abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63803788
Ja mee eens hoor Bumba! Jij eerst!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 6 december 2008 @ 14:05:40 #252
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_63804226
Op advies van Jose ook even hier:

Ik rammel dus al een tijdje behoorlijke tijd en alleen mijn vriend moe(s)t nog overstag. Er is wel een soort afspraak en die komt steeds dichterbij.
En hoewel ik weet dat mijn vriend zich aan die afspraak houdt, begin ik nu dus opeens heel hard te twijfelen. Al die tijd heb ik geprobeerd hem over te halen inclusief het vervroegen van 'de startdatum' en heb ik vele bezwaren weggewimpeld met een 'dat komt allemaal wel goed'. Nu zou het dan bijna zo ver zijn en nu merk ik dat ik er erg zenuwachtig van word.
Kan ik het wel? Moeten we het wel doen (we hebben het fijn samen)? Wat als..?
Aan de andere kant kan ik niet wachten om ons kindje vast te houden!

Ik word er een beetje gek van. Geen idee waarom want ik wil dus echt wel heel graag kinderen.
Herkennen (aanstaande) mama's dit?
En degene die dit herkennen: wat heb je er aan gedaan? Gewoon doorgezet? Uitgesteld?
pi_63804458
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 13:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hoe is het met jou Mefke?
Ik vind die wacht-weken echt steeds irritanter worden. Dus maar snel verruilen voor 9 maanden wachten.
Die wachtweken zijn enorm irritant.Maar op de een of andere manier vind ik het deze maand minder erg. Het is op m'n werk enorm druk, dat leidt de boel goed af. En ik hou mezelf maar voor dat ik niet onder die waterecho uit ga komen op de 19de. Ook een beetje het idee dat ik de eerste stap gezet heb en dat er nu aandacht voor komt, dat ik gewoon effe moet afwachten. En ik voel he-le-maal niets tot nu toe. Dat helpt ook. (al betrap ik mezelf er wel op dat ik af en toe even voel of mijn borsten al gevoelig worden. Vanochtend wel, maar he, wat wil je met een puistje En alsof dat nog een symptoom is bij mij, ik heb afgelopen maanden al zoooo vaak pijnlijke borsten gehad.)

En ik klink nou wel heel stoer, maar zo is het lang niet altijd hoor . Ik voorspel nog heel wat dipjes de komende tijd. Stress, de tijd van het jaar, mijn miskraam . Pff, ik zal blij zijn als het 2009 is. Dus hoe het nou gaat, beetje dubbel dus. (beetje vaag, maar hopelijk te volgen)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_63806479
Er mogen wel weer wat streepjes vallen hier hoor dames... ik gun het jullie ook zo!

Asyniur, wel herkenbaar. Het is ook een hele stap en zolang een van beiden nog niet overstag is is het nog "veilig" ver weg. Je kan erover dromen, maar het gaat toch nog niet gebeuren.
Ik heb ook best twijfel gehad hoor, ook zo'n schrikmoment gehad toen bleek dat ik zwanger was van de eerste, oh jee nu is het echt "heeeelp". Ik denk dat er wel meer mensen zijn die dat hebben...?!
Fake it till you make it...
pi_63807035
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 13:30 schreef bumbaloe het volgende:
Ja, ik vind gewoon dat pp en kersjes en karin en ik en de rest die ik nu niet bij naam noem met spoed 2 streepjes moeten plassen!
EN SNEL!
Ik ben het helemaal met je eens!! We moeten op ze minst allemaal 2 streepjes hebben op de nieuwjaarborrel (alcohol-vrije borrel )

@Asyniur ,Ik herken het allemaal wel,ik wilde ook al een tijd eerder dan mijn man stoppen met de pil.Toen ik uiteindelijk gestopt was had ik naar een paar weken zoiets van O jee is dit wel zo slim?! Naar een tijdje ging dat over.Ik denk dat als ik een 2e streepje plas ook toch best zou schrikken ook al wil ik het wel heeeeeel graag,het is gewoon niet niks.Het verranderd natuurlijk heel je leven.
01-08-2008
  zaterdag 6 december 2008 @ 18:29:08 #256
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63808405
Asynur, ik heb die gevoelens zelf niet op die manier gehad. Al jarenlang was ik zo enorm hard aan het rammelen, het was gewoon wachten totdat M. ook zo ver was om een kindje te willen. Toen ik "groen licht" keeg kon het me niet snel genoeg gaan allemaal!
Toen er op een woensdagavond eindelijk eens regelmaat in de weeen begon te komen had ik wel even een hysterisch paniek-moment, "oh jee, wat als het allemaal fout gaat? word ik wel een goede mama? Wat als mijn kind ziek is/wordt? hoe moet ik deze klus in vredesnaam gaan klaren? HELP!!!!""
Maar ja, toen was er geen weg meer terug
Volgens mij zijn jouw gevoelens best normaal. Het is natuurlijk ook een enorm grote stap om voor een kindje te gaan! Don't worry, je koude voeten zullen gedurende de zwangerschap vast heerlijk warm gaan worden

Vanmiddag bij mijn ouders geen wijn gedronken, ik had namelijk geen trek in wit en ze hadden (gelukkig!!) geen rood. Mooi onderuit gekomen dus.
.... met gevoel voor drama....
pi_63808897
Het is een beetje een stille maand nog, qua streepjes hier. Hopelijk komt daar snel verandering in! Ik duim met jullie mee hoor. En met mezelf, dag 32 hier en nog geen tekenen van bloed. Wel gevoelige borsten en de halve dag misselijk geweest. Maarja, gisteren negatieve test gehad dus het kan nog allemaal. Spannend zo!

aysinur, mijn lief en ik waren ongeveer tegelijk 'klaar' voor de start, dus ik herken het niet zo.
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:30:52 #258
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63810982
Mijn man was er volgens mij eerder klaar voor dan ik die wilde al best lang een kleintje.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  zondag 7 december 2008 @ 10:10:19 #259
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63819584
pze weet jij al wat meer? vandaag is je NOD.
Hier nog niks geen duivels, en geen bloed geeft mij moed!
pi_63819738
Lief dat je het vraagt bumba, nee hier nog geen bloed. Wel wat krampjes, maar die had ik al eerder deze week. Wachten nog maar ff. (Ik keek gisteren nog eens op de test van vrijdag, toen was ie licht positief maar natuurlijk niet meer betrouwbaar haha)
pi_63819876
spannend prinses!! Ik duim voor je mee.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  zondag 7 december 2008 @ 10:57:46 #262
100412 mefke79
komt goed!
pi_63819990
quote:
Op zondag 7 december 2008 10:10 schreef bumbaloe het volgende:
Hier nog niks geen duivels, en geen bloed geeft mij moed!
PZE en Bumba, ik kan het niet beter zeggen...succes met wachten, ik duim !
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 7 december 2008 @ 11:08:57 #263
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63820105
oh je maakt het wel erg spannend PzE.
  zondag 7 december 2008 @ 11:51:09 #264
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_63820665
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 18:29 schreef Kersjes het volgende:
Asynur, ik heb die gevoelens zelf niet op die manier gehad. Al jarenlang was ik zo enorm hard aan het rammelen, het was gewoon wachten totdat M. ook zo ver was om een kindje te willen. Toen ik "groen licht" keeg kon het me niet snel genoeg gaan allemaal!
Dit zei mijn zus dus ook. Dus ik had niet anders verwacht van mijzelf (aangezien ik al jaren rammel)...
quote:
Volgens mij zijn jouw gevoelens best normaal. Het is natuurlijk ook een enorm grote stap om voor een kindje te gaan! Don't worry, je koude voeten zullen gedurende de zwangerschap vast heerlijk warm gaan worden
Ik heb heel vaak koude voeten (zeker met dit weer)!!

Dames, bedankt voor jullie reacties!! Ook de dames die via PM hebben gereageerd. Ik voel me erg gesteund.
  zondag 7 december 2008 @ 11:58:33 #265
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63820752
quote:
Op zondag 7 december 2008 10:57 schreef mefke79 het volgende:

[..]

PZE en Bumba, ik kan het niet beter zeggen...succes met wachten, ik duim !
Ik ook
pi_63822033
Prinses en Bumba.. zeker zo: geen bloed geeft absoluut moed!! Ik hoop zo dat jullie (toch nog) streepjes gaan piesen!!! zondag duimdag!

Ik zit ook weer in de laatste wachtweek nu... Mijn voorgevoel zegt dat het niet raak is en daardoor ben ik eigenlijk heel rustig dit keer... een stuk minder gespannen door steekjes of krampjes die voorbij komen vliegen...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_63822149
PZE en Bumba, spannend... geen bloed geeft moed. Ik duim voor mooie streepjes!
  zondag 7 december 2008 @ 15:18:47 #268
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63824764
Ik heb nog steeds buikpijn en die lijkt nu steeds heviger te worden.
Ik kan amper nog rechtop staan van de zeurende en stekende pijn! Hete douche heeft amper geholpen en een pijnstiller durf ik niet zo goed te nemen.
Tot mijn grote schrik kom ik er net achter dat ik verkeerd geteld heb en vanaf vandaag al zou kunnen thuistesten
Natuurlijk geen test in huis Zul je zien dat mijn klachten gewoon gerelateerd zijn aan PMS...
Maar ik kan natuurlijk ook "gewoon" zwanger zijn
Ik lees dat je wel vaker buikpijn kan hebben aan het begin en dat had ik toen met Devin idd ook.
Whhhhhaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_63824821
Kersjes, je maakt jezelf alweer helemaal gek he.
Sterkte met wachten dan!

PZE, kom op met die positieve test!!!
En Bumba ook nog steeds in spannende sferen, oh ik hoop het zo voor je!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 7 december 2008 @ 15:23:51 #270
57497 happyme28
I'm so happy
pi_63824836
Spannend hier hoor, de duimen blijven vandaag maar draaien! PZE, Bumba en Kersjes, hopenlijk kunnen jullie 2008 fantastisch afsluiten!!
  zondag 7 december 2008 @ 15:24:39 #271
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63824851
Grrrrr, ben mijn verstand verloren, op een ander vruchtbaarheidskalender staat idd dat mijn NOD op 12 december is. Ik weet het allemaal niet meer, loop mezelf een beetje gek te maken en lig krom van de buikpijn
  zondag 7 december 2008 @ 15:27:50 #272
35189 Troel
scherp en bot
pi_63824898
Kersjes, volgens mij kun je volgende week testen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63825237
Kers . Ik duim voor je, probeer jezelf niet gek te maken .
pi_63826731
Kers, kun je niet gewoon even opnieuw berekenen? Anders word je helemaal zenuwachtig voor niks...
  zondag 7 december 2008 @ 17:13:14 #275
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63827622
Oh Kersjes, wat maak je het spannend.

Ik heb ook erge buikpijn maar ik denk dat dat komt doordat ik, alvast excuses, diarree ga krijgen. Mijn dochter heeft het en mijn moeder ook. En volgens mij ben ik de volgende.

Ik ben vanmiddag in de stad nog testen gaan halen. 2 voor 5 was op bij het kruidvat en had er nu 2 voor 10 ofzo.

Er is overigens een nieuwe van CB die ook aangeeft hoe lang je ongeveer zwanger bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')