abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63640521

even wat jompels en duimen voor ons allemaal hoor!
Hopelijk snel weer iemand die positief test!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 30 november 2008 @ 12:22:34 #152
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63640917
quote:
Op zondag 30 november 2008 11:58 schreef huuphuup het volgende:

even wat jompels en duimen voor ons allemaal hoor!
Hopelijk snel weer iemand die positief test!
Yeehahhh!!!!
.... met gevoel voor drama....
pi_63641546
Tja, ik heb eigenlijk gewoon niets te melden... Geen tweede streepje, maar ook geen menstruatie. Ik denk dat ik gelijk had over het feit dat mijn eisprong vrij laat was. Dag 23 of 24 denk ik. Dus het blijft afwachten. Ik heb van die goedkope dipsticks besteld via internet dus ik ga er gewoon ongegeneerd iedere ochtend mee testen! Ik heb een clearblue en een predictor test klaar liggen voor als er wel een tweede streepje te zien is, ik wil wel 'bevestiging' van meerdere testen dan! Hebben jullie dat ook?

Verder kan ik er nog niet zoveel over zeggen. Ik heb nog steeds een metaalachtig smaakje maar heb wel het idee dat het vrijdag het ergste was - of misschien went het gewoon! Mijn borsten zijn iets groter, temp is nog steeds verhoogd en mijn baarmoedermond ligt sinds gister ineens weer vrij hoog, is hard, dicht en wijst een beetje naar achter. Dat naar achter wijzen heb ik nog nooit eerder gevoeld. Volgens mijn oude cyclus-kaarten (3 jaar geleden) ging mijn temp de dag voor de 's telkens iets omlaag en mijn BMM was dan qua hoogte ongeveer in het 'midden', beetje tussen zacht en hard in en klein beetje open. Maarja, ik lees overal op internet dat je geen zwangerschap kunt afleiden aan je BMM dus ik ga nog steeds nergens van uit, ik weet alleen dat het ding zich wel anders dan anders gedraagt! Hopelijk binnenkort meer duidelijkheid!

@P-P, ik weet niet precies hoe het zit, maar ik heb volgens mij ooit ergens gelezen dat de pil ervoor zorgt dat er een minder dik slijmvlies gevormd wordt ofzo. Dat eitje is idd microscopisch klein dus dat kun je niet zien, maar het zit er wel ergens tussen iedere maand.
pi_63642067
Het begint inderdaad weer spannend te worden, op naar sinterklaas en kerst streepjes!
Ik voel hier nog niets bijzonders en wacht rustig af...

Judes, spannend! Dat metaalachtige smaakje heb ik vaker over gelezen bij zwangerschap dus wie weet
  zondag 30 november 2008 @ 16:30:04 #155
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63646087
Judes, ik ga gewoon keihard voor je duimen!
pi_63648384
Judes ik duim voor je!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63651843
Ik had net (uurtje geleden) wat roze afscheiding bij het afvegen...
Schrok er eigenlijk wel van, maar daarna niets meer gezien... Het zou natuurlijk een innestelingsbloeding kunnen zijn maar ik heb gelezen dat dit niet veel voorkomt. Al heb ik eigenlijk ook nog nooit eerder roze afscheiding gehad, als ik ongesteld wordt begint het eerder met een paar bruinige druppels of gewoon meteen de volle laag. Het was ook echt heel weinig. Iemand ervaring?

heeft net wel even bevestigd dat mijn voorgevel er idd groter uitziet Dat is dan weer vreemd. Heb wel last van pijntjes gehad daar vlak voor mijn ongi, maar nooit dat ze groter werden.

The suspense is killing me!
pi_63652275
Spannend Judes! Nope, hier geen ervaring met roze slijm.
pi_63653770
Spannend Judes...
Fake it till you make it...
pi_63654256
Judes, hier wel ervaring met roze slijm, maar waarschijnlijk niet het verhaal dat jij nu wilt horen....sorry
Bij mij komt er de dag voor de ongesteldheid uitbreekt wat roze slijm bij het afvegen. De dag erna begint het echt zeg maar.
Maar ik hoop voor jou dat het wat anders is.

Ben gelukkig weer wat beter/blijer!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63657426
quote:
Op zondag 30 november 2008 22:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Judes, hier wel ervaring met roze slijm, maar waarschijnlijk niet het verhaal dat jij nu wilt horen....sorry
Bij mij komt er de dag voor de ongesteldheid uitbreekt wat roze slijm bij het afvegen. De dag erna begint het echt zeg maar.
Maar ik hoop voor jou dat het wat anders is.

Ben gelukkig weer wat beter/blijer!

Ik heb het ook. zo'n 3 dagen voor mijn menstruatie. Weet ik gelijk dat ik niet zenuwachtig hoef te worden..
Hoop voor jou dat het iets anders is!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63664605
Lijkt me heel handig, iets dat je ongi aankondigd! Bij mij komt het altijd uit het niets...
Vandaar dat ik dit een beetje vreemd vond. Maarja, ik heb verder nog steeds geen nieuws, dus wachten tot morgen maar weer.
  maandag 1 december 2008 @ 13:16:27 #163
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63666269
Judes, ik ken het ook niet.

Hier nog geen tekenen, maar ja, die heb ik nooit. Ik voel nooit niks.Heb dit keer ook geen ei gevoeld. Niet zo erg als de vorige keer in ieder geval.
Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik ook niks, tis dat mn buik groeide, dat was eigenlijk mijn enige bevestiging de 1e 7e maanden.
Dus het is gewoon even afwachten.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_63667917
Even je NOD opgezocht bumbaloe, maar dat duurt nog een weekje, gaat dan zo tergend langzaam he, als je moet wachten!
  maandag 1 december 2008 @ 16:40:55 #165
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63671831
Een weekje. En met werken en sinterklaasvieren enzo kom ik hem wel door hoor.
pi_63675356
Dames, jullie maken het spannend zo. Ik duim voor wat streepjes van de Sint dan maar. En voor mezelf zo mooi voor kerst. Karin doet vast mee en Kersjes en Poppedein ook, leuke leegloop!
Hier zit eisprong er weer op (au!) en nu is het afwachten. Ik heb het zo druk, dat die twee weken om gaan vliegen. En als het deze maand weer niet gelukt is, is de echo al gepland en dan heb ik voor mijn gevoel er alles aan gedaan.

En G_K wat een K*T nieuws! Je was zo blij...heel veel sterkte!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 1 december 2008 @ 19:43:02 #167
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63676352
Judes hier betekend roze slijm een dag of 1-3 van te voren ook dat mijn menstruatie eraankomt, hoop dat het voor jou een andere betekenis heeft!

G-K heel veel sterkte.

Bumbaloe nog een weekje en je weet weer meer, spannend hoor! En Mefke een ei gelegd, wie weet met een heel lief kuikentje straks! Ik duim voor jullie allemaal! Poppejans al nieuws? Huuphuup hoe gaat je studie ?

Ik ben vanmiddag bij de gyn dr W geweest, de uitslag van de zwemmers was er; die was niet goed. Het waren er minder dan de helft die ze in het zh houden als ondergrens om zwanger mee te kunnen worden. Gelukkig al wel meer dan de vorige keer, maar niet voldoende dus. Wel wat beter dan de vorige keer. De buikgriep kan best invloed hebben gehad, maar niet zoveel meende de gyn. De 15e mag ik naar een collega-gyn om de IUI te bespreken.... Dr M gaat dan bekijken of hij zelf de IUI wil doen of dat we toch worden doorgestuurd naar het Universitair ZH voor IVF/ICSI....
Ik wil graag uit het lijstje met mijn nod en stap binnenkortover naar het andere topic.

Heel veel succes allemaal en ik hoop op een grote streepjesregenbui hier
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63676668

de studie gaat ehm, zoals verwacht... laten we het daar op houden
goed geklust hier de afgelopen dagen, nu maar weer afwachten hè. Weinig aan te doen. Maar inderdaad wat Bumba al zei, Sinterklaas weekend zit ertussen, ik heb nog colleges die ik moet voorbereiden enzo, en de week erna studeren, dus mja, afleiding genoeg...

Saffier wat ontzettend kl*te dat het zoveel minder was dan gehoopt
Voel je gerust vrij om hier mee te blijven posten hoor! Maar als je je prettiger voelt in het andere topic kan dat natuurlijk ook
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63676726
Saffier, dat is toch wel heftig lijkt me. Een dikke voor het slechte nieuws. Oh ja, dat andere topic is ook gezellig hoor!
pi_63676831
Saffier, nee he. . balen! Maar van de andere kant misschien ook een opluchting, er wordt iets aan gedaan. En Prinses, dat andere topic is ook heel gezellig, maar we hadden Saffier liever hier gehouden . Saffier, laat het even bezinken en dan er weer vol tegenaan!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_63676897
Saffiertje, dikke
hopelijk benje met IUI snel zwanger!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63676916
Saffier, wat een nare uitkomst zeg... wat balen!
Ik weet niet zo goed wat te zeggen, volgens mij kan zulk nieuws erg hard aankomen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63677234
Jeetje Saffier, wat een tegenvaller Hopelijk lukt het straks wel om snel zwanger te worden.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63677378
Saffier, .
  maandag 1 december 2008 @ 20:53:46 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63678486
Jeetje Saffier, wat een rot-uitslag zeg. Hopelijk ben je dan met wat hulp alsnog wel snel zwanger.
Ik vind het dan ook zo rot dat je al die tijd zelf aangemodderd hebt, je rot gevoeld hebt over komende en gaande menstruaties. He bah...
Ik zal je uit het lijstje halen.
  Jubileum moderator maandag 1 december 2008 @ 21:23:23 #176
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63679558
Ach dat is echt een tegenvaller Saffier....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 1 december 2008 @ 21:34:54 #177
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63679973
Ach Saffier. Wat vervelend. Begrijpelijk dat je even uit dit topic gaat. Heel veel sterkte en hopelijk mag jij over niet al te lange tijd toch een 2de streepje plassen.
pi_63680071
Wat een vervelend nieuws voor jullie, Saffier! Hopelijk lukt het snel met een beetje hulp van de artsen.
pi_63680412
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:59 schreef mefke79 het volgende:
Saffier, nee he. . balen! Maar van de andere kant misschien ook een opluchting, er wordt iets aan gedaan. En Prinses, dat andere topic is ook heel gezellig, maar we hadden Saffier liever hier gehouden . Saffier, laat het even bezinken en dan er weer vol tegenaan!
Ja, tuurlijk! Ik ook! Ik probeerde het positief te bekijken.
  maandag 1 december 2008 @ 22:24:40 #180
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63681912
Wat een hartverwarmende reacties heel lief allemaal.
Ik weet niet zo goed hoe en wat ik voel nu, het is een beetje raar en dubbel. Zo lekker slapen en even helemaal niets verder. Ik baal nu wel dat ik niet eerder aan een bel heb getrokken, maar ja dat is allemaal achteraf en toch niet meer terug te draaien. Het is vast ergens goed voor geweest waarvoor merken we nog wel .

Bedankt voor het lijstje BE
Ylana
pi_63684276
sjonge saffier, wat een tegenvaller! wel een heel mooi wonder dat Tobias er is!!! en nu is er tenminste duidelijkheid, beter dan almaar blijven proberen zonder resultaat. succes met 't vervolgtraject, ik hoop dat het jullie snel de zo gewenste streepjes (met goed vervolg) zal opleveren!
  dinsdag 2 december 2008 @ 08:17:47 #182
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63687980
Ach Saffier, wat een tegenvaller zeg...
Heel veel succes in het andere topic en hopelijk tot gauw in Z&G

G_K heeft slecht nieuws begrijp ik?
* Kersjes met lood in de schoenen zoeken gaat
pi_63691631
Saffier, dat is vervelend zeg! Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt en ze meteen gaan doorpakken... Hopelijk brengt 2009 een mooi wondertje voor jullie. Ik zal je blijven volgen in het andere topic

Hier weten we ook al dat de zwemmers niet rijk in aantal zijn... maar moeten we het eerst een aantal maanden op de natuurlijke manier proberen. Dat vind ik eigenlijk ook wel prettig, om nu meteen al in ronde 1 de medische molen in te gaan , nu hebben we het in ieder geval zelf geprobeerd!
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:53:21 #184
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63693504
Juiste instelling Rubey!
Voor hetzelfde geld hebben jullie die hele poespas niet nodig en ontstaat er spontaan een wondertje
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, zo is al vaak genoeg bewezen...
Hoe lang gaan jullie het zelf proberen?

Hey Jude(s), kom eens updaten!
pi_63695451
Er valt nog niet echt iets te updaten... Geen posi test maar ook geen ongi. Wel wat meer roze afscheiding vandaag. Ik denk dat het toch ongi wordt, snap alleen niet waarom het zo lang moet duren... en waarom dan die pijnlijke borsten, steekjes in buik enz. Vroeger had ik nooit ergens last van, misschien zijn dit nog 'ont-spiraal' verschijnselen. Toen ik die had kreeg ik wel zere borsten (alleen nooit grotere! ) maar dan echt een dag voor mijn ongi of de eerste dag. Ik hoop niet dat dit voortaan mijn normale cyclus verschijnselen worden!

Ik hoop eigenlijk dat het gewoon een keer doorzet, ga namelijk eind deze week naar de sauna en krijg al flashbacks naar het verhaal van Poppedein van een paar weken geleden...
pi_63696970
Judes... Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt..in ieder geval voor je saunadagje dag maar En mocht je nog niet ongesteld zijn en geen positieve test in handen hebben dan zou ik gewoon preventief een tampon indoen!
Kan er nu wel om lachen

Saffier, wat shit voor jullie dat de uitslag zo tegenviel zeg! T gevoel van balen, maar aan de andere kant ook blij zijn dat er een reden gevonden lijkt te zijn lijkt me zo dubbel! Kan me goed voorstellen dat je liever overstapt naar t andere topic, maar ook hier blijf je natuurlijk hartstikke welkom!! Dat 2009 maar jullie jaar mag worden!

G_K ook vanuit hier een , Ontzettend K*T dat al je blijdschap je zo maar weer afgenomen wordt! Ik wens je heel veel sterkte met verwerken en hoop je als de tijd er rijp voor is weer tegen te komen hier!

Succes voor de klus en wachtdames!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_63700445
Kersjes, hoe lang we het zelf gaan proberen hangt een beetje van de gyn af. Ik moet na ronde 3 terugkomen voor een echo om te kijken hoe het met de endometriose staat en dan beslissen we weer verder.

G_K
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:18:22 #188
57497 happyme28
I'm so happy
pi_63700597
Hier nog geen nieuws, dag 27 inmiddels, ik lijk wat 'gerommelt' rond mijn baarmoeder te voelen, maar dat kan van alles zijn.

Mijn schoonvader heeft 3 weken geleden een hartoperatie gehad en is afgelopen zondag weer opgenomen met complicaties. Hij ligt nu weer op de hartbewaking, dus ik heb even wat anders aan mijn hoofd.

Ik zie volgende week wel ergens of ik ongi wordt. Ik hoop natuurlijk niet, maar mocht ik deze ronde zwanger zijn, vind ik het toch moeilijk om blij te zijn als mijn man in de zenuwen zit of zijn vader het haalt of niet.

Voor G_K en Saffier; dikke kus.... om verschillende redenen, maar hopenlijk voor allebei na regen komt zonneschijn zoals ik altijd tegen mezelf zeg!
pi_63700815
Sjee Happy, wat naar van je schoonvader. Kan me goed voorstellen dat je hoofd even niet naar zwanger worden staat, sterkte!
pi_63701810
Happy, wat een naar bericht van je schoonvader. Sterkte .
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:51:43 #191
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63704895
Happy dat is zeker wat minder, maar ik denk dat je schoonvader het zeker wel wil weten als jullie een kindje krijgen. Dus ik hoop voor jou dat het positief is, dan kun je je blijdschap toch met hem delen,
En natuurlijk hoop ik dat je schoonvader het weer 'beter' gaat doen zodat hij een hele fijne opa kan worden.

Ik teste 2 weken na het overlijden van mijn schoonvader positief. Ik denk dat hij het wel wist.
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:33:45 #192
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63708649
Happy wat een moeilijke tijd voor jullie, hopelijk zien we weer snel een happy Happy hier posten Sterkte voor jou en Happy-man.
quote:
Op maandag 1 december 2008 23:31 schreef bixister het volgende:
sjonge saffier, wat een tegenvaller! wel een heel mooi wonder dat Tobias er is!!! en nu is er tenminste duidelijkheid, beter dan almaar blijven proberen zonder resultaat. succes met 't vervolgtraject, ik hoop dat het jullie snel de zo gewenste streepjes (met goed vervolg) zal opleveren!
Jij weet altijd zo goed de juiste snaar te treffen! Het is een van de eerste dingen die ik nl dacht, wat fijn dat Tobias er al is, wat een geluk en wat een wondertje volgende keer moet ik van vragen of hij een wondertje is geweest dat we hem hebben. Ik was/ben spontaan éxtra blij met Tobias sinds ik dit weet, gewoon omdat hij er al is (klinkt een beetje raar zie ik nu, alsof ik anders níet enorm blij met hem zou zijn, maar dat is natuurlijk niet zo).
Bedankt meiden, ik trek mij voorlopig even terug uit dit topic, succes allemaal en veel streepjes showen hier!
Ylana
pi_63709427
Ai Saffier, wat onzettend rot! Hopelijk komt er toch gauw een wondertje jullie kant op.
Judes, dat klinkt niet zo positief....hopelijk heeft je gevoel het verkeerd dan.
En Happy, wat naar is dat, je schoonvader in het ziekenhuis, dan geeft 2 streepjes jullie juist weer wat positiviteit mee toch?

* XXXKarinXXX klusserdeklust verder
pi_63717957
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:18 schreef happyme28 het volgende:

Mijn schoonvader heeft 3 weken geleden een hartoperatie gehad en is afgelopen zondag weer opgenomen met complicaties. Hij ligt nu weer op de hartbewaking, dus ik heb even wat anders aan mijn hoofd.
Toen ik zwanger werd lag mijn vader ook in het ziekenhuis. Hij had een operatie om keelkanker weg te halen. Maar doordat zijn hart ook al meerder operaties achter de rug had kon die het allemaal niet meer aan enzo Dus wij hadden toen ons hoofd ook niet op zwanger worden staan. En juist toen werd ik het Dus er is nog hoop.

En mijn ouders weten nog niet dat hun tweede kleinkind in hun bed gemaakt is
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_63718111
happyme, sterkte ermee, erg spannend! ik hoop van harte dat je schoonvader 't allemaal nog mee zal kunnen maken!

saffier, dank voor 't compliment. en als je 'internetmoeder' doe ik natuurlijk wel extra m'n best he.
pi_63720915
Happy wat naar van je schoonvader zeg, denk je net de operatie achter de rug te hebben. gaat het alsnog helemaal niet goed.. sterkte hoor

Hier ook aan de klus, je weet tenslotte maar nooit, misschien wordt ik nog wel ongesteld voordat ik naar die afspraak moet. Rond de 20e van iedere maand heb ik wel steeds het gevoel dat ik het had moeten worden, enige wat dan ontbreekt is bloed.
pi_63721095
Happy wat naar!

Hier zijn de klusdagen inmiddels weer voorbij. En is het afwachten op de eventuele innesteling en kleine symptomen enzo haha. Zo lief, vriendje ligt nu iedere avond met zn hoofd op mn buik tegen mn buik te praten. "Wel goed vasthouden hoor!!" Dat helpt volgens hem bij de innesteling
Maar goed, we zien het wel. Ik heb geen bloed gezien nog, maar volgens mij zien ook lang niet alle vrouwen bloed van een innesteling ofzo, dus ik kijk het wel aan.
Spannend!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 3 december 2008 @ 12:44:29 #198
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63723015
Happy wat klote

Saffier wat een nieuws ...

huuphuup succes met de wachtdagen, altijd fijn

Judes al nieuws????
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_63726202
Heb vandaag een beetje roodbruin slijm maar nog steeds niet echt ongesteld. Ik heb niet getest vandaag, ik ben er eigenlijk van overtuigd dat ik ongesteld word. Als het van een innestelingsbloeding was, had ik toch al een positieve test gehad? Ik ben het wachten wel een beetje zat zo, dag 35 van mijn cyclus al! En dan zeggen ze dat een koperspiraaltje je cyclus niet beinvloedt!
  woensdag 3 december 2008 @ 15:08:11 #200
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63726351
Klote, Judes.

Altijd zo'n tweestrijd he, aan de ene kant wil je niet ongi worden, aan de andere kant heb je op een gegeven moment zoiets van 'laat dan maar komen, liever een kortere cyclus dan'... (althans, dat heb ikke dan)...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')