Die wachtweken zijn enorm irritant.Maar op de een of andere manier vind ik het deze maand minder erg. Het is op m'n werk enorm druk, dat leidt de boel goed af. En ik hou mezelf maar voor dat ik niet onder die waterecho uit ga komen op de 19de. Ook een beetje het idee dat ik de eerste stap gezet heb en dat er nu aandacht voor komt, dat ik gewoon effe moet afwachten. En ik voel he-le-maal niets tot nu toe. Dat helpt ook. (al betrap ik mezelf er wel op dat ik af en toe even voel of mijn borsten al gevoelig worden. Vanochtend wel, maar he, wat wil je met een puistjequote:Op zaterdag 6 december 2008 13:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hoe is het met jou Mefke?
Ik vind die wacht-weken echt steeds irritanter worden. Dus maar snel verruilen voor 9 maanden wachten.
Ik ben het helemaal met je eens!! We moeten op ze minst allemaal 2 streepjes hebben op de nieuwjaarborrel (alcohol-vrije borrelquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:30 schreef bumbaloe het volgende:
Ja, ik vind gewoon dat pp en kersjes en karin en ik en de rest die ik nu niet bij naam noem met spoed 2 streepjes moeten plassen!
EN SNEL!
PZE en Bumba, ik kan het niet beter zeggen...succes met wachten, ik duim !quote:Op zondag 7 december 2008 10:10 schreef bumbaloe het volgende:
Hier nog niks geen duivels, en geen bloed geeft mij moed!
Dit zei mijn zus dus ook. Dus ik had niet anders verwacht van mijzelf (aangezien ik al jaren rammel)...quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:29 schreef Kersjes het volgende:
Asynur, ik heb die gevoelens zelf niet op die manier gehad. Al jarenlang was ik zo enorm hard aan het rammelen, het was gewoon wachten totdat M. ook zo ver was om een kindje te willen. Toen ik "groen licht" keeg kon het me niet snel genoeg gaan allemaal!
Ik heb heel vaak koude voeten (zeker met dit weer)!!quote:Volgens mij zijn jouw gevoelens best normaal. Het is natuurlijk ook een enorm grote stap om voor een kindje te gaan! Don't worry, je koude voeten zullen gedurende de zwangerschap vast heerlijk warm gaan worden![]()
Ik ookquote:Op zondag 7 december 2008 10:57 schreef mefke79 het volgende:
[..]
PZE en Bumba, ik kan het niet beter zeggen...succes met wachten, ik duim !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |