abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63576023
oeh gevonden!
over drie daagjes al!!!
ik duim voor je meid, maar dat metaalachtige smaakje klinkt iig als goed nieuws!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63577017
Dat van die metaalsmaak, dat kan ik me toch eigenlijk niet ingebeeld hebben, want ik wist niet eens dat het een symptoom kon zijn! Maar ik ga er nog steeds maar van uit dat er geen tweede streepje komt, voor de zekerheid...

Afleiding, dat zou ik ook wel kunnen gebruiken! Ben echt aan het aftellen. Maak me nu al zorgen dat er dan nog niks te zien is... Als ik mijn temperatuur en slijmcontrole erop moet geloven was mijn eisprong rond dag 24 pas. En voor zover ik het heb kunnen vinden is er dan pas na 12 dagen een tweede streepje mogelijk. Dus misschien is dag 32 toch nog te vroeg... Hopelijk klopt die kaart gewoon voor geen meter!

Succes met studeren, Huup!!
pi_63577174
Klinkt goed Judes, spannend hoor!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 27 november 2008 @ 21:29:31 #104
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63577272
quote:
Op donderdag 27 november 2008 21:23 schreef judes het volgende:
Dat van die metaalsmaak, dat kan ik me toch eigenlijk niet ingebeeld hebben, want ik wist niet eens dat het een symptoom kon zijn! Maar ik ga er nog steeds maar van uit dat er geen tweede streepje komt, voor de zekerheid...

Afleiding, dat zou ik ook wel kunnen gebruiken! Ben echt aan het aftellen. Maak me nu al zorgen dat er dan nog niks te zien is... Als ik mijn temperatuur en slijmcontrole erop moet geloven was mijn eisprong rond dag 24 pas. En voor zover ik het heb kunnen vinden is er dan pas na 12 dagen een tweede streepje mogelijk. Dus misschien is dag 32 toch nog te vroeg... Hopelijk klopt die kaart gewoon voor geen meter!

Succes met studeren, Huup!!
Niks studeren, feesten moet je Huup Studeren kan je daarna wel weer
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63577467
Spannend judes!
ik herken de metaalsmaak
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63577665
Spannend Judes! Ik herken dat symptoom niet. Misschien moet je eens met je neus boven je eigen parfummetjes gaan hangen. Dat was bij mij het signaal...ik vond alles stinken!

Buikpijn is nu weg hier, dus geen urine inleveren. De klusdagen komen eraan en ze hebben niet gezegd dat we daar niets mee mochten doen, dus ehhh feesten dan maar!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_63577702
quote:
Op donderdag 27 november 2008 21:29 schreef Saffier het volgende:

[..]

Niks studeren, feesten moet je Huup Studeren kan je daarna wel weer
dat vind k een goeie
k zal wat chinees tegen lief brabbelen, heb k ook wat aan mn studie gedaan...
Hier wordt vanavond weer gefeest, en gisteravond was t ook feest. Eergister ochtend en de ochtend daarvoor ook. Morgenavond ook nog denk k, en daarna weer om de dag... gun de arme jongen ook zn slaap
Maar hopelijk is dat genoeg feest. Haha, hoewel je het uiteindelijk toch nooit weet. Het feesten heb je wel zelf in de hand, maar wat er daarna gebeurt niet. Of het wel of niet blijft zitten na een bevruchting, of de celdeling wel goed gaat. Allemaal van die kleine dingetjes waar je eigk helemaal niets aan kunt doen, behalve zo gezond mogelijk leven.
kvind et nu alweer spannend.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63582869
Mefke, feest ze! Wij gaan ook gauw weer ons eigen feestje bouwen.
Tjonge jonge zit nog steeds bij te komen van het nieuws van mijn vriendinnetje, die is dus mooi zwanger van een tweeling. Vandaag de echofoto's gezien, heel speciaal hoor! (dat vriendinnetje is dus Mikoxx)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63585037
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:01 schreef Poppejans het volgende:

OMG een inwendig onderzoek lijkt me echt heel erg eng..maarja het is dan wel ergens goed voor en bij een bevalling enzo boeit je dat dan helemaal niks meer
Zo ver als de bevalling hoef je niet te denken Als je net zwanger bent en er met een gewone echo nog te weinig te zien is krijg je ook een inwendige echo om het aantal weken beter te kunnen bepalen.
Maar kan me voorstellen dat je wel een beetje nerveus bent voor een eerste onderzoek. Gelukkig krijg je een vrouw, dat is toch wel fijn bij zo'n eerste onderzoek als je het allemaal wat spannend vindt. (Mijn ervaring na tal van gyn's is dat de vrouwen, zowel de jongere als oudere, zoveel meer nadenken. Ten eerste zijn de mannen zó hardhandig, die duwen er met gemak zonder enig gevoel een eendebek in waardoor je krom van de pijn ligt, en ten tweede veel lomper met gordijnen open laten staan, denken aan je privacy, kijken hoe je reageert en hoe je je voelt, etc. Maar ik kan ook gewoon de pech hebben dat we hier allemaal lompe mannen hebben hoor Uiteraard zullen er genoeg fijne lieve mannen rondlopen!)
Veel succes iig en fijn dat je nu doorkunt naar de gyn om zo dichterbij dat gewenste 2e streepje te komen
pi_63587079
Wat lief Carmella, ik hoop dat het mee gaat vallen

Mefke,Huup,Karin succes allemaal!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 28 november 2008 @ 09:23:26 #111
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63587142
Judes ik duim met je mee....

Mefke, Huub, Karin succes!!

Ik heb weer een mooie conversatie gemist hier zie ik, haha!

@ Vlindur: jij rookt toch? Ik rook af en toe, vooral in het weekend. (ik weet het het is slecht) Tot hoe lang mag jij doorroken van jezelf? Tot twee streepjes of tot de klusweek?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_63589448
Spannend voor Judes!

Takkembah, Ik stop pas bij de plus. Ik ben al te lang bezig met zwanger worden om te stoppen in de klusweek. Tussen die tijd drink ik alleen minder.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63589839
Ik heb een mannelijke gyn gehad, en niks geen lomp gedoe hoor
Ze probeerden me op mijn gemak te stellen (wat niet lukte haha)
ik heb het niet als naar ervaren.
Een inwendige echo doet geen pijn, en dat geval wat erin moet lijkt mega, maar het hoeft maar een klein stukje.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63593384
Hoe vaker je in de stoel van de gynecoloog heb gelegen hoe makkelijker het word,het is natuurlijk nog steeds geen hobby maar ik vind naar de tandarts erger(maar daar ben ik dan ook bang voor).Ik heb trouwens ook een man en daar heb ik nooit geen problemen mee gehad dat ie hardhandig was ofzo.Wel neem ik altijd mijn man mee want wil er echt niet alleen liggen.

Vanmiddag naar het ziekenhuis voor het gesprek (wat al eerder verzet was) vind het best spannend!
01-08-2008
  vrijdag 28 november 2008 @ 13:38:04 #115
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63593707
Succes vanmiddag P-P! Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63594772
quote:
Op donderdag 27 november 2008 21:38 schreef mefke79 het volgende:
Spannend Judes! Ik herken dat symptoom niet. Misschien moet je eens met je neus boven je eigen parfummetjes gaan hangen. Dat was bij mij het signaal...ik vond alles stinken!
Ik heb het even geprobeerd met de parfums maar ik had niet direct het idee dat het stonk ofzo... Ik heb wel het luchtje dat ik het meest draag opgespoten en heb het idee dat het een beetje anders ruikt, maar dat kan misschien ook komen doordat ik constant aan mijn pols zit te snuffelen...
Ik heb wel steeds het idee dat ik rare luchtjes ruik, ik was al aan het kijken of ik de vuilnisbak open had laten staan ofzo, maar kan niks ontdekken. Maar ik durf er nog steeds niet hoopvol van te worden! Iig nog geen tje gezien dus het blijft spannend! (dag 30 vandaag).

Bedankt, alle duimers!
pi_63595108
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 02:59 schreef Carmella het volgende:
(Mijn ervaring na tal van gyn's is dat de vrouwen, zowel de jongere als oudere, zoveel meer nadenken. Ten eerste zijn de mannen zó hardhandig, die duwen er met gemak zonder enig gevoel een eendebek in waardoor je krom van de pijn ligt, en ten tweede veel lomper met gordijnen open laten staan, denken aan je privacy, kijken hoe je reageert en hoe je je voelt, etc. Maar ik kan ook gewoon de pech hebben dat we hier allemaal lompe mannen hebben hoor Uiteraard zullen er genoeg fijne lieve mannen rondlopen!)
Oeh laat ik nou die nare ervaringen hebben bij vrouwelijk gyn's, ik heb nu een mannelijke en dat is een schatje denkt erg mee is gevoelig en brengt alles met tact. De vrouwelijke gyn's die ik heb getroffen hadden van het woordje tact nog nooit gehoord, zo kan je dus maar zien dat je het gewoon moet treffen met je gyn of vk.
Veel succes dames bij onderzoeken, testen en klussen ik hoop echt dat veel dames 2 streepjes in de schoen gaan krijgen met Sinterklaas
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 28 november 2008 @ 14:51:30 #118
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63595576
Hier ook vooral goeds over mannelijke gyneacologen. De vrouwen vond ik vaak meer van 'Stel je niet aan."

Maarehm nog een tip voor inwendig onderzoek; Trek een extra lang shirt (tuniek) of een jurkje aan. Dat kun je mooi onder je billen laten liggen, Als je op de stoel ligt (of tafel) hoef je alleen even de voorkant een beetje op te tillen. Zo loop je zo min mogelijk in je blote kont en hoef je je niet opgelaten te voelen. De arts werp maar 1 mini-blikje om te 'mikken' en de rest gaat op gevoel vaak. Ik heb in alle mogelijke situaties op zo'n stoel gelegen, en nog nooit 1 rare blik gehad. Het helpt nu niks, maar ik ben er van overtuigd dat het je achteraf mevalt. Succes!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_63596891
Was ik jullie zomaar even uit het oog verloren dames... ik schuif het maar op de hormonen .
Wil toch nog wel even meeduimen voor meer streepjes!

Judes, spannend!

Saffier, ik las dat je ongi was gekomen... op naar de kerst .

Dames die naar gyn/dokter oid moeten, succes!
Fake it till you make it...
  vrijdag 28 november 2008 @ 15:52:57 #120
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63597248
Judes, wat maak je het spannend!

Nijna, lekkere smoes over die hormonen....
Ga je dat de komende maanden blijven gebruiken elke keer als je wat vergeet?

Ik weet bijna zeker dat ik mijn eisprong voel(de) vandaag.
Goed geklust gisteravond, ik hoop er dus maar het beste van. Voor de zekerheid vanavond nog maar eens, hoewel M. het al een beetje benauwd begint te krijgen van de "verplichrting"
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 28 november 2008 @ 15:54:08 #121
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63597281
En nog een voor Mikoxx en vriendin Karin!
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 28 november 2008 @ 16:15:30 #122
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_63597868
Ow spannend Judes!!!

Nu hoop ik dat je echt zwanger bent, alleen als jij aangeeft op dag 24 je eisprong te hebben gehad, verwacht ik op dag 32 nog niet veel streep, dus hou daar wel rekening mee hoor
Je geursymptomen vind ik overigens veelbelovend

Dus ook ik ga hard duimen draaien voor je
No more games, no more drama...
pi_63599029
Kers, vergeet je niet de zaadjes wat rust te gunnen om zich weer een beetje aan te vullen?
pi_63602226
Ik hou er wel rekening mee idd, dat ik zondag misschien nog geen tweede streepje heb... Maarja, zo lang ik nog niet ongesteld ben blijft het toch een kwestie van afwachten... En het zou ook wel heel erg mazzel zijn als het in de eerste ronde al raak zou zijn! (ben mezelf vast aan het indekken )
Ik heb nog even getwijfeld of ik van de Matcare testen zou bestellen die 6 dagen voor je NOD al hcg kunnen ontdekken, maar dan loop je weer meer risico dat het alsnog niet goed innesteld en ben je dubbel teleurgesteld, denk ik. Dus ik probeer gewoon afleiding te zoeken en geduld te hebben! (is niet makkelijk maar daar weten jullie alles van!)
pi_63603199
Als ik mijn temp moet geloven heb ik afgelopen woensdag mijn eisprong gehad (yeah, al voor de 3e maand op rij ) dus wel iets later als vorige maand, maar dezelfde dag als 2 maanden geleden. Zal dus niet eerder testen als 10 december, maar laat mijn NOD wel op 7 december staan. Mijn luteale fase is normaal korter dan 14 dagen maar voor de zekerheid maar wat langer wachten.

Ik zit dus lekker op het wachtbankje

Spannend Judes!

Vlindur De afspraak voor volgende maand staat nog hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')