik was bang dat ik door mijn overgewicht geen eisprong zou hebben.Maar ze vertelde dat als je elke maand een regelmatige cyclus hebt je er in vanuit kunt gaan iedere maand een eisprong hebt,ze vertelde dat een eisprong en menstruatie samen hangen.ALs je heel onregelmatig bent dan zou er wel iets mis kunnen zijn maar ik had mijn cyclussen doorgegeven tot nu toe (nog maar 2 )maar t zag er nu al keurig uit zei ze.
P-P, dit is echt niet helemaal waar hoor. Ik had ook een cyclus die gezien wordt als regelmatig (tussen 30 en 35 dagen) maar ik had dus geen eisprong! Nu ik ben afgevallen heb ik wel weer een eisprong (heb nog steeds overgewicht hoor, maar door de beperkte hoeveelheid koolhydraten/suikers is mijn cyclus nu wel weer op orde). Als je echt geen positieve ovutesten hebt (had ik dus ook niet), zou ik na een tijdje, als je niet zwanger wordt, toch eens vragen om bloedprikken gedurende je cyclus.
pi_63625600
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:34 schreef happyme28 het volgende:

[..]

P-P, dit is echt niet helemaal waar hoor. Ik had ook een cyclus die gezien wordt als regelmatig (tussen 30 en 35 dagen) maar ik had dus geen eisprong! Nu ik ben afgevallen heb ik wel weer een eisprong (heb nog steeds overgewicht hoor, maar door de beperkte hoeveelheid koolhydraten/suikers is mijn cyclus nu wel weer op orde). Als je echt geen positieve ovutesten hebt (had ik dus ook niet), zou ik na een tijdje, als je niet zwanger wordt, toch eens vragen om bloedprikken gedurende je cyclus.
Ja dit wist ik dus ook van jou,mischien dat het af en toe wel zo voorkomt ofzo.We zien het nog maar even aan,ga nog maar even van het positieve uit!
Moet je dan een keer bloedprikken tijdens je cyclus en daar kunnen ze het dan in zien?
01-08-2008
  zaterdag 29 november 2008 @ 21:00:46 #139
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63626314
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 20:29 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Moet je dan een keer bloedprikken tijdens je cyclus en daar kunnen ze het dan in zien?
Dat zien ze dan aan de hoogte van je hormonen, kostte mij 3 buisjes bloed en gaf meteen zekerheid.

Huuphuup hoe is het met je studie

Weinig tact zeg die gyn, Mijsje, bah.

P-P fijn zo'n helder verhaal! Echt heel prettig. Borstvoeding is heel fijn en mooi om te geven (vond ik) maarrrrrrr een kindje heeft méér aan een gelukkige mama met flesvoeding dan aan een ongelukkige mama met de borst. Jíj moet voor je kindje zorgen, dus jíj moet nr 1 zijn, dán kan je het beste voor je kindje doen. Dat de meeste mama's zichzelf wegcijferen zodra de kleine er is, is een ander verhaal . Gelukkig kan je hier nog lang een breed over nadenken (hopelijk nog max 8 maanden ) Fijn dat je nu ook al weet dat ze de kleine in de gaten zullen gaan houden met eventuele afkickverschijnselen, ik vind het altijd heel prettig als er vooruitgedacht wordt.

Poppejans het jammer-gevoel is heel herkenbaar; ruim 2 jaar zijn we bezig voor nr 2 en ik ga (denk ik) ook niet zwanger het nieuwe jaar in, daar ben ik ook best wel verdrietig over. dan hoop je met je verjaardag zwanger te zijn, of met 's verjaardag of dan met de kleine zijn verjaardag of dan met de sint of, of, of... zo schuift het steeds weer op he?

Karin, beterschap!
Ylana
pi_63626870
Beetje onsmakelijk mischien maar ik heb bij mijn menstruatie altijd van die stukken erin,ik dacht dat dat restandjes van een ei waren die niet bevrucht was,of ben ik nu dom?
01-08-2008
pi_63626872
Beetje onsmakelijk mischien maar ik heb bij mijn menstruatie altijd van die stukken erin,ik dacht dat dat restandjes van een ei waren die niet bevrucht was,of ben ik nu dom?
01-08-2008
pi_63627402
Poppejans, Saffier en alle anderen die toch af en toe een beetje sip worden van dat lange wachten:

P-P, ik denk dat je gelijk hebt, maar pin me er niet op vast
pi_63627428
P-P, meestal zijn het resten van het slijmvlies voor zover ik heb begrepen.
pi_63627633
Toen ik de pil slikte had ik nooit last van stukken vandaar ook.Nou ja we wachten het nog maar af,we komen er vanzelf achter .
01-08-2008
pi_63628062
Ik hoop dat je gewoon lekker snel zwanger bent, hoef je je daar niet meer zorgen over te maken
  zaterdag 29 november 2008 @ 22:12:41 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63628132
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 21:22 schreef Pure-Poison het volgende:
Hihi, ik vind het wel schattig. Niet dat ik er het fijne van weet, maar zo groot is dat eitje niet hoor. Volgens mij praten we over microscopisch klein enzo. Het is volgens mij idd ook slijmvlies.

Ik zou het gewoon wel nog een maand of 3 bijhouden, met testen en temperatuur bijv. en dan nog eens terug gaan.
En... en dat is een open deur, alvast af gaan vallen zodat je dat ook kan melden dan. Want dat is geheid het advies dat je gaat krijgen.

Ben daar zelf ook mee bezig omdat ik ook denk dat ik wel eens hetzelfde zou kunnen hebben als happy.
En nee... we zijn nog niet bezig, maar het houdt me wel bezig.
pi_63628913
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 22:12 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hihi, ik vind het wel schattig. Niet dat ik er het fijne van weet, maar zo groot is dat eitje niet hoor. Volgens mij praten we over microscopisch klein enzo. Het is volgens mij idd ook slijmvlies.

Ik zou het gewoon wel nog een maand of 3 bijhouden, met testen en temperatuur bijv. en dan nog eens terug gaan.
En... en dat is een open deur, alvast af gaan vallen zodat je dat ook kan melden dan. Want dat is geheid het advies dat je gaat krijgen.

Ben daar zelf ook mee bezig omdat ik ook denk dat ik wel eens hetzelfde zou kunnen hebben als happy.
En nee... we zijn nog niet bezig, maar het houdt me wel bezig.
Ik had verwacht dat ze dat nu al zouden gaan zeggen.Ik was 10-jaar toen ik voor het 1st bij een dietiste zat en ik heb zo veel gelijnd dat het me nu niet eens lukt om ook maar 5kilo af te vallen,maargoed dan zal het dus op een of andere manier wel moeten.Ik hoop dat ik een geluksvogel ben en binnen niet al te lange tijd zwanger ben.
01-08-2008
pi_63628961
En oja dat eitje,natuurlijk is die niet zo groot
01-08-2008
  zaterdag 29 november 2008 @ 22:46:45 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63629137
Ja, dat is echt rot. Zeker hiermee. Sommigen lukt het dus wel, zien het als extra motivatie om af te vallen, maar evenzoveel anderen hebben daar juist door de frustratie extra moeite mee.

Trouwens, als jij zo moeilijk af valt zou je ook aan PCOS kunnen denken, maar daar past dan juist geen menstruatie bij.

Nou ja goed, hopelijk gaat de ha je wel een keertje wel helpen. Ik ben eig. normaal ook niet zo van het zelfdokteren en speculeren.
pi_63640134
Nou Happy, bumba en Rubey, we staan weer bijna bovenaan.... Judes, jij zou vandaag testen, toch?! Vertel vertel! Al tekenen bij de 7/8 december crew? Ik heb een beetje wiebelige ongi-benen, maar voel me ook niet helemaal lekker. Dus geen idee waar het door komt. Ik vind het deze week weer spannend iig. De 1e ronde clomid had ik een cyclus van 27, daarna 33 dagen. Vandaag dag 26 hier... spanning en sensatie!
pi_63640521

even wat jompels en duimen voor ons allemaal hoor!
Hopelijk snel weer iemand die positief test!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 30 november 2008 @ 12:22:34 #152
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63640917
quote:
Op zondag 30 november 2008 11:58 schreef huuphuup het volgende:

even wat jompels en duimen voor ons allemaal hoor!
Hopelijk snel weer iemand die positief test!
Yeehahhh!!!!
pi_63641546
Tja, ik heb eigenlijk gewoon niets te melden... Geen tweede streepje, maar ook geen menstruatie. Ik denk dat ik gelijk had over het feit dat mijn eisprong vrij laat was. Dag 23 of 24 denk ik. Dus het blijft afwachten. Ik heb van die goedkope dipsticks besteld via internet dus ik ga er gewoon ongegeneerd iedere ochtend mee testen! Ik heb een clearblue en een predictor test klaar liggen voor als er wel een tweede streepje te zien is, ik wil wel 'bevestiging' van meerdere testen dan! Hebben jullie dat ook?

Verder kan ik er nog niet zoveel over zeggen. Ik heb nog steeds een metaalachtig smaakje maar heb wel het idee dat het vrijdag het ergste was - of misschien went het gewoon! Mijn borsten zijn iets groter, temp is nog steeds verhoogd en mijn baarmoedermond ligt sinds gister ineens weer vrij hoog, is hard, dicht en wijst een beetje naar achter. Dat naar achter wijzen heb ik nog nooit eerder gevoeld. Volgens mijn oude cyclus-kaarten (3 jaar geleden) ging mijn temp de dag voor de 's telkens iets omlaag en mijn BMM was dan qua hoogte ongeveer in het 'midden', beetje tussen zacht en hard in en klein beetje open. Maarja, ik lees overal op internet dat je geen zwangerschap kunt afleiden aan je BMM dus ik ga nog steeds nergens van uit, ik weet alleen dat het ding zich wel anders dan anders gedraagt! Hopelijk binnenkort meer duidelijkheid!

@P-P, ik weet niet precies hoe het zit, maar ik heb volgens mij ooit ergens gelezen dat de pil ervoor zorgt dat er een minder dik slijmvlies gevormd wordt ofzo. Dat eitje is idd microscopisch klein dus dat kun je niet zien, maar het zit er wel ergens tussen iedere maand.
pi_63642067
Het begint inderdaad weer spannend te worden, op naar sinterklaas en kerst streepjes!
Ik voel hier nog niets bijzonders en wacht rustig af...

Judes, spannend! Dat metaalachtige smaakje heb ik vaker over gelezen bij zwangerschap dus wie weet
  zondag 30 november 2008 @ 16:30:04 #155
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63646087
Judes, ik ga gewoon keihard voor je duimen!
pi_63648384
Judes ik duim voor je!
pi_63651843
Ik had net (uurtje geleden) wat roze afscheiding bij het afvegen...
Schrok er eigenlijk wel van, maar daarna niets meer gezien... Het zou natuurlijk een innestelingsbloeding kunnen zijn maar ik heb gelezen dat dit niet veel voorkomt. Al heb ik eigenlijk ook nog nooit eerder roze afscheiding gehad, als ik ongesteld wordt begint het eerder met een paar bruinige druppels of gewoon meteen de volle laag. Het was ook echt heel weinig. Iemand ervaring?

heeft net wel even bevestigd dat mijn voorgevel er idd groter uitziet Dat is dan weer vreemd. Heb wel last van pijntjes gehad daar vlak voor mijn ongi, maar nooit dat ze groter werden.

The suspense is killing me!
pi_63652275
Spannend Judes! Nope, hier geen ervaring met roze slijm.
pi_63653770
Spannend Judes...
pi_63654256
Judes, hier wel ervaring met roze slijm, maar waarschijnlijk niet het verhaal dat jij nu wilt horen....sorry
Bij mij komt er de dag voor de ongesteldheid uitbreekt wat roze slijm bij het afvegen. De dag erna begint het echt zeg maar.
Maar ik hoop voor jou dat het wat anders is.

Ben gelukkig weer wat beter/blijer!
pi_63657426
quote:
Op zondag 30 november 2008 22:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Judes, hier wel ervaring met roze slijm, maar waarschijnlijk niet het verhaal dat jij nu wilt horen....sorry
Bij mij komt er de dag voor de ongesteldheid uitbreekt wat roze slijm bij het afvegen. De dag erna begint het echt zeg maar.
Maar ik hoop voor jou dat het wat anders is.

Ben gelukkig weer wat beter/blijer!

Ik heb het ook. zo'n 3 dagen voor mijn menstruatie. Weet ik gelijk dat ik niet zenuwachtig hoef te worden..
Hoop voor jou dat het iets anders is!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63664605
Lijkt me heel handig, iets dat je ongi aankondigd! Bij mij komt het altijd uit het niets...
Vandaar dat ik dit een beetje vreemd vond. Maarja, ik heb verder nog steeds geen nieuws, dus wachten tot morgen maar weer.
  maandag 1 december 2008 @ 13:16:27 #163
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63666269
Judes, ik ken het ook niet.

Hier nog geen tekenen, maar ja, die heb ik nooit. Ik voel nooit niks.Heb dit keer ook geen ei gevoeld. Niet zo erg als de vorige keer in ieder geval.
Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik ook niks, tis dat mn buik groeide, dat was eigenlijk mijn enige bevestiging de 1e 7e maanden.
Dus het is gewoon even afwachten.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_63667917
Even je NOD opgezocht bumbaloe, maar dat duurt nog een weekje, gaat dan zo tergend langzaam he, als je moet wachten!
  maandag 1 december 2008 @ 16:40:55 #165
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63671831
Een weekje. En met werken en sinterklaasvieren enzo kom ik hem wel door hoor.
pi_63675356
Dames, jullie maken het spannend zo. Ik duim voor wat streepjes van de Sint dan maar. En voor mezelf zo mooi voor kerst. Karin doet vast mee en Kersjes en Poppedein ook, leuke leegloop!
Hier zit eisprong er weer op (au!) en nu is het afwachten. Ik heb het zo druk, dat die twee weken om gaan vliegen. En als het deze maand weer niet gelukt is, is de echo al gepland en dan heb ik voor mijn gevoel er alles aan gedaan.

En G_K wat een K*T nieuws! Je was zo blij...heel veel sterkte!
  maandag 1 december 2008 @ 19:43:02 #167
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63676352
Judes hier betekend roze slijm een dag of 1-3 van te voren ook dat mijn menstruatie eraankomt, hoop dat het voor jou een andere betekenis heeft!

G-K heel veel sterkte.

Bumbaloe nog een weekje en je weet weer meer, spannend hoor! En Mefke een ei gelegd, wie weet met een heel lief kuikentje straks! Ik duim voor jullie allemaal! Poppejans al nieuws? Huuphuup hoe gaat je studie ?

Ik ben vanmiddag bij de gyn dr W geweest, de uitslag van de zwemmers was er; die was niet goed. Het waren er minder dan de helft die ze in het zh houden als ondergrens om zwanger mee te kunnen worden. Gelukkig al wel meer dan de vorige keer, maar niet voldoende dus. Wel wat beter dan de vorige keer. De buikgriep kan best invloed hebben gehad, maar niet zoveel meende de gyn. De 15e mag ik naar een collega-gyn om de IUI te bespreken.... Dr M gaat dan bekijken of hij zelf de IUI wil doen of dat we toch worden doorgestuurd naar het Universitair ZH voor IVF/ICSI....
Ik wil graag uit het lijstje met mijn nod en stap binnenkortover naar het andere topic.

Heel veel succes allemaal en ik hoop op een grote streepjesregenbui hier
Ylana
pi_63676668

de studie gaat ehm, zoals verwacht... laten we het daar op houden
goed geklust hier de afgelopen dagen, nu maar weer afwachten hè. Weinig aan te doen. Maar inderdaad wat Bumba al zei, Sinterklaas weekend zit ertussen, ik heb nog colleges die ik moet voorbereiden enzo, en de week erna studeren, dus mja, afleiding genoeg...

Saffier wat ontzettend kl*te dat het zoveel minder was dan gehoopt
Voel je gerust vrij om hier mee te blijven posten hoor! Maar als je je prettiger voelt in het andere topic kan dat natuurlijk ook
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63676726
Saffier, dat is toch wel heftig lijkt me. Een dikke voor het slechte nieuws. Oh ja, dat andere topic is ook gezellig hoor!
pi_63676831
Saffier, nee he. . balen! Maar van de andere kant misschien ook een opluchting, er wordt iets aan gedaan. En Prinses, dat andere topic is ook heel gezellig, maar we hadden Saffier liever hier gehouden . Saffier, laat het even bezinken en dan er weer vol tegenaan!
pi_63676897
Saffiertje, dikke
hopelijk benje met IUI snel zwanger!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63676916
Saffier, wat een nare uitkomst zeg... wat balen!
Ik weet niet zo goed wat te zeggen, volgens mij kan zulk nieuws erg hard aankomen.
pi_63677234
Jeetje Saffier, wat een tegenvaller Hopelijk lukt het straks wel om snel zwanger te worden.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63677378
Saffier, .
  maandag 1 december 2008 @ 20:53:46 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63678486
Jeetje Saffier, wat een rot-uitslag zeg. Hopelijk ben je dan met wat hulp alsnog wel snel zwanger.
Ik vind het dan ook zo rot dat je al die tijd zelf aangemodderd hebt, je rot gevoeld hebt over komende en gaande menstruaties. He bah...
Ik zal je uit het lijstje halen.
  Jubileum moderator maandag 1 december 2008 @ 21:23:23 #176
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63679558
Ach dat is echt een tegenvaller Saffier....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 1 december 2008 @ 21:34:54 #177
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63679973
Ach Saffier. Wat vervelend. Begrijpelijk dat je even uit dit topic gaat. Heel veel sterkte en hopelijk mag jij over niet al te lange tijd toch een 2de streepje plassen.
pi_63680071
Wat een vervelend nieuws voor jullie, Saffier! Hopelijk lukt het snel met een beetje hulp van de artsen.
pi_63680412
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:59 schreef mefke79 het volgende:
Saffier, nee he. . balen! Maar van de andere kant misschien ook een opluchting, er wordt iets aan gedaan. En Prinses, dat andere topic is ook heel gezellig, maar we hadden Saffier liever hier gehouden . Saffier, laat het even bezinken en dan er weer vol tegenaan!
Ja, tuurlijk! Ik ook! Ik probeerde het positief te bekijken.
  maandag 1 december 2008 @ 22:24:40 #180
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63681912
Wat een hartverwarmende reacties heel lief allemaal.
Ik weet niet zo goed hoe en wat ik voel nu, het is een beetje raar en dubbel. Zo lekker slapen en even helemaal niets verder. Ik baal nu wel dat ik niet eerder aan een bel heb getrokken, maar ja dat is allemaal achteraf en toch niet meer terug te draaien. Het is vast ergens goed voor geweest waarvoor merken we nog wel .

Bedankt voor het lijstje BE
Ylana
pi_63684276
sjonge saffier, wat een tegenvaller! wel een heel mooi wonder dat Tobias er is!!! en nu is er tenminste duidelijkheid, beter dan almaar blijven proberen zonder resultaat. succes met 't vervolgtraject, ik hoop dat het jullie snel de zo gewenste streepjes (met goed vervolg) zal opleveren!
  dinsdag 2 december 2008 @ 08:17:47 #182
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63687980
Ach Saffier, wat een tegenvaller zeg...
Heel veel succes in het andere topic en hopelijk tot gauw in Z&G

G_K heeft slecht nieuws begrijp ik?
* Kersjes met lood in de schoenen zoeken gaat
pi_63691631
Saffier, dat is vervelend zeg! Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt en ze meteen gaan doorpakken... Hopelijk brengt 2009 een mooi wondertje voor jullie. Ik zal je blijven volgen in het andere topic

Hier weten we ook al dat de zwemmers niet rijk in aantal zijn... maar moeten we het eerst een aantal maanden op de natuurlijke manier proberen. Dat vind ik eigenlijk ook wel prettig, om nu meteen al in ronde 1 de medische molen in te gaan , nu hebben we het in ieder geval zelf geprobeerd!
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:53:21 #184
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63693504
Juiste instelling Rubey!
Voor hetzelfde geld hebben jullie die hele poespas niet nodig en ontstaat er spontaan een wondertje
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, zo is al vaak genoeg bewezen...
Hoe lang gaan jullie het zelf proberen?

Hey Jude(s), kom eens updaten!
pi_63695451
Er valt nog niet echt iets te updaten... Geen posi test maar ook geen ongi. Wel wat meer roze afscheiding vandaag. Ik denk dat het toch ongi wordt, snap alleen niet waarom het zo lang moet duren... en waarom dan die pijnlijke borsten, steekjes in buik enz. Vroeger had ik nooit ergens last van, misschien zijn dit nog 'ont-spiraal' verschijnselen. Toen ik die had kreeg ik wel zere borsten (alleen nooit grotere! ) maar dan echt een dag voor mijn ongi of de eerste dag. Ik hoop niet dat dit voortaan mijn normale cyclus verschijnselen worden!

Ik hoop eigenlijk dat het gewoon een keer doorzet, ga namelijk eind deze week naar de sauna en krijg al flashbacks naar het verhaal van Poppedein van een paar weken geleden...
pi_63696970
Judes... Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt..in ieder geval voor je saunadagje dag maar En mocht je nog niet ongesteld zijn en geen positieve test in handen hebben dan zou ik gewoon preventief een tampon indoen!
Kan er nu wel om lachen

Saffier, wat shit voor jullie dat de uitslag zo tegenviel zeg! T gevoel van balen, maar aan de andere kant ook blij zijn dat er een reden gevonden lijkt te zijn lijkt me zo dubbel! Kan me goed voorstellen dat je liever overstapt naar t andere topic, maar ook hier blijf je natuurlijk hartstikke welkom!! Dat 2009 maar jullie jaar mag worden!

G_K ook vanuit hier een , Ontzettend K*T dat al je blijdschap je zo maar weer afgenomen wordt! Ik wens je heel veel sterkte met verwerken en hoop je als de tijd er rijp voor is weer tegen te komen hier!

Succes voor de klus en wachtdames!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_63700445
Kersjes, hoe lang we het zelf gaan proberen hangt een beetje van de gyn af. Ik moet na ronde 3 terugkomen voor een echo om te kijken hoe het met de endometriose staat en dan beslissen we weer verder.

G_K
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:18:22 #188
57497 happyme28
I'm so happy
pi_63700597
Hier nog geen nieuws, dag 27 inmiddels, ik lijk wat 'gerommelt' rond mijn baarmoeder te voelen, maar dat kan van alles zijn.

Mijn schoonvader heeft 3 weken geleden een hartoperatie gehad en is afgelopen zondag weer opgenomen met complicaties. Hij ligt nu weer op de hartbewaking, dus ik heb even wat anders aan mijn hoofd.

Ik zie volgende week wel ergens of ik ongi wordt. Ik hoop natuurlijk niet, maar mocht ik deze ronde zwanger zijn, vind ik het toch moeilijk om blij te zijn als mijn man in de zenuwen zit of zijn vader het haalt of niet.

Voor G_K en Saffier; dikke kus.... om verschillende redenen, maar hopenlijk voor allebei na regen komt zonneschijn zoals ik altijd tegen mezelf zeg!
pi_63700815
Sjee Happy, wat naar van je schoonvader. Kan me goed voorstellen dat je hoofd even niet naar zwanger worden staat, sterkte!
pi_63701810
Happy, wat een naar bericht van je schoonvader. Sterkte .
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:51:43 #191
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63704895
Happy dat is zeker wat minder, maar ik denk dat je schoonvader het zeker wel wil weten als jullie een kindje krijgen. Dus ik hoop voor jou dat het positief is, dan kun je je blijdschap toch met hem delen,
En natuurlijk hoop ik dat je schoonvader het weer 'beter' gaat doen zodat hij een hele fijne opa kan worden.

Ik teste 2 weken na het overlijden van mijn schoonvader positief. Ik denk dat hij het wel wist.
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:33:45 #192
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63708649
Happy wat een moeilijke tijd voor jullie, hopelijk zien we weer snel een happy Happy hier posten Sterkte voor jou en Happy-man.
quote:
Op maandag 1 december 2008 23:31 schreef bixister het volgende:
sjonge saffier, wat een tegenvaller! wel een heel mooi wonder dat Tobias er is!!! en nu is er tenminste duidelijkheid, beter dan almaar blijven proberen zonder resultaat. succes met 't vervolgtraject, ik hoop dat het jullie snel de zo gewenste streepjes (met goed vervolg) zal opleveren!
Jij weet altijd zo goed de juiste snaar te treffen! Het is een van de eerste dingen die ik nl dacht, wat fijn dat Tobias er al is, wat een geluk en wat een wondertje volgende keer moet ik van vragen of hij een wondertje is geweest dat we hem hebben. Ik was/ben spontaan éxtra blij met Tobias sinds ik dit weet, gewoon omdat hij er al is (klinkt een beetje raar zie ik nu, alsof ik anders níet enorm blij met hem zou zijn, maar dat is natuurlijk niet zo).
Bedankt meiden, ik trek mij voorlopig even terug uit dit topic, succes allemaal en veel streepjes showen hier!
Ylana
pi_63709427
Ai Saffier, wat onzettend rot! Hopelijk komt er toch gauw een wondertje jullie kant op.
Judes, dat klinkt niet zo positief....hopelijk heeft je gevoel het verkeerd dan.
En Happy, wat naar is dat, je schoonvader in het ziekenhuis, dan geeft 2 streepjes jullie juist weer wat positiviteit mee toch?

* XXXKarinXXX klusserdeklust verder
pi_63717957
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:18 schreef happyme28 het volgende:

Mijn schoonvader heeft 3 weken geleden een hartoperatie gehad en is afgelopen zondag weer opgenomen met complicaties. Hij ligt nu weer op de hartbewaking, dus ik heb even wat anders aan mijn hoofd.
Toen ik zwanger werd lag mijn vader ook in het ziekenhuis. Hij had een operatie om keelkanker weg te halen. Maar doordat zijn hart ook al meerder operaties achter de rug had kon die het allemaal niet meer aan enzo Dus wij hadden toen ons hoofd ook niet op zwanger worden staan. En juist toen werd ik het Dus er is nog hoop.

En mijn ouders weten nog niet dat hun tweede kleinkind in hun bed gemaakt is
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_63718111
happyme, sterkte ermee, erg spannend! ik hoop van harte dat je schoonvader 't allemaal nog mee zal kunnen maken!

saffier, dank voor 't compliment. en als je 'internetmoeder' doe ik natuurlijk wel extra m'n best he.
pi_63720915
Happy wat naar van je schoonvader zeg, denk je net de operatie achter de rug te hebben. gaat het alsnog helemaal niet goed.. sterkte hoor

Hier ook aan de klus, je weet tenslotte maar nooit, misschien wordt ik nog wel ongesteld voordat ik naar die afspraak moet. Rond de 20e van iedere maand heb ik wel steeds het gevoel dat ik het had moeten worden, enige wat dan ontbreekt is bloed.
pi_63721095
Happy wat naar!

Hier zijn de klusdagen inmiddels weer voorbij. En is het afwachten op de eventuele innesteling en kleine symptomen enzo haha. Zo lief, vriendje ligt nu iedere avond met zn hoofd op mn buik tegen mn buik te praten. "Wel goed vasthouden hoor!!" Dat helpt volgens hem bij de innesteling
Maar goed, we zien het wel. Ik heb geen bloed gezien nog, maar volgens mij zien ook lang niet alle vrouwen bloed van een innesteling ofzo, dus ik kijk het wel aan.
Spannend!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 3 december 2008 @ 12:44:29 #198
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63723015
Happy wat klote

Saffier wat een nieuws ...

huuphuup succes met de wachtdagen, altijd fijn

Judes al nieuws????
Alexa en Seth zijn lief
pi_63726202
Heb vandaag een beetje roodbruin slijm maar nog steeds niet echt ongesteld. Ik heb niet getest vandaag, ik ben er eigenlijk van overtuigd dat ik ongesteld word. Als het van een innestelingsbloeding was, had ik toch al een positieve test gehad? Ik ben het wachten wel een beetje zat zo, dag 35 van mijn cyclus al! En dan zeggen ze dat een koperspiraaltje je cyclus niet beinvloedt!
  woensdag 3 december 2008 @ 15:08:11 #200
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63726351
Klote, Judes.

Altijd zo'n tweestrijd he, aan de ene kant wil je niet ongi worden, aan de andere kant heb je op een gegeven moment zoiets van 'laat dan maar komen, liever een kortere cyclus dan'... (althans, dat heb ikke dan)...
Alexa en Seth zijn lief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')