Tja, ik heb eigenlijk gewoon niets te melden... Geen tweede streepje, maar ook geen menstruatie. Ik denk dat ik gelijk had over het feit dat mijn eisprong vrij laat was. Dag 23 of 24 denk ik. Dus het blijft afwachten. Ik heb van die goedkope dipsticks besteld via internet dus ik ga er gewoon ongegeneerd iedere ochtend mee testen!

Ik heb een clearblue en een predictor test klaar liggen voor als er wel een tweede streepje te zien is, ik wil wel 'bevestiging' van meerdere testen dan! Hebben jullie dat ook?
Verder kan ik er nog niet zoveel over zeggen. Ik heb nog steeds een metaalachtig smaakje maar heb wel het idee dat het vrijdag het ergste was - of misschien went het gewoon!

Mijn borsten zijn iets groter, temp is nog steeds verhoogd en mijn baarmoedermond ligt sinds gister ineens weer vrij hoog, is hard, dicht en wijst een beetje naar achter. Dat naar achter wijzen heb ik nog nooit eerder gevoeld. Volgens mijn oude cyclus-kaarten (3 jaar geleden) ging mijn temp de dag voor de

's telkens iets omlaag en mijn BMM was dan qua hoogte ongeveer in het 'midden', beetje tussen zacht en hard in en klein beetje open. Maarja, ik lees overal op internet dat je geen zwangerschap kunt afleiden aan je BMM dus ik ga nog steeds nergens van uit, ik weet alleen dat het ding zich wel anders dan anders gedraagt! Hopelijk binnenkort meer duidelijkheid!
@P-P, ik weet niet precies hoe het zit, maar ik heb volgens mij ooit ergens gelezen dat de pil ervoor zorgt dat er een minder dik slijmvlies gevormd wordt ofzo. Dat eitje is idd microscopisch klein dus dat kun je niet zien, maar het zit er wel ergens tussen iedere maand.