quote:
Op maandag 24 november 2008 15:57 schreef Stiemie het volgende:De laatste tijd denken we ook steeds vaker aan een brusje voor Linde
Maar als ik er dan eens over begin hoor ik alleen maar bezwaren van iedereen. Dan moeten ze namelijk samen op 1 kamer (zo'n 10 m2) en vooral van mensen die de leeftijd van mijn ouders hebben hoor ik dat het veel te snel is. Dat er minstens 4 jaar tussen moet zitten want dat is zo handig want dan gaat de ene naar school en heb je tenminste tijd voor de baby. Maar is dat nou echt zo erg als er minder tijd tussen zit en als er 2 kindjes op 1 kamer slapen? Ben steeds meteen helemaal mijn enthousiasme kwijt en dan denken we er maar gewoon weer een tijdje over na
Ja ik heb dan wel geen ervaring hé maar toch ga ik ff hier op reageren.
Als je het doet op de manier zoals al die mensen jou adviseren, lost dat het probleem van de kamer delen op? Als je ze vanaf jongs af aan bij elkaar op de kamer laat slapen lijkt me dat alleen handiger. Hoe jonger hoe flexibeler. Een kindje van 4 eist denk ik haar/zijn eigen ruimte op, ik verwacht dat het dan juist meer problemen zal geven?¿ maar ja ervaring heb ik er niet mee.
Een tweede kindje is pas echt super handig als de eerste het huis uit is, klinkt net zo logisch als al die redenen die die andere mensen geven, nietwaar?
En hee als jullie gevoel zegt een tweede zou zo welkom zijn.... waarom dan wachten?
Omdat dat jullie gelukkig maakt? of omdat je dan de "goedkeuring" van anderen krijgt... Stiemie volg je gevoel dan doe je het goed.
Mensen blijven toch hun mening ongevraagd met je delen