Ik wil wel hoor!quote:Op maandag 24 november 2008 17:42 schreef Vicky het volgende:G-K
Wat goed!! Gefeliciteerd!!
ware streepjesregenbui hier.. wie volgt??
quote:Op maandag 24 november 2008 19:23 schreef Vlindur het volgende:
Happy, Ik vind dat jij nu mag, jij wacht al het langst van de actieve posters!
Neeeee, nou moe... misschien innesteling? Is toch wel vroeg voor beginnende duivels?quote:Op maandag 24 november 2008 19:33 schreef Vlindur het volgende:
Ik wil wel mee, maar ik had gister al weer wat los bloed. Dus ik denk dat ik hier nog maar even blijf
In innesteling geloof ik niet meer hoor, dan heb ik elke maand een innesteling.quote:Op maandag 24 november 2008 19:35 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Neeeee, nou moe... misschien innesteling? Is toch wel vroeg voor beginnende duivels?
Bij ons zijn een hoop mensen jarig in september, en op zich kan me dat niet zoveel schelen, ik vind het niet zo erg als kindje op dezelfde dag jarig zou zijn als ... (vul maar in), maar 24 september probeer ik toch een beetje te ontwijken want dat wordt wel een beetje te gek... Dan zijn mijn papa, mijn tante, mijn zwager, lief's neef, 4 vriendinnen van mij, 2 vrienden van hem jarig.quote:Op maandag 24 november 2008 19:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
In innesteling geloof ik niet meer hoor, dan heb ik elke maand een innesteling.![]()
Maar vandaag verder niks, dus het zal binnenkort wel komen. Ach, en een septemberkindje lijkt me ook heel tof. (Bij ons is helemaal niemand jarig in september, dus issie de enige![]()
)
Haha, nee ik was 28 toen ik me voor Fok! registreerdequote:Op maandag 24 november 2008 20:10 schreef bumbaloe het volgende:
IHmm ik moet leren quoten
Ik bedoelde natuurlijk happyme28. Die zegt dat ze al bijna vijfendertig is.
Hahhahahhaha...... neeeeeequote:
Nou, niet echt. Na een positieve ovu test volgt de eisprong binnen 48 uur. Dat is dus 2 dagen....quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:00 schreef Takkembah het volgende:
Kun je met ovu testen behoorlijk accuraat zijn??? Want dat pak ik gewoon de trein terug tussendoor, het is goed...
Dat wordt idd een drukke dag! Maar ik vrees dat ik al een testje waag op 5 december, bij wijze van mogelijk cadeautje.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:26 schreef Rubey het volgende:
Hier is de wachtperiode weer aangebroken, NOD mag op 7 december (BE wil je het lijstje aanpassen?) gelijk met prinseszondererwt en Happyme28!
Ik heb al vaag bloed, dus het zit er weer niet in.. Maar het is wel een goeie reden ja..quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:18 schreef prinseszondererwt het volgende:
Sigaretten smaken altijd vies imho. [ afbeelding ]
Maar het kan natuurlijk een teken zijn... en een goede reden om te stoppen!
I know, i know, maar ik rook helemaal niet zoveel. Ik steek altijd pas rond 17.00 mn eerste op (zonet was dus mijn eerste. Dus.. En ik kan heus wel stoppen als ik dat wil hoor. Heus.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:26 schreef prinseszondererwt het volgende:Het stoppen heeft geloof ik ook positieve invloed op je eitjes... (Mocht je nog een reden zoeken.
)
Dan MOET je echt stoppen hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:43 schreef Vlindur het volgende:
En zodra ik een plusje plas stop ik. Ik ga het iig heel erg proberen. En anders nog minder roken dan ik nu al doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |